Miksei vaikeasti kipusairaille myönnetä eutanasiaa...

Anonyymi-ap

Hei. Olen menettänyt elämäni joitain vuosia sitten yhtäkkiä, koko arkeni, identiteettini ja myös mielenterveyteni on tuhoutunut sen vuoksi. Kärsin yötä päivää helvetillisestä hermokivusta joka välillä voimistuu sellaiseksi etten pysty olemaan mitenkään vaan vääntelehdin hikisenä hammasta purren. Mikään hoito ei ole auttanut ja rahaakaan ei ole. Minulla ei ole enää mitään kulkupeliäkään rahan puutteen takia. Ainut asia mikä on saanut pysymään hengissä on lapseni. Hänestä pystyn hädin tuskin huolehtimaan mutta pakko on ja rakastan häntä yli kaiken.
En vaan haluaisi hänen näkevän päivästä ja vuodesta toiseen kun äiti on surullinen, lamaantuneen uupunut ja kipeä. Se vaikuttaa häneen kun mä kärsin ja olen myös täysin yksinäinen. Kaverit on jotenkin menneet eikä kukaan pidä enää yhteyttä. Mieluiten olisin kuollut.

Onko täällä ketään kohtalotoveria?
Olen usein miettinyt että kunhan lapseni on aikuinen niin hakeudun ulkomaille hoitamaan tämän sairauteni lopullisesti kuntoon. Työkykyinen en ole mutta siihen suuntaan kokoajan silti olen tähdännyt, turhaan kylläkin mutta toivossa oli aikansa hyvä elää.

7

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­­N­­y­m­f­­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18040551v

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jotta noi auttaisi koviin hermokipuihin, niin niissä pitäisi olla myös THC:ta ja sehän on Suomessa laitonta, ellet sitten saa jonkun lääkärin sitä määräämään itsellesi.

• Anonyymi

Yksin et ole meitä on monta erilaista jotka olisi valmiita kuolemaan vaikka heti jos siihen olisi saatavissa aine valtion tarjoamana,
      Itse olen alkanut harkitsemaan sellaista vaihtoehtoa että ostaisi eri huumausaineita kadulta mitä löytää, menee johonkin syrjäiseen paikkaan ilmain mitään henkilöpapereita tai muutakaan ja kyseissä paikassa vetäisi kaikki kerralla itseensä, hyvällä tuurilla kerkiää olemaan kuolleena kauan ennen kuin kukaan löytää siinä olisi viranomainen selvittämis hommassa kauan.

• Anonyymi

Homeopaattiset lääkkeet auttaa joskus aivan ihmeellisesti. Itse olen hoitanut muutamassa päivässä kasvojen neurologisen tuskan kuntoon. Potilas ei voinut edes nukkua kunnolla, ja hieroi ja väänteli kasvojaan koko ajan. Myös jalkojen hermosärkyihin auttoivat jollakin, jne. Kannattaa kokeilla, halvinta on etsiä netistä oireisiin sopiva lääke, jota pitäisi ottaa 30 tai 200 potenssissa. Homeopaatilla käynti olisi paras, vaikka Suomessa annetaan aina vain yksi lääke kerrallaan, kun joskus vaiva hoituisi paljon nopeammin 2-3 eri lääkkeellä.

• Anonyymi

Jos lapsesi saisi päättää, niin hän luultavimmin haluaisi olla sinun kanssasi mahdollisimman pitkään. Ei sillä, varmasti toivoisi, että saisit olla kivuton, mutta ylipäätään se, että saa viettää aikaa oman vanhemman kanssa on usein tärkeämpää ja tuottaa vähemmän traumoja kuin se, että vanhempi kuolee ns. ennen aikojaan.

Tosi ikävää, että joudut kärsimään noin kovista kivuista. Toivon, että tosiaan olet käynyt kaikki mahdolisuudet läpi, siis että sinut on tosiaan lähetetty kaikille mahdollisille kivun hoitoon erikoistuneille lääkäreille. Itsellä oli vuosia sitten todella pahoja kipuja ja kun oli kipulääkeallergioita, niin oikeastaa ainoa mitä minulle tarjottiin oli panadol. Ei se mitään auttanut. Lopulta sitten anestesialääkäri onnistui saamaan kivut pois. Välillä puudutuksia, välillä ihan morfiinia. Tokikaan minu tilannettani ei voi mitenkään verrata sinun tilanteeseesi, mutta ihan vain toivon, että olet tosiaan käynyt kaikki kivunhoidon erikoislääkärit läpi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      56
      5443
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      91
      4231
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2500
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      70
      1038
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      329
      1018
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      823
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      806
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      769
    10. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      25
      764
    Aihe