4-kirjaiminen tytönnimi?

Satu

Eli Ukon ja Sirin siskolle nimi hakusessa. Vaatimuksina 4-kirjaimisuus ja persoonallisuus =)

Sisarukset siis Ukko ja Siri. Ja vanhemmat Satu ja Tomi.

Myös toista nimeä saa ehdotella (2 nimeä yhteensä).

40

9667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EINO

      Jos kerran Ukko niin laittakaa AKKA! Perkele arvatkaa saako noista nimistä kuulla vittuilua jatkossa? Miettikää vähän minkä nimen laitatte lapsillenne.

    • tarja

      Immi Linnea,Elmi Johanna,Uuna Ellen,Ruut Sofia

    • kreeta

      essi
      ella
      nina
      sara
      anna
      iisa
      teea

      toinen nimi
      elina
      tuulia
      sofia
      maria
      pauliina

    • juulia j

      Unna,Annu,Iris,Ines,Tuua,Reea,Sofi

    • salla u

      mesi nora iisa iida tira
      misa

      Mesi Pinjaana
      Mesi miljaana

    • tata

      Ukko,Siri ja Enni toinen nimi Tuulia

      • mää

        Kira, Iira, Neea, Aada, Anya, Ella, Fiia, Iina, Inka, Jane, Jade, Meri, Mila, Niia, Oona, Rosa, Sara, Säde, Tiia, Vera


    • lilli

      Tira olisi mielestäni kiva nimi ja sopisi Sirin kanssa samaan jengiin :)

    • alias

      Aada, Aida, Aila, Aina, Anni, Alva, Aira
      Else -a, Elli, Edna, Enni, Ensi
      Mari, Mimi, Mila
      Irja, Irma, Ilse -a, Ilma, Ines
      Sara, Sade, Sini
      Heli
      Tara
      Lili, Lara, Lila, Lina, Luna
      Ruth
      Nora
      Rita

      • Satu

        Vastaan nyt kaikkiin samalla =)

        "Immi Linnea,Elmi Johanna,Uuna Ellen,Ruut Sofia"
        Näistä meidän makuumme Linnea ja Sofia.

        "essi, ella, nina, sara, anna, iisa, teea
        toinen nimi
        elina, tuulia, sofia, maria, pauliina"
        Itse olemme myös miettineet Saraa, mutta olisiko se liian samanlainen Sirin kanssa? Iisa olisi kiva =)
        Toisista nimistä sopivia olisivat Sofia ja Maria.

        "Unna,Annu,Iris,Ines,Tuua,Reea,Sofi"
        Ines, Tuua ja Sofi olisivat ihania! Itse niistä Tuuaa jopa olemme miettineet.

        "mesi nora iisa iida tira misa
        Mesi Pinjaana
        Mesi miljaana"
        Jännä nimi ainakin olisi tuo Mesi, muttei kyllä huono vaihtoehto! Itseasiassa tykkään todella paljon =) Noista muista hyviä Iisa ja Tira, sekä tuo Pinjaana hurmasi, hmm täytyy miettiä, isä kun ei kovin erikoisista tykkää, mutta saattaa heltyäkin ;)

        "Ukko,Siri ja Enni toinen nimi Tuulia"
        Tuuliasta emme tykkää ja Enni kummitytön nimi =)

        "Kira, Iira, Neea, Aada, Anya, Ella, Fiia, Iina, Inka, Jane, Jade, Meri, Mila, Niia, Oona, Rosa, Sara, Säde, Tiia, Vera"
        Hui, siinäpä hurja liuta todella hyviä nimiä! Kelpuuttaisimme: Kira, Aada, Inka, Jade, Mila, Niia, Oona, Sara ja Tiia... Osa näistä kyllä todella suosittuja, en sitten tiedä olisko silloin persoonallisia...

        "Aada, Aida, Aila, Aina, Anni, Alva, Aira
        Else -a, Elli, Edna, Enni, Ensi
        Mari, Mimi, Mila
        Irja, Irma, Ilse -a, Ilma, Ines
        Sara, Sade, Sini
        Heli
        Tara
        Lili, Lara, Lila, Lina, Luna
        Ruth
        Nora
        Rita"
        Taas hurjan kivoja nimiä paljon! =) Näistä kelpuuttaisimme: Aada, Aida, Mila, Ines, Sara, Tara, lara, Lina ja Rita =)

        Kiitos paljon hurjan hyvistä ehdotuksista!


      • Tekla
        Satu kirjoitti:

        Vastaan nyt kaikkiin samalla =)

        "Immi Linnea,Elmi Johanna,Uuna Ellen,Ruut Sofia"
        Näistä meidän makuumme Linnea ja Sofia.

        "essi, ella, nina, sara, anna, iisa, teea
        toinen nimi
        elina, tuulia, sofia, maria, pauliina"
        Itse olemme myös miettineet Saraa, mutta olisiko se liian samanlainen Sirin kanssa? Iisa olisi kiva =)
        Toisista nimistä sopivia olisivat Sofia ja Maria.

        "Unna,Annu,Iris,Ines,Tuua,Reea,Sofi"
        Ines, Tuua ja Sofi olisivat ihania! Itse niistä Tuuaa jopa olemme miettineet.

        "mesi nora iisa iida tira misa
        Mesi Pinjaana
        Mesi miljaana"
        Jännä nimi ainakin olisi tuo Mesi, muttei kyllä huono vaihtoehto! Itseasiassa tykkään todella paljon =) Noista muista hyviä Iisa ja Tira, sekä tuo Pinjaana hurmasi, hmm täytyy miettiä, isä kun ei kovin erikoisista tykkää, mutta saattaa heltyäkin ;)

        "Ukko,Siri ja Enni toinen nimi Tuulia"
        Tuuliasta emme tykkää ja Enni kummitytön nimi =)

        "Kira, Iira, Neea, Aada, Anya, Ella, Fiia, Iina, Inka, Jane, Jade, Meri, Mila, Niia, Oona, Rosa, Sara, Säde, Tiia, Vera"
        Hui, siinäpä hurja liuta todella hyviä nimiä! Kelpuuttaisimme: Kira, Aada, Inka, Jade, Mila, Niia, Oona, Sara ja Tiia... Osa näistä kyllä todella suosittuja, en sitten tiedä olisko silloin persoonallisia...

        "Aada, Aida, Aila, Aina, Anni, Alva, Aira
        Else -a, Elli, Edna, Enni, Ensi
        Mari, Mimi, Mila
        Irja, Irma, Ilse -a, Ilma, Ines
        Sara, Sade, Sini
        Heli
        Tara
        Lili, Lara, Lila, Lina, Luna
        Ruth
        Nora
        Rita"
        Taas hurjan kivoja nimiä paljon! =) Näistä kelpuuttaisimme: Aada, Aida, Mila, Ines, Sara, Tara, lara, Lina ja Rita =)

        Kiitos paljon hurjan hyvistä ehdotuksista!

        tai Olga toinen nimi Karola tai Mirenda


    • alias

      ainakin ja todella harvinaisia Väestörekisterin mukaan, olisivat nimet tyyliin Maya. Joku sen tuolla jo ehdottikin.
      Y lausutaan siis iiksi. Kuulostaa samalta kuin kotoinen Maija.
      Raya, Anya...
      Tanya, viisi kirjainta tosin.

    • .................

      Mila Sofia on nätti

    • paras

      Outi

    • muut jo sanottu

      Mieletäni kaunein ja persoonallisin nimi olisi Siru! Silloin Te kaikki naispuoliset immeiset olisitte Samaa Sukua =D t.Siru

      • idea!

        Lueskelin täällä nimiehdotuksia omalle vastasyntyneelle tytölleni ja kuinkas ollakaan, juuri Sinä olit ehdottanut erittäin kaunista nimeä! Kiitos Sinulle siitä! Tyttärestäni tulee Siru Susanna.


    • puuttuva

      Saga!

    • mamma

      Taru
      Nana
      Inna
      Jeni
      Kiti
      Lynn
      Lulu
      Lara
      Mili
      Olga
      Rita
      Reea
      Susa
      Sina
      Tyra
      Tuua

      • saxo

        Sinä ja Tyrä ovat kivoja...


      • palaahan
        saxo kirjoitti:

        Sinä ja Tyrä ovat kivoja...

        uudelleen sinne ala-asteelle ja opettele lukemaan, on tainnut jäädä pahasti jotain väliin....tai sit ei jos älykköösösämaara ei riitä


      • aasi
        palaahan kirjoitti:

        uudelleen sinne ala-asteelle ja opettele lukemaan, on tainnut jäädä pahasti jotain väliin....tai sit ei jos älykköösösämaara ei riitä

        Onneksi sinä olet niin loistava, että heti tajusit asian. Eli jos annat lapselle nimeksi Tyra tai Sina, niin mitähän koulussa tapahtuu?
        Menikö perille?
        P.S. älykköösösämaara, mitä se on? Onko sinulla sitä paljonkin?


    • Mira

      ...

      • Satu

        ...älkää käsittäkö otsikkoa väärin =D Nimeä siis olemme maistelleet ;)

        Katselimme tyttöämme ja maistelimme paria nimeä, joiden jälkeen finaaliin pääsivät:
        Aada
        Lina
        Tara
        Jade
        Ines
        Tiia ja
        Hely

        Noista siis joku on tyttömme tuleva nimi =) Toista nime4äkin saa ehdotella noihin.


      • outi o
        Satu kirjoitti:

        ...älkää käsittäkö otsikkoa väärin =D Nimeä siis olemme maistelleet ;)

        Katselimme tyttöämme ja maistelimme paria nimeä, joiden jälkeen finaaliin pääsivät:
        Aada
        Lina
        Tara
        Jade
        Ines
        Tiia ja
        Hely

        Noista siis joku on tyttömme tuleva nimi =) Toista nime4äkin saa ehdotella noihin.

        ,,,,toinen nimi rebekka


      • sadetta
        Satu kirjoitti:

        ...älkää käsittäkö otsikkoa väärin =D Nimeä siis olemme maistelleet ;)

        Katselimme tyttöämme ja maistelimme paria nimeä, joiden jälkeen finaaliin pääsivät:
        Aada
        Lina
        Tara
        Jade
        Ines
        Tiia ja
        Hely

        Noista siis joku on tyttömme tuleva nimi =) Toista nime4äkin saa ehdotella noihin.

        Jade Annika
        Ines Anniina
        Tiia Emilia
        Tara Olivia/Tuulia/Emilia
        Lina/Lisa Marie
        Hely Marika/Marica/Jessika
        Aada Sofia/Susan
        Oliko mikään mieleenne?


    • milla

      on hyvä ja kaunis nimi.

      • Ninna

        kun joku sitä ehdotti?


      • Satu
        Ninna kirjoitti:

        kun joku sitä ehdotti?

        Mesi oli sitten maistelun jälkeen kuitenkin jotenkin liian lepsu tytöllemme, muuten kyllä erittäin kaunis nimi =)


    • Lyyli84

      Laittakaa nimeksi Unna.

    • ....

      meri sirin kaveriksi

      • jaa

        Iris ja Siri. Samat kirjaimet eri järjestyksessä.


    • molla

      tai Aini?

    • Pirjo 75

      siinäpä kiva nimi
      Meri Karola
      tai
      Meri Erika

    • jutta

      sara
      jade
      lina
      lisa

    • on näppärä

      nimi

      • che

        Jasmiira on todellinen nimihirviö, kamala keksintö. Suomessa onneksi vain yhdellä henkilöllä on "kunnia" kantaa sitä.


      • Satu
        che kirjoitti:

        Jasmiira on todellinen nimihirviö, kamala keksintö. Suomessa onneksi vain yhdellä henkilöllä on "kunnia" kantaa sitä.

        Nyt on nimi päätetty ja ensi lauantaina on ristiäiset. Nimi johon päädyimme: Tara Linnea =)

        Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista ja muistaakseni juuri tämä Tara olikin jonkun teistä ehdottama! Saatte vielä sanoa mielipiteenne päätetystä nimestä jos haluatte =)


      • ,,,,,
        Satu kirjoitti:

        Nyt on nimi päätetty ja ensi lauantaina on ristiäiset. Nimi johon päädyimme: Tara Linnea =)

        Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista ja muistaakseni juuri tämä Tara olikin jonkun teistä ehdottama! Saatte vielä sanoa mielipiteenne päätetystä nimestä jos haluatte =)

        ,,,


      • ,,,,, kirjoitti:

        ,,,

        ainakin mun mielestä!


      • valinta!
        Satu kirjoitti:

        Nyt on nimi päätetty ja ensi lauantaina on ristiäiset. Nimi johon päädyimme: Tara Linnea =)

        Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista ja muistaakseni juuri tämä Tara olikin jonkun teistä ehdottama! Saatte vielä sanoa mielipiteenne päätetystä nimestä jos haluatte =)

        Kaunis ja ainakin minun korvaani harvinainen nimi!! Hyvän valinnan teitte! Kaunista kastepäivää, Onnea, Siunausta ja Suojelusta pienelle Tara Linnealle ja koko perheelle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe