''Viinaa ja kossua täysi muovikassi siinä on mun ostokset viinakaupasta kaljalava Prismasta vielä siihen messiin sitten voikin mennä takas kämpille,perille kun pääsin niin eka pullo auki Metallica soimaan sitten alkaa nautinto nojatuoliin lysähdän Frantic-biisi alkaa ei voi enää rattoisammin keskiviikko mennä,kaatosade ulkona mulla juhlat kotona viina pääni huumaa St Anger-cd pauhaa poissa paska maailma tää on ihanaa juomat mulla riittää koko loppuviikoksi satku vielä lompsassa niin voin lisää hankkia kaljaa,viinaa,siiderii noita kaikkia että miksikö näin rikas oon no mä voitin tonnin lotossa ei voi olla parempaa syytä juhlia loput siitä summasta makaa pankissa pahan päivän turvana 200 käytin juomiin nyt juhlapäivänä.''
Vastaukset 2
- Anonyymi
Olet amatööri. Pelimies vetää keittoa joka päivä, kun ei satu duunipäivä liikennelentäjänä tai veturikuskina.
Eipä ole osunut omalle kohalle, vedän siis keittoa.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18048868F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051716- 1451121
- 871065
- 671063
- 101994
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142812- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644