Tällainen on Hamas

Anonyymi-ap

Muun muassa Yhdysvallat, Euroopan unioni ja Israel ovat määritelleet Hamasin terroristijärjestöksi.

Järjestö ei ole koskaan tunnustanut Israelin valtion olemassaoloa, eikä se kunnioita 1990-luvulla allekirjoitettuja rauhansopimuksia, joiden oli tarkoitus lopettaa väkivaltaisuudet Israelin ja palestiinalaisten välillä.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009907996.html

275

2005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen lukemaan Pasi Turusen kirjoittaman kirjan
      ISRAEL - Jumalan silmäterä,maailman silmätikku-

      70 vuotta täyttävä Israelin valtio on nykyajan ihme. Se muistuttaa Jumalan uskollisuudesta ikiaikaisille lupauksilleen.

      Mutta Israel on jatkuvasti suurennuslasin alla mediassa. Siihen kohdistuu kritiikkiä ja huomiota, jollaista harva valtio maailmassa saa osakseen.

      Koko olemassaolonsa ajan rauhaan pyrkinyt Israel on joutunut puolustamaan olemassaolonsa oikeutusta välillä taistelukentillä ja jatkuvia valheellisia syytöksiä vastaan julkisen mielipiteen foorumeilla, mediassa ja kansainvälisissä elimissä kuten YK:ssa.

      Tapahtumien todelliset syy-seuraussuhteet helposti kuitenkin häviävät vääristelevän uutisoinnin ja valheellisten valokuvamanipulaatioiden taakse. Kansainvälinen boikottiliike (BDS) lietsoo yleistä Israel-vastaista mielialaa yliopistokampuksilla pyrkien leimaamaan Israelin apartheid-valtioksi.



      Mistä tässä kaikessa voi olla kyse? Miksi Israelia kohdellaan julkisuudessa toisin kuin muita maita? Tuleeko Lähi-itään milloinkaan rauha?

      Kirja osoittaa median yksipuolisen tavan käsitellä Israelia ja avaa aihetta sekä kotimaisesta että ulkomaisesta valtamediasta poimituilla ja huolella analysoiduilla esimerkeillä. Samalla kirja on tärkeä raamattuteologinen kannanotto Israelin puolesta. Israelin asemasta myös kristittyjen mielissä käydään kamppailua. Vieläkö Jumalan lupaukset Israelin kansalle ovat voimassa? Mitä kaiken keskellä merkitsee Israelin siunaaminen?

      • Anonyymi

        En tarvitse lukea,kn olen elänyt ja kokenut siellä.


      • Anonyymi

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        Sitä ei tyhmät ateistit tajua, että koko olemassaolonsa ajan Israel on joutunut selviytymään saatanan laittamista tappajista.
        Ja sentakia, kun ovat Jumalan valitsema kansa, jonka kautta Raamatun Jumala halusi ilmoittaa itsensä ihmiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        Israel on aina pyrkinyt rauhaan, aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei tyhmät ateistit tajua, että koko olemassaolonsa ajan Israel on joutunut selviytymään saatanan laittamista tappajista.
        Ja sentakia, kun ovat Jumalan valitsema kansa, jonka kautta Raamatun Jumala halusi ilmoittaa itsensä ihmiskunnalle.

        Ateisti kyllä tajuaa, mutta paleterroristit ei.


      • Anonyymi

        Ja Israelilla on maailman tehokkaimmat sotavoimat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on aina pyrkinyt rauhaan, aina.

        Pyrkimällä kostamaan kaiken x100 - x1000 kertaisens.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrkimällä kostamaan kaiken x100 - x1000 kertaisens.

        Vihavasemmistolla ei ole matematiikka ollut milloinkaan se vahva osa-alue. Lukusi eivät perustu mihinkään muuhun kuin valhepropagandaan ja tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei tyhmät ateistit tajua, että koko olemassaolonsa ajan Israel on joutunut selviytymään saatanan laittamista tappajista.
        Ja sentakia, kun ovat Jumalan valitsema kansa, jonka kautta Raamatun Jumala halusi ilmoittaa itsensä ihmiskunnalle.

        " Israel on joutunut selviytymään saatanan laittamista tappajista."

        Baruch Goldstein, juutalainen äärimielinen, ampui "patriarkkaluola" nimellä tunnetussa moskeijassa surmaten lähes 30, ja haavoitti yli 120 muslimia, osa tuomitsi hänet hulluksi, muutama ”pyhemmäksi, kuin kaikki holokaustin marttyyrit.

        Ketkä tässä siis ovat niitä paholaisen laittamia tappajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        Taas vasemmistolainen laskee siinä luikuria tapansa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrkimällä kostamaan kaiken x100 - x1000 kertaisens.

        Vai meinaat, ettei Israel saisi puolustautua raukkamaisia tappajia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrkimällä kostamaan kaiken x100 - x1000 kertaisens.

        NL hyökkäsi Suomeen tykistö keskityksillään ja suomalaiset kostivat ampumalla Puna armeijaa joka olisi vain vapauttanut Suomen kapitalistien ikeestä ja Puna armeija kosti ampumalla suomalaisia ja kostonkierre oli valmis kun suomalaiset sotahullut kostivat ampumalla takaisin ja P. armeija ampui kostoksi takaisin.

        NL oli aluevaatimuksia Suomelle ja kun Suomi ei taipunut alueluovutuksiin niin NL päätti ottaa väkisin. Muslimeilla on aluevaatimuksena koko Israelin valtion alue ja kun Israel ei ole alueluvutukseen suostunut niin muslimit ovat päättäneet ottaa Israelin omistaman maan väkisin sodalla ampumalla ja pommittamalla kostoksi Israelia ja Israel on kostoksi ampunut muslimiarmeijoita. Arabeilla on maata, niin kuinkahan monta miljoonaa neliökilometriä aivan kuten Neuvostoliitollakin kun se päätti vapauttaa Suomen kapitalistien ikeestä aivan kuten muslimit ovat vapauttamassa Israelia siionisteista.
        Muslimit sanovat Israelia palestiinaksi ja sen kansalaisia siionisteiksi, apinoiksi ja koiriksi jotka Allah on määrännyt tapettavaksi ja siksi arabit teurastavat juutalaisia ampumalla ja pommittamalla ja juutalaiset kostavat ampumalla takaisin. Vasemmiston mielestä Israelin on suostuttava alueluovutukseen ja tukee valtion varoista "humanitäärisenä apuna" sekä propagandallaan arabiarmeijoita sodassa Israelin maan valloittamiseksi. Israelin vastarinta on kestänyt jo sata vuotta eikä toistaiseksi loppua näy. Arabeilla ei ole mitään laillisia perusteita Israelin maan valloittamiseksi ja juutalaisten kansanmurhaan mutta Allahu akbar ja sen käskystä muslimit käyvät sotaa. Miksi sitten kv. vasemmisto niin fanaattisesti kiihkoilee arabiarmeijoiden puolesta räikeillä valheillaan sekä kunkin valtion kassasta "humanitäärisenä" apuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Israel on joutunut selviytymään saatanan laittamista tappajista."

        Baruch Goldstein, juutalainen äärimielinen, ampui "patriarkkaluola" nimellä tunnetussa moskeijassa surmaten lähes 30, ja haavoitti yli 120 muslimia, osa tuomitsi hänet hulluksi, muutama ”pyhemmäksi, kuin kaikki holokaustin marttyyrit.

        Ketkä tässä siis ovat niitä paholaisen laittamia tappajia?

        Kuinka paljon niitä baruch goldsteineja mahtaa olla Israelissa, onko heitä yhtä paljon kuin fanaattisia palestiinalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrkimällä kostamaan kaiken x100 - x1000 kertaisens.

        Puolustaminen on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        Jos vähänkään tuntee historiaa ja perehtyy tosiasioihin aukenee asioiden todellinen laita.

        Kaikki ne miljardit mitä on palestiinalaisille annettu vuosikausia, alueen pitäisi olla aivan luxusmesta. No, totuus on tarua ihmeellisempää. Miljardit ovat menneet pääosin terroristien ökyilevään luxuselämään ja aseisiinsa. Ja syyttävät kaikesta Israelin miehitystä vaikka Israel joutuu jatkuvasti torjumaan terrorin joka siihen kohdistuu viikottain.

        Nähkää jo totuus lähi-idän tilanteesta. Jos palestiinalaisten koulukirjatkin opettavat vihanpitoon "vääräuskoisia" ja eritoten Israelia kohtaan, on tämä tikittävä aikapommi. Koko läntiselle demokratialle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        https://m.youtube.com/watch?v=BeGCusfqF8c&list=PLA10B8152BE06963A&index=44&pp=iAQB

        9/11: Ashleigh Banfield reports secondary explosions

        https://m.youtube.com/watch?v=BeGCusfqF8c&pp=ygUpOS8xMSBhc2hsZXkgYmFuZmllbGQgc2Vjb25kYXJ5IGV4cGxvc2lvbnM=

        Toimittaja Ashley Banfield raportoi räjähdyksistä, samaan aikaan taustalla häärää kaksi moSSadin agenttia, Yaron Schamuel ja Oded Ellner (5 Dancing israelis) , he eivät ole ollenkaan kiinnostuneita taustalla tapahtuvasta vuosisadan suurimmasta terroriteosta, heitä kiinnostaa vain toimittajan häirintä.

        Laukkumies nyökkää merkitsevästi hippitukkaiselle, ja pian yhteys katkeaa.

        https://911missinglinks.com/

        American security services overnight stopped a car bomb on the George Washington Bridge.

        The van, packed with explosives, was stopped on an approach ramp to the bridge.

        Authorities suspect the terrorists intended to blow up the main crossing between New Jersey and New York, Army Radio reported.

        "...two suspects are in FBI custody after a truckload of explosives was discovered around the George Washington Bridge ... The FBI ... says enough explosives were in the truck to do great damage to the George Washington Bridge."

        The driver of the van, Sivan Kurzberg, told the officers, "We are Israeli. We are not your problem. Your problems are our problems. The Palestinians are the problem."

        The other passengers were his brother Paul Kurzberg, Yaron Shmuel, Oded Ellner and Omer Marmari.

        9/11 and the Israeli Bomb Expert Infiltrated Art Groups: GELATIN (demo wiring team) and E-TEAM (sol-gel team)
        GELATIN and E-TEAM

        I want to call your attention to the artist groups (GELATIN & E-TEAM) who were selected to be part of the Lower Manhattan Cultural Council (LMCC) World Views / Studioscape programs that allowed them and other artists to work and live in the WTC in the four years leading up to 9/11 on different floors, including 91 and 92 of the North Tower.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Israelilla on maailman tehokkaimmat sotavoimat.

        Sanna "Minä en kyllä edes tiedä mikä se Great Reset on" Marinin SDP WEF/YGL uskonveli ja WEF/YGL Zionisti ja ISISraelin juutalainen Yuval Noah Harari:

        -21 vuosisadan iso poliittinen ja taloudellinen kysymys on, mihin tarvitsemme kaikkia ihmisiä, tai ainakin mihin me tarvitsemme niin monia ihmisiä.

        -Onko sinulla vastaus tähän?

        -Tällä hetkellä paras ratkaisu, joka meillä on, on pitää NE onnellisina lääkkeillä ja tietokonepeleillä.

        https://m.youtube.com/watch?v=QkYWwWAXgKI&pp=ygUheXV2YWwgaGFyYXJpIGhhcHB5IHdpdGggdmlkZW9nYW1l

        Drugs and computer games. *Laughs in Dr. Yuval Noah Harari*


        https://m.youtube.com/shorts/4Q-dOZCzBSo

        Keep Them Happy With Drugs And Computer Games | Yuval Noah Harari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas vasemmistolainen laskee siinä luikuria tapansa mukaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=3iIzqDoqALo
        911 Mysteries (suomenkielisin tekstityksin)


        http://www.youtube.com/watch?v=jA-e6ttP1jo World Trade Center 1: räjäyttäminen syyskuun 11:ntenä 2001

        Juutalaiset räjäyttivät pilvenpiirtäjiä ja autopommeja Usassa.

        Seuraavina päivinä juutalainen nazionisti Dr. Philip Zack murhasi asiasta liian totuudenmukaisesti kirjoittaneita toimittajia ja poliitikkoja työpaikaltaan aselaboratoriosta varastamallaan pernarutolla.

        New Yorkin poliisi on pidättänyt viisi is rae lilaista moSSadin agenttia (S I V A N ja P A U L. K U R Z B E R G, O D E D. E L L N E R, O M E R. M A R M A R I, ja Y A R O N. S H M U E L), jotka yrittivät räjäyttää autopommilla George Wassingtonin sillan.

        Aikaisemmin he olivat räjäyttäneen autopommin, jonka kyljessä oli ollut kuva lentokoneesta syöksymässä New Yorkiin.

        Heidän pakettiautostaan löytyi rä jäh teitä, po rukka pidädettiin 71 päiväksi, mutta laskettiin sitten vähin äänin vapauteen

        911 terrori-iskua kuvanneet ja tornien sortumista juhlineet pidätetyt viisi israelilaista on vapautettu ja toimitettu Israeliin.

        Joidenkin miesten nimet löytyivät Usan kansallisen tiedustelupalvelun tiedoistoista, ja FBI:n mukaan ainakin kaksi miehistä on moSSadin agentteja.

        Kuitenkin FBI väittää, ettei näillä israelilaisilla ollut etukäteistietoa 911 iskuista, ja miehet vapautettiin Usan ja Israelin tekemän sopimuksen perusteella (Vakoilijoiden/agenttien koskemattomuus ja vaihtosopimus)

        vapautuksen jälkeen, miehet väittivät kokeneensa kidutusta vankeusaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai meinaat, ettei Israel saisi puolustautua raukkamaisia tappajia vastaan.

        Petoksella sinun täytyy sotia käymän.

        Rotanhaju: Kun olemme pusertaneen Usan tyhjäksi, se voi nousta ilmaan ja lentää pois.

        Hamash 07.10.2023 attack was a moSSad False Flag operation, like USS Liberty attack and 9II, 11.09.2001terrorist attack.

        By Way of Deception Thou Shalt do War.

        Motto of Israeli intelligence service moSSad.

        https://911missinglinks.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://m.youtube.com/watch?v=BeGCusfqF8c&list=PLA10B8152BE06963A&index=44&pp=iAQB

        9/11: Ashleigh Banfield reports secondary explosions

        https://m.youtube.com/watch?v=BeGCusfqF8c&pp=ygUpOS8xMSBhc2hsZXkgYmFuZmllbGQgc2Vjb25kYXJ5IGV4cGxvc2lvbnM=

        Toimittaja Ashley Banfield raportoi räjähdyksistä, samaan aikaan taustalla häärää kaksi moSSadin agenttia, Yaron Schamuel ja Oded Ellner (5 Dancing israelis) , he eivät ole ollenkaan kiinnostuneita taustalla tapahtuvasta vuosisadan suurimmasta terroriteosta, heitä kiinnostaa vain toimittajan häirintä.

        Laukkumies nyökkää merkitsevästi hippitukkaiselle, ja pian yhteys katkeaa.

        https://911missinglinks.com/

        American security services overnight stopped a car bomb on the George Washington Bridge.

        The van, packed with explosives, was stopped on an approach ramp to the bridge.

        Authorities suspect the terrorists intended to blow up the main crossing between New Jersey and New York, Army Radio reported.

        "...two suspects are in FBI custody after a truckload of explosives was discovered around the George Washington Bridge ... The FBI ... says enough explosives were in the truck to do great damage to the George Washington Bridge."

        The driver of the van, Sivan Kurzberg, told the officers, "We are Israeli. We are not your problem. Your problems are our problems. The Palestinians are the problem."

        The other passengers were his brother Paul Kurzberg, Yaron Shmuel, Oded Ellner and Omer Marmari.

        9/11 and the Israeli Bomb Expert Infiltrated Art Groups: GELATIN (demo wiring team) and E-TEAM (sol-gel team)
        GELATIN and E-TEAM

        I want to call your attention to the artist groups (GELATIN & E-TEAM) who were selected to be part of the Lower Manhattan Cultural Council (LMCC) World Views / Studioscape programs that allowed them and other artists to work and live in the WTC in the four years leading up to 9/11 on different floors, including 91 and 92 of the North Tower.

        Terrorism is cruel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        Koskaan ei Israel hyökkää mihinkään ellei sitä uhata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ei Israel hyökkää mihinkään ellei sitä uhata

        Israel haluaa vaan puolustaa itseään. Punikki ei tätä myönnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel haluaa vaan puolustaa itseään. Punikki ei tätä myönnä.

        Punikin oma aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        Vasemmiston valhetta alusta loppuun kansanmurhaamisen ja palestiinalaisvaltio Jordanian
        lebensraumin oikeuttamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Israel on joutunut selviytymään saatanan laittamista tappajista."

        Baruch Goldstein, juutalainen äärimielinen, ampui "patriarkkaluola" nimellä tunnetussa moskeijassa surmaten lähes 30, ja haavoitti yli 120 muslimia, osa tuomitsi hänet hulluksi, muutama ”pyhemmäksi, kuin kaikki holokaustin marttyyrit.

        Ketkä tässä siis ovat niitä paholaisen laittamia tappajia?

        Kaikki muslimit tekee sitä jatkuvasti juutalaisille, ei siis ole kumma jos yhdellä juutalaisella kuppi menee nurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petoksella sinun täytyy sotia käymän.

        Rotanhaju: Kun olemme pusertaneen Usan tyhjäksi, se voi nousta ilmaan ja lentää pois.

        Hamash 07.10.2023 attack was a moSSad False Flag operation, like USS Liberty attack and 9II, 11.09.2001terrorist attack.

        By Way of Deception Thou Shalt do War.

        Motto of Israeli intelligence service moSSad.

        https://911missinglinks.com/

        Todellakin, vasemmisto-islamisti koalition palestiinavalheilla he oikeuttavat Jordanian suurjordanian maanvalloitukset naapuriltaan Israelilta. Israelin vastarinta jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NL hyökkäsi Suomeen tykistö keskityksillään ja suomalaiset kostivat ampumalla Puna armeijaa joka olisi vain vapauttanut Suomen kapitalistien ikeestä ja Puna armeija kosti ampumalla suomalaisia ja kostonkierre oli valmis kun suomalaiset sotahullut kostivat ampumalla takaisin ja P. armeija ampui kostoksi takaisin.

        NL oli aluevaatimuksia Suomelle ja kun Suomi ei taipunut alueluovutuksiin niin NL päätti ottaa väkisin. Muslimeilla on aluevaatimuksena koko Israelin valtion alue ja kun Israel ei ole alueluvutukseen suostunut niin muslimit ovat päättäneet ottaa Israelin omistaman maan väkisin sodalla ampumalla ja pommittamalla kostoksi Israelia ja Israel on kostoksi ampunut muslimiarmeijoita. Arabeilla on maata, niin kuinkahan monta miljoonaa neliökilometriä aivan kuten Neuvostoliitollakin kun se päätti vapauttaa Suomen kapitalistien ikeestä aivan kuten muslimit ovat vapauttamassa Israelia siionisteista.
        Muslimit sanovat Israelia palestiinaksi ja sen kansalaisia siionisteiksi, apinoiksi ja koiriksi jotka Allah on määrännyt tapettavaksi ja siksi arabit teurastavat juutalaisia ampumalla ja pommittamalla ja juutalaiset kostavat ampumalla takaisin. Vasemmiston mielestä Israelin on suostuttava alueluovutukseen ja tukee valtion varoista "humanitäärisenä apuna" sekä propagandallaan arabiarmeijoita sodassa Israelin maan valloittamiseksi. Israelin vastarinta on kestänyt jo sata vuotta eikä toistaiseksi loppua näy. Arabeilla ei ole mitään laillisia perusteita Israelin maan valloittamiseksi ja juutalaisten kansanmurhaan mutta Allahu akbar ja sen käskystä muslimit käyvät sotaa. Miksi sitten kv. vasemmisto niin fanaattisesti kiihkoilee arabiarmeijoiden puolesta räikeillä valheillaan sekä kunkin valtion kassasta "humanitäärisenä" apuna?

        Väärin. Allah on sanonut että Israelin maa kuuluu juutalaisille. On koraanissa.
        Hamas nyt on terroristijärjestö ja kuten mm Isis.
        Toimivat ihan muilla perusteilla kuin faktan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole koskaan pyrkinyt rauhaan. Se on tehnyt kaikkensa pitääkseen levottomuuksia yllä perustamalla siirtokuntia palestiinalaisten maaperälle.

        Väärin. Israel on ainoastaan puolustanut maatansa vihamielisten vihollisten yrittäessä tuhota Israel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihavasemmistolla ei ole matematiikka ollut milloinkaan se vahva osa-alue. Lukusi eivät perustu mihinkään muuhun kuin valhepropagandaan ja tiedät sen itsekin.

        Vihervassujen oma aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä.


      • Anonyymi

        Ei Israelin johto jumalaan usko vaan saatanan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihavasemmistolla ei ole matematiikka ollut milloinkaan se vahva osa-alue. Lukusi eivät perustu mihinkään muuhun kuin valhepropagandaan ja tiedät sen itsekin.

        Itse et vain halua uskoa faktoja.


    • Anonyymi

      Israel on Lucifer, joka oli pitänyt hävittää saman tien kun se syntyi.

      • Anonyymi

        1948 se ilmestyi ja sen jälkeen ei mitään rauhaa ….


      • Anonyymi

        Israel on Lucifer, joka oli pitänyt hävittää saman tien kun se syntyi.

        Rotta,Israel on Jumalan maa lähi-idässä,ettei paha-saatana leviä /lusifer islam kaikialle.
        He islam on syntyneet Haagarista ja Saarata ja hylänneet Jumalan sanan,he ovat levottomia kaikkialla (kuten näette mitä pahaa he tekevät eu)
        Tulee ruoska joka laittaa nämä kurittomat perkeleet kuriin vielä ja he tietävät sen.
        He ovat muuranneet sen portin umpeen josta Kristus tulee mutta se ei auta.
        Islam on mielettömän pahaa kaikille ihmisille,uskokaa !
        Tiedän kun elin siellä usean vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1948 se ilmestyi ja sen jälkeen ei mitään rauhaa ….

        Niin,kehittymät Islam vastustaa.


      • Anonyymi

        Sinut olisi pitänyt hävittää ennenkuin synnyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on Lucifer, joka oli pitänyt hävittää saman tien kun se syntyi.

        Rotta,Israel on Jumalan maa lähi-idässä,ettei paha-saatana leviä /lusifer islam kaikialle.
        He islam on syntyneet Haagarista ja Saarata ja hylänneet Jumalan sanan,he ovat levottomia kaikkialla (kuten näette mitä pahaa he tekevät eu)
        Tulee ruoska joka laittaa nämä kurittomat perkeleet kuriin vielä ja he tietävät sen.
        He ovat muuranneet sen portin umpeen josta Kristus tulee mutta se ei auta.
        Islam on mielettömän pahaa kaikille ihmisille,uskokaa !
        Tiedän kun elin siellä usean vuoden.

        Juuri niin. Missä on Islam, siellä on tuho. Ja jos ne tappele muita uskontoja tai valtiota vastaan, niin ne tappaa toisiaan.


      • Anonyymi

        Yrität siis estää Jeesuksen takaisin tulon Israelin keskelle, kun saatana sitä Israelin tuhoa yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1948 se ilmestyi ja sen jälkeen ei mitään rauhaa ….

        HAHHAHAH, että joku voikin olla noin pimee ja järki nurinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on Lucifer, joka oli pitänyt hävittää saman tien kun se syntyi.

        Rotta,Israel on Jumalan maa lähi-idässä,ettei paha-saatana leviä /lusifer islam kaikialle.
        He islam on syntyneet Haagarista ja Saarata ja hylänneet Jumalan sanan,he ovat levottomia kaikkialla (kuten näette mitä pahaa he tekevät eu)
        Tulee ruoska joka laittaa nämä kurittomat perkeleet kuriin vielä ja he tietävät sen.
        He ovat muuranneet sen portin umpeen josta Kristus tulee mutta se ei auta.
        Islam on mielettömän pahaa kaikille ihmisille,uskokaa !
        Tiedän kun elin siellä usean vuoden.

        Totta puhut. Tappajia he ovat, joihin ei ole mitään luottamista.


      • Anonyymi

        Itse taidat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Missä on Islam, siellä on tuho. Ja jos ne tappele muita uskontoja tai valtiota vastaan, niin ne tappaa toisiaan.

        Siltä näyttää kyllä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1948 se ilmestyi ja sen jälkeen ei mitään rauhaa ….

        Alueella ei 'ollut mitään rauhaa' edes ennen vuotta 1948 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut olisi pitänyt hävittää ennenkuin synnyit.

        Hamaksen apinalauma ottaa selkäänsä ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Tappajia he ovat, joihin ei ole mitään luottamista.

        Israel on ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamaksen apinalauma ottaa selkäänsä ja pahasti.

        Raakalaisia ovat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHHAHAH, että joku voikin olla noin pimee ja järki nurinpäin.

        Hamas on pimee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut olisi pitänyt hävittää ennenkuin synnyit.

        Tuomitsit myös itsesi. Enemminkin hänelle olisi täytynyt antaa koulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut olisi pitänyt hävittää ennenkuin synnyit.

        Reppana olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1948 se ilmestyi ja sen jälkeen ei mitään rauhaa ….

        Raamattu ennusti Israelin syntymisen. Vihervassuja se vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Tappajia he ovat, joihin ei ole mitään luottamista.

        Hamas murhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHHAHAH, että joku voikin olla noin pimee ja järki nurinpäin.

        Vasemmistolta se onnistuu sujuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Missä on Islam, siellä on tuho. Ja jos ne tappele muita uskontoja tai valtiota vastaan, niin ne tappaa toisiaan.

        Hamas on syyllinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on syyllinen!

        Se on totuus tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on ystävä.

        Kyllä.


      • Anonyymi00303
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomitsit myös itsesi. Enemminkin hänelle olisi täytynyt antaa koulutusta.

        ...........


    • Anonyymi

      Hamas ja Azov on siis kaksi tunnettua terroristi järjestöä.

      YK sanoi vuonna 2016 julkaistussa raportissa(siirryt toiseen palveluun), että jotkut Azovin pataljoonan taistelijat olivat syyllistyneet ihmisoikeusloukkauksiin Itä-Ukrainassa.

      Vuonna 2019 Yhdysvalloissa 40 kongressiedustajaa vaati, että Azov olisi pitänyt luokitella ulkomaiseksi terrorijärjestöksi.

      Time-lehden(siirryt toiseen palveluun) mukaan edustajat perustelivat vaatimustaan sillä, että “Azov on värvännyt, radikalisoinut ja kouluttanut Yhdysvaltain kansalaisia jo vuosien ajan”. Maan ulkoministeriö ei kuitenkaan suostunut luokitteluun.

      https://yle.fi/a/3-12366403

      • Anonyymi

        Hamas on rikollisjärjestö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on rikollisjärjestö.

        Ihan täysin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan täysin!

        Se on selvinnyt kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on selvinnyt kaikille.

        Kyllä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä....

        Hamasin johtajat sai mitä tilasivat viime lokakuussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamasin johtajat sai mitä tilasivat viime lokakuussa!

        Siitä on pian vuosi....


    • Anonyymi

      Rauhansopimus joutaa roskiin ei israelilaiset sitä noudata siirtokuntia palestiinalaisten alueelle talot tuhottu

      • Anonyymi

        Mitä virkaa on rauhansopimuksilla?Jos niitä ei kukaan noudata.Se on melkein sama kuin pyyhkisi ne omalla likaisella pyllyllä.


      • Anonyymi

        Kuka aloitti terrorin, palestiinalaiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä virkaa on rauhansopimuksilla?Jos niitä ei kukaan noudata.Se on melkein sama kuin pyyhkisi ne omalla likaisella pyllyllä.

        Palestiinalaiset ei koskaan opi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palestiinalaiset ei koskaan opi.

        Valitettavasti...


      • Anonyymi

        Israelin maa alue on sekä vasemmiston että muslimien mielestä se "palestiina" ja siten jokainen kaupunki ja kylä Israelissa ovat niitä "laittomia siirtokuntia". Sellaisia "rauhansopimuksia" ei mikään muukan valtio hyväksy joka edellyttää oman valtion kumoamista ja kansan tuhoamista, miksi Israelin pitäisi hyväksyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin maa alue on sekä vasemmiston että muslimien mielestä se "palestiina" ja siten jokainen kaupunki ja kylä Israelissa ovat niitä "laittomia siirtokuntia". Sellaisia "rauhansopimuksia" ei mikään muukan valtio hyväksy joka edellyttää oman valtion kumoamista ja kansan tuhoamista, miksi Israelin pitäisi hyväksyä?

        Rauha on Israelin tavoite, miksei palestiinalaisten?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka aloitti terrorin, palestiinalaiset!

        oikein...


      • Anonyymi

        Sudeettijordanialaiset (palestiinalaiset) ovat maata valloittamassa "from the River to the Sea" agendalla ja Israelin valtion poistamiseksi kartalta ja koloniolisoimalla sen. Mahmud Abbasin sanoin "Tulevassa palestiinassa ei tilaa juutalaisille ole" siis alkuperäisasukkaat Auschwitziin. Tällä agendalla on kv. vasemmiston 100% tuki, Israelin vastarinta juutalaisten kansanmurhaa vastaan jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauha on Israelin tavoite, miksei palestiinalaisten?!

        Islam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam.

        Terroristeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauha on Israelin tavoite, miksei palestiinalaisten?!

        Hyvä kysymys....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikein...

        Lukemaan!


    • Anonyymi

      Hamas puolustaa palestiinalaisten kansaa

      • Anonyymi

        Islam roskaa toki puolustaa, kohta lähtee Israelin maa joukot,pesee alueen.
        Islamin rotille eivät anna anteeksi,usko..Sillä kosto on kova.
        Otan tähän,Suomessa on 200 panssarivaunua, Isreliella 3700 merkavaa ms.
        On hurjaa,kun islamin hamas uskaltaa,Israel on ydinase valtio.
        Sen ole jo tiennyt aikaa sitten. (cia)


      • Anonyymi

        Terrorilla ei voi mitään puolustaa.


      • Anonyymi

        Hamas terrorisoi Israilin sisällä. Ei ole Palestiinan valtiota vaan alue Israilin dsisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam roskaa toki puolustaa, kohta lähtee Israelin maa joukot,pesee alueen.
        Islamin rotille eivät anna anteeksi,usko..Sillä kosto on kova.
        Otan tähän,Suomessa on 200 panssarivaunua, Isreliella 3700 merkavaa ms.
        On hurjaa,kun islamin hamas uskaltaa,Israel on ydinase valtio.
        Sen ole jo tiennyt aikaa sitten. (cia)

        Mitä muutakaan....


      • Anonyymi

        Se sais mennä "puolustamaan" sudeettijordanialaisia jonnekkin muualle kuin olla Israelin valtion alueella murhaamassa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sais mennä "puolustamaan" sudeettijordanialaisia jonnekkin muualle kuin olla Israelin valtion alueella murhaamassa ihmisiä.

        Samma mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma mieltä.

        okei1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei1

        Todetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todetaan.

        lisätietoa.


    • Anonyymi

      Hamsa on samaa rikollisuutta harrastava, kuin isis.

      • Anonyymi

        Juuri näin, Hamas pyrkii samanlaiseen islamin ylivaltaan kuin isis.


      • Anonyymi

        Luultavasti Venäjä on tämän Hamasin hyökkäyksen takana. Wagner joukoillehan Putinin piti keksiä tekemistä. Onhan Isisin terroristejakin vielä vapaalla jalalla. Tuskin Hamas yksin tuohon hyökkäykseen noin brutaalilla tavalla olisi pystynyt yksinään...
        Hyödynsivät Israelin sekavaa poliittista tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, Hamas pyrkii samanlaiseen islamin ylivaltaan kuin isis.

        Voi olla noinkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla noinkin...

        Terroristeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terroristeja.

        Ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa.

        .......


    • Anonyymi

      Yleensä kaikki ne jotka eivät noudata Yhdysvaltojen,Euroopan unionin tai Israelin maan tapoja leimataan terroristeiksi.Vaikka ne ei kaikki sitä suinkaan ole!

      • Anonyymi

        Miksi luulet propagandasi toimivan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet propagandasi toimivan?

        Mikä ihmeen propaganda???
        Mikä on terroristi? Se ei ole sotilas. Se on raukkamainen aseettomien, lasten, naisten, vauvojen raaka teurastaja!
        Se ei ole propagandaa.
        Ja jos et vieläkään ymmärrä, niin etsi tietoa heidän teoistaan Lähi-idässä, Afrikassa, Euroopassa, Amerikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen propaganda???
        Mikä on terroristi? Se ei ole sotilas. Se on raukkamainen aseettomien, lasten, naisten, vauvojen raaka teurastaja!
        Se ei ole propagandaa.
        Ja jos et vieläkään ymmärrä, niin etsi tietoa heidän teoistaan Lähi-idässä, Afrikassa, Euroopassa, Amerikassa.

        Yritä itse ymmärtää, äläkä kierosti syytä olemattomista vääristellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä itse ymmärtää, äläkä kierosti syytä olemattomista vääristellen.

        Samaa sanoisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen propaganda???
        Mikä on terroristi? Se ei ole sotilas. Se on raukkamainen aseettomien, lasten, naisten, vauvojen raaka teurastaja!
        Se ei ole propagandaa.
        Ja jos et vieläkään ymmärrä, niin etsi tietoa heidän teoistaan Lähi-idässä, Afrikassa, Euroopassa, Amerikassa.

        Ihmeellistä sotkua edestakaisin venkoilua tuo sinun mietiskelysi mitä on mikäkin käsite. Ensin on vastaan ja sitten puolesta ja sitten taas toisinpäin.
        Koeta nyt olla mielipiteesi takana ettei sinua luulla höhläksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä sotkua edestakaisin venkoilua tuo sinun mietiskelysi mitä on mikäkin käsite. Ensin on vastaan ja sitten puolesta ja sitten taas toisinpäin.
        Koeta nyt olla mielipiteesi takana ettei sinua luulla höhläksi.

        Öyhötys on sekavaa sekoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet propagandasi toimivan?

        Terroristit osaa vain vääristellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyhötys on sekavaa sekoilua.

        onhan se.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet propagandasi toimivan?

        Toimii se kun sitä tarpeeksi kauan hokee.


    • Anonyymi

      Kiitos kommentti mutta olen asunut siellä ja Israelin puolella.
      Kohta näet vastauksen Israelilta.
      Rauta miekka on ja tulee olemaan kova heille islamin hamas koirille.

      • Anonyymi

        SE ON aivan oikein. Jumalan siunausta Israel .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE ON aivan oikein. Jumalan siunausta Israel .

        Tuemme Israelia.


      • Anonyymi

        Takuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuulla.

        Hamasia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamasia vastaan.

        Kyllä, aina!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tottakai Kreml on tyytyväinen sekasorrosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai Kreml on tyytyväinen sekasorrosta.

        Ne roistot...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne roistot...!

        Hamas, isis ja kreml. Hirviömäisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas, isis ja kreml. Hirviömäisiä ihmisiä.

        Raakalaisia,


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aivan oikein.


    • Anonyymi

      Julma häikäilemätön terroristijärjestö!

      • Anonyymi

        Raukkamainen raaka naisten ja lasten teurastaja. Eilen hirvittävän verilöylyn jälkeen ja noin sata siepattua Gazaan, eläviä ja osa ruumiita, Israelin hävittäjät pommittivat Gazaa ja tekevät kaikkensa, etteivät osu siviileihin.
        Niin tiedetään että juuri tuosta syystä nuo raukkamaiset eläimelliset terroristit piileksevät siviilien keskellä.
        Edes heidän omien kansalaisten hengellä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raukkamainen raaka naisten ja lasten teurastaja. Eilen hirvittävän verilöylyn jälkeen ja noin sata siepattua Gazaan, eläviä ja osa ruumiita, Israelin hävittäjät pommittivat Gazaa ja tekevät kaikkensa, etteivät osu siviileihin.
        Niin tiedetään että juuri tuosta syystä nuo raukkamaiset eläimelliset terroristit piileksevät siviilien keskellä.
        Edes heidän omien kansalaisten hengellä ei ole mitään merkitystä.

        Pahempia kuin elukat helvetistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahempia kuin elukat helvetistä....

        Islam on helvetistä kotoisin oleva uskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam on helvetistä kotoisin oleva uskonto.

        Näin on ja valitettavasti meilläkin lukuisia tämän terroristiuskonnon tukijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja valitettavasti meilläkin lukuisia tämän terroristiuskonnon tukijoita.

        Todellakin surkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam on helvetistä kotoisin oleva uskonto.

        Naulan kantaan ja sitä tukee vasemmisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam on helvetistä kotoisin oleva uskonto.

        Voi olla...


    • Anonyymi

      Hamas säilyy koska sillä on vastassaan sivistysvaltio Israel eikä vaikka Venäjä joka Tsetsenian, Syyrian ja Ukrainan tapaan tappaisi kaikki.

      • Anonyymi

        Tilanne on hirveä israelilaisille jotka haluaisivat vain elää rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on hirveä israelilaisille jotka haluaisivat vain elää rauhassa.

        Israel on sotaisa terroristivaltio, joka ei kunnioita maiden välisiä rajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on sotaisa terroristivaltio, joka ei kunnioita maiden välisiä rajoja.

        HÖPÖTÄ PAPATTIMEESI hyeenan pieru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on sotaisa terroristivaltio, joka ei kunnioita maiden välisiä rajoja.

        Mutta kukas se pakottikaan juutalaiset henkensä edestä pakoon Euroopasta? Aluksi ei ollut tarkoituskaan perustaa omaa valtiota tyhjään erämaahan. Niin kuitenkin kävi ja kun arabit huomasi että hyvinvointi ja varallisuus tämän juutalaiskansan toimesta menestyi niin muuttivat sinne myös hyvän toimivan oikeusvaltion vaivaksi.
        Eli ei siellä asunut ketään kuin muutama lammaspaimen mutta kun Israelilaiset toivat tullessaan teollisuutta ym niin piti ängetä arabeja köyhiltä aavikoilta ja väittää että " me oltiin ensin". Hahhah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kukas se pakottikaan juutalaiset henkensä edestä pakoon Euroopasta? Aluksi ei ollut tarkoituskaan perustaa omaa valtiota tyhjään erämaahan. Niin kuitenkin kävi ja kun arabit huomasi että hyvinvointi ja varallisuus tämän juutalaiskansan toimesta menestyi niin muuttivat sinne myös hyvän toimivan oikeusvaltion vaivaksi.
        Eli ei siellä asunut ketään kuin muutama lammaspaimen mutta kun Israelilaiset toivat tullessaan teollisuutta ym niin piti ängetä arabeja köyhiltä aavikoilta ja väittää että " me oltiin ensin". Hahhah

        Kateellisiahan arabit on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellisiahan arabit on.

        Ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on sotaisa terroristivaltio, joka ei kunnioita maiden välisiä rajoja.

        Vasemmiston valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÖPÖTÄ PAPATTIMEESI hyeenan pieru.

        Hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on sotaisa terroristivaltio, joka ei kunnioita maiden välisiä rajoja.

        Valehtelusi ei vakuuta.


    • Anonyymi

      Erkki Tuomiojahan vielä muutama vuosi sitten vaati että Hamasin kanssa pitää tehdä yhteistyötä koske he takaavat rauhan. Anna Kontula myös julkisesti tukenut palestiinalaisia, jopa niin paljon että oli tuhoamassa tuota raja-aitaa Israelissa.

      Aikookohan YLE uutiset haastatella ja haastaa vasemmistolaisia ja heidän näkökulmiaan että arvojaan mitä tulee tähän sotaan?

      • Anonyymi

        Ehkä eivät ihan noin sanoneet kuitenkaan.


      • Anonyymi

        Anna Kontulan ajatuksenjuoksu on sen verran erikoista, että tuskin löytyy kovinkaan montaa samanmielistä tästä maasta. Erityisesti lapsen isää koskevat näkemykset ovat jääneet mieleen Kontulasta. Hänen oikeudenmukaisuuskäsityksiinsä on äärimmäisen vaikea yhtyä.

        Kontulan kannattaisi kokonaan miettiä uudelleen, mitä ihmettä hän oikein ajatuksillaan tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna Kontulan ajatuksenjuoksu on sen verran erikoista, että tuskin löytyy kovinkaan montaa samanmielistä tästä maasta. Erityisesti lapsen isää koskevat näkemykset ovat jääneet mieleen Kontulasta. Hänen oikeudenmukaisuuskäsityksiinsä on äärimmäisen vaikea yhtyä.

        Kontulan kannattaisi kokonaan miettiä uudelleen, mitä ihmettä hän oikein ajatuksillaan tarkoittaa.

        Hän on outo lintu, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on outo lintu, kyllä.

        Terrori pitää tuomita ilman muttia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terrori pitää tuomita ilman muttia!

        selvä asia...


    • Anonyymi

      Eläimellistä käyttäytymistä panttivankien kanssa. Ei mitään inhimillisyyttä, ei sitten yhtään mitään.

      Jos joskus olen ajatellut, että palestiinalaisilla on jotain oikeutta, niin tämän jälkeen en näiden ääriryhmien vedätyksen jälkeen enää yhtään ole samalla kannalla. Hälyttävää.

      Olisikohan Kontulalla jotain sanottavaa, jos vaikka nyt menisi sinne filosofoimaan ..

    • Anonyymi

      Tiesittekö muuten että Israelin ortodoksijuutalaiset eivät myöskään tunnusta Israelin valtiota? Siksi he eivät myöskään suorita asepalvelusta. Pitävät Israelin valtiota juutalaisen uskonnon pilkkana.

    • Anonyymi

      Israel miehittää täysin laittomasti palestiinalaisten alueita.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään, ota selvää.


      • Anonyymi

        Se nyt on sun lisäksi muslimien mielipide että Israelin maa alue on "palestiina".


      • Anonyymi

        .. aivan kuten häirikkövaltio suomikin Venäjän aluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, ota selvää.

        Saa lukea.


    • Anonyymi

      Israelin Sotakabinetti on antanut IDF:lle luvan n.4 eli Hamasin tuhoamisen kaikin keinoin.
      vaikka Gaazan siviiliuhrein.

      • Anonyymi

        Terroristit saa mitä tilasivat.


    • Anonyymi

      "...vaikea tietenkin kunnioittaa kun jasser arafat oli arabien keulakuva, menahem begin israelin ja an'v'ar sadat ekyptin -virhe oli vain aseteollisuus

      • Anonyymi

        PLO ja Hamas, samaa terroria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PLO ja Hamas, samaa terroria.

        Hizbollah myös.


    • Anonyymi

      Arafatti kääntyy haudassaan joko pannaan haisemaan kunnolla?👳

      • Anonyymi

        Jessör.


    • Anonyymi

      Tähänkin sopii vanha sanonta.

      Pata soimaa kattilaa, musta kylki kummallakin

      • Anonyymi

        Ei sovi ollenkaan. Terroristi on syyllinen; Hamas.


      • Anonyymi

        Terroristit tietävät syyllisyytensä, mutta eivät välitä. Jokaisessa maassa on myös näitä terroristien ihannoijia. Myös meidän maassamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terroristit tietävät syyllisyytensä, mutta eivät välitä. Jokaisessa maassa on myös näitä terroristien ihannoijia. Myös meidän maassamme.

        Ketä syytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä syytät?

        Syyllinen on hamas, ei epäselvää.


    • Anonyymi

      Ja silti Hamasin toimet saavat paljon tukea ja jos ei tukea niin ainakin hiljaisen hyväksynnän varsinkin Euroopassa. Huomaa että pommit ei ole räjähdelleet omien puuteroitujen ahterien alla. Israel tietää paremmin.

      • Anonyymi

        On se silti silmään pistävää että Hamas, joka on terroristijärjestö, saa niin kuin sinä sanot sen hiljaisen hyväksynnän Euroopassa. Se tekee kaikista jotka hyväksyvät Hamasin terrorismin kannattajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti silmään pistävää että Hamas, joka on terroristijärjestö, saa niin kuin sinä sanot sen hiljaisen hyväksynnän Euroopassa. Se tekee kaikista jotka hyväksyvät Hamasin terrorismin kannattajia.

        Juuri niin, ehkä eivät tiedä mitä tukevat oikeesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti silmään pistävää että Hamas, joka on terroristijärjestö, saa niin kuin sinä sanot sen hiljaisen hyväksynnän Euroopassa. Se tekee kaikista jotka hyväksyvät Hamasin terrorismin kannattajia.

        Paha on myös meidän eurooppalaisten keskuudessa ja juuri tuosta syystä mekin tulemme koko ajan kärsimään enemmän. Siksi ettemme välitä oikeudenmukaisuudesta, vaan herkästi käännymme sortamaan myös rauhaa rakentavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti silmään pistävää että Hamas, joka on terroristijärjestö, saa niin kuin sinä sanot sen hiljaisen hyväksynnän Euroopassa. Se tekee kaikista jotka hyväksyvät Hamasin terrorismin kannattajia.

        Maailman hiljainen tai äänekäs tuki Hamasille kostautuu, muslimien invaasio Eurooppaan on jatkunut jo sen verran kauan että pian alkaa Jihad maan valloittamiseksi ja alistamiseksi Islamiin, eikä Suomikaan siitä vasemmiston tilaamasta ihanuudesta osattomaksi jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman hiljainen tai äänekäs tuki Hamasille kostautuu, muslimien invaasio Eurooppaan on jatkunut jo sen verran kauan että pian alkaa Jihad maan valloittamiseksi ja alistamiseksi Islamiin, eikä Suomikaan siitä vasemmiston tilaamasta ihanuudesta osattomaksi jää.

        Hamasilla ei ole lännessä tukijoita juurikaan, onneksi.


    • Anonyymi

      Hamas on säälimätön verenhimoinen hirviö.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hamas on rikollisjärjestö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on rikollisjärjestö!

        raakalaisia täynnä.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi Israel tunnustaa, joka valtasi heidän maansa? Vapaustaistelijoitahan he ovat.

      • Anonyymi

        Terrorismilla ei saa mitään.


      • Anonyymi

        "Miksi pitäisi Israel tunnustaa, joka valtasi heidän maansa? Vapaustaistelijoitahan he ovat." .. siis väitetysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi pitäisi Israel tunnustaa, joka valtasi heidän maansa? Vapaustaistelijoitahan he ovat." .. siis väitetysti.

        Terroristit asuu Israelin maalla, Gaza kuuluu Israeliin!


    • Anonyymi

      Tuolla tuskin on merkitystä jos jotkut persläpi maat kuten Muun muassa Yhdysvallat, Euroopan unioni ja Israel määrittelisi suomen puolustusvoimat terroristi järjestöksi. Lähinnä kyse muutaman politikon mielipiteistä.

    • Anonyymi

      Tämä aihe on niin tärkeä, että parasta pitää suunsa kiinni, jos historia tuntemus on mututasolla!

      • Anonyymi

        ei koskaan periksi terroristeille....!


    • Anonyymi

      Hamas on käytännössä ollut este rauhan tiellä.

      • Anonyymi

        Arvostatko todella juutalaista naapuriasi kun tiedät että se ympärileikkauttaa alaikäisen poikansa uskonsa tähden. Itellä tuo ei mene kaaliin että tollasta paskaa sallitaan. Lääketieteellistä syistä voisi vaikka koko kullin leikata pois ei tuo siis siittä kiinni ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostatko todella juutalaista naapuriasi kun tiedät että se ympärileikkauttaa alaikäisen poikansa uskonsa tähden. Itellä tuo ei mene kaaliin että tollasta paskaa sallitaan. Lääketieteellistä syistä voisi vaikka koko kullin leikata pois ei tuo siis siittä kiinni ole.

        Silti palestiinalaisterroristit on pahempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostatko todella juutalaista naapuriasi kun tiedät että se ympärileikkauttaa alaikäisen poikansa uskonsa tähden. Itellä tuo ei mene kaaliin että tollasta paskaa sallitaan. Lääketieteellistä syistä voisi vaikka koko kullin leikata pois ei tuo siis siittä kiinni ole.

        Ihmisen tappamisen himoitseminen on arvovalinnoista alhaisinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen tappamisen himoitseminen on arvovalinnoista alhaisinta.

        Vasemmiston arvovalinnoista ylimpänä "yhteiseksi hyväksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti palestiinalaisterroristit on pahempia.

        Hah. Muslimien uskontoon kuuluu myös poikien ympärileikkaus ja lisäksi osa muslimeista harrastaa poikien ympärileikkausta paljon vaarallisempaa tyttöjen ympärileikkausta, mitä juutalaiset eivät tee.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Palestiinalaiset ovat käsittämättömän kovapäisiä, jatkuvaa terroria ja väkivaltaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palestiinalaiset ovat käsittämättömän kovapäisiä, jatkuvaa terroria ja väkivaltaa!

        Hulluja ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluja ne on.

        Hamas on tuhon tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palestiinalaiset ovat käsittämättömän kovapäisiä, jatkuvaa terroria ja väkivaltaa!

        Taatusti riehuvat niin kauan kuin Taivas sallii. Tosin kaikelle tulee lopulta päätepiste ja sitten tulevat jo toiset riehujat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taatusti riehuvat niin kauan kuin Taivas sallii. Tosin kaikelle tulee lopulta päätepiste ja sitten tulevat jo toiset riehujat.

        Ei pidä olla toivoton.


    • Anonyymi

      No onhan tuon terroristijärjestön tavoitteet ihan samat kuin isis-terroristeilla. Eli tuhota Israel ja pystyttää islamilainen terroristivaltio!

      Ei vaan ikinä tule onnistumaan. Nyt taisi käydä niin, että Gazan väki ajetaan pois alueelta ja samoin länsirannalta ääripalet. Palestiinan itsenäisestä valtiosta haaveilulle voidaan nyt heittää lopulliset hyvästit.

      • Anonyymi

        PLO oli leikkiyhdistys näiden hirviöiden rinnalla...


      • Anonyymi

        On osoittautunut että tuo porukka on niin saastaista, ihmisyytensä itse hylännyttä hirviösakkia, että mistään liennytyksistä saati kahden valtion mallista on turhaa enää edes puhua.

        Hirviöille luoti päähän. Siinä paras liennytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On osoittautunut että tuo porukka on niin saastaista, ihmisyytensä itse hylännyttä hirviösakkia, että mistään liennytyksistä saati kahden valtion mallista on turhaa enää edes puhua.

        Hirviöille luoti päähän. Siinä paras liennytys.

        Israel tuhoaa ne nyt.


    • Anonyymi

      Kammottava rikollisjärjestö!

    • Anonyymi

      Luodin paikka on palen päässä.

      • Anonyymi

        Väkivalta ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivalta ei toimi.

        Toimii se. Mutta vasta riittävän isossa mittakaavassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii se. Mutta vasta riittävän isossa mittakaavassa.

        Fasisti ajattelee noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fasisti ajattelee noin.

        Hamas on fasistinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on fasistinen.

        On.


    • Anonyymi

      "One Man’s Terrorist is Another Man’s Freedom Fighter"

      Ei ole maailma muuttunut mihinkään, eikä muutu.

      • Anonyymi

        Vahvin vie potin. Ja onneksi se vahvin nykyisin on Vladimir suuri. Äijä laittaa kerralla halki, poikki ja pinoon niin länsimaiset sadistiset eliittimädättäjät, wokenatsit kuin natsipelletkin. Paskajengi saa kyytiä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvin vie potin. Ja onneksi se vahvin nykyisin on Vladimir suuri. Äijä laittaa kerralla halki, poikki ja pinoon niin länsimaiset sadistiset eliittimädättäjät, wokenatsit kuin natsipelletkin. Paskajengi saa kyytiä 😂

        Putin on naZi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on naZi.

        Kreml on fasismin pesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvin vie potin. Ja onneksi se vahvin nykyisin on Vladimir suuri. Äijä laittaa kerralla halki, poikki ja pinoon niin länsimaiset sadistiset eliittimädättäjät, wokenatsit kuin natsipelletkin. Paskajengi saa kyytiä 😂

        Näkijät kertovat, että Putin on Jumalan ruoska paatuneille sukupolville. Ei Putininkaan käy hyvin, mutta tarpeen tullen kuitenkin otetaan käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkijät kertovat, että Putin on Jumalan ruoska paatuneille sukupolville. Ei Putininkaan käy hyvin, mutta tarpeen tullen kuitenkin otetaan käyttöön.

        Kaikenlaista hihhulisoopaa.


      • Anonyymi

        Terrorismi on samaa kaikkialla.


    • Anonyymi

      Hamas on islamin tuotosta.

      • Anonyymi

        Suvaitsemattomia muiden alistajia, terroristeja.


    • Anonyymi

      Hamas pitää hävittää koko porukka sanon minä.

      • Anonyymi

        Sitä ne kerjää.


    • Anonyymi

      Tämä on viimeinen pisara. Jos kiduttaa ja tappaa viattomia, "valtio" lakkaa lähes olemasta jonka on ottanut haltuun terroristijärjestö. Tosin kansallisuus voi henkilöillä säilyä erikseen. Ei kai kukaan normaali ihminen maapallolla suostu siihen että porukka jatkaa kiduttelua ja kaappauksia. Jos on epätoivoinen eikä kukaan ole auttanut olosuhteiden parantamisessa, silloin olisi ollut hyvä auttaa - mutta ei kukaan vaarallisen rikollisjärjestön vallassa olevia ilmeisesti auta? Jordaniakaan ei huoli heitä? Ehkä tavallisen kansalaisen muttei terroristia.

      • Anonyymi

        Hamas on kuin Isis, epäinhimillisiä raakalaisia, eivät välitä mistään mitään, viattomia tapetaan kylmäverisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on kuin Isis, epäinhimillisiä raakalaisia, eivät välitä mistään mitään, viattomia tapetaan kylmäverisesti.

        Sitä samaa molemmat.


    • Anonyymi

      Hamasilla on hyvä Hammas

      • Anonyymi

        Hae pois....


    • Anonyymi

      Kokoomusta muistuttaa. Tuota en ymmärrä että jos hamas vähän epäonnistunut rekrytoinneissa ja sen työntekijä tai tekijät sitten mielivikaisuuttaan tekee raaan verisen iskun johonkin niin miksi viatonta järjestöä tuosta syytetään. Tuollekkaan ei hamas mitään mahda että aina kun tulee verinen isku niin joku väittää olevansa kokoomuslainen ja että kokoomuksen nimiin isku tehtiin.

      • Anonyymi

        Täh? Että niinkun hiukka vahingossa tuli sorruttua väärälle tielle, kun muutoin on niin viatonta meininkiä. Mietippä uudemman kerran, mitä sana viaton oikein tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Että niinkun hiukka vahingossa tuli sorruttua väärälle tielle, kun muutoin on niin viatonta meininkiä. Mietippä uudemman kerran, mitä sana viaton oikein tarkoittaa.

        Eksynyttä soopaa.


    • Anonyymi

      https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/P-5-2003-1336_FI.html?redirect

      Parlamentin kysymys - P-1336/2003

      Euroopan parlamentti


      Homoseksuaalien vainoaminen Palestiinan itsehallintoalueilla
      31.3.2003

      Kirjallinen vastaus
      KIRJALLINEN KYSYMYS P-1336/03
      esittäjä(t): Ilka Schröder (GUE/NGL)
      komissiolle

      Viime kuukausien aikana lehdistö (muun muassa The New Republic, 19.8.2002; East Bay Voice, 19.9.2002; Ha’aretz, 6.3.2003/10.9.2001; Jerusalem Post, 5.6.2001) ja kansalaisoikeusjärjestöt (esimerkiksi Agudah, http://agudah.israel-live.de) ovat toistuvasti raportoineet homoseksuaalien, transseksuaalien ja transvestiittien ihmisoikeuksien vakavista loukkauksista palestiinalaishallinnon alueilla.

      Tietojen mukaan vuonna 2000 neljä palestiinalaista tapettiin homoseksuaalisuutensa vuoksi ja sadat joutuivat pakenemaan Israeliin.

      Homojen eristäminen kuuluu käytännössä palestiinalaishallinnon viralliseen politiikkaan. Usein asianomaisia on syytetty Israelin kätyreiksi, mutta viimeisten kolmen vuoden aikana kahdessa tapauksessa syyte on nostettu nimenomaan homoseksuaalisuuden takia.

      ”Al-Aqsa-Intifadan” seurauksena on tämän lisäksi kuulemma alettu soveltaa Sharia-oikeutta, jonka perusteella homoseksuaalit voidaan tuomita kuolemaan kivittämällä, polttamalla tai hirttämällä.

      Lisäksi homoseksuaalisuudesta epäillyt henkilöt on näiden oikeuksien nojalla julistettu lainsuojattomiksi, mikä merkitsee, että kyseisten henkilöiden murha ei ole rangaistava teko. Lisäksi palestiinalaishallinnon poliisilla on tapana kiduttaa homoseksuaaleja mitä julmimpia menetelmiä käyttäen.



      Euroopan unioni on myöntänyt alueelle valtavat määrät taloudellista tukea: vuodesta 1993 asti palestiinalaishallinnon alueelle on maksettu yli 1,4 miljardia euroa, ja kesäkuussa 2001 Euroopan unioni päätti 10 miljoonan suuruisen suoran lisätuen maksamisesta kuukausittain.

      Lisäksi MEDA-ohjelmasta on myönnetty merkittäviä summia. Tästä syystä kysyn komissiolta, tietääkö se edellä kuvatusta homo- ja transseksuaalien sekä transvestiittien tilanteesta palestiinalaishallinnon alueella. Onko komission tiedossa muita asiaa koskevia tietoja? Mitä tietoja komissiolla mahdollisesti on? Tietääkö komissio, millaisessa tilanteessa homoseksuaalit ovat Euroopan unionin yhteisrahoittamilla YK:n Palestiinan pakolaisten avustus- ja työelimen (UNWRA) ylläpitämillä leireillä?

      Onko komissio jo toteuttanut toimia tämän sietämättömän tilanteen muuttamiseksi?

      Katsooko komissio muussa tapauksessa, että Euroopan unionilla on palestiinalaishallinnolle myönnettyjen tukien perusteella oikeus vaatia, että palestiinalaishallinto noudattaa ihmisoikeuksia koskevia velvoitteita ja toteuttaa näitä myös käytännössä? Olisiko komissio vaihtoehtoisesti samaa mieltä siitä, että vainotuille olisi välittömästi myönnettävä turvapaikka rajoittamattomaksi ajaksi Euroopan unionin jäsenvaltioissa? Miten komissio perustelee näkemyksensä, mikäli se on eri mieltä asiasta?

      • Anonyymi

        Palestiinalaisten asenne on islamistisen suvaitsematon.


    • Anonyymi

      "...ei tietenkään hamasin tarvitse kunnioittaa israelin itsenäisyyspyrkimyksiä, jossa he itse ovat olleet uhreina

      • Anonyymi

        Ennen isrealin perustamista 40-luvulla alutte johti britannia palestiinan alueet pitää siis luovuttaa britannialle jolle ne kuuluu.


      • Anonyymi

        Hamas on terrorijärjestö, rikollinen ja laiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on terrorijärjestö, rikollinen ja laiton.

        Onko Natopalstan mielipideterrori parempaa, missä vaaditaan venakoita surmattavaksi koko maailmasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Natopalstan mielipideterrori parempaa, missä vaaditaan venakoita surmattavaksi koko maailmasta?

        Ei tietenkään ole!


    • Anonyymi

      On käsittämätöntä israelin ahneus. Se näkyy siirtokuntien perustamisena.
      On varmaan totta että on on ostettua maata israelissa mutta loput otettua.
      Luulisi juutalaisten historian perusteella olevan järkevämpiä.

      • Anonyymi

        Joojoo puhu pukille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joojoo puhu pukille.

        Kyllä asiasta.


      • Anonyymi

        Käsittämätöntä on tuo sinun jatkuva patologinen valehtelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä on tuo sinun jatkuva patologinen valehtelu.

        Pro-palet osaa vain valehdella ja vihata.


    • Anonyymi

      Äläppä höpise paskaa kun katsoo mitä arabit touhuaa ja esim. nyt yllättäen aloitti israililaisten tappamisen niin miten on mahdollista ettei Israel saisi puolustaa itseään.Niinhän ne sanovat että arabi on eläin jonka kanssa ei voielää sovussä käärme on käärme.

      • Anonyymi

        Mihin perustat väitteesi? Israelilaisetkin on laittaneet toimeen verilöylyjä arabien keskuudessa, kuten patriarkkaluolan tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustat väitteesi? Israelilaisetkin on laittaneet toimeen verilöylyjä arabien keskuudessa, kuten patriarkkaluolan tapaus.

        Terroristeja vastaan käydään niiden asein.


      • Anonyymi

        """"Mutta Israel on jatkuvasti suurennuslasin alla mediassa.
        """"Siihen kohdistuu kritiikkiä ja huomiota, jollaista harva valtio maailmassa saa osakseen.

        Yksi porvarillisen valtamedian huomio on jäänyt tässäkin keskustelussa kokonaan huomiotta:
        Israel on tyylipuhdas IMPPERIALISTIN sotilastukikohta

        Israelissa sijaitsee impperialistin suurin sotilaslentokonelaivue maailmalla, vaikka impperialistilla onkin satoja tukikohtia. Israel on niistä suurin

        Impperialistin ulos-savustus onkin käynnistetty maailmalla ja dollarisaatiota ajetaan alas vauhdilla

        Varautukaa, sillä tämä kehitys merkitsee LAMAA entisisissa ja siis nykyisissä siirtomaaisännissä, usassa ja eussa. Muiden ryöstäminen aseellisesti samalla kun jauhetaan "Ihmisoikeus"-valheita ei enää tule onnistumaan ja se muuttaa asetelmat siirtomaaisännissä totaalisesti. Katso vaikka jenkkilää, väki makaa kaduilla, samalla kun impperialisti kylvää rahaa aseisiin. Epätoivo on konkreettista, edes hallinto ei pelaa !
        VARO VELKAA, kovat ajat odottaa !! ne alkoi "viruksen" kaapuun puettuna !

        t. haans.sea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustat väitteesi? Israelilaisetkin on laittaneet toimeen verilöylyjä arabien keskuudessa, kuten patriarkkaluolan tapaus.

        Arabeilla se on jatkunut jo sata vuotta ja sitten jollakin juutalaisella kilahtaa ja sekoaa tappamaan. Ei ole yhteismitallista toimintaa, jos Israel todella tekisi väitettyä kansanmurhaa niin kuin monta muslimia olisi hillumassa puukkoineen, pyssyineen ja pommeineen Israelissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terroristeja vastaan käydään niiden asein.

        Sitä saa mitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terroristeja vastaan käydään niiden asein.

        Muu ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustat väitteesi? Israelilaisetkin on laittaneet toimeen verilöylyjä arabien keskuudessa, kuten patriarkkaluolan tapaus.

        Oikeinko "verilöylyjä" ja monikossa, sudeettijordanialaisten jatkuvat verilöylyt juutalaisille sai yhden juutalaisen sekoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabeilla se on jatkunut jo sata vuotta ja sitten jollakin juutalaisella kilahtaa ja sekoaa tappamaan. Ei ole yhteismitallista toimintaa, jos Israel todella tekisi väitettyä kansanmurhaa niin kuin monta muslimia olisi hillumassa puukkoineen, pyssyineen ja pommeineen Israelissa.

        Ei muuta.


    • Anonyymi

      Niinhän Natsitkin määrittelivät juutalaiset terroristeiksi, kuten myös muut sissitoimintaa harjoittaneet. Lännessä sanottiin vapaustaistelijoiksi. Nyt vain tilanne on vastaava, mutta kas kummaa, kun länsi ei tälläkertaa puhukaan vapaustaistelijoista. Mitään eroa ei kuitenkaan ole.

      • Anonyymi

        Hamas on täysin verrattavissa natseihin, julmia raakalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on täysin verrattavissa natseihin, julmia raakalaisia.

        Vertaus natseihin ei ole täysin tuulesta temmattu.


    • Anonyymi

      Mikä on Hamasin tavoite?, se että Israel iskee ja rajusti. Hamas kätkeytyy siviilien sekaan odottaen että Israelin vastahyökkäykset osuvat siviileihin joka kääntää lopulta kaikki kansat Israelia vastaan. Tämä on Hamasin lopullinen tavoite.
      Likaista sotaa.

      • Anonyymi

        Terroristit tuhoavat mahdollisuuden rauhaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuleeko niistä koskaan ns. sivistyneitä ihmisiä....?


    • Anonyymi

      Mikäs näillä Suomeen tulleilla lähi-itäläisillä on sitten agendana, kun raiskaavat, myyvät huumeita, puukottavat ja ryöstävät..

      Mitäs sekin meinää, että joka kerta, kun heidän lapsiaankin näkee joukkoliikenteessä, niin aina aivan hirveä möly. Naisille huudellaan huoraa ja tehdään ehdotuksia, aina jokin nahistelu menossa ja mulutetaan sitä mä vannon allahia ym. heidän "" tavanomaisia juttuajaan,, mitä kuulee heidän suustaan joka kerta, olivat kaverit sitten ylä -tai ala-asteella.

      Aikamoinen kontrasti, kun suomalainen käytös ja suhtautuminen on kuitenkin aika hillittyä.

      • Anonyymi

        Sama saasta kuin Pariisissa, Berliinissä ja Lontoossa on jo meilläkin ja pahenee vuosi vuodelta. Kiitos EUn ja vihervasemmiston.


    • Anonyymi

      Hamas on joukko sankareita, jotka taitavat parhaillaan katua sitä, että antoivat Israelille syyn repiä kaikki ne kivat tunnelit palasiksi.

      • Anonyymi

        Nyt saavat mitä ansaitsevat....


    • Anonyymi

      Huvittavaa, miten Reporadion uutisointi, muuttui yhden päivän aikana pari viikkoa sitte. Vielä aamu-uutisissa Piia Pasanen kutsui hamasia äärijärjestöksi, mutta klo 17 eteenpäin terroristijärjestöksi. Teksti-tvn pitäjä kirjoittaa edelleen äärijärjestöstä. Linjatonta.

      • Anonyymi

        Sama asiahan tuo on.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Fakenews.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakenews.

        Ei ole fattkia. Israel on siirtokunnillaan varastanut palestiinalaisten maita. Mitä sinä tekisit, jos Venäjä miehittäisi Lappeenrannan sanoe sitä omakseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole fattkia. Israel on siirtokunnillaan varastanut palestiinalaisten maita. Mitä sinä tekisit, jos Venäjä miehittäisi Lappeenrannan sanoe sitä omakseen?

        Naurettavaa höpinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole fattkia. Israel on siirtokunnillaan varastanut palestiinalaisten maita. Mitä sinä tekisit, jos Venäjä miehittäisi Lappeenrannan sanoe sitä omakseen?

        Sudeettijordanialaiset väittävät koko Israelin valtion aluetta omakseen ja ovat kolonalisoineet sitä sotilastukikohdillaan joista käyvät Jihadia maan valloittamiseksi Islamiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole fattkia. Israel on siirtokunnillaan varastanut palestiinalaisten maita. Mitä sinä tekisit, jos Venäjä miehittäisi Lappeenrannan sanoe sitä omakseen?

        Toivottavasti Venäjä ei miehitä Lappeenrantaa.


    • Anonyymi

      Palastiinassa on kuollut jo 18 000 ihmistä vertailun vuoksi talvisodassa kuoli 26600 suomalaista.

    • Anonyymi

      Muun muassa Yhdysvallat, Euroopan unioni ja Israel toimi kuin terroristit konsanaan.
      Niillä on omat terroristi palveluksensa, CIA , Mossad, j.n.e. ne on lakien yläpuolella.

    • Anonyymi

      Anter Yasa sekä Mosad Hassan Yousef tietää mikä on Hamas.

    • Anonyymi

      Hamas.Jihad.Aksan marttyyrit.Marttyyrien prikaatit.
      Entäs PLO Palestiinan vapautusrintama.
      Onko tätä Arafatin aikana ollutta porukkaa enään olemassa ollenkaan.
      Vai onko se liitetty joihinkin muihin porukoihin.

    • Anonyymi

      Toivon että kaikki tutustuisivat alla olevaan dokumenttiin hamasin tekemästä sairaasta seksuaalisesta väkivallasta lokakuun 6 päivänä niin saisivat edes vähän käsitystä miksi israel yrittää viimeinkin poistaa hamasin vallasta

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Screams_Before_Silence

      Hamasin uhreihin kuuluvat lukemattomat puihin sidotut haaroistaan vertavuotavat naiset joita on lopulta ammuttu päähän, käsittämätöntä että jotkut kehtaavat kutsua hamasia "vapaustaistelijoiksi"

      Dokumentin voi katsoa ilmaiseksi youtubesta https://youtu.be/JhTqBJ0JRpU?si=q-mQDcAOHsAjx3dU

      • Anonyymi

        terroria....


    • Anonyymi

      Vihervassut rakastaa hamasia

      • Anonyymi

        Kukaan ei niitä rakasta.


    • Anonyymi

      Hamas on nyt tunnustanut Israelin olemassaolon, mutta ei oikeutta olla olemassa.

      • Anonyymi

        Rikkaat arabimaat tukevat terroria.


    • Anonyymi

      Hamasin toimista tulee mieleen rottalauman mellastus, tunneleissa piilossa ja vohkivat YK:n jne ruoka-apu lähetyksiä omiin varastoihinsa.

      Mutta syyttömiä eivät ole Gazalaisetkaan, taannoin tuli dokumentti telkkarista, missä kerrottiin, että jopa yli puolet kannattaa Hamasia.

      Meillä Ylen uutiset ja uutispläjäykset radionkin puolelta ovat pääsääntöisesti ns. "Hamasin uutisia"= Ylen femakot kuuntelee Hamasia herkillä korvilla.

      Mistään puolueettomasta tarkastelusta Yleä ei voi kiitellä, eikä kyllä muutenkaan.

      Presidenttimme Stubb:in näkemykset Palestiinan valtion tunnustamisesta on myös naurettavia, miten satumaata voi tunnustaa oikeasti??

      Hupaisaa kun vihervasemmisto Suomessa osoittaa mieltään ja heiluttelee palestiinan lippuja kiivaaseen tahtiin, ymmärtämättä, että koko valtio on vain tuo tekaistu lippu ja arabiväki Gazassa ja länsirannalla muuttanut sinne ympäristön arabivaltioista kuten Egyptistä ja Jordaniasta ja ties mistä.

    • Anonyymi

      Israel rahoitti hamasin vuosikymmeniä sitten tuhoamaan PLO:n. Ei tarvitse neuvotella.

      • Anonyymi

        Fakenews.


    • Anonyymi

      Hyvin mitätön määrä ihmisiä on siis määritellyt tuon terroristi järjestöksi?

      Mitä mieltä kiina intia afriikan maat?

      Vähän sama juttu jos vähäinen määrä ihmisiä mä ja mun kaverit määrittelee kokoomuksen terroristi järjestöksi niin onko se sitten sitä?

    • Anonyymi00302

      kerron...

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe