Antti Kurosen vapiseva ääni

Anonyymi-ap

vapisee vähemmän kun kyseessä on kuolleet palestiinalaislapset ja Donbasin venäläislapset.

45

13809

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sulla kans murheet,pidä huoli omasta puhumisestasi ja vielä enemmän kirjoituksestasi !!!

• Anonyymi

Vapinaa voidaan säätää...

• Anonyymi00044

Antin aivoaaltoja ilmeisesti manipuloidaan, jonkinlainen paniikki tai lievä hengityksenesto taajuus päällä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Antin aivoaaltoja ilmeisesti manipuloidaan, jonkinlainen paniikki tai lievä hengityksenesto taajuus päällä.

Ilmeisesti meteorologi Elina Suorsaa kiusataan samoilla paniikkitaajuuksilla suorassa lähetyksessä.

• Anonyymi

Äänessä voi kuulla kuinka Venäjävihaa valheilla lietsoessaan vapina johtuu siitä, miten Kuronen pelkää ettei valehtelu ole tarpeeksi vakuuttavaa. Vastaavasti keiden tahansa venäläisten tai palestiinalaisten kuolemista kertoessaan vapina johtuu nautinnosta, mitä mies sairaassa päässään tuntee.

• Anonyymi

Kyllä on päässä vikaa tällä kirjoittajalla. Käyttäisi aikaansa järkeviin juttuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on päässä vikaa tällä kirjoittajalla. Käyttäisi aikaansa järkeviin juttuihin.

Todellakin!

• Anonyymi00052

Onko se raportoinut Donbasin venäläislapsien kuolemastakin, miten se pääsi sille puolelle.

• Anonyymi

Kaikkein eniten Kurosen ääni vapisi kun hän kertoi Isis-äitien "kurjuudesta" pakolaisleirillä, ja että kuinka tärkeää olisi saada heidät Suomeen.

Kurosen uutisointia on "kiittäminen" Isis-äitien Suomeen rahataamisesta.

• Anonyymi

Hollywood koulutti Kurosta vapisuttamaan ääntä. Tänään aamulla Kurosen ääni ei vavissut kun hän puhui tapetuista palestiinalaislapsista. Homma sujuu häneltä kuin tosi ammattilaiselta.

• Anonyymi

Göbbelskin ihaili Hollywoodin taitavaa sotapropagandaa jossa, ihmisiin pystyttiin vaikuttamaan ilman että nämä ihmiset itse sitä huomasivat.

• Anonyymi00051

Minä en voi sietää meteorologi Anniina Valtosen ääntä Ylen säätiedoissa. On liian makeilevaa, kuin lausuisi runoa huonossa teatterissa.

• Anonyymi

Vasurin äänessä ei kuulu vapinaa puhuessaan juutalaislasten irtopäistä.

• Anonyymi00046

Haista piru.

• Anonyymi

Vain törkyturvat puuttuvat ihmisten ominaisuuksiin, kuten ulkonäköön tai äänen käyttöön.

• Anonyymi00045

Juuri näin.

• Anonyymi

Totta on! Ja sama juttu naaman pituuden kanssa.

• Anonyymi

Kurosen ääni kuvottaa minuakin.

• Anonyymi

Jotenkinonnettoman näköinen toimittaja aina, kypärä vinossa ja hyvä kun puheesta selvän saa. "Pommit räjähtelee ympärilläni" = 100km päässä

• Anonyymi

Just näin. 🤣😅🤣

• Anonyymi

Lasna ollessani, kun olin jostakin asiasta harmissani, äti usein sanoi minulle "ja taas siinä ollaan naama pitkänä". Tuo tulee aina mieleen kun näen tämän Kurosen repottaasheja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasna ollessani, kun olin jostakin asiasta harmissani, äti usein sanoi minulle "ja taas siinä ollaan naama pitkänä". Tuo tulee aina mieleen kun näen tämän Kurosen repottaasheja.

Lieroville voisi sanoa päivittäin.

• Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä juuri tuollaista kohtelua lapsena saaneena, et ole oppinut itsekään kuin vähättelemään muita. Jos äitisi olisi ottanut sut syliin ja olisitte jutelleet harmituksesta, olisi sinusta kasvanut ihminen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ehkäpä juuri tuollaista kohtelua lapsena saaneena, et ole oppinut itsekään kuin vähättelemään muita. Jos äitisi olisi ottanut sut syliin ja olisitte jutelleet harmituksesta, olisi sinusta kasvanut ihminen.

Näin. Äidin puute saa ihmisen katkeraksi.

• Anonyymi

Miten noita päätöksiä tehdään kuka saa pestin?

• Anonyymi

Älkääs nyt Kuronen on tämän päivän tähtitoimittaja.

• Anonyymi

Kuin säänlukija Visa.
        Ei hyvää päivää sinne!

• Anonyymi

Kyllä on tähti toimittaja. Väärällä jalalla nousseet tänä aamuna nämä parjaavat kirjoittajat. Hävetkää!!!!

• Anonyymi00049
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on tähti toimittaja. Väärällä jalalla nousseet tänä aamuna nämä parjaavat kirjoittajat. Hävetkää!!!!

Aina nämä herää väärällä jalalla. Ja sekinpuutteessa.

• Anonyymi

Ei liity asiaan, mutta onko hänen äidinkielensä suomi? Ajoittain ilmaisut ovat erikoisia.

• Anonyymi

Kurosen vapiseva ääni on extraa siihen mitä näytetään paikan päällä, tehoste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurosen vapiseva ääni on extraa siihen mitä näytetään paikan päällä, tehoste.

Vapisevan äänen vois varmaan korjata efektilaitteella, mutta uutislähetyksen tarkkaamolla on joka ilta suuria vaikeuksia suoriutua normaaleistakin rutiinitehtävistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapisevan äänen vois varmaan korjata efektilaitteella, mutta uutislähetyksen tarkkaamolla on joka ilta suuria vaikeuksia suoriutua normaaleistakin rutiinitehtävistään.

Vääriä kuvia pukkaa.

• Anonyymi

Suomessa toimittajalla ei tarvitse olla selkeä ääni eikä hänen tarvitse olla poliittisesti puolueeton.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vapiseeko ollenkaan, kun miettii Suomen lapsia jotka joutuu jengien/ joukkojen uhreiksi?

Eikö kiinnosta?

• Anonyymi

Neuroginen sairaus.

Toivon mukaan te kaikki mollaajat pysytte terveinä, ettei muut ihmiset hauku teitä teidän elimellisen sairauden takia.

Minua hävettää, kun ihmiset eivät osaa käyttäytyä.

• Anonyymi

Ilmeisesti joku sairaus kurkunpäässä.Ehkä ollut leikkaus kurkun seudulla 🤔

• Anonyymi

Voihan kyse olla ihan vaikka tykkikauhusta ta PTSD:stä kun on noita konflikti alueita aika hyvin kierrellyt.

• Anonyymi00041

Kyllä totuus nähdään, jäädään vain odottelemaan.

• Anonyymi00043

Peukun käyttö aiheuttaa tuon ilmiön.

• Anonyymi00050

Sanoo erikoilääkäri tuvan nurkasta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe