Kaikki jossain juhlimassa ja tekemässä ties mitä 😡
Onpa hiljaista
33
399
Vastaukset
- Anonyymi
Menee itsekin ni ei oo hiljaista.
taisin innostuttaa niitä vähän😂 pistin tätä aloitusta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18054212/tanakin-tana-iltana-kerkeaa-kayda-metsastaessa-oman-tohvelisankarin--muistakaa-tutustua-suojiinvaltakunta kirjoitti:
Pahoittelen aiheuttaneen palstalle katkohäiriön 😅
Hakkerointia helpomman katkohäiriön , saada ihmiset ulos.
Jos ukilla on paksu muna, onko kyseessä joku lasten sekaantuja? Sinulla on ilmoitusvelvollisuus ettei kukaan muu joudu uhriksi.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jos ukilla on paksu muna, onko kyseessä joku lasten sekaantuja? Sinulla on ilmoitusvelvollisuus ettei kukaan muu joudu uhriksi.
Mun ukki on ollut haudas 19v mut siltiki sillä on paksu m u n a
Maikkarin uutistunnarin aikaan se meni kertun päälle 80 vuotiaana Anonyymi kirjoitti:
Mun ukki on ollut haudas 19v mut siltiki sillä on paksu m u n a
Maikkarin uutistunnarin aikaan se meni kertun päälle 80 vuotiaanaKerttuko oli sinun mummu?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kerttuko oli sinun mummu?
Mummo 1/2
- Anonyymi
Syyslomat alkoi ja täällähän käy paljon niitä varattuja perheellisiä. Niillä on nyt laatuaikaa jossain perheen kanssa.
- Anonyymi
Ei oo alkaneet kun jossain etelässä vasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo alkaneet kun jossain etelässä vasta
No suurimmalla osalla suomalaisista on.
Vähän on nykyaikana perheellisiä ja syysloma vietän perheeni kanssa ja kuntoutan lapsia ja miehestä nautin kun se herää eloon halut. Sen piti vaihtaa lakanat ettei herää heti halut kun menee sänkyy kuulemma se tuottaa heti haluja jo.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Vähän on nykyaikana perheellisiä ja syysloma vietän perheeni kanssa ja kuntoutan lapsia ja miehestä nautin kun se herää eloon halut. Sen piti vaihtaa lakanat ettei herää heti halut kun menee sänkyy kuulemma se tuottaa heti haluja jo.
Mitä varten kuntoutat miestäs??
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Heiiii!!! Btw! Mitäs teet täällä, perheellinen!! Ootkohan saanut luvan olla,täällä!!??
Anonyymi kirjoitti:
Heiiii!!! Btw! Mitäs teet täällä, perheellinen!! Ootkohan saanut luvan olla,täällä!!??
. Tottakai saan kirjoitella täällä tämä minun sosiaalinen verkosto purkaa iloja ja suruja.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
. Tottakai saan kirjoitella täällä tämä minun sosiaalinen verkosto purkaa iloja ja suruja.
Jos on miehes lupa
- Anonyymi
Huomenta. Just heräsin tähän päivään😝💩
- Anonyymi
Ihan viime minuuteilla ehdit herätä. Nyt ollaan lokakuun puolivälissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan viime minuuteilla ehdit herätä. Nyt ollaan lokakuun puolivälissä.
Kiva tietää😝💩
- Anonyymi
Kotona makaan sohvalla kirjoittamassa. En ole juhlijatyyppiä.
- Anonyymi
Jos et ikinä ole kuulunut tuohon heimoon se ei ole sinun heiniäsi.
Niin, mitähän tänne nyt jaarittelisi.
- Anonyymi
Tekis mieli peuhata sun kaa
- Anonyymi
Halia ja pusuttaa, rakastella koko yö
- Anonyymi
Oot mukava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekis mieli peuhata sun kaa
Sinähän olet nainen? Oletko lepso?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitos, yritänkin parhaani mukaan olla 😊
Ei siun tarvii edes yrittää 😊
- Anonyymi
TV:ssä Tenetti ja Lallaland ym. ja te notkutte netissä.
VY
No olipa kumma kommentti. Tekemässä "ties mitä". Ei paljon kinostele tehdä "ties mitä". Onpa vähän outo asenne.- Anonyymi
Anteeks kamalasti, mä olin ainaki nukkumassa.
- Anonyymi
Minä olin tuohon aikaan jo sängyn pohjalla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737