Aasialainen tyttöystävä ätmeille

Anonyymi-ap

Miettivätkö muut ätmit ja kilttimiehet aasialaisen tyttöystävän hankkimista?

Länsimaisille feminismin pilaamille naisille emme kelpaa, joten miksi edes yrittää? Aasialaiset naiset vielä ymmärtävät, kunnioittavat, tottelevat ja palvelevat miestään niin kuin pitääkin. Keski-ikäisen miehenkin on ihan hyvin mahdollista saada aasiasta parikymppinen vaimo, jolle miehen kiltteys ja kunnollisuus on pelkästään hyvä asia.

16

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiinnosta sellainen feikkirakkaus. Aasialaisilla on vähän erilainen käsitys romanttisesta rakkaudesta, kuin länkkäreillä. Se perustuu enemmän rahaan ja turvaan. Ja siinä pääsee elättämään tytön koko suvun. Seksiä niiltä toki voi saada...

      • Mutta sä voit ottaa sen suvun sun yritykseen töihin. Niin se on vaan plussaa sulle. Mulla oli ajatus joskus hakee vaimoo neuvostoliitosta ja opettelin kieltäkin, matkasuunnitelmakin valmiina, viipuri sitten pietari, moskova ja viimeiseksi volgograd vai miten se menikään. Mutta en sitten viittiny, kun on niin paljon muuta valokuvaamista ja historian kirjotusta.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta sä voit ottaa sen suvun sun yritykseen töihin. Niin se on vaan plussaa sulle. Mulla oli ajatus joskus hakee vaimoo neuvostoliitosta ja opettelin kieltäkin, matkasuunnitelmakin valmiina, viipuri sitten pietari, moskova ja viimeiseksi volgograd vai miten se menikään. Mutta en sitten viittiny, kun on niin paljon muuta valokuvaamista ja historian kirjotusta.

        Edelleen. Tuohan on joku businessuhde. Ei mitään tekemistä ihastumisen ja rakkauden kanssa. Minä en ainakaan kauan jaksais.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta sä voit ottaa sen suvun sun yritykseen töihin. Niin se on vaan plussaa sulle. Mulla oli ajatus joskus hakee vaimoo neuvostoliitosta ja opettelin kieltäkin, matkasuunnitelmakin valmiina, viipuri sitten pietari, moskova ja viimeiseksi volgograd vai miten se menikään. Mutta en sitten viittiny, kun on niin paljon muuta valokuvaamista ja historian kirjotusta.

        Olisit vaan menny ja hakenu venäläisen naisen, niin olis ollut kaalisoppaa tarjolla enemmän, kuin riittävästi.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta sä voit ottaa sen suvun sun yritykseen töihin. Niin se on vaan plussaa sulle. Mulla oli ajatus joskus hakee vaimoo neuvostoliitosta ja opettelin kieltäkin, matkasuunnitelmakin valmiina, viipuri sitten pietari, moskova ja viimeiseksi volgograd vai miten se menikään. Mutta en sitten viittiny, kun on niin paljon muuta valokuvaamista ja historian kirjotusta.

        ... Sieltä Araljärven kautta Asabatiin...


    • Anonyymi

      Myös Baltiasta.

    • Anonyymi

      Ainoa deittisaitti jota olen käyttänyt koskaan on asian dating. Tosin en ole vielä kenellekään viestitellyt... Hienoa on että noissa palveluissa naiset ilmoittavat koulutuksensa, työnsä, päihteidenkäyttönsä sekä lapsistatulsensa selvästi ja voin etsiä yli keskiasteen omaavaa töissä olevaa raitista lapsensa kanssa olevaa naista. Kun nämä perusasiat on taputeltu voi lukea mitä neiti itsestään ulos viestii vapaamuotoisesti jolloin saa käsityksen mikä rooli itsellä olisi.

      Se että aasiakulttuuriin liittyy tietty tarkoitushakuisuus ja kylmä logiikka ei haittaa. Tiedän olevani asiallinen ja mukava mies joten olen 100% varma että jos nainen yrittää.hän myös löytää henkilökemian kanssani.

      On hienoa että tulla ei tarvi mitään mystistä yhteyttä ja magiaa tutustuakseen naisiin, toisin kuin täkäläisessä tuuliviiripuistossa.

    • Anonyymi

      Aasialaiset naiset himoitsevat länsimaista miestä. Mies joka saa itselleen viehkeän aasiattaren on kunnioitettu valloittaja.

      • Anonyymi

        Myös Baltiassa. Himoitsevat.


    • Anonyymi

      Aasialaiset naiset ovat miestä kohtaan vaativampia mitä suomalaiset kanssasisaret.
      Kannattaa harkita huolellisesti, tai muuten se mörkö ei vie vain pikkusormea, se vie koko käden:)

      AV

    • Anonyymi

      Aloitushan on Väliksen lempiäihe: nainen isolla todennäköisyydellä haluaa ison lompakon, ei muusta niin väliä.

    • Anonyymi

      Juu. Kannattaa huomata, että Aasia on melkoisen suuri alue. Ei kannata odottaa kaikilta aasialaisilta naisilta tuollaista käytöstä.

    • Noh joo, kesällä tuli nähtyä aika epäsuhtainen pariskunta, aasialainen neito pitkä hoikka, mies suomalainen aika tuhti lyhyt jonkun verran vanhempi kaveri, mieleen kyllä juolahti silloin ettei hassumpi valinta...siis naisen kohdalla 🙂

    • Anonyymi

      Naapuriin muutti ko nainen miehenään rehti suomalainen mies. Töissä rajavartiolaitoksella.
      Naimisiin menivät, vauva tuli. Nainen sai kansalaisuuden, statuksen.
      Lapsen ollessa 1.5 v nainen lähti sukuloimaan kotimaahansa ja jäi sille tielle.
      Mies kertoi asian. Mies on nyt yksinhuoltaja eikä ole uskoa todeksi. Sanoipa vielä, ettei ko nainen halunnut opetella suomen kieltä kunnolla, ei ollut aikomustakaan suomalaistua. Valitti liian vähästä omasta käyttörahasta.
      Nainen lähti. Oli ehtinyt lypsää mieheltä sivuun rahaa koko suhteen ajan.

      Sellaista.

    • Anonyymi

      Sauli Niinistö on siis soveltuva tyttöystävä ytmeille.

    • Anonyymi

      joo niin en aliarvioi mitenkään mutta siis naisten aivot ovat fyysisestikin pienemmät5 kuin miellä... ja niin jooh mirä niin joo kuninfasidea johonkin nuorten peli-juttuun opettamaan pelijo juttuja.

      ..rusin sdentään he5i direct accesa to grapchis accelerators mem..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe