Seuraavaksi nimittäin muutaman vuoden kuluttua kirkon johto päättää, että sellaiset papit eivät saa virkaaa, jotka kieltäytyvät vihkimästä homoja. Kun herätysliikkeet on ajettu pois kirkosta heitä ei myöskään ole enää kirkolliskokouksessa ja homoja jo vihitään kirkossa.
Näin se laittomuus etenee.
Luoma puhdistaa evlut kirkon uskovilta
15
266
Vastaukset
- Anonyymi
Evlut kirkko on tullut tiensä päähän.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18043583t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kun Biden valittiin Yhdysvaltojen presidentiksi hän lupasi yhdistää kansakunnan. Olisi mielenkiintoista tietää mitä konkreettista hän on tehnyt asian eteen. Samoin olisi kiva tietää mitä konkreettista Luoma on tehnyt yhdistääkseen kirkon. Onhan se nyt selvää, että hajaannus on pahasta.
- Anonyymi
On vaikea valinta - tuhotaanko kirkko kokonaan, kun löytyikin piirtokirjoitukset 'Jahvesta ja hänen Aserastaan', jotka yllättäen todistivstkin Jahven Baal-jumalaksi, jota juutalaisten JHWH jumaluutta on luultu Israelin Jumalaksi juutalaisten 2000 vuoden huijauksella.
Minulle käsittämätöntä, koska kyllähän tuo huijaus on selvästi Raamatustakin löydettävissä, mutta ehkä sitä ei vain ole haluttu nähdä.
Nyt on pakko nähdä, koska kirkko istuu pommin päällä myös Markuksen evankeliumista poistetulla Jeesukseen liittyvällä homoeroottisella kohtauksella, jonka väitös todisti aidoksi.
Ja koska tämä juutalaisten syntioppi liittyy vain fyysisyyteen, kuten hyvin homohuuteluista näkyykin, eikä Paavalin luoma perisyntioppi edes vastaa luomiskertomusta, niin ainoa mahdollisuus kirkon selvitymiseen on siirtyä Paavalin fyysisestä.evankeliumista Jeesuksen henkiseen evankeliumiin - ja tuo muutos on väistämätön ja täysin välttämätön kirkon kannalta koska se myös tangeeraa tieteeseen.
Sitä on tulossa uskovaisille ankara päänsärky, jos ei jo ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaikea valinta - tuhotaanko kirkko kokonaan, kun löytyikin piirtokirjoitukset 'Jahvesta ja hänen Aserastaan', jotka yllättäen todistivstkin Jahven Baal-jumalaksi, jota juutalaisten JHWH jumaluutta on luultu Israelin Jumalaksi juutalaisten 2000 vuoden huijauksella.
Minulle käsittämätöntä, koska kyllähän tuo huijaus on selvästi Raamatustakin löydettävissä, mutta ehkä sitä ei vain ole haluttu nähdä.
Nyt on pakko nähdä, koska kirkko istuu pommin päällä myös Markuksen evankeliumista poistetulla Jeesukseen liittyvällä homoeroottisella kohtauksella, jonka väitös todisti aidoksi.
Ja koska tämä juutalaisten syntioppi liittyy vain fyysisyyteen, kuten hyvin homohuuteluista näkyykin, eikä Paavalin luoma perisyntioppi edes vastaa luomiskertomusta, niin ainoa mahdollisuus kirkon selvitymiseen on siirtyä Paavalin fyysisestä.evankeliumista Jeesuksen henkiseen evankeliumiin - ja tuo muutos on väistämätön ja täysin välttämätön kirkon kannalta koska se myös tangeeraa tieteeseen.
Sitä on tulossa uskovaisille ankara päänsärky, jos ei jo ole.Kirkko on nyt ollut ihan Raamatun mukaisella harharetkellä ilmestyskirjasn asti, ja sota taivaassa (luku 12) on täysin välttämätön.
Liekö tähän liittyy myödsvhyökkäys Israeliinkiin?! Sama juutalaisten huijaushan koskee myös arabeja ja vielä pahemmin, koska juutalaisethan veivät sillä heiltä myös maa-alueen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko on nyt ollut ihan Raamatun mukaisella harharetkellä ilmestyskirjasn asti, ja sota taivaassa (luku 12) on täysin välttämätön.
Liekö tähän liittyy myödsvhyökkäys Israeliinkiin?! Sama juutalaisten huijaushan koskee myös arabeja ja vielä pahemmin, koska juutalaisethan veivät sillä heiltä myös maa-alueen.Ajatelkaa nyt jotakin fyysistä Sharia-lakiakin, että miten kaukana se on Jeesuksen opetuksista, vaikka islamisteille myös Jeesus on tärkein profeetta,! Mutta kun se väärä taustajumaluus väänsi koko uskontopelikentän vinoon, niin kristinuskossa kuin islamissakin. Vaikea arvioida, että miten pitkään nyt menee tilanteen oikaisuun - samat 2000 vuottako, joka on väännetty vinoon?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa nyt jotakin fyysistä Sharia-lakiakin, että miten kaukana se on Jeesuksen opetuksista, vaikka islamisteille myös Jeesus on tärkein profeetta,! Mutta kun se väärä taustajumaluus väänsi koko uskontopelikentän vinoon, niin kristinuskossa kuin islamissakin. Vaikea arvioida, että miten pitkään nyt menee tilanteen oikaisuun - samat 2000 vuottako, joka on väännetty vinoon?!
Ja jos jollekin on käsittämätöntä Luoman toiminta, niin minulle on teidän ymmärtämättömyys ja totaalinen välinpitämätyömyys - tai tyhmyys - totuudesta ja todellisesta tilanteesta, vaikka olen tätä täällä nyt vuosikaudet jo pohjustanut. Ja ihan kädestä pitäen vääntänyt Raamatusta yhä uudelleen ja uudelleen.
Tulos on aina sama kommentti: Sä oot sanonu sen jo miljoona kertaa! Juu, olen sanonut, eikä siltikään vaan mene perille. Missä on vika?!
Yksi ISO vika on ainakin se, kun teidän päissänne ei ole kuin omia mielipiteitänne, niin te ette enää edes ymmärtä erottaa sitä sanasta TIETO.
Asia kuitenkin on niin, että maailma ei pyöri teidän mielipiteiden varassa, vaan tiedon varassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos jollekin on käsittämätöntä Luoman toiminta, niin minulle on teidän ymmärtämättömyys ja totaalinen välinpitämätyömyys - tai tyhmyys - totuudesta ja todellisesta tilanteesta, vaikka olen tätä täällä nyt vuosikaudet jo pohjustanut. Ja ihan kädestä pitäen vääntänyt Raamatusta yhä uudelleen ja uudelleen.
Tulos on aina sama kommentti: Sä oot sanonu sen jo miljoona kertaa! Juu, olen sanonut, eikä siltikään vaan mene perille. Missä on vika?!
Yksi ISO vika on ainakin se, kun teidän päissänne ei ole kuin omia mielipiteitänne, niin te ette enää edes ymmärtä erottaa sitä sanasta TIETO.
Asia kuitenkin on niin, että maailma ei pyöri teidän mielipiteiden varassa, vaan tiedon varassa.Ja Jeesusta ajatellen tämä homohuutelu on ollut aivan äärimmäisen loukkaavaa, jota se muutenkin tietysti on. Ja jos koskaan voisin sanoa tuntevani vihaa, niin Paavalia kohtaan tuntisin, joka teki tämän sadistisen julman pilkkauskonnon Jeesuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Jeesusta ajatellen tämä homohuutelu on ollut aivan äärimmäisen loukkaavaa, jota se muutenkin tietysti on. Ja jos koskaan voisin sanoa tuntevani vihaa, niin Paavalia kohtaan tuntisin, joka teki tämän sadistisen julman pilkkauskonnon Jeesuksesta.
Aivan kuten Luther kirjoitti - juutalaisella röyhkeydellä ei ole mitään rajoja.
Biden käveli esim tolppaa päin kerran ..... käveli johonkin komeroon haastattelun jälkeen.
Ei muistanut mistä piti puhua.
Paljon paljon asioita mitä amerikan presidentiltä vaaditaan.
Lista on pitkä.
- Anonyymi
Onko se Luoma se KOMMUNISTI joka hörisee putinin takia?
- Anonyymi
Uskovat ovat mukana kuin evlut kirkossa.
- Anonyymi
Tämä on Setalta opittu strategia.
- Anonyymi
Näin on. Luoma karkottaa perinteiset uskovaiset ulos kirkosta. Lähden mielelläni. Hoitakoot ja pitäkööt kirkkonsa pystyssä ken haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1461268Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391013Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170868Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73860Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36815- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy192725Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali143721Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716