Basso auto

Anonyymi-ap

Olisko nainen hienoo, kumpaan autoon menisit, kiltin miehen Toyota perheautoon, jossa kuunneltaisiin yle puhe radiota ja kasettisoittimesta 1980 luvun luonto ilta lähetyksiä.
Vai komean miehen bemariin/audiin, jossa hattuhylly, takakontti ja takapenii olisivat kaiuttimia täynnä.
Jännämies laittaisi BOOM bassomusiikin soimaan, naisen hiukset heilusivat basson antaman ilmanpaineen seuraiksena, naisen rinnat hytkyisivät ja pomppisivat megabasson voimasta ja naisen pymppy hytkyisi ja auton Geiger mittari näyttäisi naisen penkillä lukemia 7 ritcherin asteikkoa.
Mies tarjaisi naiselle siiderin, joka basson voimasta hölskyisi tölkistä naisen vaatteille ja sit jännämies antaiis naiselle kyytiä bemarilla, että nainen ei meinaisi pysyä penkissä, vaan heiluisi edes taas ja sivuttain, oisko hienoo....

55

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä haluan kuunnella Radio Suomesta uutiset tunnin välein ja Tampereen paikallisuutiset puolelta.

      Ja sitten ei höpötetä alinomaa uutisten päälle!

      • Anonyymi

        No näin juuri. Näin toimii asialliset ja kunnolliset ihmiset!
        Mutta kyllä 80-luvun luontoiltoja voisi siihen väliin aina heittää.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin juuri. Näin toimii asialliset ja kunnolliset ihmiset!
        Mutta kyllä 80-luvun luontoiltoja voisi siihen väliin aina heittää.

        -keinovaginamies-

        -80-90 luvun luontoillat oli parhaita. Oli Koivisto, Mikkola, Neuvonen yms yms asialliset legendaariset luonnon tietäjät. Nyt ylimieliset metsästystä vihaavat partasuut yrittää päteä silti mistään mitään tietämättä. Nyky luontoiltoja en kuuntele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näin juuri. Näin toimii asialliset ja kunnolliset ihmiset!
        Mutta kyllä 80-luvun luontoiltoja voisi siihen väliin aina heittää.

        -keinovaginamies-

        2000-luvun luontoillat Pirkka-Pekka Peteliuksen johdolla jo liian hurjia?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        2000-luvun luontoillat Pirkka-Pekka Peteliuksen johdolla jo liian hurjia?

        Kyllä Neuvonen-Koivisto -linja oli parempi.
        Lisäksi ajatuksessa kiehtoi nuo C- kasetit.

        Vois olla takapenkillinen luontoiltoja C-kasetilla, sitte lähdettäisiin ajamaan kohti Inaria.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Neuvonen-Koivisto -linja oli parempi.
        Lisäksi ajatuksessa kiehtoi nuo C- kasetit.

        Vois olla takapenkillinen luontoiltoja C-kasetilla, sitte lähdettäisiin ajamaan kohti Inaria.

        -keinovaginamies-

        Yhteen aikaan kuuntelin luontoiltaa joka kuukausi. SE oli silloin, kun tuli kuunneltua muutenkin radiota ja etenkin Radio Suomea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        -80-90 luvun luontoillat oli parhaita. Oli Koivisto, Mikkola, Neuvonen yms yms asialliset legendaariset luonnon tietäjät. Nyt ylimieliset metsästystä vihaavat partasuut yrittää päteä silti mistään mitään tietämättä. Nyky luontoiltoja en kuuntele.

        Pakko tähän väliin sivusta heittää että Kauri Mikkola oli Isän isän serkku vai oliko pikkuserkku...no jompikumpi ja oon nuorena tavannu hänet sukujuhlissa.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näin juuri. Näin toimii asialliset ja kunnolliset ihmiset!
        Mutta kyllä 80-luvun luontoiltoja voisi siihen väliin aina heittää.

        -keinovaginamies-

        Kyllä väliin Luontoilta sopii, nimenomaan uusintoina.👍 Veikko Neuvonen - Ilkka Koivisto 😍

        Ja kerran viikossa myös Metsäradio, mikä pitää aloittaa tunnuslaululla Vielä niitä honkia humisee ~🎶


    • En jaksais kuunnella sellaista radiokanavaa, jolta tulis vaan pelkkää puhetta. Enkä kyllä kauheaa basson jumputustakaan. Rehellistä kunnon rockia soimaan tai vaikka countrya ja tärykalvoja säästävällä volyymilla. Eikä auton tartte olla mikään luksusauto. Ihan vaikka vanha volkswagen-pakettiauto voi käydä tai tavallinen saab, toyota, peugeot tai volkswagen-henkilöauto.

      Ei mulla muuta.

      • Tavallinen saab tarkoittaa siis 1980-90 -lukujen saabia. Vanha volkswagen-pakettiauto taas 1960-70 -lukujen autoa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tavallinen saab tarkoittaa siis 1980-90 -lukujen saabia. Vanha volkswagen-pakettiauto taas 1960-70 -lukujen autoa.

        Siis sellaista hippityylistä volkswage-pakettiautoa.


      • Kyyllähän rockkuninkaallisilla pitäis olla kunnon rockbiili. Autolla sinänsä tosin ei oo juu väliä kunhan rokki soi.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyyllähän rockkuninkaallisilla pitäis olla kunnon rockbiili. Autolla sinänsä tosin ei oo juu väliä kunhan rokki soi.😁.

        Jep. Rockin pitää raikua. Vanhaa klassista rockia tai vaikka Kolmas nainen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Rockin pitää raikua. Vanhaa klassista rockia tai vaikka Kolmas nainen.

        Jep...kuulostaa hyvältä. Ai niin...onko sulla ajokorttia mulla meinaan ei oo. Tai ei kai sillä väliä eikös kuninkaallisilla oo autonkuljettaja joten rockkuninkaallisilla pitäis olla joku rockautonkuljettaja mieluiten tietenkin joku hyvä rokkari. Tai voishan siellä autossa vaan istuskella ja kuunnella rockia tai sitten ajella vaan omilla yksityisillä rockteillä omilla rocktiluksillaan rocklinnan mailla.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...kuulostaa hyvältä. Ai niin...onko sulla ajokorttia mulla meinaan ei oo. Tai ei kai sillä väliä eikös kuninkaallisilla oo autonkuljettaja joten rockkuninkaallisilla pitäis olla joku rockautonkuljettaja mieluiten tietenkin joku hyvä rokkari. Tai voishan siellä autossa vaan istuskella ja kuunnella rockia tai sitten ajella vaan omilla yksityisillä rockteillä omilla rocktiluksillaan rocklinnan mailla.😂.

        Mulla kanssa ei oo ajokorttia. Tietysti on autonkuljettaja. Ja kuljettaja ajeluttaa tiluksilla ja pistää soimaan sellaista musiikkia kuin kyydissä olijat haluaa. Ja sitten ajelun päätteeksi pysähdytään jonnekin metsän laitamille tai järven tai puron rantaan ja syödään eväitä. Autonkuljettajakin saa osan eväistä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla kanssa ei oo ajokorttia. Tietysti on autonkuljettaja. Ja kuljettaja ajeluttaa tiluksilla ja pistää soimaan sellaista musiikkia kuin kyydissä olijat haluaa. Ja sitten ajelun päätteeksi pysähdytään jonnekin metsän laitamille tai järven tai puron rantaan ja syödään eväitä. Autonkuljettajakin saa osan eväistä.

        Jees...olis muuten varmaan aika hauskaa tuollanen tai ihan vaan piknikki jossain tuollasessa paikassa tai jossain muussa luonnonkauniissa paikassa jos olis vielä joku kannettava kajari mukana minkä kautta kuunnella puhelimella hyvää musaa.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...olis muuten varmaan aika hauskaa tuollanen tai ihan vaan piknikki jossain tuollasessa paikassa tai jossain muussa luonnonkauniissa paikassa jos olis vielä joku kannettava kajari mukana minkä kautta kuunnella puhelimella hyvää musaa.😊.

        Jep. Kaunista luontoa ympärillä, raitista ilmaa ja hyvää ruokaa, juomaa ja musiikkia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Kaunista luontoa ympärillä, raitista ilmaa ja hyvää ruokaa, juomaa ja musiikkia.

        Kyllä kuulostaiskin kivalta ja aika täydelliseltä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä kuulostaiskin kivalta ja aika täydelliseltä.😊.

        Lämpimänä kesäpäivänä tai kuulaana syyspäivänä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Lämpimänä kesäpäivänä tai kuulaana syyspäivänä.

        Kyllä...joku laavu, kota tai nuotiopaikkakin kauniissa luonnossa olis mukava niin vois aikasemmin keväällä tai myöhemmin syksylläkin vielä nauttia sellasesta jos olis maa vähän kosteempi eikä piknikkiä vois niin helposti pitää.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...joku laavu, kota tai nuotiopaikkakin kauniissa luonnossa olis mukava niin vois aikasemmin keväällä tai myöhemmin syksylläkin vielä nauttia sellasesta jos olis maa vähän kosteempi eikä piknikkiä vois niin helposti pitää.😊.

        Siinä nuotiolla vois sitten kokkailla ihan kunnon sapuskaakin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Siinä nuotiolla vois sitten kokkailla ihan kunnon sapuskaakin.🙂.

        Ja soitella kitaraa (jos osaa). Ja nuotiolla paistaa lohta tai miksei makkaraakin. Ja termoksesta teetä tai kuumaa mehua. Ja miksei syödä hyviä voileipiäkin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Siinä nuotiolla vois sitten kokkailla ihan kunnon sapuskaakin.🙂.

        Ite en osaa soitella kitaraa, mutta tuli vaan mieleen, että leirinuotiolla vois soitella kitaraa ja laulaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja soitella kitaraa (jos osaa). Ja nuotiolla paistaa lohta tai miksei makkaraakin. Ja termoksesta teetä tai kuumaa mehua. Ja miksei syödä hyviä voileipiäkin.

        Juu olis mukava soitella jos vaan osais en kyllä meinaan osaa minäkään eikä laulaminenkaan oo kyllä juttu minkä osaisin eikä lauluäänikään mairittele mutta aina sitä kai leirinuotiolla vois jotain lauleskella kunhan varoo sen verran ettei luonnon eläimet ja seura saa slaagia kun suunsa avaa.😄. Kuullostaa kyllä niin mukavalta ja kivalta.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu olis mukava soitella jos vaan osais en kyllä meinaan osaa minäkään eikä laulaminenkaan oo kyllä juttu minkä osaisin eikä lauluäänikään mairittele mutta aina sitä kai leirinuotiolla vois jotain lauleskella kunhan varoo sen verran ettei luonnon eläimet ja seura saa slaagia kun suunsa avaa.😄. Kuullostaa kyllä niin mukavalta ja kivalta.😊.

        Juu. Ainahan jotain vois veisata. Itse oon enemmän sellainen suihkulaulaja, en oikein mikään Whitney Houston tai Mariah Carey, jostain oopperalaulajasta puhumattakaan =D =D Mutta kai mun ääni suihkuun käy tai saunaan ja luonnon helmaan =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu olis mukava soitella jos vaan osais en kyllä meinaan osaa minäkään eikä laulaminenkaan oo kyllä juttu minkä osaisin eikä lauluäänikään mairittele mutta aina sitä kai leirinuotiolla vois jotain lauleskella kunhan varoo sen verran ettei luonnon eläimet ja seura saa slaagia kun suunsa avaa.😄. Kuullostaa kyllä niin mukavalta ja kivalta.😊.

        Tosin luonnon helmassa en oo laulanu, joten olishan se kokemus, jos sielläkin laulais =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu. Ainahan jotain vois veisata. Itse oon enemmän sellainen suihkulaulaja, en oikein mikään Whitney Houston tai Mariah Carey, jostain oopperalaulajasta puhumattakaan =D =D Mutta kai mun ääni suihkuun käy tai saunaan ja luonnon helmaan =D =D

        Jees...no sittenhän me voitais hoilata sopivia duettoja hyvin yhdessä. Jos vähän niin kuin täydennettäis toinen toisen ääntä.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosin luonnon helmassa en oo laulanu, joten olishan se kokemus, jos sielläkin laulais =D

        Jep kerta se on ensimmäinen sillekin ja varmasti olis hauskaa. Mä oon joskus nuorempana mökillä ollessa tai kalalla käydessä saattanut luonnossa jotain lauleskella.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep kerta se on ensimmäinen sillekin ja varmasti olis hauskaa. Mä oon joskus nuorempana mökillä ollessa tai kalalla käydessä saattanut luonnossa jotain lauleskella.🙂.

        Kalastelu ja mökkeily sujuu rattoisamallin, kun vähän lauleskelee, tosin naapuri voi olla eri mieltä ellet sitten lauleskelija laula kuin Pavarotti =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...no sittenhän me voitais hoilata sopivia duettoja hyvin yhdessä. Jos vähän niin kuin täydennettäis toinen toisen ääntä.😊.

        Jep, ei tarttis yksinään hävetä ja säikytellä metsän eläimiä =D =D


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mulla kanssa ei oo ajokorttia. Tietysti on autonkuljettaja. Ja kuljettaja ajeluttaa tiluksilla ja pistää soimaan sellaista musiikkia kuin kyydissä olijat haluaa. Ja sitten ajelun päätteeksi pysähdytään jonnekin metsän laitamille tai järven tai puron rantaan ja syödään eväitä. Autonkuljettajakin saa osan eväistä.

        Mulla on AB ajokortti, saan ajaa vaikka maailman suurimmalla moottoripyörällä, vaiken autokoulussa minuuttiakaan ollut moottoripyörä tunnilla tai edes koskenut moottoripyörään.
        Menin autokouluun, kun oli ajokortti tarjous kampanja ja ajokortti maksoi 2000 markkaa eli jotain vähän yli 300€.
        Moottoripyörä leima tuli niinku kaupan päälle.
        Tosin koskaan en ole moottoripyörää hankkinut, enkä kyllä lähtis liikenteeseen, jollen ensin jossain hiljaisella paikalla harjoittelisi.
        Pappamopolla muutama vuosi sitten kokeilin ajaa ja sain heti ketjut pois hammasrattailta, kun päästin kytkimen liian äkkiä ja pappamopo hirnaisi ja sammui.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kalastelu ja mökkeily sujuu rattoisamallin, kun vähän lauleskelee, tosin naapuri voi olla eri mieltä ellet sitten lauleskelija laula kuin Pavarotti =D =D

        No ei en sentään niin ettei luontokappaleet ja kalat säiky sillaan ihan hissukseen vaan.😀. Ei tarvi naapurien huolestua. Yosin ne mökit missä käytiin niin ne oli sellasia erämaa mökkejä vähän pienten lampien rannalla ja naapuriin oli useempi kilometri. Kalastus ja metsästysseurslla mihin pappa kuulu oli 2 mökkiä toinen liimattalassa äänekosken lähellä ja toinen konnevedellä.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, ei tarttis yksinään hävetä ja säikytellä metsän eläimiä =D =D

        Näinpä...kaksin aina kaunihimpi eikös ne niin sananlaskussakin sano.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei en sentään niin ettei luontokappaleet ja kalat säiky sillaan ihan hissukseen vaan.😀. Ei tarvi naapurien huolestua. Yosin ne mökit missä käytiin niin ne oli sellasia erämaa mökkejä vähän pienten lampien rannalla ja naapuriin oli useempi kilometri. Kalastus ja metsästysseurslla mihin pappa kuulu oli 2 mökkiä toinen liimattalassa äänekosken lähellä ja toinen konnevedellä.🙂.

        No korvessa voi vapaasti huudella. Siellä ei vastaa kuin kaiku =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näinpä...kaksin aina kaunihimpi eikös ne niin sananlaskussakin sano.😊.

        Näinhän se sananlasku taitaa sanoa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näinpä...kaksin aina kaunihimpi eikös ne niin sananlaskussakin sano.😊.

        Tuli muuten hyviä niistä jauhelihapihveistä, kun tein lopusta taikinasta nyt illalla. Ja pysyivät paremmin koossa, kun lisäsin kauraleseitä joukkoon. Taikina oli maustunut koko eilisen päivän jääkaapissa, niin maut oli tiivistyny.


      • Mikkojuhan
        Norppa83 kirjoitti:

        No korvessa voi vapaasti huudella. Siellä ei vastaa kuin kaiku =D

        Jep...siellä kyllä todellakin sielu, sydän ja hermot lepäs. Välillä kaipais kovastikin taas sitä sellasta rauhaa. Ja siellä ei tosiaan vastannu kuin kaiku tai luonnon eläimet.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuli muuten hyviä niistä jauhelihapihveistä, kun tein lopusta taikinasta nyt illalla. Ja pysyivät paremmin koossa, kun lisäsin kauraleseitä joukkoon. Taikina oli maustunut koko eilisen päivän jääkaapissa, niin maut oli tiivistyny.

        Hieno homma varmaan tuli herkullisia tosiaan kun maut oli saanu kunnolla imeytyä ja tasottua jääkaapissa noin pitkään. Kaikista laatikko, pata ja keittoruoistakin tulee yleensä parempia seuraavana ja sitä seuraavana päivänä kun maut on saanu rauhassa tiivistyä ja imeytyä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hieno homma varmaan tuli herkullisia tosiaan kun maut oli saanu kunnolla imeytyä ja tasottua jääkaapissa noin pitkään. Kaikista laatikko, pata ja keittoruoistakin tulee yleensä parempia seuraavana ja sitä seuraavana päivänä kun maut on saanu rauhassa tiivistyä ja imeytyä.🙂.

        Oli kyllä hyviä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...siellä kyllä todellakin sielu, sydän ja hermot lepäs. Välillä kaipais kovastikin taas sitä sellasta rauhaa. Ja siellä ei tosiaan vastannu kuin kaiku tai luonnon eläimet.😊.

        Luonnossa kyllä mieli rauhoittuu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oli kyllä hyviä.

        Varmasti oli en yhtään epäile kyllä. Slurps!😋.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Luonnossa kyllä mieli rauhoittuu.

        Jep sillä on kyllä todella rauhoittava vaikutus ja sitä tosiaan oikeen kaipaa sitä tunnetta välillä.🙂.


    • Anonyymi

      En kumpaankaan. Yle puhetta voin kyllä ihan mielelläni kuunnella, mutta en niitä nauhoitettuja luontoiltoja.

    • Mun kanssa voi joku päästä tulevina vuosina, saabilla ruotsi pohjoisesta etelään. Vuosi sitten mulla oli radio auki ja siellä vastaava kanava kun puhe. Niin aika raskas kuunneltava, kun koko sen viikon kun ajelin, niin notredamuksesta puhu. Mutta tosiaan ei oo saabia vielä hankittuna. Toistaseks tolla bemarilla mennään, mutta tulevaisuudessa on saab ja se tavallinen eli 900.

      • Anonyymi

        Peritkö isältäsi saabin ja perit isäsi ja äitisi asunnon ja kyllä he toivovat että muuttaisit omaan asuntoon ja he sais asua kahden


    • Anonyymi

      Julkinen liikennekin on keksitty, miksi ängetä johonkin kälyiseen japsiin tai Saabiin?

    • Anonyymi

      Luonto-ohjelma alkoi jo haukottaa ja bassot ärsyttää.

    • Keskusteluohjelmia on ilo kuunnella. Varsinkin, jos panelissa on hyvät ja älykkäät keskustelijat. Ylen keskusteluohjelmissa ei aina ole mielenkiintoisia aiheita. Onneksi voi valita muualta.

      Mikäs vika Toyotassa muka on? Hyvä ja turvallinen menopeli.

      En ole mitenkään merkkiuskollinen (kuten meidän sukulais-äijät). Itse ajan nykyään Nissanilla. Hyvin sekin kulkee. 😄

      • Anonyymi

        Mun toyotasta putos takaäänenvaimennin keskelle tietä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun toyotasta putos takaäänenvaimennin keskelle tietä.

        Kuis nyt silleen?
        Oliko se jo vanha Toyota? Ehkä se sun Toyota olisi kaivannut täydellistä kokonaishuoltoa.
        Miksi laiminlyöt viatonta Toyotaasi?


    • Anonyymi

      En kummankaan miehen kyytiin (ei puheradiota eikä bassomusiikkia).

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tarjolla olisi myös Nissan jossa soi rokki.

    • Minun autossa soi vaikka mikä ja joskus tuo basson jumputuskin. Se on hauskaa.

    • Ai Välis on oppinut käyttämään välimerkkejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe