Jokainen meistä päättää omasta elämästään, mutta Rasmus Takaluoma ei. Poika joutui henkirikoksen kohteeksi.
VASTUU ELÄMÄSTÄ
23
723
Vastaukset
- Anonyymi
Voi lopeta jo,,,edes viikoksi .
- Anonyymi
Murhaa ei ole vielä selvitetty.
- Anonyymi
En kalpaani laske ennen kun murha on selvitetty.
- Anonyymi
Jos kännissä hoipertelee jokeen, niin silloin ei ole päätynyt henkirikoksen uhriksi.
- Anonyymi
Vanhemmat ovat vastuussa lapsesta. Milloin tämä vastuu loppuu, täysi-ikäisyyteen?
Joka tapauksessa on selvää, että poika on huidellut täysin omia polkujaan ja kuten äiti itsekin sanoo, ei puhunut asioistaan mitään.
Milloin häneltä on poistettu kaikki rajat, monta vuotta sitten? Onko pojalla ollut lupa ottaa pääkallotatuointi ja onko poika sen jälkeen elänyt kuvat edellyttävää elämää? Onhan hänen täytynyt olla siitä mahdottoman ylpeä ja esitellä sitä "piireissä", jolloin sille on tietenkin naurettu katketakseen, josta lapsi on tietenkin suuttunut ja käynyt päälle, kuten hänellä on nuorten mukaan ollut tapana?
Olisi nyt odottanut että kasvaa täyteen mittaansa ja tuplaa massansa. Järjetön kuva ja järjetön elämä, josta hän hän joutui päättämään itse, kun kukaan muu ei hänestä huolehtinut.- Anonyymi
"Tulevaisuus ei ole paikka, jonne olemme menossa, vaan paikka, jota parhaillaan luomme. Polkuja ei löydetä, ne tehdään."
- Anonyymi
Ennenvanhaan lähdetiin omilleen kansalaiskoulun jälkeen 14-vuotiaina.
- Anonyymi
Valkopesua täysin asian vierestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkopesua täysin asian vierestä!
Ei nyt ihan noinkaan. Jos pojalla olisi ollut vanhemmat, niin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan noinkaan. Jos pojalla olisi ollut vanhemmat, niin mitään ei olisi tapahtunut.
Että kehtaat syyllistää vanhempia joiden lapsi on murhattu!
- Anonyymi
Jos vanemmat on jostakin syystä "heikkoja" jälkikasvun täytyy tehdä itse rajat, mitä saa tehdä ja mitä ei.
Siinä 16 vuotias nuori joutuu helposti huonoon seuraan ja loppujen lopuksi, tuuliajolle.- Anonyymi
Murha ei ollut Rasmuksen vanhempien vika.
- Anonyymi
Taasko tätä samaa.
- Anonyymi
Älä lue näitä, jos et kestä totuutta.
- Anonyymi
Moni 16-vuotias kokeilee rajojaan ilman että vanhemmat aina tietäisivät mitä tekevät! Sen sijaan kapakassa ollut alaikäinen ja lauma aikuisia sekä aggressiivinen lainvalvoja jonka jälkeen Rasmus katosi. Totuus tulee vielä ilmi.
- Anonyymi
Jos ihminen on ollut tappelussa ja sitten löytyy kuolleena niin syyllistä ei tarvi kauaa etsiä.
Nyt homma on KRP:n käsissä ja siellä ei paikallispoliisien tekoja peitellä. Murhaaja saa vielä tuomionsa kuten Aarnio sai. Ja se todisteita kätkenyt ravintoloitsija saa myös tuomionsa. Sekä poliisikollegat jotka ovat asiaa peitelleet.- Anonyymi
Kas kun ei KRP kuitenkaan epäile yhtään että kyseessä olisi rikos?
Poliisi ravasi itse Lapuahovissa ja muutamat muutkin uteliaat, joten Demir jo hermostui ja käski tulla virkamerkin kanssa itse katsomaan, kun ei uskonut että kaikki soittelijat olisivat poliiseja.
Ei tuosta kovin suurta rikosta saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ravasi itse Lapuahovissa ja muutamat muutkin uteliaat, joten Demir jo hermostui ja käski tulla virkamerkin kanssa itse katsomaan, kun ei uskonut että kaikki soittelijat olisivat poliiseja.
Ei tuosta kovin suurta rikosta saa.Paikallispoliisin epäonnistuneen peitetoiminnan johdosta on ravintoloitsija Demir syytteessä niskoittelusta 18.10.23 Pohjanmaan käräjäoikeudessa Seinäjoella.
Poliisi ja aluesyyttäjä pitää oikeuslaitosta pilkkanaan.
Minulle tulee "niska kipeäksi" tälläisestä niskottelusta ja oikeuslaitoksen halventamisesta.
Pohjanmaan käräjäoikeus ei ole mikään poliisin "käsikassara. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuosta kovin suurta rikosta saa.KRP:n tutkimukset jatkuvat. Eiköhän sieltä selviä lisää.
- Anonyymi
Mikä murha ???
- Anonyymi
Onko löytynyt viitteitä murhasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko löytynyt viitteitä murhasta?
Kaikki jäljet johtavat sylttytehtaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jäljet johtavat sylttytehtaalle.
Sano nyt edes yksi jälki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851