maksan 50e kun joku katselee kun runkkaan autossa
naista katsomaan kun runkkaan autossa
18
1313
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko kertoo sulle! Pysähdyin motarin levähys alueelle paiviikkoo sitten, lueskelin näitä juttuja täällä ja runkkasin samalla. Enkä huomannut auto tullut taakseni parrkkiin, keski ikäinen nainen tupakilla käveli autoni vierestä, katsoi sivulasista suoraan rukkausta. Hymyili herttaisesti jäi seisoo autoni viereen, säikähdin todella mutta jatkoin kun nähdyksi olin tullut.
Antoi lento suukon merkiksi että jatkaisin niin teinkin, käänsin asentoa näkisi paremmin hetken päästä purkauduin, spermat lensi jopa auton rattiin. Avasin lasin kysyin tykkäsitkö näkymästä, vastasi aivan ihana katsoa soolo tyydytystä. Nousin autosta itsekkin tupakille juttelee, vaihdoimme yhteys tiedot sovitaan tapaaminen myöhemmin. Molemmat olemme varattuja joten rouva uskalsi antaa tietonsa. M 48v- Anonyymi
Joopa joo ja titityy trallallaa uffafaa hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo ja titityy trallallaa uffafaa hönö
Katos katos pikkulinnut alko laulaa hönön päässä.
- Anonyymi
Jos nainen antaa session jälkeen minulle sen viisikymppisen niin saa katsoa myös minun runkkauksen
- Anonyymi
Missä asut. Voin tulla katsomaan
- Anonyymi
Missä sinä?
- Anonyymi
seinäjoella
- Anonyymi
Vaasassa
- Anonyymi
Liian kaukana
- Anonyymi
Helpommin voittaa lotossa kun löytää täältä naapurin rouvan
- Anonyymi
Yllätys
- Anonyymi
Löytyykö stadista naista katselemaan ?
Maksan 60 e jos saan samalla imee tissejä
M56 - Anonyymi
Minkäänlaista tarjontaa löytyy Rovaniemeltä? M49 reissaaja
Missä asut
- Anonyymi
seinäjoella
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://aram-us.com/H/S0c8R7
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072078Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038