Nelipyörä suuntaus

Anonyymi-ap

Ilmoittakaa Alajärveltä paikallinen tekijä. Huoltopiste Esa Linnan saa unohtaa, sinne en vie enään yhtään mitään.

15

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suuntaa pois Alajärveltä. Se on parasta 👍

• Anonyymi

Teboil, rengashuolto Alajärvi ja Nuolikoskella taitaa olla kans välineet.

• Anonyymi

Shellillä onnistuu myös nelipyöräsuuntaus. Juha on hieman ei ihan niin hyvä asiakaspalvelussa enkä nyt tarkoita perseennuolenta toivomusta mutta semmoinen kulmikas luonne mutta itse tärkein eli työn laatu on hyvä.

• Anonyymi

Missä on Shell? Käytetäänkö täällä yleensäkkin ihan merkkikorjaamojen tuntihintoja, mikä edullisin?

• Anonyymi

Se on nyt sama mihin sen volvon romun viet, siinä taitaa olla runkokin kierossa. Ei siitä kunnon kulkupeliä saa.

• Anonyymi

Linnan Esalla pidetään kauheat kuulustelut kenellä vaihdatit tuon osan jne ja kyllä täällä olis onnistunut vaihtaa, sitten voivotellaan saakohan meidän työkaluilla pulttia irti ja voi voi onnistuuhan nyt. Onneksi on muita korjaamoita.

• Anonyymi

Sarkastinen hupiukko se on, ei varmaankaan ole liian helppo ammatti tuokaan painia yhä kalliimpien ja monimutkaisempien vikojen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarkastinen hupiukko se on, ei varmaankaan ole liian helppo ammatti tuokaan painia yhä kalliimpien ja monimutkaisempien vikojen kanssa.

Pitää olla asiakaspalvelua osaava ajoneuvoasentaja eikä mikään hupiukko.

• Anonyymi

Kaikilla edellä luetelluilla olen käynyt ja hyvää palvelua en ole saanut mistään. En myöskään huonoa. Olen vaan kertonut asiani ja sitten on työ suoritettu joko heti tai sovittuna aikana. Ihmiset on jotenkin tavattoman vieraantuneita arjesta, tämä ei ole kuitenkaan mikään suuri kaupunkin missä asiakasvirrat riittää palkkaamaan erillisen työn vastaanottajan punasen maton päähän keittämään kahvia ja kehumaan asikkaan tuhannen euron Datsunia.

• Anonyymi

Niinpä, parempi olis pitää suu kiinni ja olla tyytyväinen siihen että joku tuo töitä. Esanahka on kyllä kuuluisa tuosta kateellisesta valituksesta.

• Anonyymi

Pyörän kulmat voi itse tarkistaa, ei tarvitse kuin pari nuppineula ja mitan. Youtubessa on monta hyvää ohjetta.

• Anonyymi

On monenlaisia Amerikan seppiä nykyäänkin. Jos aloittaja kuitenkin kysyy tekijää niin tuskin silloin sitä itse haluaa/pystyy tekemään.

• Anonyymi

Suosittelen Esa Linnaa!

• Anonyymi

Siinäpä suosittelet, omapa on häpeäs.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3015
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1550
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe