Viinamies ei halua

Anonyymi-ap

Muuta kuin että pilaisimme elämämme. Lisäksi hän aiheuttaa pahaa mieltä. Vaikka hän on pilannut juomisellaan itsensä niin ei meidän muiden tarvitse.

17

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei todellakaan tarvitse. Juopot juovat itsensä narsisteiksi. Vaikka oikea luonne olisi alun perin mukava, peittyy se sairauden edetessä. Kenenkään ei kannata lähteä toisen sairaaseen elämäntapaan mukaan.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180486776

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Tänään menin taas mopollani lähibaariin ja yritin saada sieltä jotain haahkaa matkaani, mutta ne ilmoittivat etteivät lähde humalaisten kyytiin, mutta oikeastihan ne vain ovat mopofobisia ja minua syrjitään ihan ilman omaa syytäni.
      Halpa reissu ja olen jo lähes selvin päin, joka on kyllä harvinainen tilanne.
      Omituisen vähän humalluttavia ne "Arnold Palmerit", joita tuttu baarimikko suositteli loppuillasta minulle parhaiten sopiviksi.

t. viinamies

• Anonyymi

Viinamies ei ole kulissimies ja pelkuri, jollaiset ovat yleensä suosittuja hyvisten keskuudessa.

• Anonyymi

Sekakäyttömies saa viinamiestäkin paremmin pillua. Käyttämällä sekaisin viinaa, lääkkeitä ja Linuxia muuttuu arvaamattomaksi jännämieheksi. Arvaamaton jännämies bilettää, nussii ja tappelee sekakäyttäessään. Sekakäyttömies vetää naisia puoleensa ja useamman sekakäyttömiehen kanssa ollut nainen tiedostaa ettei tylsiin kilttimiehiin tule sekaantua.

t. sekakäyttömies

• Anonyymi

Viinamies päinvastoin haluaa etteivät ihmiset pilaisi elämäänsä. Monen elämä menee pilalle kun haaveillaan että kumppanin voisi löytää harrastuksista tai lenkkipolulta ilman että pitäisi juoda viinaa. Vuodet vierivät ja elämä kuluu hukkaan ilman kumppania ja omaa perhettä.

Viinamies kertoo vain elämän karuja tosiaisioita. Jos kumppanin haluaa löytää, on säännöllisesti juotava viinaa ja käytävä yökerhossa.

t. viinamies

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa!

• Anonyymi

Pilaathan sinäkin jatkuvalla samoista asioista jankuttamisella palstaa.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Antakaa viinamiehen juoda viinansa rauhassa ja kokea oma ihmiskohtalonsa sen myötä.

Ihminen on itse juuri niin vahva tai suuri kuin asiat tai ihmiset, joista ärsyyntyy. Keneltä ärsyyntyminen vie eniten energiaa? Vastaus on yksiselitteinen: ärsyyntyvältä itseltään.

• Anonyymi

Mä siis kulutan energiaa huomioimalla sen paskapuheita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen energiaa typerällä ätmillä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on valintakysymys. Jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa siihen, minkä antaa pilata päivänsä ja minkä ei. Idiootin kanssa kun alkaa väittelemään, niin saa olla tarkkana, ettei idiootti kohta väittele toisen samanlaisen idiootin kanssa.

• Minusta viinamies on hauska. Ihmiset vain provosoituvat hänen jutuistaan, varsinkin kun tietävät/pelkäävät hänen olevan ainakin osittain oikeassa.

Ihmiset ajattelevat, että viinamiehen sanoma on, että pitäisi juoda ja örveltää, kun oikeasti hän sanoo, että lähtekää ulos ja pois kotoa pitämään hauskaa oikeiden ihmisten kanssa. Alkoholi vapauttaa ja poistaa estoja ja parhaimmillaan pari ujoa uskaltaa jutella toisilleen tai tehdä aloitteita.

• Anonyymi

Viinamies herättää ihmisissä vihaa koska ihmiset sisimmässään tietävät hänen olevan oikeassa. Viinamies kertoo elämän karun totuuden siitä ettei raittiina löydä kumppania vaan kumppanin löytämisen eteen joutuu juomaan säännöllisesti viinaa ja kärsimään lukemattomia krapula-aamuja. Mutta ei ole oikotietä onneen, elämässä joutuu tekemään myös epämiellyttäviä asioita.

t. viinamies

• Anonyymi kirjoitti:

Viinamies herättää ihmisissä vihaa koska ihmiset sisimmässään tietävät hänen olevan oikeassa. Viinamies kertoo elämän karun totuuden siitä ettei raittiina löydä kumppania vaan kumppanin löytämisen eteen joutuu juomaan säännöllisesti viinaa ja kärsimään lukemattomia krapula-aamuja. Mutta ei ole oikotietä onneen, elämässä joutuu tekemään myös epämiellyttäviä asioita.

t. viinamies

Se on vähän niin kuin tasoteoria. Sekin herättää vihaa, koska ihmiset pelkäävät tunnustaa että on parempitasoisia ja huonompitasoisia ihmisiä, eikä rakkaus olekaan mikään amerikkalaisissa elokuvissa kuvailtu voima, joka ei välitä mistään ja kaataa kaikki raja-aidat.

• Anonyymi

Viinamies saa juuri 18 vuotta täyttäneet lukiolaistyöt baarista kuin baarista mukaansa. Nuoria naisia ei kiihota mikään muu niin paljoa kuin keski-ikäinen tukeva viinamies. Bilettävällä viinamiehellä on varaa valita näistä täysi-iän ylittäneistä naisista se kenet hän vie kotiinsa ja tarjoilee ensiluokkaisen pyllyreiän kielipanon. Biletä viinassa ja juo baarissa!

t. viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3888
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe