Jos miehet ei lähesty naisia

Anonyymi-ap

Niin naisten pitää lähestyä miehiä. Sillähän ongelma ratkeaa helposti. Miehet luulee että te naiset ette halua mitään miestä mutta kun menette sanomaan miehelle että haluatte miehen niin silloinhan te saatte miehen.

81

885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin musta kuitenkin vielä tuntuu, että tuossa teoriassa on hiomisen varaa.

      • Niissä pikatreffisysteemeissä on havaittu, että jos naiset kiertävät ja miehet istuvat paikallaan, niin tulos on parempi kuin siinä tavallisemmassa, jossa järjestys on toisin päin.

        Ja on se normaaissakin elämässä parempi, että naiset ilmoittavat mitä haluavat, sillä erityisesti tässä käsiteltävässä asiassa nainen on aina se varsinainen päätöksentekijä.


      • Anonyymi

        No korkeintaan tuo mutkien oikominen suoraksi ja ehdottoman varman lopputuloksen manaaminen.

        Mutta jos pelkästään se että miehillä on vähemmän resistanssia naisia kohtaan kuin naisilla miehiä aiheuttaa sen että nainen joka tekee aloitteen todennäköisesti myös onnistuu. Suhderakennusken temppurata ja sen haastavuus miehille (ja nyt puhutaan sekä todellisesta että mielletystä) on jo sitä tasoa että miehet jättävät kokonaan yrittämättä, samalla kun miehet ovat myös aivan mittaamattomassa positiivisen huomion vajeessa.

        Naisten aloitteissa kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ei se mitään takaa, mutta todennäköisyydet onnistumiselle ovat paljon paremmat kuin miehet henkisesti ja emotionaalisesti rampauttavalla "klassisella metodilla".


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Niissä pikatreffisysteemeissä on havaittu, että jos naiset kiertävät ja miehet istuvat paikallaan, niin tulos on parempi kuin siinä tavallisemmassa, jossa järjestys on toisin päin.

        Ja on se normaaissakin elämässä parempi, että naiset ilmoittavat mitä haluavat, sillä erityisesti tässä käsiteltävässä asiassa nainen on aina se varsinainen päätöksentekijä.

        Paitsi että nainen ei ole päätöksentekijä jos hän tekee aloitteen. Siksi arvostankin aloitetta tekevää naista niin pajon, hän osoittaa että on valmis luopumaan klassisesta roolistaan ja kantamaan myös riskejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että nainen ei ole päätöksentekijä jos hän tekee aloitteen. Siksi arvostankin aloitetta tekevää naista niin pajon, hän osoittaa että on valmis luopumaan klassisesta roolistaan ja kantamaan myös riskejä.

        Epäilen, että tulos on sen verran varma, että on silti päätöksentekijä.
        Ehkä ei etene pidemmälle, mutta todennäköisesti ainakin kahville päätyvät.
        (siis olettaen ettei miehellä ole tilanteessa esteitä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Epäilen, että tulos on sen verran varma, että on silti päätöksentekijä.
        Ehkä ei etene pidemmälle, mutta todennäköisesti ainakin kahville päätyvät.
        (siis olettaen ettei miehellä ole tilanteessa esteitä)

        ((paitsi, että itse tietysti jakelen pakkeja, sillä yhteensopivia on niin tavattoman harvassa ja tilanteeni on muutenkin monimutkainen))


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        ((paitsi, että itse tietysti jakelen pakkeja, sillä yhteensopivia on niin tavattoman harvassa ja tilanteeni on muutenkin monimutkainen))

        Suomentuukohan tämä siten, että jakelet pakkeja tyylissä Mustasusi; lähestyvät naiset eivät koskaan ole parikymppisiä mallikaunottaria, koska heitä eivät jostain kumman syystä vanhat lihavat miehet kiinnosta, niin olet sitten mieluummin yksin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Niissä pikatreffisysteemeissä on havaittu, että jos naiset kiertävät ja miehet istuvat paikallaan, niin tulos on parempi kuin siinä tavallisemmassa, jossa järjestys on toisin päin.

        Ja on se normaaissakin elämässä parempi, että naiset ilmoittavat mitä haluavat, sillä erityisesti tässä käsiteltävässä asiassa nainen on aina se varsinainen päätöksentekijä.

        Ja on se naisillekin ihan hyvä kokemus oppia saamaan miehiltä rukkaset. Muistan, että ei siitä mitään syvää haavaa saanut, vaikka rukkaset sai muutamilta miehiltä. Ihmisiä yhtä kaikki ja aina ei kiinnostukset kohtaa. Kaikki nausetkaan kiinnosta ja miehellä on yhtäläinen valinnanvapaus valita seuransa. Tietystikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomentuukohan tämä siten, että jakelet pakkeja tyylissä Mustasusi; lähestyvät naiset eivät koskaan ole parikymppisiä mallikaunottaria, koska heitä eivät jostain kumman syystä vanhat lihavat miehet kiinnosta, niin olet sitten mieluummin yksin.

        Ei, vaan siten, että uuden ihmisen opettelu on pitkä ja raskas prosessi ja jos onnistumistodennäköisyys vaikuttaa matalalta, niin se ei kannata.
        Niitä yhteensopivia on muutenkin niin tavattoman harvassa, eikä niitä aloitteita tule oikeastaan koskaan sellaisilta.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ei, vaan siten, että uuden ihmisen opettelu on pitkä ja raskas prosessi ja jos onnistumistodennäköisyys vaikuttaa matalalta, niin se ei kannata.
        Niitä yhteensopivia on muutenkin niin tavattoman harvassa, eikä niitä aloitteita tule oikeastaan koskaan sellaisilta.

        Miten niin ei, jos teet päätelmän pinnallisen tarkastelun pohjalta. Jospa ne sinun mielestäsi sinun kanssasi yhteensopivat eivät koe olevansa sinun kanssasi yhteensopivia. Kysäseppä seuraavan kerran, ei siinä mitään häviä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Niissä pikatreffisysteemeissä on havaittu, että jos naiset kiertävät ja miehet istuvat paikallaan, niin tulos on parempi kuin siinä tavallisemmassa, jossa järjestys on toisin päin.

        Ja on se normaaissakin elämässä parempi, että naiset ilmoittavat mitä haluavat, sillä erityisesti tässä käsiteltävässä asiassa nainen on aina se varsinainen päätöksentekijä.

        Omalta kohdaltani en näe, että tuo olisi mahdollista. - Jos minä ilmoittaisin mitä minä haluan, olisi se edesmenneen mieheni kopio. Se taas ei ole yhdellekään miehelle oikeudenmukaista, että haluaisin hänen olevan joku muu tai että haluaisin hänen korvaavan edesmenneen mieheni. Siksi minun täytyy asennoitua tulevaisuuteen avoimemmin mielin.

        Uskon kyllä edelleen, että jos minulle on vielä tarkoitettu joku ihminen kumppaniksi, hän tulee kohdalleni ennemmin tai myöhemmin.
        Ja että hän on vähintään yhtä hankala tyyppi kuin minäkin 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei, jos teet päätelmän pinnallisen tarkastelun pohjalta. Jospa ne sinun mielestäsi sinun kanssasi yhteensopivat eivät koe olevansa sinun kanssasi yhteensopivia. Kysäseppä seuraavan kerran, ei siinä mitään häviä.

        En kysy, sillä se on tungettelevaa, eikä se nykyisinä suvaitsemattomina aikoina ole sopivaa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Omalta kohdaltani en näe, että tuo olisi mahdollista. - Jos minä ilmoittaisin mitä minä haluan, olisi se edesmenneen mieheni kopio. Se taas ei ole yhdellekään miehelle oikeudenmukaista, että haluaisin hänen olevan joku muu tai että haluaisin hänen korvaavan edesmenneen mieheni. Siksi minun täytyy asennoitua tulevaisuuteen avoimemmin mielin.

        Uskon kyllä edelleen, että jos minulle on vielä tarkoitettu joku ihminen kumppaniksi, hän tulee kohdalleni ennemmin tai myöhemmin.
        Ja että hän on vähintään yhtä hankala tyyppi kuin minäkin 😅

        Mutta jos tulee kohdalle, niin sinun kannttaa olla aktiivinen, tai saattaa päästä karkuun.
        Sinun päätöksesi se kuitenkin lopulta on.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mutta jos tulee kohdalle, niin sinun kannttaa olla aktiivinen, tai saattaa päästä karkuun.
        Sinun päätöksesi se kuitenkin lopulta on.

        No tuosta olen kyllä ehdotoman jyrkästi eri mieltä. 😄

        Parisuhteen alkaminen ei ole missään nimessä VAIN naisen päätös, vaan siihen tarvitaan kyllä molempien osapuolten yhtenevä näkemys. - Ja kyllä, voin kertoa, että minä en voisi kuvitellakaan parisuhdetta kenenkään perässävedettävän tossukan kanssa, vaan miehelläni tulee olla oma tahto ja hänen on uskallettava kertoa minulle oma mielipiteensä, vaikka se olisi lähtökohtaisesti eri kuin minun.

        (..Vain siten voin järkiperustein saattaa hänen näkemyksensä yhdensuuntaiseksi omani kanssa..😉)😂



        .


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        En kysy, sillä se on tungettelevaa, eikä se nykyisinä suvaitsemattomina aikoina ole sopivaa.

        Tuo nyt on incelien jorinaa, laiskuutta ja saamattomuutta, ettei mies muka korrektisti voisi nykyaikanakin kysyä kiinnostaako minkäänlainen kanssakäyminen. Ei kyllä tosiaan kannata lähettää esim. pippelikuvaa sosiaalisessa mediassa saatetekstillä: kiinnostaako?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on incelien jorinaa, laiskuutta ja saamattomuutta, ettei mies muka korrektisti voisi nykyaikanakin kysyä kiinnostaako minkäänlainen kanssakäyminen. Ei kyllä tosiaan kannata lähettää esim. pippelikuvaa sosiaalisessa mediassa saatetekstillä: kiinnostaako?

        Noh, erään kerran kauppareissullla minulla sattui olemaan selvästi lähes sama kauppalista kuin eräällä naishenkilöllä ja kuljimme samassa tahdissa hyllyillä ja hän alkoi katsella minua selvästi negatiivisella asenteella, sillä kuvitteli että seuraan häntä ja tuo siitä huolimatta, että olin välillä häntä edellä.
        Oletan, että valitti myöhemmin kokemuksestaan seikkaperäisesti kaikille kavereilleen.
        Nykyää päätyy ahdistelijaksi yllättävän helposti.

        (En ole fuksivuoden jälkeen tehnyt aloitteita ja exäni kanssakin päädyin yksiin siksi, että hän oli asian suhteen aktiivinen ja hyvin sitkeä ).


      • Xena-183 kirjoitti:

        No tuosta olen kyllä ehdotoman jyrkästi eri mieltä. 😄

        Parisuhteen alkaminen ei ole missään nimessä VAIN naisen päätös, vaan siihen tarvitaan kyllä molempien osapuolten yhtenevä näkemys. - Ja kyllä, voin kertoa, että minä en voisi kuvitellakaan parisuhdetta kenenkään perässävedettävän tossukan kanssa, vaan miehelläni tulee olla oma tahto ja hänen on uskallettava kertoa minulle oma mielipiteensä, vaikka se olisi lähtökohtaisesti eri kuin minun.

        (..Vain siten voin järkiperustein saattaa hänen näkemyksensä yhdensuuntaiseksi omani kanssa..😉)😂



        .

        Väitän vastaan, sillä havaintojeni mukaan lähes aina parisuhde on lopulta ollut naisen päätös ja tuo riippumatta siitä onko mies aloitteellinen/aktiivinen/passiivinen tai mitä tahansa.
        :)
        Sama tilanne myös lasten hankinnan suhteen.

        Väittelymme realismitason kohottamiseksi, aloittakaamme tilastollisen aineiston kerääminen, mutta mistä hankimme vinoutumattoman havaintoaineiston?


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Noh, erään kerran kauppareissullla minulla sattui olemaan selvästi lähes sama kauppalista kuin eräällä naishenkilöllä ja kuljimme samassa tahdissa hyllyillä ja hän alkoi katsella minua selvästi negatiivisella asenteella, sillä kuvitteli että seuraan häntä ja tuo siitä huolimatta, että olin välillä häntä edellä.
        Oletan, että valitti myöhemmin kokemuksestaan seikkaperäisesti kaikille kavereilleen.
        Nykyää päätyy ahdistelijaksi yllättävän helposti.

        (En ole fuksivuoden jälkeen tehnyt aloitteita ja exäni kanssakin päädyin yksiin siksi, että hän oli asian suhteen aktiivinen ja hyvin sitkeä ).

        Todennäköisesti vain kuvittelit kaiken. Et ehkä pitänyt häntä ulkoisesti viehättävänä (päätellen myös siitä, että jos hänen ostoskorinsa sisältö vastasi omaasi, hän lienee ollut pullero) ja pelkäsit hänen ajattelevan sinun olevan kiinnostunut hänestä, jolloin ahdistuit vaikutelmasta, että seuraat häntä. Toisaalta voi olla, että olet vain psyykannut itsesi ylivarovaiseksi näiden kuviteltujen mahdollisten häirintäsyytteiden kanssa ja juokset karkuun kaikkea mikä vaikuttaa vähänkään ihmisnaaraalta kiljuen mennessäsi ettet halua linnaan. Tai sitten et ehkä yksinkertaisesti onnistu saamaan naista ja keksit tekosyitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti vain kuvittelit kaiken. Et ehkä pitänyt häntä ulkoisesti viehättävänä (päätellen myös siitä, että jos hänen ostoskorinsa sisältö vastasi omaasi, hän lienee ollut pullero) ja pelkäsit hänen ajattelevan sinun olevan kiinnostunut hänestä, jolloin ahdistuit vaikutelmasta, että seuraat häntä. Toisaalta voi olla, että olet vain psyykannut itsesi ylivarovaiseksi näiden kuviteltujen mahdollisten häirintäsyytteiden kanssa ja juokset karkuun kaikkea mikä vaikuttaa vähänkään ihmisnaaraalta kiljuen mennessäsi ettet halua linnaan. Tai sitten et ehkä yksinkertaisesti onnistu saamaan naista ja keksit tekosyitä.

        Ei, vaan tilanne oli aivan selvä ja minä olen hyvä lukemaan ihmisiä (kouluni oli täynnä villi-idiootteja, joita piti varoa ja siksi olen tuossa hyvä).


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ei, vaan tilanne oli aivan selvä ja minä olen hyvä lukemaan ihmisiä (kouluni oli täynnä villi-idiootteja, joita piti varoa ja siksi olen tuossa hyvä).

        Vaikea uskoa, ellet sitten ole hyvin vastenmielinen habitukseltasi. Sitäpaitsi siitä on sata vuotta kun olet ollut koulussa, asiat muuttuvat, muistikin alkaa temppuilemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa, ellet sitten ole hyvin vastenmielinen habitukseltasi. Sitäpaitsi siitä on sata vuotta kun olet ollut koulussa, asiat muuttuvat, muistikin alkaa temppuilemaan.

        Koulut muutuvat ja nykyään taitaa niissä olla sitä samaa kuin meillä oli jo ala-asteelta lähtien (aina välillä oli ambulanssi pihassa), mutta ihmiset eivät muutu.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Koulut muutuvat ja nykyään taitaa niissä olla sitä samaa kuin meillä oli jo ala-asteelta lähtien (aina välillä oli ambulanssi pihassa), mutta ihmiset eivät muutu.

        Meilläpäin edes poikien iskuyritykset eivät niin rankkoja olleet, että siinä ambulanssia olisi tarvittu. Ehkä nämä ovat erityispiirteitä asuinalueesi ihmisissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpäin edes poikien iskuyritykset eivät niin rankkoja olleet, että siinä ambulanssia olisi tarvittu. Ehkä nämä ovat erityispiirteitä asuinalueesi ihmisissä.

        Niin, siis nehän oliva villi-idiootteja ja me normaalimmat (jos minut niihin lasketaan) olimme siksi jatkuvasti vaarassa. Yksi niistä joutui myöhemmin vankilaan ja eräs toinen melkein puukotettiin hengiltä, kun tapansa mukaaan riiteli humalassa (mutta se toinen olikin sillä kertaa mustalainen). Henkilökunta pelasti siirtämällä baarin keittiön puolelle ja ambulanssi kuskasi paikattavaksi.
        Itselläni on pysyvä vamma niiden takia ja tuo tapahtui ala-asteella.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Niin, siis nehän oliva villi-idiootteja ja me normaalimmat (jos minut niihin lasketaan) olimme siksi jatkuvasti vaarassa. Yksi niistä joutui myöhemmin vankilaan ja eräs toinen melkein puukotettiin hengiltä, kun tapansa mukaaan riiteli humalassa (mutta se toinen olikin sillä kertaa mustalainen). Henkilökunta pelasti siirtämällä baarin keittiön puolelle ja ambulanssi kuskasi paikattavaksi.
        Itselläni on pysyvä vamma niiden takia ja tuo tapahtui ala-asteella.

        En ihmettele, että teillä oli levotonta ja tuli vammoja jos koulussa ala-asteella oli baari käytössä, varmasti tilanne rauhoittui kun tarjoiltavat siirrettiin henkilökunnan tiloihin. Tällainen ei kyllä ole mitenkään yleistettävissä laajemmin kuvaamaan ihmisten käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele, että teillä oli levotonta ja tuli vammoja jos koulussa ala-asteella oli baari käytössä, varmasti tilanne rauhoittui kun tarjoiltavat siirrettiin henkilökunnan tiloihin. Tällainen ei kyllä ole mitenkään yleistettävissä laajemmin kuvaamaan ihmisten käytöstä.

        Eipä niin, mutta ihmisiä siellä oppi tulkitsemaan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Väitän vastaan, sillä havaintojeni mukaan lähes aina parisuhde on lopulta ollut naisen päätös ja tuo riippumatta siitä onko mies aloitteellinen/aktiivinen/passiivinen tai mitä tahansa.
        :)
        Sama tilanne myös lasten hankinnan suhteen.

        Väittelymme realismitason kohottamiseksi, aloittakaamme tilastollisen aineiston kerääminen, mutta mistä hankimme vinoutumattoman havaintoaineiston?

        "..havaintojeni mukaan.." -> On huomautettava, että lähtökohtaisesti argumenttisi ei ole pätevä perustuessaan vain yhden henkilön subjektiiviseen näkemykseen. 😉

        Toki empiiristä tutkimusta varten tarvitsisimme tosiaan kyselyn ja haastatteluja. 🤔

        Mittareiden validiteetti hieman arveluttaa.
        Mikä katsotaan aloitteeksi? Mikä on hyväksytty lopputulos, jolla katsotaan aloitteen olleen onnistunut?
        - Kyllä tutkimussuunnitelman laatiminen vaatisi vielä muutaman kupillisen teetä tai kahvia. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        "..havaintojeni mukaan.." -> On huomautettava, että lähtökohtaisesti argumenttisi ei ole pätevä perustuessaan vain yhden henkilön subjektiiviseen näkemykseen. 😉

        Toki empiiristä tutkimusta varten tarvitsisimme tosiaan kyselyn ja haastatteluja. 🤔

        Mittareiden validiteetti hieman arveluttaa.
        Mikä katsotaan aloitteeksi? Mikä on hyväksytty lopputulos, jolla katsotaan aloitteen olleen onnistunut?
        - Kyllä tutkimussuunnitelman laatiminen vaatisi vielä muutaman kupillisen teetä tai kahvia. 😄

        Ja muutaman palan täytekakkua.

        Ehkä aluksi havaintoryhmältä pitäisi tosiaan kysyä aloitteen tarkka määritelmä ja suhteuttaa annetut vastaukset jokaisen vastaajan kohdalla siihen kunkin omaan määritelmään.

        (ihmisten tutkiminen on paljon hankalampaa kuin joidenkin fysikaalisten ilmiöiden, sillä ihmisissä on aivan liian paljon kohinaa).


      • buddy-love kirjoitti:

        Noh, erään kerran kauppareissullla minulla sattui olemaan selvästi lähes sama kauppalista kuin eräällä naishenkilöllä ja kuljimme samassa tahdissa hyllyillä ja hän alkoi katsella minua selvästi negatiivisella asenteella, sillä kuvitteli että seuraan häntä ja tuo siitä huolimatta, että olin välillä häntä edellä.
        Oletan, että valitti myöhemmin kokemuksestaan seikkaperäisesti kaikille kavereilleen.
        Nykyää päätyy ahdistelijaksi yllättävän helposti.

        (En ole fuksivuoden jälkeen tehnyt aloitteita ja exäni kanssakin päädyin yksiin siksi, että hän oli asian suhteen aktiivinen ja hyvin sitkeä ).

        Tuo on muuten ärsyttävää ja kiusallista,
        Samoin ku jos on vaan yrittämässä kävellä paikasta A paikkaan B ja eellämenevä kävelee just semmosta vauhtia et ohi siitä ei juoksematta pääse, mut toisaalta pitäs omaa vauhtiaan hidastella ettei ihan rinnakkain tai peräkanaa tarvis kävellä..


      • buddy-love kirjoitti:

        Ja muutaman palan täytekakkua.

        Ehkä aluksi havaintoryhmältä pitäisi tosiaan kysyä aloitteen tarkka määritelmä ja suhteuttaa annetut vastaukset jokaisen vastaajan kohdalla siihen kunkin omaan määritelmään.

        (ihmisten tutkiminen on paljon hankalampaa kuin joidenkin fysikaalisten ilmiöiden, sillä ihmisissä on aivan liian paljon kohinaa).

        Niinpä. - Löydösten toistettavuus voi tosiaan olla heikko. - onnellisuus?, mieliala? - vaikeaa määritellä tasalaatuisesti..

        Sitä en kyllä tiennytkään, että täytekakku kuuluu hyvän tutkimussuunnitelman tekemiseen, mutta uskon sinulla olevan kokemusta, joten se täytyy luonnollisesti huomioida. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niinpä. - Löydösten toistettavuus voi tosiaan olla heikko. - onnellisuus?, mieliala? - vaikeaa määritellä tasalaatuisesti..

        Sitä en kyllä tiennytkään, että täytekakku kuuluu hyvän tutkimussuunnitelman tekemiseen, mutta uskon sinulla olevan kokemusta, joten se täytyy luonnollisesti huomioida. 😄

        Ehdottomasti ja varsinkin apurahojen myöntämisen jälkeen kuuluu tehdä täytekakku. Tutkimussuunnitelman laatimisessa täytekakun palatkin riittävät, mutta niiden laatu pitää harkita tarkaan, eli kvalitatiivinen ja kvantitatiivinen vaativat aivan eri tyyppiset kakut. Lisäksi mitä kovempaa tiedettä, niin sitä enemmän pitää kakussa olla kosteutta (humanistiset tieteet pärjäävät usein pelkällä kuivalla kakullakin, mutta se kyllä ennustaa heikkoa tulevaisuutta noiden tutkimusten julkaisuille).

        Oikeastaan pitäisi myös tehdä tutkimus tutkimussuunnitelmiin käytettyjen kakunpalojen vaikutuksesta tutkimusten edistymiseen ja niiden kansainväliseen maineeseen.

        Koska Einstein varttui Ulmissa, niin on hyvin oletettavaa, että tämä täytekakku oli myöhemmin osallisena hänen tutkimustensa energisoijana, ja voi jopa epäillä olisiko niistä tullut mitään ilman asiaan kuuluvaa kakkua:

        https://www.einfachbacken.de/rezepte/schwarzwaelder-kirschtorte-das-klassische-rezept


      • buddy-love kirjoitti:

        Ehdottomasti ja varsinkin apurahojen myöntämisen jälkeen kuuluu tehdä täytekakku. Tutkimussuunnitelman laatimisessa täytekakun palatkin riittävät, mutta niiden laatu pitää harkita tarkaan, eli kvalitatiivinen ja kvantitatiivinen vaativat aivan eri tyyppiset kakut. Lisäksi mitä kovempaa tiedettä, niin sitä enemmän pitää kakussa olla kosteutta (humanistiset tieteet pärjäävät usein pelkällä kuivalla kakullakin, mutta se kyllä ennustaa heikkoa tulevaisuutta noiden tutkimusten julkaisuille).

        Oikeastaan pitäisi myös tehdä tutkimus tutkimussuunnitelmiin käytettyjen kakunpalojen vaikutuksesta tutkimusten edistymiseen ja niiden kansainväliseen maineeseen.

        Koska Einstein varttui Ulmissa, niin on hyvin oletettavaa, että tämä täytekakku oli myöhemmin osallisena hänen tutkimustensa energisoijana, ja voi jopa epäillä olisiko niistä tullut mitään ilman asiaan kuuluvaa kakkua:

        https://www.einfachbacken.de/rezepte/schwarzwaelder-kirschtorte-das-klassische-rezept

        Hmm..🤔 - Aioin vetäytyä jo levolle, mutta oli ihan pakko kirjautua vielä kertomaan, että nyt olen todella vaikuttunut ja kiinnostunut tämän nimenomaisen tutkimussuunnitelman tekemisestä. 👍
        Asiaan suuresti myötävaikuttaa se, että Schwarzwaldin kirsikkakakku on lempitäytekakkuni, jota olen saanut viimeksi maistaa ehkä noin viisi vuotta sitten. 😋Saattaa olla kauemmankin aikaa. Tilaisuus oli kummitätini syntymäpäivä.

        Mutta nyt toivotan makoisia unia sinulle buddy-love! 😴


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hmm..🤔 - Aioin vetäytyä jo levolle, mutta oli ihan pakko kirjautua vielä kertomaan, että nyt olen todella vaikuttunut ja kiinnostunut tämän nimenomaisen tutkimussuunnitelman tekemisestä. 👍
        Asiaan suuresti myötävaikuttaa se, että Schwarzwaldin kirsikkakakku on lempitäytekakkuni, jota olen saanut viimeksi maistaa ehkä noin viisi vuotta sitten. 😋Saattaa olla kauemmankin aikaa. Tilaisuus oli kummitätini syntymäpäivä.

        Mutta nyt toivotan makoisia unia sinulle buddy-love! 😴

        Itse teen lähnnä Sacher-kakun muunnoksia, mutta olen useampaan kertaan harkinnut tuonkin tekemistä. Ehkä teenkin kun kirsikkakausi taas alkaa.

        Öitä.


    • Anonyymi

      Mies lopeta kaikki väkivalta ja juopottelu, kukaan nainen ei sitä halua, myös älä petä, voit onnistua ja tsemppiä !

      • Anonyymi

        Mistäköhän paskaläjästä sinäkin olet miehet yhyttänyt jos tuollaiset asiat ovat olleet ongelma?


    • Anonyymi

      Uskon puute hyvään miehellä vaatii aloitekykyistä naista, muuten ei synny mitään toivoa paremmasta tulevasta. Se on valitettava fakta, naiselta se vaatii älyä ja järjen käyttöä, tunteella voi myös onnistua, samoin epäonnistua.

    • No joo, hyvä se on naistenkin osata lähestyä etenkin epävarmempia miehiä. Jotka saattaa olla ujoja ja niin korrekteja, ettei kehtaa häiritä naisia lähestymisillään.


      Heistä saattaa löytyä varsin kiva mies.

      • Joillain naisilla on toki vielä muinaiset käsitykset, että miehen pitää olla se aloitteellinen, mikä mielestäni on jo hiukan lapsellista, kun molempienhan se parisuhdekin on jos siihen päädytään. Ja molempien yhteistyötä vaaditaan, ei silloinkaan nainen voi vaan istuksia varttumassa ja mies tekee kaiken suhteen eteen yksinään.


      • Anonyymi

        Ja uskon puute, kuka nyt minusta voisi sillai olla oikeasti kiinnostunut? Tuntuu aika miehiseltä tavalta ajatella asiaa (sinkuilla).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja uskon puute, kuka nyt minusta voisi sillai olla oikeasti kiinnostunut? Tuntuu aika miehiseltä tavalta ajatella asiaa (sinkuilla).

        Nojoo, kyllä mullakin meinaa olla tota uskonpuutetta jossain määrin. Etten oikein näe itseäni mitenkään erityisen kiinnostavana ja välitettävänä. Luultavasti juontaa juurensa parisuhteisiini joissa olen lähinnä ollut alkuhuuman ajan jotain ja lopun ajan pelkkää ilmaa.

        En ehkä usko, että kukaan tykkäisi minusta kuin hetken ja itseäni ei kiinnosta olla tykätty vain hetken, mielummin ilmaa. Ehkä miehilläkin noin?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Nojoo, kyllä mullakin meinaa olla tota uskonpuutetta jossain määrin. Etten oikein näe itseäni mitenkään erityisen kiinnostavana ja välitettävänä. Luultavasti juontaa juurensa parisuhteisiini joissa olen lähinnä ollut alkuhuuman ajan jotain ja lopun ajan pelkkää ilmaa.

        En ehkä usko, että kukaan tykkäisi minusta kuin hetken ja itseäni ei kiinnosta olla tykätty vain hetken, mielummin ilmaa. Ehkä miehilläkin noin?

        Jep!


    • Anonyymi

      Olen varattu nainen töissä huoltamon kassalla, ihastunut varattuun mieheen joka päivittäin asiakkaana. Tunteemme molemmin puolista katseemme ja energiat välittyy toisillimme. Uskaltaisi tehdä vaan aloitteen, näen unta hänestä usein eroottisia. Olenko ainut joka iskenyt silmät asiakkaaseen. N 45

      • Anonyymi

        Molemmat olette varattuja, tunnette seksuaallista kiinnostusta toisiinne. Neuvoisin teet aloitteen, johtaa todennäköisesti yhdyntään mitä pahaa siinä, kärsitte kumpikin kun näette usein. T. Rouva Kokkolasta


      • Anonyymi

        Näet unii miehestä olet kiimassa tähän mieheen, uskoisin pillusi kostuu kassalla miehen nähdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat olette varattuja, tunnette seksuaallista kiinnostusta toisiinne. Neuvoisin teet aloitteen, johtaa todennäköisesti yhdyntään mitä pahaa siinä, kärsitte kumpikin kun näette usein. T. Rouva Kokkolasta

        Eroottistahan molempien kiinnostus toisistamme molemmilla. Kerran helle päivänä mies sanoi lähdetkö uimaan kanssani, kertoi rannan joka pieni rauhallinen. Tietty tiedostin hyvä paikka rakastella rauhassa, hänhän vaistoo olisin valmis heti. N 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroottistahan molempien kiinnostus toisistamme molemmilla. Kerran helle päivänä mies sanoi lähdetkö uimaan kanssani, kertoi rannan joka pieni rauhallinen. Tietty tiedostin hyvä paikka rakastella rauhassa, hänhän vaistoo olisin valmis heti. N 45v

        Nyt tuumasta toimeen olet ilmiselvästi puutteessa, moni pitkässä liitossa sun lisäksi.
        Varmasti myös ihastuksesi samassa tilanteessa, kunnon yhdyntä ja useempi orgasmi tekee teistä kumppanit.


    • Anonyymi

      Miksi aikuiset miehet yli 60v.yksin asuvat ei työ elämässä tajua.Vaikka kohtelias kerostalon piha henkilölle ei tarkoita on vapaata riistaa heille. Miksi iehet yli 60v. edelen yksin asuvat jos lyötäytyy kävelytie seuraan naisen.Tiehän on vapaa kaikille ja nainen kävelessä kohteliaasti puhuu.Ei tarkoita on kinostunut miehestä .Yksin kävelvä nainen ikään katsomatta tai sama yksin asuva:Ei ole vapaata ristaa.Ei tarkoita on yksinäinen vailla elämää.

      • Anonyymi

        Kirjoitappa sama selvin päin kun lopetat dokaamisen.


    • Anonyymi

      Lähestyyhän ne, rahapussia.

    • Anonyymi

      Tästä voi pikku hiljaa tulla uusi normaali, että suhde on vain suhdetta tekoälyn kanssa. Ei siihen mitään oikeaa ihmistä tarvita. Hyväilemme itseämme tekoälyn luomilla kauniilla sanoilla. Toteutamme agressioitamme tappelemalla vaikka näillä palstoilla. Niin ne vuodet vierii ja uudesta on tullut normaalia. Tekoäly tulee voittamaan meidät jokaisen.

      • Minä kaipaisin sellaista tekoälyä, joka olisi kanssani eri mieltä niissä asioissa joissa olen väärässä ja väittelisi kantansa puolesta innokkaasti ja loogisesti pätevillä väitteillä.


      • Anonyymi

        Sodat voisi ainakin sotia pelikonsoleilla tms. Siis pelaten vaikka jotain sotapeliä, ei esimerkiksi heittämällä kaveria koneella päähän.


    • Mikä etten kiinnostavaa yksilöä lähestyisikin, mää en sillai jaksa enkä (aina) ymmärrä näitä pelailuja..

      • Anonyymi

        Pyydä haaveilijaa


    • Anonyymi

      Olo IRLässässä muistuttaa enemmän eloakin. Kyllä muistuttaa

    • Anonyymi

      Mä en kyllä jaksa alkaa äijä jahtiin! Jos mies ei sen verran jaksa vaivaa nähdä, ett terffejä saa aikaiseksi -> aika toivottomalta tuntuu saada sitä elämänkumppania.
      Mulla on oma asunto ja töitä mä taatusti saan, jos mua kiinnostaa. Tai perustan oman yrityksen, kuten sukulaisilla, ja ystäviä mulla on. Mä myös osaan pitää talouttani kunnossa ja se mitä en itse pysty tekemään, joku ystävistäni tai suvun miehistä tekee, vaihtokauppana tai rahasta.

      Viljelen itse paljon vihanneksia ja juureksia, mulla on myös oma yrttitarha sekä hedelmäpuita, marjapensaita ym. kookkaalla puutarha tontillani.
      Osaan maalata ja tapiseerata, tehdä ruokaa ja leipoa; suolaista sekä makeaa ja molempien yhdistelmiä!

      Kalastan; kun vaan ehdin ja myös metsästän, lähinnä riistalintuja ja jäniksiä/rusakoita, Hirveä ja peuraa, saan ostaa edullisesti tai tehdä vaihtokauppaa; esim. käsinkudottu kuviollinen villapaita, onnistuu moni värisenä (lappalainen villapaita)tai kohokuvioinnilla (irlantilainen) ja yks´värisenä sileä neuleena kädenkäänteessä!

      Marjastan ja sienestän kaiken tarvitsemani yleensä itse, mutt tänä vuonna puolukasta tuli poikkeus! Mä tein vaihtokaupan; kahden vrk:n majoitus ja ruokailut kahvit ja pihasaunassa saunominen Faijan kanssa; maksuna puolukoista!
      Mä sain ison muoviämpärillisen puhdistetua ja survottua mehukasta pohjoisen puolukkaa! Ei huonompi vaihtokauppa ollenkaan; ainakaan minusta, sillä ei täällä kunnon puolukkasatoa tänä vuonna tullut!

      Kyllä mä tarvitsen lähinnä rakkaan kumppanin, en mitään nurkkaan vetäytyvää sanatonta erakkoa. Pikkasen omanarvonsa tuntevan miehen; jottei jää täysin mun jalkoihini. Mä nimittäin olen jääräpäinen yksilö, eikä hissukat mun kanssani pärjää.
      Mä haen pelkästään monokaamista suhdetta, ja ilmeisesti sellaista ei enää löydy!
      Näitä monisuhteilijoita on nähty jo tarpeeksi, maantielle joutuneet, viimeeksi lapseni isä. Mimmi on vasta kolme vuotias, ja ennen kuin Mimmi menee kouluun; ei yksikään mies muuta mun luokseni asumaan! Muksu on mulle nr:o ykkönen!

      Toisin sanoen mä en ole hakemassa täältä sydänsuruja, mulle riittää se mitä mä jo olen itselleni hankkinut!
      Millaisia nahjuksia miehet nykyään on; jos naisten pitää tämäkin asia järjestää, urospuolisten saamattomuuden tähden!
      Ja saamattomuuden voit käsittää ihan kuten itse tahdot; sillä sanalla kun käsitteitä riittää!
      Tuskin tarvitsee allekirjoittaa..............

      • Anonyymi

        "Jos mies ei sen verran jaksa vaivaa nähdä, ett terffejä saa aikaiseksi"

        Miksi tämä ei toimisi toisin päin? Jos et viitsi kiinnostusta osoittaa pätkänkään vertaa niin miksi vaivautua?

        "Näitä monisuhteilijoita on nähty jo tarpeeksi, maantielle joutuneet,"

        Anna kun arvaan, he pyysivät kuitenkin treffeille eli toimivat toivotulla tavalla.

        Minulla on aivan tarpeeksi tekemistä neljän lapseni kanssa, en jouda arvuuttelemaan mistä puusta mikäkin hepsankeikka on veistelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos mies ei sen verran jaksa vaivaa nähdä, ett terffejä saa aikaiseksi"

        Miksi tämä ei toimisi toisin päin? Jos et viitsi kiinnostusta osoittaa pätkänkään vertaa niin miksi vaivautua?

        "Näitä monisuhteilijoita on nähty jo tarpeeksi, maantielle joutuneet,"

        Anna kun arvaan, he pyysivät kuitenkin treffeille eli toimivat toivotulla tavalla.

        Minulla on aivan tarpeeksi tekemistä neljän lapseni kanssa, en jouda arvuuttelemaan mistä puusta mikäkin hepsankeikka on veistelty.

        Eipä olis tarvinnut edes vastata: En taatusti edes miettisi ottavani vastuuta vielä neljästä mukulasta, oman yhden muksun lisäksi ja siihen päälle vielä äijän reppana!

        Jos sä mua tarkoitit hepsankeikalla, niin ohi ammuit!
        Puuksi muuten kelpaisi ruusupuu, jos edes tiedät mitä se on?

        Primaa - vaikka itse kehua se onkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olis tarvinnut edes vastata: En taatusti edes miettisi ottavani vastuuta vielä neljästä mukulasta, oman yhden muksun lisäksi ja siihen päälle vielä äijän reppana!

        Jos sä mua tarkoitit hepsankeikalla, niin ohi ammuit!
        Puuksi muuten kelpaisi ruusupuu, jos edes tiedät mitä se on?

        Primaa - vaikka itse kehua se onkin!

        En minä tarvi äitiä.lapsilleni tai itselleni, pärjään arjen kanssa liiankin hyvin ja olen hyvin mustasukkainen itsenäisestä elämäntavastani.

        Tämän takia en tuhlaa aikaani ohi lipuviin ihmisiin ellei anneta erityistä syytä hyvässä tai pahassa.

        Ruusupuu ja palisanteri ovatkin harvinaisempia materiaaleja, hankalahkoja työstää mutta erinomainen materiaali löytäessään paikkansa.


    • Anonyymi

      Ei sitä montaa miestä tarvitse.

    • Anonyymi

      Niin, yksi ja ainoa mies riittää.
      Miehen pitää olla mies ja lähestyä ja tehdä aloite naiselle.
      Jos nainen tekee aloitteen, häntä vain haukutaan tyrkyksi.
      Ainakin täällä palstalla on näin.

    • Anonyymi

      Naisilla on usein myös etuna parempi itsetunto koska he eivät ole saaneet pakkeja yhtä paljon kuin miehet ja luultavasti ystävätkin kehuvat heitä kauniiksi jne. Mies joutuu lähtemään ihan erilaisista lähtökohdista.

      • Täytyy kuitenkin huomauttaa, että hyväkin itsetunto voi saada kolhuja myös parisuhteissa, jolloin ne kolhut on jopa pahempia, kun vasta lähestyttäessä.


    • Anonyymi

      Minulla on jo mies. Ei tarvitse lähestyä. - yksi ja fiksu sellainen riittää.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt aloitteen ja sain miehen riesakseni vähän turhan helposti. Joten huomasin ettei hän olekaan tarpeeksi kiinnostava. Eron oli vähän vaikea ja otin siitä paljon opiksi, koska tunsin olevani vastuussa suhteen syntymisestä.

    • Maailmankaikkeus on epäreilu paikka, varsin tulkinnanvaraisilla pelisäännöillä. Teit niin tai näin, aina väärinpäin 🙄. Minne minun lämminsydäminen sutjakka brunetteni on piiloutunut 😐? Naamioitunut blondiksi?

    • Anonyymi

      En halua miestä. Omassa rauhassa tykkään elää.

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa baarissa niin ei mies voi naisia lähestyä ja naiset on sitten yksin. Miesten olisi hyvä tietää että vain baarissa mies tutustuu naisiin. Aloite on joka tapauksessa tehtävä jos haluaa kumppanin löytää.

      T: viinamies

    • Naiset voisivat ehdottomasti lähestyä miehiä enemmän, mutta epäilen kyllä sen verran viehätysvoimaani, että tuskin miestä kovin helpolla siltikään löytäisin.

      • Anonyymi

        Olet liian vaatimaton. Miehet tuskin on sinun tasoisia.


      • Anonyymi

        No ainakin aakkostasolla toimit niin hyvin ettei muita ole edes olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian vaatimaton. Miehet tuskin on sinun tasoisia.

        Riippuu kai siitä, miten taso määritellään. En henkilökohtaisesti pidä siitä, että ihmisiä ryhmitellään jonkinlaisiin tasoihin. On vain erilaisia ihmisiä, joiden ominaisuudet sopivat paremmin yhteen tietynlaisten ihmisten kanssa kuin toisten. Minun vain täytty löytää se oma matchini 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Riippuu kai siitä, miten taso määritellään. En henkilökohtaisesti pidä siitä, että ihmisiä ryhmitellään jonkinlaisiin tasoihin. On vain erilaisia ihmisiä, joiden ominaisuudet sopivat paremmin yhteen tietynlaisten ihmisten kanssa kuin toisten. Minun vain täytty löytää se oma matchini 😊

        Mitä jos käy silleen päin että matchi löytää sinut muttet huomaa että niin on käynyt? Paljonko (rajallista tietenkin) tunkeilua siedät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos käy silleen päin että matchi löytää sinut muttet huomaa että niin on käynyt? Paljonko (rajallista tietenkin) tunkeilua siedät?

        Riippuu siitä, millä tavalla tunkeilu ilmenee. Minulla on hyvin lyhyt pinna kaikenlaiselle tökerölle käytökselle, mutta jos nyt pysytellään asiallisuuden rajoissa, niin aika kärsivällinen olen. Mutta mikä miestä estäisi tekemästä asiaa minulle tiettäväksi ilman tunkeilua?


    • Anonyymi

      Kummatkin tietenkin tekevät lopullisen päätöksen, torjua vai edetä. Vain kriteerit ovat erilaiset. Poikkeuksen tekee ainoastaan viinamiehet ja muut laitapuolen kulkijat, heille kelpaa mikä vain.

      • Noin se tapahtuu, mies haluaa hyväksyä sen että tyttö haluaa antautua.


    • Anonyymi

      tise asun 14 tuhannen henkilön kylässä, jossa ollaan kiinostuneita vasta kun naama tuttu,mutta kolmekerttaa suudenpi naapuri kylässä lähestytään virastakin naamaa,

    • Anonyymi

      Aloitteen teko on naisilla todella vaikeaa. Vain harvoin nainen tekee aloitteen siinä mielessä että haluaa miehen itselleen.

      • Anonyymi

        Ei ole vaikeaa. Ei vaan viitsi vaivautua.


      • Anonyymi

        Vastaan on tullut useitakin aloitteellisia tapauksia, vaan tuntuu siltä että jätetään monasti jonoon venaamaan, jos vaikka varamiehistölle sattuisi ilmaantumaan peliaikaa 😁


    • Anonyymi

      Naisten pitää olla nykyaikana se suhteen mies. Jos minä pyydän miestä ulos niin sen miehen on turha sitten itkeä kun vetelen häntä armoa tuntematta takaapäin illan päätteeksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe