Ensin on jokin fitnesmalli tsm. Onko toiminut personal trainerina? Radiojuontaja, sitten sai roolin Syke sarjasta ja mikä tämä kartanlukija hommakin oikein on?
Eikai ralliauton kartanlukijaksi voi ryhtyä noin vain kylmiltään ? Ainoa positiivinen asiaJanni Hussissa on, ette hän ole entinen Miss Suomi. Janni Hussin ainoa referenssi noihin kaikkiin asioihin on, että blondi ja miehet ovat sulaa vahaa kaiken maailman bimbojen edessä. Nyt neiti on vaihtanut siviilisäädyn neidistä rouvaksi- eli ryysyistä rikkauksiin, eikä tuu kestämään toi Jannin ja Joelin avioliitto, mikä tulee kompastumaan juurikin rahaan.
Janni Hussi. Turhat Bimboblodit, jotka vievät kaiken osa 1
8
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Rovanperän seuraava kartanlukija on todennäköisesti Sonja Aello ja Lappi palkkaa Suvi Hartlinin.
- Anonyymi
Ei käy Suvi Hartlin, kun se on tumma, pitää olla blondi, entäs Eerika Vikman?
Pippa Laukka olisi ainakin terävä. Sonja Aello ei ole muuta kuin aiolit. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18056275V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Essi Unkuri?
- Anonyymi
Janni näyttelee oikein hyvin rooliansa. Tottunut olemaan kameran edessä. Syke- sarjan sisältö onkin näköjään kieroutuneiden sukupuolitapojen tyrkyttämistä. Enpä juuri ole sarjaa seurannut enkä ala seuraamaan. Jotain sisällöltään laadukkaampaa, kiitos..
- Anonyymi
Näköjään Hussin ulkoisia ja näyttelemiseen liittyviä ominaisuuksia voi vapaasti riepotella mutta Syke ohjelman sisältöön ei saa tökkiä. Ällöttäviå kohtauksia useaan otteeseen... miksei voi olla jotain hyödyllistä sisältöä sarjoissa.. kenen takia sisältö tyrkyttää sellaista mikä ei ole normaalia?
- Anonyymi
Janni on jees.
- Anonyymi
Ei Jannista voi sanoa kun en tunne mutta yleensäkkin tämä insta en jaksa kuin huomionhakusia pariskunnat on,erikseen meinaan enempi. ja että kaikki halutaan kertoa kaikille omasta elämästä,eletään jossain fucking teksti ja valokuva maailmassa. Anteeksi mutta ärsyttää.
Voi kun kaikki lopettas tommosen. Jokasella on oma elämä ja pitäs keskittyä siihen. Nykyään kaupassa käynti vaatii postauksen on kyllä raskasta. Siis videoita ja omaa naamaa kuvataan jatkuvasti. Turhaa! :)
En vois olla erossa omasta rakkaasta, jo 1 yö muualla niin ois kyllä ikävä. Ei ole tarvetta juosta muualla. Välistä harrastuksilla ja jos ystävää näkee.
Kyllä se tosi rakkaus saa asettuun alolleen joillakin se on mahdotonta koska halutaan sitä huomiota kaikilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579