Syynä huono laatu ja luitettavuus.
Tesla on romahtanut Saksassa https://www.is.fi/autot/art-2000009909907.html
Teslan menekki on romahtanut täysin Saksassa.
39
645
Vastaukset
- Anonyymi
Romahtaa pian kaikkialla kun ihmiset oppivat kuinka epäluotettava ja vaikeasti huollettava se on.
- Anonyymi
Mulle on ihan sama, koska käytän enää vain Uberia. Aika useinhan sieltä Tesla tulee, mutta ei ole mun huoli millaista sen huolto on. Mulla alkoi tää Uberin käyttö tarjouksesta, jolla sai 50 euroa säästöä 5 kertaa eri matkoista! Siis 50 ja viisi kertaa! Näin halpaa ei pirssillä ajelu ole ennen ollut. Pitää vain käyttää tätä linkkiä https://referrals.uber.com/refer?id=2kwv7enc47p1 . Tässä ei ole mitään koiraa haudattuna, jaan vain hyvän vinkin tänne ryhmään. :) Nettijuttuja tietävät huomaa että toi domain-nimi on uber.com, siis täysin aito uberin oma kotisivu, ei mitään kikkoja tai konsteja, uskomaton sisäänheittotarjous vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on ihan sama, koska käytän enää vain Uberia. Aika useinhan sieltä Tesla tulee, mutta ei ole mun huoli millaista sen huolto on. Mulla alkoi tää Uberin käyttö tarjouksesta, jolla sai 50 euroa säästöä 5 kertaa eri matkoista! Siis 50 ja viisi kertaa! Näin halpaa ei pirssillä ajelu ole ennen ollut. Pitää vain käyttää tätä linkkiä https://referrals.uber.com/refer?id=2kwv7enc47p1 . Tässä ei ole mitään koiraa haudattuna, jaan vain hyvän vinkin tänne ryhmään. :) Nettijuttuja tietävät huomaa että toi domain-nimi on uber.com, siis täysin aito uberin oma kotisivu, ei mitään kikkoja tai konsteja, uskomaton sisäänheittotarjous vain.
Kertoisitko miten uberia käytetään kun haetaan omasta metsästä puita peräkärryllä ja mennään raivaamaan metsää esim.
Mulle ihan sama uber kun sillä ei tee mitään.Mulla on tärkeää auton varaosian saatavuus mutta eipä näin japsien omistajana ole useinkaan tarvinnut varaosia. Toimivia autoja tarpeeseen. Ja on yksi edustus LEXUS perheessä kun ollaan makeissa kledjuissa. Harvemmin LEXUS liikkuu vaan lepää hämärässä tallin osassa liina päällä. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180461561
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ymmärryksesi ja kirjoitustaitosi välillä on vahva korrelaatio.
- Anonyymi
Yksi kirjoitusvirhe ei ole tuon toteamuksen arvoinen. Mutta kyllähän se totuus teslasta Tesla-miestä vapisuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kirjoitusvirhe ei ole tuon toteamuksen arvoinen. Mutta kyllähän se totuus teslasta Tesla-miestä vapisuttaa.
Kyllä se on, koska aloittaja ei ole ymmärtänyt edes laittamaansa linkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on, koska aloittaja ei ole ymmärtänyt edes laittamaansa linkkiä.
Tässä tarkka teksti:
"YHDYSVALTALAINEN sähköautomerkki Tesla ei ole käynyt enää Saksan automarkkinoilla kaupaksi entiseen malliin. Asia selviää Saksan syyskuun ensirekisteröintitilastosta, jossa Tesla on peräti 69,3 prosenttia miinuksella." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tarkka teksti:
"YHDYSVALTALAINEN sähköautomerkki Tesla ei ole käynyt enää Saksan automarkkinoilla kaupaksi entiseen malliin. Asia selviää Saksan syyskuun ensirekisteröintitilastosta, jossa Tesla on peräti 69,3 prosenttia miinuksella."Ja missä mainitaan ”Syynä huono laatu ja luitettavuus”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä mainitaan ”Syynä huono laatu ja luitettavuus”?
Sattuuko pahasti? Koskeeko?
- Anonyymi
"Ymmärryksesi ja kirjoitustaitosi välillä on vahva korrelaatio."
Olet surkea ja halveksuttava. Tiedätkö mitä kirjoituksesi sisällöstä OIKEASTI ajatellaan,mieti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä mainitaan ”Syynä huono laatu ja luitettavuus”?
Saksa lopetti 6000€ tuen uuden sähköauton ostajille. Sillä lienee ollut jonkinlainen vaikutus myyntiin. Toisaalta, nythän niitä saa sitten Suomessakin nopeammin, maailman eniten myytyä automallia tänä vuonna.
- Anonyymi
Tesla on minusta kovin vastemielinen auto monessakin suhteessa.
- Anonyymi
Mitä? Eikö rahat riitä Teslaan? Onhan se vastenmielistä liikennevaloissa katsella Teslan takavaloja kateellisena.
- Anonyymi
Vetyautot alkavat ottamaan pikkuhiljaa jalansijaa ladattavilta sähköautoilta.
Saksassa onkin jo melko kattava vetytankkausasemien verkosto ja lisää rakennetaan koko ajan.- Anonyymi
Näin se menee 😊
- Anonyymi
Hihii, vety ei menesty henkilöautoissa missään, eikä koskaan.
- Anonyymi
Tässä tätä epäluotettavuutta lisää. Haluatko enemmän. Voi laitta sinulle.
Tesla jäi jumboksi TM:n suuressa talviautovertailussa – Maantieajon arvosana 4 on vertailun historiassakin harvinainen
https://tekniikanmaailma.fi/tesla-jai-jumboksi-tmn-suuressa-talviautovertailussa-maantieajon-arvosana-4-on-vertailun-historiassakin-harvinainen/
Teslan laatuun tyytymättömät norjalaiset aikovat ryhtyä syömälakkoon.
https://www.is.fi/autot/art-2000009036457.html
Tesla model S kaikkein epäluotettavin.
Amerikkalaismerkeille kylmää kyytiä autojen luotettavuustestissä – yksi merkki oli niistäkin pahnanpohjimmainen.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/amerikkalaismerkeille-kylmaa-kyytia-autojen-luotettavuustestissa-yksi-merkki-oli-niistakin-pahnanpohjimmainen/bbc8c143-b716-3205-8db9-f126778dd4d3
Epäluotettavin puolestaan Tesla Model X.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuluttajat-arvioivat-uusien-autojen-luotettavuutta-kia-paras-tesla-huonoin/6629714
Kaikkien lastentautien äiti.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/maailman-luotettavin-auto-ei-olekaan-luotettava-kaikkien-lastentautien-aiti/d51987ad-dc2e-3413-bd5e-f02c2a6f9c1d
Tesla-syndrooma: laatu ontuu pahasti.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tesla-syndrooma-laatu-ontuu-pahasti-mutta-omistajat-antavat-kaiken-anteeksi/1e6cd596-ad4b-30be-953f-6e2fa171455d
VÄHITEN luotettavaksi autoksi nousi puolestaan Tesla Model S
https://www.is.fi/autot/art-2000009230630.html- Anonyymi
Osa "uutisistasi" on vuodelta 2015 ja 2017 jne. Aivan ikivanhoja juttuja.
Jokaisesta automerkistä löytyy vastaavat jos viitsii vähänkään etsiä.
Mutta saathan noin uskoa jos haluat, ei uskosi asiasta totta tee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa "uutisistasi" on vuodelta 2015 ja 2017 jne. Aivan ikivanhoja juttuja.
Jokaisesta automerkistä löytyy vastaavat jos viitsii vähänkään etsiä.
Mutta saathan noin uskoa jos haluat, ei uskosi asiasta totta tee.Ongelma vaan on, että lehdistöä ei kiinnosta muiden kuin teslojen ongelmat koska muilta merkeiltä saa mainosrahaa joten miksi arvostella lypsävää lehmää.
Myös kaikissa autovertailuissa mitatut arvostelukohteet on teslassa parhaat koska väärentämisessä olisi riski kiinnijäämisestä, mutta mielipiteeseen perustuvat kohteet, yllätys yllätys, surkeimmat.
- Anonyymi
Tuossa artikkelissa ei ole yhtään viittausta huonoon laatuun.
Valehtelit siis tarkoituksella.- Anonyymi
Miksi se sitten on romahtanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se sitten on romahtanut?
Lue ja ymmärrä...
"Saksalaislehtien mukaan syyksi arvellaan ainakin osittain paikallisten sähköautotukien poistamista, mistä Tesla olisi kärsinyt kilpailijoitaan huomattavasti kovemmin."
"Tilastosta myös selviää, että Saksassa sähköautot eivät ole suhteessa yhtä suosittuja kuin meillä, eli sähkön osuus oli viime kuussa enää vain 14,1 prosenttia. Suosion suunta on myös ollut viime aikoina selkeästi alavireinen."
- Anonyymi
Tässä Teslan ostamisessa on myös osittain mukana hurmosta. Muutoin noin epäluotettavaa autoa ei myytäisi niin paljon.
- Anonyymi
Epäluotettavaa? Ei taida olla kokemuspohjainen kommentti.
Model 3 LR. 4 vuotta ja 128tkm mittarissa kaksi kertaa huollossa vaihdettu raitisilmasuodatin ja tarkastettu jarrut, lisäksi jarrunesteet vaihdettu toisella kerralla. Huoltoihin mennyt yhteensä 470€. Pyyhkijän sulat olen vaihtanut itse muutaman kerran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäluotettavaa? Ei taida olla kokemuspohjainen kommentti.
Model 3 LR. 4 vuotta ja 128tkm mittarissa kaksi kertaa huollossa vaihdettu raitisilmasuodatin ja tarkastettu jarrut, lisäksi jarrunesteet vaihdettu toisella kerralla. Huoltoihin mennyt yhteensä 470€. Pyyhkijän sulat olen vaihtanut itse muutaman kerran.Pistätkö talos pantiksi että jos minä osta nyt tuollaisen 3v vanhan teslan että sen kanssa ei tule ongelmia seuraavan 4v aikana?
Tämä on se Teslan ongelma. Yksilölaatuerot on suuria eikä kunnon huolto-organisaatiota ole. Lisäksi monimerkkikorjaamoille ei anneta tietoa korjaamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistätkö talos pantiksi että jos minä osta nyt tuollaisen 3v vanhan teslan että sen kanssa ei tule ongelmia seuraavan 4v aikana?
Tämä on se Teslan ongelma. Yksilölaatuerot on suuria eikä kunnon huolto-organisaatiota ole. Lisäksi monimerkkikorjaamoille ei anneta tietoa korjaamisesta.Minkä auton kanssa mitään ongelmia ei voi tulla? Kerro toki ja perustele.
Huolto löytyy Vantaalta, Turusta, Tampereelta ja Oulusta. Rangeri tulee pihallesi korjaamaan autosi jos sen alle ei tarvitse päästä. Millä muulla automerkillä tuollainen palvelu löytyy?
Monimerkkikorjaamot esim. Atoy, korjaavat tesloja siinä kuin muitakin merkkejä. Jopa yksityisiä korjaamoja on, jotka korjaavat niiden suurjänniteakkuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistätkö talos pantiksi että jos minä osta nyt tuollaisen 3v vanhan teslan että sen kanssa ei tule ongelmia seuraavan 4v aikana?
Tämä on se Teslan ongelma. Yksilölaatuerot on suuria eikä kunnon huolto-organisaatiota ole. Lisäksi monimerkkikorjaamoille ei anneta tietoa korjaamisesta.Et saa kolme vuotta vanhaan Toyotaankaan takuuta, ettei siinä ole ongelmia seuraavan neljän vuoden aikana. Voi mennä lämmönvaihdin, iskarit tai jarrupalat yms.
- Anonyymi
Artikkelista:
"Kiintoisana ilmiönä kiinalaiset autot eivät ole ottaneet Saksassa myyntituulta alleen, toisin kuin esimerkiksi Ruotsissa. Parhaiten pärjänneistä kiinalaismerkeistä BYD rekisteröi vain 196 ja Nio 80 autoa."
Toivottavsti tuon takana on epälojaalin kilpailun, geopolitiikan ja autojan tietoturvaongelmien tiedostaminen, sekä toivoen että trendi jatkuu ja laajenee muuallekin Euroopassa. - Anonyymi
Kiva, kiva. Nyt voikin sitten odotella kevääksi Model Y:n hinnan laskua, kun myyntiä pitää kasvattaa, VW ja korealaiset ovat saaneet tuotantoaan lisätyksi ja kiinalaiset rantautuvat Eurooppaan. Siihen saakka ajelen tuolla 5-vuotiaalla plugarilla.
- Anonyymi
Minulle on tulossa uusi pitkän sähkömatkan plugari. Pian tulevat oikeat sähköautot ja silloin vaihdan niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on tulossa uusi pitkän sähkömatkan plugari. Pian tulevat oikeat sähköautot ja silloin vaihdan niihin.
"Pian tulevat oikeat sähköautot ja silloin vaihdan niihin."
Tesla on tullut jo kauan sitten. Uusissa on jo laatukin kohdallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pian tulevat oikeat sähköautot ja silloin vaihdan niihin."
Tesla on tullut jo kauan sitten. Uusissa on jo laatukin kohdallaan.Se laatu ei vaan innosta eikä onneton ergonomia ja tietysti ne cruisen haamujarrutukset mitkä aiheuttaa talvella ojaan ajoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se laatu ei vaan innosta eikä onneton ergonomia ja tietysti ne cruisen haamujarrutukset mitkä aiheuttaa talvella ojaan ajoja.
Teslan laadusta kuulostaa yleisesti parhaiten tietävän hän, jolla ko. autosta ole minkäänlaista kokemusta. Samoin kuin ergonomiastakin.
Yhdestäkään ojaanajosta haamujarrutusten takia ei ole kukaan tesla-autoilija kertonut Tesla foorumilla jossa on tuhansia käyttäjiä, ihan hatusta voi kaikkea näköjään keksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pian tulevat oikeat sähköautot ja silloin vaihdan niihin."
Tesla on tullut jo kauan sitten. Uusissa on jo laatukin kohdallaan."Minulle on tulossa uusi pitkän sähkömatkan plugari."
Kalliin pommin siis tilasit.
-Huollot kalliit kahden auton tekniikan takia.
-Kone hajoaa ruosteen kertymisen takia jos pitkään ajat (kesöllä) sähköllä.
-Talvella jatkuvasti kylmäkäynnistyksiä lähdössä lämmityksen takia ja ajossa kiihdytyksissä, rasittaa moottoria.
-Lämmitys talvella yhtä hidasta kuin polttiksessa.
-Ei esilämmitystä kuin vebastolla.
Blugarit on mielestäni onnettomin vaihtoehto autoa valitessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulle on tulossa uusi pitkän sähkömatkan plugari."
Kalliin pommin siis tilasit.
-Huollot kalliit kahden auton tekniikan takia.
-Kone hajoaa ruosteen kertymisen takia jos pitkään ajat (kesöllä) sähköllä.
-Talvella jatkuvasti kylmäkäynnistyksiä lähdössä lämmityksen takia ja ajossa kiihdytyksissä, rasittaa moottoria.
-Lämmitys talvella yhtä hidasta kuin polttiksessa.
-Ei esilämmitystä kuin vebastolla.
Blugarit on mielestäni onnettomin vaihtoehto autoa valitessa.Vähän meni arvaukset pieleen. Ilmeisesti itselläsi ei ole plugareista kokemusta. Itse asiassa plugarin saa lämmitettyä nopeammin lähtökuntoon, kuin Webastolla. Voit ajastaa sen, tai pistää kännykästä lämpenemään. Lämpeneekin ajossakin paljon polttista nopeammin, sillä niissä on tehokas sähkövastus. Moottorin lämpenemistä ei tarvitse odottaa, kun auto on jo lämmin sähköllä. Kuskin ei tarvitse kylmäkäynnistyksistä huolehtia, auto pitää huolen itse moottorin tarpeellisesta lämmityksestä tarpeen mukaan. Eikä huollotkaan ole sen kalliimpia. Moottorinkin huoltoväli lasketaan ainakin omassani sen todellisen käytön mukaan. Kaksi vuotta tulee ennen täyteen, kuin kilometrit. Ihan päteviä autoja, mutta alkaa aika jo ajaa ohi, kun sähkikset ovat myös kehittyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän meni arvaukset pieleen. Ilmeisesti itselläsi ei ole plugareista kokemusta. Itse asiassa plugarin saa lämmitettyä nopeammin lähtökuntoon, kuin Webastolla. Voit ajastaa sen, tai pistää kännykästä lämpenemään. Lämpeneekin ajossakin paljon polttista nopeammin, sillä niissä on tehokas sähkövastus. Moottorin lämpenemistä ei tarvitse odottaa, kun auto on jo lämmin sähköllä. Kuskin ei tarvitse kylmäkäynnistyksistä huolehtia, auto pitää huolen itse moottorin tarpeellisesta lämmityksestä tarpeen mukaan. Eikä huollotkaan ole sen kalliimpia. Moottorinkin huoltoväli lasketaan ainakin omassani sen todellisen käytön mukaan. Kaksi vuotta tulee ennen täyteen, kuin kilometrit. Ihan päteviä autoja, mutta alkaa aika jo ajaa ohi, kun sähkikset ovat myös kehittyneet.
Ei ole arvailua. Oli blukari ennen sähköautoa kolme vuotta.
Eipä siinä sitten ajoa varten virtaa paljoa jää jos lämmität auton ennen lähtöä akulla, ja vielä ajossakin. sähköauto ei tarvitse olla töpselinpäässä lämmetäkseen ja sähköä kuluu vain noin prosentti akusta, blukarilla helposti jopa 50% autosta riippuen.
Toki auto käynnistelee moottoria silloin tällöin ajossa, mutta se ei ole koskaan pakkasella optimilämmin pienimmän mahdollisen kulutuksen toteutumiseksi.
Minun blukarin huollot oli noin 30% korkeammat kuin edellisen peruspolttiksen. Nykyistä sähköautoani en ole huollattanut vielä kertaakaan kohta kolmeen vuoteen ja 50 tkm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole arvailua. Oli blukari ennen sähköautoa kolme vuotta.
Eipä siinä sitten ajoa varten virtaa paljoa jää jos lämmität auton ennen lähtöä akulla, ja vielä ajossakin. sähköauto ei tarvitse olla töpselinpäässä lämmetäkseen ja sähköä kuluu vain noin prosentti akusta, blukarilla helposti jopa 50% autosta riippuen.
Toki auto käynnistelee moottoria silloin tällöin ajossa, mutta se ei ole koskaan pakkasella optimilämmin pienimmän mahdollisen kulutuksen toteutumiseksi.
Minun blukarin huollot oli noin 30% korkeammat kuin edellisen peruspolttiksen. Nykyistä sähköautoani en ole huollattanut vielä kertaakaan kohta kolmeen vuoteen ja 50 tkm.Kyllä minun plugari lämpiää lämpöpumpulla ottamalla sähkö suoraan verkosta.
Toki sähköauto isommalla akullaan on vielä parempi asia. Verkksähköllä sekin lämpiää ja kannattaa lämmittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minun plugari lämpiää lämpöpumpulla ottamalla sähkö suoraan verkosta.
Toki sähköauto isommalla akullaan on vielä parempi asia. Verkksähköllä sekin lämpiää ja kannattaa lämmittää.Entä kun olet verkkosähkön ulottumattomissa? Sähköauton akulla voi huolettomasti esilämmittää auton, sen kuluttama sähkö on päivittäisessä ajossa merkityksetön, blukarissa tuntuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733