Miksi en kelpaa kenellekään loppuelämän kumppaniksi?
Miksi en kelpaa
71
607
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko sitten yrittänyt muitakin? Enkö ollutkaan eka vaihtoehto?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei ole ollut ketään muita, nyt ei ole enää ketään.
Kyllä ihan varmasti jollekin kelpaat. Eri asia, huolitko sellaista jolle kelpaisit. Jep, niin se on...
- Anonyymi
Näinhän se menee💖
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se menee💖
Miksi niin harvoin menee yksiin tahtomiset? Tai ainakin omalla kohdalla on nihkeetä. Jotain vikaa täytyy itsessä olla. Mietin tätä matkalla kotiin.
- Anonyymi
ei susikaan kelpaa teineille
Anonyymi kirjoitti:
ei susikaan kelpaa teineille
Tulihan sekin sieltä... Niin kuinka moni viiskymppinen enää kelpaa teineille?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nelikymppinen täälläkin huutelee, ei ole teinit hakusessa.
Anonyymi kirjoitti:
Nelikymppinen täälläkin huutelee, ei ole teinit hakusessa.
Mitä siinä vaikka olisikin? Jos nyt ei ihan alle 18 vuotiaita kuitenkaan...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jokaiselle jotakin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin toki on vika 18 vuotiaassa tytössä kun ei 51 vuotias mies kelpaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta Nettahan oli 17 vuotias ja hänen ikänsä ei haitannut sua.
Anonyymi kirjoitti:
Niin toki on vika 18 vuotiaassa tytössä kun ei 51 vuotias mies kelpaa.
Sellaista minä en ole kertaakaan maininnut, että vika olisi naisessa. Päinvastoin, olen syytellyt vain itseäni.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Nettahan oli 17 vuotias ja hänen ikänsä ei haitannut sua.
Ja taas kaivettiin tämä esiin... Minä en ole koskaan saanut edes kertoa, mistä siinä oli oikeasti kyse. Olen kyllä yrittänyt muutamankin kerran selittää, mutta kun ette usko kuitenkaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja taas kaivettiin tämä esiin... Minä en ole koskaan saanut edes kertoa, mistä siinä oli oikeasti kyse. Olen kyllä yrittänyt muutamankin kerran selittää, mutta kun ette usko kuitenkaan.
No kerro toki. Olen ymmärtänyt että olit ihastunut Nettaan .Nyt kö et ollutkaan ihastunut. No kerro mitä se oli jos ei ollut ihastumista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellaista minä en ole kertaakaan maininnut, että vika olisi naisessa. Päinvastoin, olen syytellyt vain itseäni.
Niin sussa pitää olla vika kun 18 vuotias tyttö ei o halua susta edes ystävää.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sussa pitää olla vika kun 18 vuotias tyttö ei o halua susta edes ystävää.
Ei, vaan eipä haluan paljon vanhemmatkaan naiset. Olen liian tyhmä taikka jotain. Pakko sen on ulospäin näkyä.
En aio haukkua. Miksi pitäisi? Ja se ettei kaikki neli-viiskymppiset naiset kiinnosta, niin se on voi voi. Aika monella muullakin miehellä on varmasti sama "ongelma", että kiinnostaa vaan omaa tasoaan kauniimmat ja fiksummat naiset. Tiedostan tämän vamman päässäni, enkä osaa sitä korjata.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En aio haukkua. Miksi pitäisi? Ja se ettei kaikki neli-viiskymppiset naiset kiinnosta, niin se on voi voi. Aika monella muullakin miehellä on varmasti sama "ongelma", että kiinnostaa vaan omaa tasoaan kauniimmat ja fiksummat naiset. Tiedostan tämän vamman päässäni, enkä osaa sitä korjata.
koska sä olet nimitellyt sun ikäisiä naisia mummoiksi. Mä voin kyllä etsiä ne viestit sulle kun et näytä itse muistavan
Anonyymi kirjoitti:
koska sä olet nimitellyt sun ikäisiä naisia mummoiksi. Mä voin kyllä etsiä ne viestit sulle kun et näytä itse muistavan
Niin sillon joskus kiukkuisena laitoin sellaista. Ei ole silti tapanani haukkua täällä muita, eikä missään muuallakaan. Jokainen on sellainen kuin on. En ole itsekään täydellinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin sillon joskus kiukkuisena laitoin sellaista. Ei ole silti tapanani haukkua täällä muita, eikä missään muuallakaan. Jokainen on sellainen kuin on. En ole itsekään täydellinen.
Ei se oikeuta sua haukkumaan naisia mummoiksi. Pura sun paha olo toisella tavalla. Hauku itseäsi niin paljon kuin haluat mutta älä nimittele naisia jotka ei kiinnosta sua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oikeuta sua haukkumaan naisia mummoiksi. Pura sun paha olo toisella tavalla. Hauku itseäsi niin paljon kuin haluat mutta älä nimittele naisia jotka ei kiinnosta sua.
No enhän minä ole enää nimitellytkään aikoihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet selittänyt, ja on mennyt suurimmalle osalle ihan perille kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Olet selittänyt, ja on mennyt suurimmalle osalle ihan perille kyllä.
En oikein usko, että sitä kukaan ymmärtää oikeasti, kuin sellainen joka on kokenut jotain vastaavaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En oikein usko, että sitä kukaan ymmärtää oikeasti, kuin sellainen joka on kokenut jotain vastaavaa.
Kokemuksellisuus asiasta henkilötasolla, onkin eri asia, kuin tilanne kohtaisuus, asiayhteys, jossa asiaa loputtomasti mihinkään pääsemättä käsitellään.
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksellisuus asiasta henkilötasolla, onkin eri asia, kuin tilanne kohtaisuus, asiayhteys, jossa asiaa loputtomasti mihinkään pääsemättä käsitellään.
Tiedän tuon. Turha silti väittää että sen asian joku nyt todella ymmärtää täällä. Se kun kuulostaa ulkopuolisten korvaan sellaiselta, mitä se ei ollut. Vahinko on jo tapahtunut, ja suuni on tukittu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tiedän tuon. Turha silti väittää että sen asian joku nyt todella ymmärtää täällä. Se kun kuulostaa ulkopuolisten korvaan sellaiselta, mitä se ei ollut. Vahinko on jo tapahtunut, ja suuni on tukittu.
Ok. Jos, joku ei halua lopettaa asiasta vääntämistä, niin se on silloin kaikki? Älä Hukka äksyile, kun et ymmärtänyt asian sisältöä. Ei, kukaan niin väittänytkään, että olisi ymmärretty, kokonaisuudessaan, ja ei sinua ole hiljennetty, kirjoitathan, asiaan aina oman näkemyksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Jos, joku ei halua lopettaa asiasta vääntämistä, niin se on silloin kaikki? Älä Hukka äksyile, kun et ymmärtänyt asian sisältöä. Ei, kukaan niin väittänytkään, että olisi ymmärretty, kokonaisuudessaan, ja ei sinua ole hiljennetty, kirjoitathan, asiaan aina oman näkemyksesi.
Anteeksi, jos kuulostin ärtyneeltä. Lähinnä vaan turhauttaa olla aina väärinymmärretty. En kellekään mitään pahaa ole halunnut. En ennen, enkä nyt. 😢
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Anteeksi, jos kuulostin ärtyneeltä. Lähinnä vaan turhauttaa olla aina väärinymmärretty. En kellekään mitään pahaa ole halunnut. En ennen, enkä nyt. 😢
Meitä on monia, joilla tuo kokemus väärinymmärretyksi tulemisesta, erilaisissa asioissa ja yhteyksissä, ja ymmärrän turhautumista. Älä ota minun äksyilyjä niin vakavasti, minä lepyn helposti. Olen vähän temperamenttinen tapaus, mutta hyvällä vaan... Ei ole anteeksi pyydettävää. Ja uskon, että olet ihminen, joka ei halua pahaa...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ai työpaikalla mennä sanoo alaikäiselle olevansa ihastunut tähän. Yleensä sovitaan tapaaminen työpaikan ulkopuolelle jossa voi kertoa tunteistaan ja vielä yli 30 vuotta nuoremalle tytölle. Sori vaan susi kun mua ei kiinnosta 17 vuotiaat pojat. Mä en näe 17 vuotiaita poikia samalla tavalla kuin sinä näit Netan,joka laittoi sulle some estot sun potkujen jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
ai työpaikalla mennä sanoo alaikäiselle olevansa ihastunut tähän. Yleensä sovitaan tapaaminen työpaikan ulkopuolelle jossa voi kertoa tunteistaan ja vielä yli 30 vuotta nuoremalle tytölle. Sori vaan susi kun mua ei kiinnosta 17 vuotiaat pojat. Mä en näe 17 vuotiaita poikia samalla tavalla kuin sinä näit Netan,joka laittoi sulle some estot sun potkujen jälkeen.
Et sinä ymmärrä minua, vaikka kuinka selittäisin mitä pääni sisällä tapahtui ja miksi tein, niin kuin tein. Kyllä minä tiedän, että tein kaiken ihan väärin. Luuletko etten ole tuota katunut jo ihan tarpeeksi.
Niin ja sinua ei kiinnosta, eikä minuakaan yleensä kiinnosta juuri kukaan, jollen ensin ihastu ja rakastu, syystä taikka toisesta.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Netta ei tykännyt susta ja siitä että katselet netan kuvia ja kuolaat netan perään.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun täytyy joka kerta mainita nuo samat jutut uudelleen? Kertoisit joskus jotain uutta.
Anonyymi kirjoitti:
Netta ei tykännyt susta ja siitä että katselet netan kuvia ja kuolaat netan perään.
Ja sinä tulet taas kertomaan tuon ja haluat, että minulla olisi pahamieli koko illan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et sinä ymmärrä minua, vaikka kuinka selittäisin mitä pääni sisällä tapahtui ja miksi tein, niin kuin tein. Kyllä minä tiedän, että tein kaiken ihan väärin. Luuletko etten ole tuota katunut jo ihan tarpeeksi.
Niin ja sinua ei kiinnosta, eikä minuakaan yleensä kiinnosta juuri kukaan, jollen ensin ihastu ja rakastu, syystä taikka toisesta.Niin ja sä et tajunnut ettei netta ole kiinnostunut susta. Et ensin potkujen jälkeen. jasitten some estotkaan ei avannu sun silmiä. näistä huolimatta sä kuvittelit että netta rakastaa sua ja kaksi vuotta julistat täällä rakkautta ihmiselle joka on sai sulle potkut ja some estot. Ja sitten stalkkaat netan kuvia koska luulit että netta on kuvat laittanut sua varten nettiin. Ja poisti profiilin kun kuuli sun katsovan netan kuvia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin ja sinua ei kiinnosta, eikä minuakaan yleensä kiinnosta juuri kukaan, jollen ensin ihastu ja rakastu, syystä taikka toisesta.susi tunteista kerkii kertoa työpäivän jälkeen. Sulla oli helvetinmoinen kiire kertoa työaikana sun tunteista. Mikä helvetin kiire sulla oli ettet jaksanut odottaa työpäivän loppumista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sinä tulet taas kertomaan tuon ja haluat, että minulla olisi pahamieli koko illan.
nyyh nyyh aikuinen mies itkee kun ei voi katsoa netan kuvia enää salaa
Anonyymi kirjoitti:
susi tunteista kerkii kertoa työpäivän jälkeen. Sulla oli helvetinmoinen kiire kertoa työaikana sun tunteista. Mikä helvetin kiire sulla oli ettet jaksanut odottaa työpäivän loppumista
Ei ollut kiire, kun meni monta kuukautta, että uskalsin sanoa yhtään mitään. Ja olisin tietenkin voinut miettiä paremmin, mitä sanoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ollut kiire, kun meni monta kuukautta, että uskalsin sanoa yhtään mitään. Ja olisin tietenkin voinut miettiä paremmin, mitä sanoa.
Miksi et pyytänyt nettaa esim klahville tai elokuviin tai ulos syömään. Onko susi sun venhemmat tavanneet samassa työpaikassa ja toimineet noin?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pyytänyt nettaa esim klahville tai elokuviin tai ulos syömään. Onko susi sun venhemmat tavanneet samassa työpaikassa ja toimineet noin?
Jos olisin uskaltanut pyytää. Ihan sama se on kenen kanssa vaan tuolla. En vaan uskalla. Eikä kukaan kertonut minulle, mitä minun kannattaisi tehdä. Yksin painin niiden tunteiden kanssa silloinkin.
Minä en ollut paikalla näkemässä, miten minun vanhemmat asian hoitivat.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos olisin uskaltanut pyytää. Ihan sama se on kenen kanssa vaan tuolla. En vaan uskalla. Eikä kukaan kertonut minulle, mitä minun kannattaisi tehdä. Yksin painin niiden tunteiden kanssa silloinkin.
Minä en ollut paikalla näkemässä, miten minun vanhemmat asian hoitivat.Ei helvetti missä tynnyrissä sä olet elänyt. Etkö sä ole katsonut ikinä elokuvia tai sarjoja jossa toinen pyydetään ulos. voi helvetti mikä idiootti oot
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetti missä tynnyrissä sä olet elänyt. Etkö sä ole katsonut ikinä elokuvia tai sarjoja jossa toinen pyydetään ulos. voi helvetti mikä idiootti oot
Kyllä niitä voi katsoa, mutta se on kokonaan eri asia tehdä itse, etenkin jos toiseen on oikeasti ihastuksissaan, niin ei uskalla edes hengittää sellaisen vieressä. Et sitä tilannetta ymmärrä, jos et ole koskaan ollut oikeasti ihastuneena.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä niitä voi katsoa, mutta se on kokonaan eri asia tehdä itse, etenkin jos toiseen on oikeasti ihastuksissaan, niin ei uskalla edes hengittää sellaisen vieressä. Et sitä tilannetta ymmärrä, jos et ole koskaan ollut oikeasti ihastuneena.
Älä taas alota. Mä olen ollut ihastunut mutta toinen on ollut myös ihastunut muhun. Sä kuvittelet vieläkin että netta rakastaa sua että rakkaus on molem minpuolista. Älä sotke tähän ihmisiä joilla on ollut suhde. Teillä ei ollut minkäänlaista suhdetta,
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas alota. Mä olen ollut ihastunut mutta toinen on ollut myös ihastunut muhun. Sä kuvittelet vieläkin että netta rakastaa sua että rakkaus on molem minpuolista. Älä sotke tähän ihmisiä joilla on ollut suhde. Teillä ei ollut minkäänlaista suhdetta,
Enhän minä sellaista nyt sanonutkaan. Yksipuolinen ihastuminen on sama asia, ilman että toinen tuntee samoin. Samanlaisilla kierroksilla siinä käy silloin. Paljon pahempaa se on sillon kun on yksin niiden tunteiden kanssa. Ei sellaista toivo kellekään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enhän minä sellaista nyt sanonutkaan. Yksipuolinen ihastuminen on sama asia, ilman että toinen tuntee samoin. Samanlaisilla kierroksilla siinä käy silloin. Paljon pahempaa se on sillon kun on yksin niiden tunteiden kanssa. Ei sellaista toivo kellekään.
Voi susi kun on ihan eri asia saada vastarakkautta kuin rypeä kaksi vuotta netin palstoilla ulisemassa rakkauttaan ihmistä kohtaan joka ei halua sua elämääsnä. On kuule ihan eri asioita. Vai meinaatko että oma lämmin käsi korvaa toisen ihmisen lämmön ja susta tää on sama asia. voi helvetti
Anonyymi kirjoitti:
Voi susi kun on ihan eri asia saada vastarakkautta kuin rypeä kaksi vuotta netin palstoilla ulisemassa rakkauttaan ihmistä kohtaan joka ei halua sua elämääsnä. On kuule ihan eri asioita. Vai meinaatko että oma lämmin käsi korvaa toisen ihmisen lämmön ja susta tää on sama asia. voi helvetti
Niinkö? Ihan kuin en tietäisi tuota. Minun elämässä nyt ei kuitenkaan ikinä enää ole mitään sellaista. En aio rakastua enää koskaan kehenkään.
- Anonyymi
En mäkään kelpaisin varmaan junaraiteille
- Anonyymi
Noh noh, nyt menee jo liian synkäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh, nyt menee jo liian synkäksi.
Tottahan tuo lienee mitä sitä kieltämään kun on ruma yksinäinen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piristystä päivääsi☕🌸❤️
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on muitakin, et ole yksin... Jos se tieto yhtään lohduttaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Meitä on muitakin, et ole yksin... Jos se tieto yhtään lohduttaa.
Harmi ettei susi ole homo. Kun palstalla kaksi rumaa miestä.
- Anonyymi
Minä en kelpaa ulkonäöllisesti 🤔 se tiedän
- Anonyymi
Minä ehkä voisin kelvata mutta pelkään tutustua uusiin ihmisiin. Jos nainen vaikka ihastuisikin minuun niin lopulta ei tule mitään kun en osaa tehdä mitään.
Niinhän se yleensä menee, että kun ihastuu johonkin, niin tilanne on joko
A) mahdoton tai
B) tunteet ovat yksipuoliset
Olenkin miettinyt, kun tosi harvoin ihastuu, että onko se jotenkin turvallisuushakuista ihastua mahdottomaan?
Siltikin...
"Listen to your heart. It knows the way."- Anonyymi
Tärkeintä, on kelvata itselleen ja etsiä niitä, jotka käytännössä kykenisivät siihen sitä kautta, myös toista kohtaan. Jos etsii kumppania, tai varsinkaan loppuelämän kumppania, on kyettävä olemaan sitä joustavasti ensin itselleen.
- Anonyymi
Varmasti kelpaat juuri sille oikealle.
- Anonyymi
Onkohan sitä oikeaa olemassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sitä oikeaa olemassakaan.
Uskon, että on.
- Anonyymi
Olet niin arka jalka ja suutut niin pienestä lisäksi hakeudut muiden miesten seuraan hakemaan lohtua kun sua loukataan ja ollaan vihainen olet blondi
- Anonyymi
En edes tiedä miksi vastaan, mutta vastaan, vaikka ei mulle olekaan.
Arka voi olla, mutta muuten en allekirjoita noita asioita. Aika harvalla on tapana yrittää tehdä toista tahallaan mustasukkaiseksi. Miksi toimisi niin? Ei ole terveellistä käytöstä.
Sitä paitsi äkkipikainen leppyy yhtä nopeasti eikä yleensä kanna kaunaa.
- Anonyymi
Mulla on käänteinen ongelma. Miksi en kelpaa vain väliaikaiseksi seuraksi.
- Anonyymi
Tuttu juttu. Tunnun olevan mies josta naiset hakevat pysyvyyttä ja vakautta elämäänsä, vaikka en ole perinteinen alfa, vaan enemmän boheemi taiteilijatyyppi. On minussa toki myös isällinen ja perhekeskeinen puoli ehkä se vetoaa. Olen koko ikäni kapinoinut porvarillisuutta vastaan, mutta olen kuitenkin vain joutunut syvemmälle siihen. Nyt olen jo syvällä keski-iässä. Ehkä tämä on kohtaloni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu juttu. Tunnun olevan mies josta naiset hakevat pysyvyyttä ja vakautta elämäänsä, vaikka en ole perinteinen alfa, vaan enemmän boheemi taiteilijatyyppi. On minussa toki myös isällinen ja perhekeskeinen puoli ehkä se vetoaa. Olen koko ikäni kapinoinut porvarillisuutta vastaan, mutta olen kuitenkin vain joutunut syvemmälle siihen. Nyt olen jo syvällä keski-iässä. Ehkä tämä on kohtaloni
Surullista
- Anonyymi
Mistä löydän ystävän ?? tykkään käydä risteilemässä ,kylpylöissä,mökkeilemässä kuuntelemassa hyvää musiikkia...ym en käy ravintoloissa ..olen 72v LÄSKI leski nainen kuten täällä moni sanoo ,että mistä te löydätte ystävän,matkakumppanin
- Anonyymi
💉💊🍺🥃
- Anonyymi
👔🧣🔦🔍🛏🛏🛏🛏🛏🛏🛏🛹🚲🧑🤝🧑🛌👬🛌👥️
- Anonyymi
No veikkaisin että et itse edes tiedä mitä elämältäsi haluat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973