Miehesi rakastuisi toiseen mieheen?
Tulisitko nainen mustasukkakseksi jos
22
379
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sinkku. Mahdotonta.
VY
Hyvä kysymys. Mietin olikohan yleinen, tuskin. Ehkä vain teidän kahden keskustelua taasen. En usko, että tulisin, koska en pysty kilpailemaan miehen kanssa millään tasolla.- Anonyymi
Tuo oli hyvä pointti, vastaan samoin.
- Anonyymi
Miksi tällainen kysymys?
Vaikea ajatella mutta en tulis . - Anonyymi
Olisin surullinen mutta ei mustasukkaisuus enää silloin auttaisi mitään Eikä se auttaisi vaikka rakastuisi toiseen naiseen. Ketään ei voi väkisin pitää.
- Anonyymi
Hänet tuntien olisin hyvin kummissani. Tietysti se sattuisi. Se sattuisi ihan yhtälailla, kuin jos hän rakastuisi toiseen naiseen. Mutta ei siinä minun mustasukkaisuuteni mitään auttaisi. Eroaisimme ja minä nuolisin haavani. Se siitä.
- Anonyymi
En, hieman hämmästyisin, mutta ymmärtäisin.
En, mutta haluaisin lopettaa suhteemme turhana ja päästää hänet sen luo jota rakastaa. Miksi tuhlata ainutta elämäänsä kanssani, jos rakastaa jotain toista olkoon nyt mitä sukupuolta hyvänsä.
- Anonyymi
Mulle pitäis kertoo
Totuus on vapaus
- Anonyymi
kaikilla, on oikeus olla mitä haluaa,
ja, silti ei olla vapautta olla sitä,
haluan että hän on onnellinen,
ja, se, riittää ja ei, riitä,
sillä, onnellisuus vaatii todella paljon resursseja, elämässä,
mitä, enemmän resursseja, sitä onnellisempi,
luulisin ainakin,
sanotaan, sopivasti resursseja,
sen, verran että on onnellinen,
niin, onnellinen kuin ihminen, voi kaikkein onnellisimmallaan elämässään olla,
vähempää, tai enempää,
en, halua, tai toivo, kuin,
täydellistä onnea,
kuin, satukirjoissa,
ja, sen soisin kaikille, ihmisille, maailmassa,
jos, Rakas Tiede, sen, joskus, ihmiskunnalle, suo ja antaa,
ja, unelmissani ja haaveissani, mahdollisimman nopeasti,
N - Anonyymi
Olisin silloin mustasukkainen. Miehen pitäisi kertoa, jos rakastaa jotain miestä.
- Anonyymi
Ei se ole mahdollista koska haluan heteromiehen kanssa parisuhteen loppuelämän ajaksi! Parisuhteeseen ei kuulu pettäminen!
- Anonyymi
Juuri noin... n>n
- Anonyymi
Mistä tietää että nainen on ihastunut naiseen? Mitkä ovat ihastumisen merkit?
- Anonyymi
Olet oikeassa... m>n
- Anonyymi
On koettu.
Nauratti lähinnä.
Lopulta jähmetyin kylmäksi piruksi. - Anonyymi
En, saisi vapaasti mennä. En ole ystävistäni mustasukkainen ja olemme miehen kanssa ystäviä vaan nykyään
- Anonyymi
En tulisi
Vähä erikoiselta se tuntuisi ajatuksena
Mutta hyväksyisin asian. - Anonyymi
Tule vain ulos kaapista
- Anonyymi
Mitä minä asialle voisin.. En. En ole mustasukkainen muutenkaan
- Anonyymi
Haluan vain heteromiehen ja sillä siisti, jps miehen kaa pettää, niin pitäkööt lantakasansa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386