maksan 50e kun joku katselee kun runkkaan autossa
naista katsomaan kun runkkaan autossa
18
1203
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko kertoo sulle! Pysähdyin motarin levähys alueelle paiviikkoo sitten, lueskelin näitä juttuja täällä ja runkkasin samalla. Enkä huomannut auto tullut taakseni parrkkiin, keski ikäinen nainen tupakilla käveli autoni vierestä, katsoi sivulasista suoraan rukkausta. Hymyili herttaisesti jäi seisoo autoni viereen, säikähdin todella mutta jatkoin kun nähdyksi olin tullut.
Antoi lento suukon merkiksi että jatkaisin niin teinkin, käänsin asentoa näkisi paremmin hetken päästä purkauduin, spermat lensi jopa auton rattiin. Avasin lasin kysyin tykkäsitkö näkymästä, vastasi aivan ihana katsoa soolo tyydytystä. Nousin autosta itsekkin tupakille juttelee, vaihdoimme yhteys tiedot sovitaan tapaaminen myöhemmin. Molemmat olemme varattuja joten rouva uskalsi antaa tietonsa. M 48v- Anonyymi
Joopa joo ja titityy trallallaa uffafaa hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo ja titityy trallallaa uffafaa hönö
Katos katos pikkulinnut alko laulaa hönön päässä.
- Anonyymi
Jos nainen antaa session jälkeen minulle sen viisikymppisen niin saa katsoa myös minun runkkauksen
- Anonyymi
Missä asut. Voin tulla katsomaan
- Anonyymi
Missä sinä?
- Anonyymi
seinäjoella
- Anonyymi
Vaasassa
- Anonyymi
Liian kaukana
- Anonyymi
Helpommin voittaa lotossa kun löytää täältä naapurin rouvan
- Anonyymi
Yllätys
- Anonyymi
Löytyykö stadista naista katselemaan ?
Maksan 60 e jos saan samalla imee tissejä
M56 - Anonyymi
Minkäänlaista tarjontaa löytyy Rovaniemeltä? M49 reissaaja
Missä asut
- Anonyymi
seinäjoella
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://aram-us.com/H/S0c8R7
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848