Lastensuojelu kielsi lapseni vierailun valheisiin vedoten

https://youtu.be/mGjrAf2dq6s

S1: "Olet pyytänyt tutustumiskäyntiä Toivon päiväkodissa. Lapsen huoltajana sinulla on oikeus pyytää tutustumiskäyntiä .... Sinun ja Toivon tapaamisista on voimassa yhteydenpidon rajoituspäätös."

Teemu: Yhteydenpidon rajoituspäätöksenne on virheellinen ja olen hakenut sen kumoamista. Ette ole vastanneet esittämiini perusteluihin.

Pohdinta: Yhteydenpidon rajoitus esitetään itsestäänselvänä. S1 teki yhteydenpidon rajoituksen ja sitten viittaa yhteydenpidon rajoitukseen, jollainen on yleensä olemassa. Sillä S1 piilottaa päätöksentekijän ja päätöksen väittämät asiat. Lastensuojelu esittää alle kuukauden takaiset asiat
itsestäänselvinä ja keskustelun niistä tarpeettomana samoin kuin kahden vuoden takaisen huostaanottopäätöksen. Sen tehtyään S2 sanoi "isä on jumissa huostaanotossa eikä asiassa päästä eteenpäin" silloin, kun yritin keskustella heidän väitteistään ja ratkaista tilanteen. S1 teki rajoituspäätöksen 4.9.2023 siksi, ettei minulla ollut rajoituspäätöstä ja pyysin saada käydä sijaispaikassa. Äiti käy siellä ja hänellä viikko-oikeudet. Silti äidin pyyntö 1.9.2023 päästä edes kerran Toivon mukaan ulos sijaisvanhempien kanssa kiellettiin videopuhelussa S1 toimesta. S1 perusteli rajoituspäätökseni valheilla.

S1: "Näin ollen Toivoa voit tavata erikseen järjestetyssä valvotussa tapaamisessa muualla kuin esimerkiksi päiväkodissa tai neuvolakäynnillä".

Teemu: Siis on oikeus tavata Toivoa päiväkodissa ja omakotitalossa vai eikö ole? Tarkoitatko, että minulla ei ole oikeutta saada tutustumiskäyntiä, koska teit minulle rajoituspäätöksen? Tarkoitatko, että minulla on oikeus saada tutustumiskäynti päiväkoti ... ilman Toivoa? Niin yrität teeskennellä edustavasi lakia, mutta kiellät Toivon oikeuden omaan isään.

Pohdinta: Tämä ei ole ihan hyvä retorinen vasta-argumentti. Tämä on itsestäänselvää. Minulla on kuukausirajoitus ja kuukausitapaamiset valvotussa paikassa.

S1: "Olet lisäksi pyytänyt Toivon käyntiä osoitteeseen .... Olen vastannut pyyntöösi Kirjaamon kautta 6.10.2023. Vastauksessani olen kertonut, että tapaamisia jatketaan tässä kohtaa tapaamispaikassa".

Teemu: Koska olet tekaissut yhteydenpidon päätöksen ja sijaishuollon jatkamispäätöksen verukkeet vastoin todellista tilannettamme ja keksimällä vikoja, tapaamiset on järjestettävä vapaasti Toivon kotiutumiseen saakka. Me ansaitsemme Toivon tutustumiskäynnin perheemme omakotitaloon
... ilman rajoituksia ja siksi haen sitä vääristä päätöksistäsi huolimatta. Lähettämällä tämän hakemuksen pyrin elämään Toivon kanssa niin kuin sosiaalityöntekijä S1 ja tämän esimiehet sosiaalilautakunnassa eivät väärentäisi tietoja, eivät syrjisi minua, eivät estäisi keskustelupyyntöjäni heidän virheistään, eivät vahingoittaisi Toivon kasvua pitämällä hänet vastentahtoisesti vieraassa paikassa erossa turvallisesta isästään, eivät vahingoittaisi asemaani ja meidän molempien hyvinvointia keksimällä valheita eivätkä pyrkisi oman määräysvaltansa pönkittämiseen terveen lapsen ja isän kustannuksella.

Pohdinta: "Tässä kohtaa" on latautunut termi, retoriikkaa ja diskurssia. S1 teeskentelee, että palvelu etenee kohtien kautta ja ovat perusteltuja ilman konkreettista perustelua. Asioilla on johdonmukainen kulku ongelmista hyviin ratkaisuihin ja vanhempien pitäisi antaa sosiaalityöntekijän tehdä ne. Ne johtavat hyviin asioihin ja samalla heidän keksimänsä valheet ja isän ja pojan ero toisistaan tehdään merkityksettömiksi. Sijaishuollon aiheuttama haitta on S1 mukaan merkityksetön siksi, koska asia etenee johdonmukaisesti asiasta toiseen. S1 ei kuitenkaan kerro mikä asia, miten se etenee eikä hän tarjoa minulle mitään tavoitteita. Ainoa ...
lastensuojelun tarjoama asia on 4.9.2023 videopuhelussa tarjottu vanhemman tuen suunnitelma. He haluavat minun tunnustavan tarvitsevani hoitoa, vaikka alun perin he keksivät kaikki ongelmat. He keksivät huostaanoton syyt siksi, että kieltäydyin avohuollosta. Kieltäydyin avohuollosta siksi, että minä haluan olla itsenäinen. Minä en halua olla kenenkään komennuksen alaisena niin kauan kuin kaikki menee hyvin. Siihen on kaikilla oikeus niin kauan kuin me pärjäämme. Me emme tarvitse ketään meidän yläpuolellemme, joka säätelee ja pohtii ja toimii niin kuin lastensuojeluvirasto, suljetun neuvottelun tavoin. Siksi minä kieltäydyin avohuollosta. Siitä syystä ... lastensuojelutoimisto tekaisi mielenterveysvalheet minusta ja Toivosta ja tekivät huostaanottopäätöksen 25.8.2021. Se on maksanut turhaan kaksi vuotta Suomen valtiolle. Tosi asiassa juttu on S1 ja hänen esimiestensä tekaisema. Tällä diskurssilla S1 yrittää saada lastensuojelun asiakkaat passiivisiksi eli lopettamaan vastarinnan ja uskomaan siihen, että asiat paranevat tulevaisuudessa. Tosiasiassa seuraava arviointi on puolen vuoden päästä ja silloin lastensuojelutoimisto valehtelee uudelleen ja sen puolen vuoden aikana vanhemmat eivät ole haastaneet lastensuojelutyöntekijöiden asemaa tekemällä valituksia.

S1: "Onko postiosoitteesi muuttunut ...?"

Teemu: Toivolla on oma

3

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S1: "Onko postiosoitteesi muuttunut ...?"
      Teemu: Toivolla on oma koti ... Se on minun ja Toivon oma ja pysyvä osoite. Olen kutsuneet teidät tutustumaan siihen. Tämä on turvallinen ja lapsenhoitoon sopiva koti. Olette jättäneet vastaamatta niin ikään siksi, että minä kieltäydyn tottelemasta teitä ja te rankaisette minua auktoriteettinne kieltämisestä. Kukaan ... lastensuojelun työntekijä ei ole koskaan nähnyt ...
      Pohdinta: S2 ja S1 ovat luoneet diskurssin äidin vuokra-asunnosta
      ainoana Toivon hoitopaikkana, jättäneet huomiotta ... ja luoneet vaikutelmanhuonoista lapsenhoito-olosuhteista. S2 kävi katsomassa äidin vierestä hankkimaani ja kalustamaani Toivon toista kotia. Se on ihan yhtä tunnollisesti ja lapsen kannalta tehty koti. S2 sanoi, "tämä ei sitten muuta mitään. Lastensuojelu on aito tyrannia. He käyvät suljettua neuvottelua, jossa he eivät esitä tavoitteita ja pyrkivät alistamaan. He ovat tekaisseet mielenterveyshuolet ja Toivon alipainon yms. saadakseen viedä Toivon huostaan. ... lastensuojelun tavoite on rankaista minua holhouksesta kieltäytymisestä ja pakottaa minut noudattamaan komennusta. He käyttävät tervettä Toivoa välikappaleena, alistavat Toivoa, ... ja minua ja tavoittelevat diktatuuria.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18053836J

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe