Ilmoittakaa Alajärveltä paikallinen tekijä. Huoltopiste Esa Linnan saa unohtaa, sinne en vie enään yhtään mitään.
Nelipyörä suuntaus
15
969
Vastaukset
- Anonyymi
Suuntaa pois Alajärveltä. Se on parasta 👍
- Anonyymi
Teboil, rengashuolto Alajärvi ja Nuolikoskella taitaa olla kans välineet.
- Anonyymi
Shellillä onnistuu myös nelipyöräsuuntaus. Juha on hieman ei ihan niin hyvä asiakaspalvelussa enkä nyt tarkoita perseennuolenta toivomusta mutta semmoinen kulmikas luonne mutta itse tärkein eli työn laatu on hyvä.
- Anonyymi
Missä on Shell? Käytetäänkö täällä yleensäkkin ihan merkkikorjaamojen tuntihintoja, mikä edullisin?
- Anonyymi
Se on nyt sama mihin sen volvon romun viet, siinä taitaa olla runkokin kierossa. Ei siitä kunnon kulkupeliä saa.
- Anonyymi
Linnan Esalla pidetään kauheat kuulustelut kenellä vaihdatit tuon osan jne ja kyllä täällä olis onnistunut vaihtaa, sitten voivotellaan saakohan meidän työkaluilla pulttia irti ja voi voi onnistuuhan nyt. Onneksi on muita korjaamoita.
- Anonyymi
Sarkastinen hupiukko se on, ei varmaankaan ole liian helppo ammatti tuokaan painia yhä kalliimpien ja monimutkaisempien vikojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarkastinen hupiukko se on, ei varmaankaan ole liian helppo ammatti tuokaan painia yhä kalliimpien ja monimutkaisempien vikojen kanssa.
Pitää olla asiakaspalvelua osaava ajoneuvoasentaja eikä mikään hupiukko.
- Anonyymi
Kaikilla edellä luetelluilla olen käynyt ja hyvää palvelua en ole saanut mistään. En myöskään huonoa. Olen vaan kertonut asiani ja sitten on työ suoritettu joko heti tai sovittuna aikana. Ihmiset on jotenkin tavattoman vieraantuneita arjesta, tämä ei ole kuitenkaan mikään suuri kaupunkin missä asiakasvirrat riittää palkkaamaan erillisen työn vastaanottajan punasen maton päähän keittämään kahvia ja kehumaan asikkaan tuhannen euron Datsunia.
- Anonyymi
Niinpä, parempi olis pitää suu kiinni ja olla tyytyväinen siihen että joku tuo töitä. Esanahka on kyllä kuuluisa tuosta kateellisesta valituksesta.
- Anonyymi
Pyörän kulmat voi itse tarkistaa, ei tarvitse kuin pari nuppineula ja mitan. Youtubessa on monta hyvää ohjetta.
- Anonyymi
On monenlaisia Amerikan seppiä nykyäänkin. Jos aloittaja kuitenkin kysyy tekijää niin tuskin silloin sitä itse haluaa/pystyy tekemään.
- Anonyymi
Suosittelen Esa Linnaa!
- Anonyymi
Siinäpä suosittelet, omapa on häpeäs.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011