En yritä tulla uskovien rakastetuksi. !!!!! Vaan riittää että Isä joka olet Taivaassa Rakastaa minua

Katsos et tykkää syntinen , että sanon sinulle että et saa valehdella tai varastaa. On monet muut oireet sairassa joka vie helvettiin joka/josta minun on pakko varoittaa sinua kantamaan. Kun ne vie helvettiin. Anteeksiantamuus ;katkeruus , Katellisuus ja paljon muita sairaita lihallisia mielipuuhia joka syntinen harrastaa. Puhumatta heteroiden ja homojen haureus, Ei ole väliä. Haureus vie helvettiin. Et tykkää siitä totuudesta jos olet syntinen. Sinun tulis saada olla rauhassa luulouskossa joka liberaalinen/valearmo antaa sinulle ja sano ole suvaitsevainen syntiä kohti. Antaa niiden olla rauhassa matkalla helvettiin..

40

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiiiiiiiiiiiiiii ,, tämä ei ole maailmallinen kerjäyslaulu , joka niin usein näkee kirjoituksissa.
      Nyyhk nyhhk , rakastakaa minua nyt kun mä sanon että Jumala rakastaa teidän syntielämä.
      Voi voi , Jumala viskaa teidät helvettiin jos ette te parannusta.
      Tämä on totuus. Uskokaa tai älkää sitten , mutta vanhurskas joka tekee syntiä siirtyy toiselle puolelle ja hänen pyhyys ja vanhurskaus ei enää muiseta..
      Aika teroitettu on tämä sanoma ja teräistetty meille Hesekielissä. Huom. Unto minäkin osaan Vanha Testamentti.. >>
      Hes. 3:20
      Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
      Hes. 3:21
      Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."
      Hes. 18:5
      Jos mies on vanhurskas ja tekee oikeuden ja vanhurskauden:
      Hes. 18:9
      vaeltaa minun käskyjeni mukaan ja noudattaa minun oikeuksiani, niin että tekee sitä, mikä oikein on-hän on vanhurskas, hän totisesti saa elää, sanoo Herra, Herra.
      Hes. 18:24
      Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.
      Hes. 18:26
      Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, sentähden hänen on kuoltava; vääryytensä tähden, jota on tehnyt, hänen on kuoltava.
      Hes. 33:12
      Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.
      Hes. 33:18
      Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja vääryyttä tekee, on hänen sentähden kuoltava.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18054934A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Voit vapaasti kuvitella niin, jos se helpottaa ja pärjäät siten avohoidossa.

      • Harnittaako jotain ?

        Mietin miten isoja herneet otat nenään ?? Onko ne meloonin kokoisia ? Vai isompia ? Kerro ?? Olis kiva tietä miksi sua ahistaa??


    • Anonyymi

      Etkö sinä palvokaan Jeesusta uhrina ja syntiesi sovituksena teurastettuna uhrilampaana?! Sunähän olet puolustanut Paavalia kynsin ja hampain!

      • Palvon ja puolustan Jumalan Rakas.. Ja sentakia saatana ja sinä vihaavat minua.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Palvon ja puolustan Jumalan Rakas.. Ja sentakia saatana ja sinä vihaavat minua.

        Mutta kun Jeesus sanoo juutalaisten ja Paavalin Jumalaa Saatanaksi. Etkö usko mitä Jeesus sanoo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun Jeesus sanoo juutalaisten ja Paavalin Jumalaa Saatanaksi. Etkö usko mitä Jeesus sanoo?

        Ja huh huh. Vain saatana noin sano. Älä ole saatanan orja.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ja huh huh. Vain saatana noin sano. Älä ole saatanan orja.

        Onko Jeesus Saatana? Tiedät varsin hyvin, että ne ovat Jeesuksen sanat Johanneksen evankeliumin 8. luvusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jeesus Saatana? Tiedät varsin hyvin, että ne ovat Jeesuksen sanat Johanneksen evankeliumin 8. luvusta.

        Tässä on nyt kaikkien uskovaisten kompastuskivi, kulmakivi ja rajapyykki, jossa Jeesuksen opastama tie jatkuu joko takaisin paratiisiin tai uskovainen kääntyy Paavalin tielle pelastua palvelemaan lihalla synnin, joka päättyy tulenliekkeihin.

        Löytyy 1.Kor.3:13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt kaikkien uskovaisten kompastuskivi, kulmakivi ja rajapyykki, jossa Jeesuksen opastama tie jatkuu joko takaisin paratiisiin tai uskovainen kääntyy Paavalin tielle pelastua palvelemaan lihalla synnin, joka päättyy tulenliekkeihin.

        Löytyy 1.Kor.3:13

        Tipahti sana ... pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia.

        Löytyy Roomalaiskirje 7. luku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jeesus Saatana? Tiedät varsin hyvin, että ne ovat Jeesuksen sanat Johanneksen evankeliumin 8. luvusta.

        Tiedän varsin hyvin että vain sinä väität Jeesus saatanaksi !! Mutta niin väittää satanistit myös..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tipahti sana ... pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia.

        Löytyy Roomalaiskirje 7. luku.

        7 Luku Jossa Paavali näyttää ettei kannattaa jäädä lihassa , vaan pyytä Jeesus siirtämään meidät Pyhä Henkeen , johon Paavali sitten pääsi . Mutta ei vielä ollut 7 luvussa , koska joutui synnin orjana palvelemaan syntiä lihassa, Eikä Jeesusta Pyhässä Hengessä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tipahti sana ... pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia.

        Löytyy Roomalaiskirje 7. luku.

        Tipahtunut muutakin sanoisin.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        7 Luku Jossa Paavali näyttää ettei kannattaa jäädä lihassa , vaan pyytä Jeesus siirtämään meidät Pyhä Henkeen , johon Paavali sitten pääsi . Mutta ei vielä ollut 7 luvussa , koska joutui synnin orjana palvelemaan syntiä lihassa, Eikä Jeesusta Pyhässä Hengessä..

        Apostolien tekojen luku 19 todistaa, että mitään ylösnousemusta ei tapahtunut - liittyy Pyhä henki -termiin. Tiedätkö miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostolien tekojen luku 19 todistaa, että mitään ylösnousemusta ei tapahtunut - liittyy Pyhä henki -termiin. Tiedätkö miten?

        Niinpä Jeesus jäi Paavalin kiroamana helvettiin (Gal.3:13), minne seuraatte perässä (1.Kor.3:13).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä Jeesus jäi Paavalin kiroamana helvettiin (Gal.3:13), minne seuraatte perässä (1.Kor.3:13).

        Pyhä henki on todellisuudessa Paha henki, joka nousee helvetistä Jahven viereen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apostolien tekojen luku 19 todistaa, että mitään ylösnousemusta ei tapahtunut - liittyy Pyhä henki -termiin. Tiedätkö miten?

        Ei voisi vähemmän kiinnostaa sinun valheet saatanasta. !!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä Jeesus jäi Paavalin kiroamana helvettiin (Gal.3:13), minne seuraatte perässä (1.Kor.3:13).

        No siinä se saatanan valhe sinun kautta tuli. Ei kiinnostaa.. Ite olet vastuu Jumalan edessä ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä henki on todellisuudessa Paha henki, joka nousee helvetistä Jahven viereen.

        No nyt tuli oikein suuri valhe saatanalta.. Vai saatanan henki sua ohjaa . Joo kirjoituksista sen huomaa..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ei voisi vähemmän kiinnostaa sinun valheet saatanasta. !!!!!!

        Etkö lukenut Apostolien tekojen 19. lukua? Nyt väität jo Raamattua Saatanasta olevaksi?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut Apostolien tekojen 19. lukua? Nyt väität jo Raamattua Saatanasta olevaksi?!

        Totta kai se osittain onkin, kun samalla pelikentällä taistelevat sieluista niin Jumala kuin Saatanakin.

        Mutta jos sanot Raamatun totuudesta, että se on Saatanasta, niin oletkin
        jo sortunut uskomaan paholaista ja palvomaan Jeesuksen nimeen tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaanasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä Jeesus jäi Paavalin kiroamana helvettiin (Gal.3:13), minne seuraatte perässä (1.Kor.3:13).

        Laitan selvät jakeet Raamatusta ja nekin on saatanasta!

        Totta.

        Ensimmäisessä jakeessa Paavali kiroaa Jeesuksen tosi Jumalana ristiin, ja jälkimmäinen jae liittyy siihen, kun uskovaiset uskovat Paavalia ja seuraavat kirottua Kristusta helvetin tulen liekkeihin.

        Ymmärtäminen on tehty jopa helpoksi samoilla luku- ja jaenumeroilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut Apostolien tekojen 19. lukua? Nyt väität jo Raamattua Saatanasta olevaksi?!

        Ei kun sinun käsitys Pyhästä Raamatusta että olis saatanasta ja se on toooosi paaksua valhe.. Siis ei vois vähemmän kiinnosta sun tulkinta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai se osittain onkin, kun samalla pelikentällä taistelevat sieluista niin Jumala kuin Saatanakin.

        Mutta jos sanot Raamatun totuudesta, että se on Saatanasta, niin oletkin
        jo sortunut uskomaan paholaista ja palvomaan Jeesuksen nimeen tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaanasi!

        Se on vaan sinä joka pelleilet niinkuin Usko olis joku peli? Ja vain sinä olet sortunut paholaisen juoniin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitan selvät jakeet Raamatusta ja nekin on saatanasta!

        Totta.

        Ensimmäisessä jakeessa Paavali kiroaa Jeesuksen tosi Jumalana ristiin, ja jälkimmäinen jae liittyy siihen, kun uskovaiset uskovat Paavalia ja seuraavat kirottua Kristusta helvetin tulen liekkeihin.

        Ymmärtäminen on tehty jopa helpoksi samoilla luku- ja jaenumeroilla.

        Kylläpäs olet sekaisin mennyt , kun sekoitat teksti tolleen. Siis ei vois vähemmän kiinnostaa. Varo ettet mene yhtä sekaisin kuin saatana. Olet kyllä hyvä matka sinne , vai keskustelenko itse saatanan kanssa joka on etevä vääntää ja häväistä Pyhä Raamattua.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ei kun sinun käsitys Pyhästä Raamatusta että olis saatanasta ja se on toooosi paaksua valhe.. Siis ei vois vähemmän kiinnosta sun tulkinta...

        Edelleen - tiedät varsin hyvin juutalaisuudesta, johon Paavalin oppi liittyy ihmissyönteineen, että Jeesus sanoo Raamatussa juutalaisten Jumalaa Saatanaksi. Lopeta venkoilemasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen - tiedät varsin hyvin juutalaisuudesta, johon Paavalin oppi liittyy ihmissyönteineen, että Jeesus sanoo Raamatussa juutalaisten Jumalaa Saatanaksi. Lopeta venkoilemasta!

        Gal.3:13 on kun juutalainen kiroaa Jeesuksen tosi Jumalana kiroukseksi - ja Saatanan avulla kirotaan - ja 1.Kor. 3:13 lukee, kun seuraatte ristille kirottua tosi Jumalaa Jeesuksen nimeen, menette helvettiin.

        Savis, sinun valheillasi on niin lyhyet jäljet kuin, että lukija lukee nuo kohdat itse Raamatusta.

        Savis, ei sinun suunsoittosi ja valheesi mihinkään muuta Raamatun tekstiä.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Kylläpäs olet sekaisin mennyt , kun sekoitat teksti tolleen. Siis ei vois vähemmän kiinnostaa. Varo ettet mene yhtä sekaisin kuin saatana. Olet kyllä hyvä matka sinne , vai keskustelenko itse saatanan kanssa joka on etevä vääntää ja häväistä Pyhä Raamattua.

        Ja tämä puheesi tulee, Savis, kuin suoraan paholaisen suusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen - tiedät varsin hyvin juutalaisuudesta, johon Paavalin oppi liittyy ihmissyönteineen, että Jeesus sanoo Raamatussa juutalaisten Jumalaa Saatanaksi. Lopeta venkoilemasta!

        Edelleen en tiedä mitään ihmissyönnistä Pyhässä Raamatussa. Ei mun Pyhässä Raamatussa ole , että opetuslapset ja Paavali olis jahtanut ihmisiä tappakseen heitä ja syödäkseen heitä. Se on vain sun korvien välissä valhe , ja ei vähemmän vois kiinnostaa sun opetuksia....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Gal.3:13 on kun juutalainen kiroaa Jeesuksen tosi Jumalana kiroukseksi - ja Saatanan avulla kirotaan - ja 1.Kor. 3:13 lukee, kun seuraatte ristille kirottua tosi Jumalaa Jeesuksen nimeen, menette helvettiin.

        Savis, sinun valheillasi on niin lyhyet jäljet kuin, että lukija lukee nuo kohdat itse Raamatusta.

        Savis, ei sinun suunsoittosi ja valheesi mihinkään muuta Raamatun tekstiä.

        Pitää vääntää oikein kunnolla saadakseen sen tuohon malliin , eikä sun suunsoitto siihen autta mitään. Ei voi vähemmän kiinnostaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä puheesi tulee, Savis, kuin suoraan paholaisen suusta.

        Oletko itse paholainen kun Pyhä Raamattua pilkkaat ja väännät >> 2. Piet. 3:16

        niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat>>, omaksi kadotuksekseen.

        NO MEINATKO JATKAA HELVETIN TIELLÄ ?? OMAKSI KADOTUKSEEN , >> vääntäKSEEN kieroon , niinkuin muitakin kirjoituksia OLET TEHNYT..


    • Anonyymi

      Saviksen ja muiden antikristittyjen, helluntailaisten kristittyjä pilkkaavia aloituksia. Näihin ei ole pakko vastata. Se joka vastaa, antaa tukensa Saviksen ja anabaptistien viha-agendalle.

      • Anonyymi

        Virheitä vilisevästä kirjoitustyylistä päätellen, kyseinen nimimerkki taitaa olla niitä pahnanpohjimmaisia, joilta ei voi loogisuutta odottaa. Ei sen puoleen, että muutkaan uskonnolliset fanaatikot sen kummempia olisivat.


      • Mitä rakas olet nyt syönyt kun sulla on niin vaikea lukea minun aloituksia , ilman että otat mahahaava itselle..


      • Savis kirjoitti:

        Mitä rakas olet nyt syönyt kun sulla on niin vaikea lukea minun aloituksia , ilman että otat mahahaava itselle..

        Niin ? ja mitä minulla on, monesti valehteleva Helluntai jätjestön kanssa.


    • Anonyymi

      Nyt on hoono soomi pahalla hetkellä x- jihadilla.

      • ,Niin on ja mitä muuta voit rakas kielisuvaitsemussika , odottaa hurrista? Älä nyt vihastu ja tapa kaikki hurrit jotka tulevat vastaan eikä puhu soomi ni perfectiä kuin syntinen sinä :) : ) : )


    • Anonyymi

      Vauvakristitylle on tyypillistä lukea Raamattua omasta pulleasta minästään käsin. Kun vauvakristitty toteaa tulleensa uskoon, vauvakristitty - koska on hengelinen vauva - ihastuu omaan uskoontuloonsa samalla tavoin kuin fyysisesti vauvat ihastuvat omaan itseensä ja tutustuvat itseensä näpelöimällä itseään.

      Vauvakristitty ei voi SIETÄÄ ajatusta, että hän itse ja hänen uskoontulonsa ei ole maailman keskipiste. Hän ei suostu USKOMAAN tätä. Siksi vauvakristitty roikkuu kiinni sellaisessa Raamatun lukutavassa, jossa hänen uskonsa erityislaatuisuus ja ihmeellisyys ja kaiken keskipisteenä olo on taattu.

      Kun vauvakristitylle yrittää selittää, että maailmakaikkeuden keskipiste ei ole vauvakristitty eikä vauvakristityn uskoontulo, hän ei tätä suostu uskomaan - niin kauan kuin hän pysyy henkisenä ja hengellisenä vauvana - ja jatkaa jääräpäisesti samaan malliin kuin ennenkin.

      Mitään ei vauvakristitty vihaa niin paljon kuin Raamatun jakeita, joissa EI PUHUTA (HÄNEN) USKOONTULOST(AN) vaan Jeesuksen Kristuksen rististä ja siitä, MITÄ JUMALA SAI RISTILLÄ AIKAAN - KOKO MAAILMAN SOVITUKSEN.

      Kaikki Kristus-keskeiset jakeet ovat vauvakristitylle kuin punainen vaate, ja hänen täytyy saada sotkea/peittää/turmella ne uskoa koskevilla jakeilla. Vauvakristitylle ei tule pieneen mieleenkään, että asia VOISI olla toisin päin: niin päin, että kaiken lähtökohta ja keskipiste olisikin Jeesuksen Kristuksen risti eikä suinkaan vauvakristityn uskoontulo ja uskossa olo.

      Vauvakristitty haluaa visusti, että uskonelämän leikkiä leikitään HÄNEN ja HÄNEN USKOSSAOLONSA YMPÄRILLÄ eikä kenenkään muun - ei edes Jeesuksen. Vihoviimeiseksi Jeesuksen.

      Vauvakristitty vihaa Jeesuksen Kristuksen ristiä, jossa Jumala sovitti KOKO MAAILMAN itsensä kanssa eikä pelkästään vauvakristittyä.

      • Aivan ! Risti on koko Evankeliumin ydin ! Jeesus kuoli Ristillä ja sai aikaan sovituksen ja synnin mahdollisuuden häviä uskovaisen elämään joka harvoin toteutuu tänä päivänä , kun ei uskovaiset usko Ristin kautta kuoleman saatu >>>
        Veren Voima.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe