Ilmoittakaa Alajärveltä paikallinen tekijä. Huoltopiste Esa Linnan saa unohtaa, sinne en vie enään yhtään mitään.
Nelipyörä suuntaus
15
1185
Vastaukset
- Anonyymi
Suuntaa pois Alajärveltä. Se on parasta 👍
- Anonyymi
Teboil, rengashuolto Alajärvi ja Nuolikoskella taitaa olla kans välineet.
- Anonyymi
Shellillä onnistuu myös nelipyöräsuuntaus. Juha on hieman ei ihan niin hyvä asiakaspalvelussa enkä nyt tarkoita perseennuolenta toivomusta mutta semmoinen kulmikas luonne mutta itse tärkein eli työn laatu on hyvä.
- Anonyymi
Missä on Shell? Käytetäänkö täällä yleensäkkin ihan merkkikorjaamojen tuntihintoja, mikä edullisin?
- Anonyymi
Se on nyt sama mihin sen volvon romun viet, siinä taitaa olla runkokin kierossa. Ei siitä kunnon kulkupeliä saa.
- Anonyymi
Linnan Esalla pidetään kauheat kuulustelut kenellä vaihdatit tuon osan jne ja kyllä täällä olis onnistunut vaihtaa, sitten voivotellaan saakohan meidän työkaluilla pulttia irti ja voi voi onnistuuhan nyt. Onneksi on muita korjaamoita.
- Anonyymi
Sarkastinen hupiukko se on, ei varmaankaan ole liian helppo ammatti tuokaan painia yhä kalliimpien ja monimutkaisempien vikojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarkastinen hupiukko se on, ei varmaankaan ole liian helppo ammatti tuokaan painia yhä kalliimpien ja monimutkaisempien vikojen kanssa.
Pitää olla asiakaspalvelua osaava ajoneuvoasentaja eikä mikään hupiukko.
- Anonyymi
Kaikilla edellä luetelluilla olen käynyt ja hyvää palvelua en ole saanut mistään. En myöskään huonoa. Olen vaan kertonut asiani ja sitten on työ suoritettu joko heti tai sovittuna aikana. Ihmiset on jotenkin tavattoman vieraantuneita arjesta, tämä ei ole kuitenkaan mikään suuri kaupunkin missä asiakasvirrat riittää palkkaamaan erillisen työn vastaanottajan punasen maton päähän keittämään kahvia ja kehumaan asikkaan tuhannen euron Datsunia.
- Anonyymi
Niinpä, parempi olis pitää suu kiinni ja olla tyytyväinen siihen että joku tuo töitä. Esanahka on kyllä kuuluisa tuosta kateellisesta valituksesta.
- Anonyymi
Pyörän kulmat voi itse tarkistaa, ei tarvitse kuin pari nuppineula ja mitan. Youtubessa on monta hyvää ohjetta.
- Anonyymi
On monenlaisia Amerikan seppiä nykyäänkin. Jos aloittaja kuitenkin kysyy tekijää niin tuskin silloin sitä itse haluaa/pystyy tekemään.
- Anonyymi
Suosittelen Esa Linnaa!
- Anonyymi
Siinäpä suosittelet, omapa on häpeäs.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500