On havaittavissa outo ilmiö vain Alavus-sienällä. Täällä on 15 vuotta esiintynyt ensin teininä ja nyt aikuisena lääkäriksi, psykiatrian erikoislääkäriksi tekeytyvä yksilö. Hän kerran kuukaudessa pillastuu Hilkka-aiheeseen. Analysoi muut kirjoittajat hulluiksi tai mielipuoliksi ja pyrkii vaikuttamaan kirjoittelun loppumiseen.
Hän lukee Hilkka-aihetta mielellään. Näkee niissä sairautta ja mielen vikaisuutta. Hän itse luo salalittoteorian ja pyrkii lapsellisuuteen saakka sen ratkaisuun. Veikkaan ns "murhasuvun" jälkeläiseksi, jota inhottaa elämä, että monet jo osaa päätellä todellisen tekijän.
jota inhottaa elämä, että monet jo osaa päätellä todellisen tekijän.
15
702
Vastaukset
- Anonyymi
Se oon mää ja olen jo 49 vanha!
- Anonyymi
Mä oon vähän sua nuorempi enkä tiedä Hilkan murhasta tuon taivaallista, mutta ärsyttää silti tuo jankkaus ja loputtomat Hilkka-ketjut kun koko tämä Alavus-palsta täyttyy siitä. Aloittaja ei vain sitä tunnu tajuavan. Luulee ilmeisesti että kaikki joita tuo ärsyttää ovat murhasuvun poikia....tai en tiedä olenko murhasuvun poika kun ei ole harmainta hajua siitä mikä on murhasuku ja nykyään ei kai ole niin väliä että onko poika vai tyttö, näin liki viiskymppisenäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon vähän sua nuorempi enkä tiedä Hilkan murhasta tuon taivaallista, mutta ärsyttää silti tuo jankkaus ja loputtomat Hilkka-ketjut kun koko tämä Alavus-palsta täyttyy siitä. Aloittaja ei vain sitä tunnu tajuavan. Luulee ilmeisesti että kaikki joita tuo ärsyttää ovat murhasuvun poikia....tai en tiedä olenko murhasuvun poika kun ei ole harmainta hajua siitä mikä on murhasuku ja nykyään ei kai ole niin väliä että onko poika vai tyttö, näin liki viiskymppisenäkään.
Mitä tekemistä sillä on, että sinä et tiedä yhtään mitään mistään. Miksi se tieto on täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekemistä sillä on, että sinä et tiedä yhtään mitään mistään. Miksi se tieto on täällä?
Sitä tekemistä että kaikki Hilkka-kirjoittelusta ärsyyntyvät eivät tosiaankaan ole mitään murhasuvun poikia kun eivät tiedä koko Hilkasta yhtään mitään kuten joku kovin ärhäkkäästi joka kerta tuntuu luulevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tekemistä että kaikki Hilkka-kirjoittelusta ärsyyntyvät eivät tosiaankaan ole mitään murhasuvun poikia kun eivät tiedä koko Hilkasta yhtään mitään kuten joku kovin ärhäkkäästi joka kerta tuntuu luulevan.
He heee .. ymmärrätkö kirjoituksesi akilleen? Mietihän sitä ja mene kylpyyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs suku on murhasuku? Väärä tuomittiin, rahalla linnaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs suku on murhasuku? Väärä tuomittiin, rahalla linnaan.
Sama se oli, kuka siitä suvusta tuomittiin, kun sitä poikaa ei saatu linnaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se oli, kuka siitä suvusta tuomittiin, kun sitä poikaa ei saatu linnaan!
Tyyne ja Taito avitti tilallista.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18040877i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Poliisilla ei kesän venyessä heinäkuuhun ollut haluakaan enää selvittää juttua tai ainakaan oikeaa tekijää. Piti sis.ministeriön ohjata tutkimuksia.
- Anonyymi
Ei merkkejä rikoksesta!
- Anonyymi
Ettekö te mitään osaa päätellä!
- Anonyymi
Tämä psykiatrian erikoislääkäri on avannut monta aloituksta jo lokakuussa.
- Anonyymi
Siis onko tämä se 40 täyttänyt rikkinäisissä farkuissa, lippalakki niskassa, amerikan lentäjäpuseron kopio päällä ja pyrkii kaikille niiskuttamaan asiaansa? Nimeltään joku *****mäki ja Jari, Kari, Lari tai Luri etunimeltään????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029