Korkea aika puhua Judgement Day eli Tuomiopäivä

Anonyymi-ap

Salaam!

Yksin Isä tietää tarkan ajan sille. Mutta viime päivien tapahtumat avaa mielen ymmärtämään että KAIKKI MITÄ ISLAM OPETTAA JA TIETÄÄ JUDGEMENT DAYSTÄ ON HYVIN AJANKOHTAISTA JA TÄRKEÄÄ.

Katselin pätkän kahdesta videosta.

Tuomiopäivänä jokainen hylkää omat sukulaisensa täysin. He eivät tue veljeään, lapsiaan tai vanhempiaan . Jokainen on omillaan.

Jokaisesta turhasta sanasta joutuu tilille.

Tapahtuu ylösnousemus tomuun nukkuneiden Daniel 12.
Tai sitten herääminen joidenkin uskossa kuolleiden.

Jne. Tähän ketjuun toivon keskustelua ja linkkejä pelkästään tuomiopäivää koskevia.
Ei mitään turhaa mölinää tai Islam vastaisuutta. Niille avattakoon oma ketjunsa.

Jerusalem vallataan ennen tuomiopäivää ja samoin Konstantinnopoli sen jälkeen. Tuo Konstantinnopoli tänä päivänä lienee Ukrainan Kiova.

JUDGEMENT DAY ON NYT ÄKKIÄ SOPIVA AIHE KESKUSTELUUN!!!!!

121

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuonna 2003 Suomessa ilmestyi Kolmas taivas, Aabraham , Neitsyt Maria ja Kristus. Ihmettelin silloin joitakin asioita pienen epäuskon vallassa.

      Aabraham nimittäin sanoi : Olen valmistellut Kebab paikat ja Pizzeriat ylösnousevia henkilöitä ajatellen. Ne ovat valmiina ensimmäisenä vastaanottamaan ylösnousevat. Kun ylösnousu on tapahtunut älä sinä mene niihin vaan anna ylösnousseille rauha. En ymmärtänyt mitään, mutta en kehdannut kysyäkkään.

      Jäin käsityksen valtaan että ylösnousu tapahtuu joskus tuhannen vuoden kuluttua ja olen itse jotenkin silloin paikalla. Mutta sitä en uskonut että juuri 2003 ylösnousu olisi lähellä.

      Sen tarkka ajankohta jäi minulta salaan ja epäusko Aabrahamin sanoja kohtaan oli pahasta. Nyt sen tajuan.

      • Anonyymi

        Kun kuolet,pyydä Kristusta apuun ! Hän pelastaa ! Usko minua..!


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­y­m­­f­­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18056455U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Salaam!

      Tässä Eräs parhaita videoita koskien Judgement Day.

      https://youtu.be/RpIU_hoOaCA?si=wWr_2gZcIYWFjtGJ

      Everything you need to know about Judgement Day.

      Videossa on esim kohta jossa kuoleva hurskas mies kehottaa Valmistamanaan tilaa tuleville vieraille. ...

      Ja eilen itse huomasin johdatuksessa tehneeni juuri siten. Asun kaksiossa jonka olin johdatuksessa tavaroita siirtämällä muodostanut sopet neljälle henkilölle. Tähän voisi muuttaa neljä henkeä joko ylösnousevia tai Palestiinan tai Israelin pakolaisia sitten kun sota eskaloituu.

      Huokailen nyt jo odotuksen vallassa jospa ylösnouseville kelpaisi tämä kämppä tai sitten pakolaisille.

      Olen saanut kehotuksen lisäksi koota sotasaalista vuoden loppuun asti tai neljän kuukauden ajan. Kerään pulloja ja tölkkejä ja niistä saadut rahat laitan lippaaseen odottamaan. Lisäksi pyytelen ja kerjään tutuilta almuja lipastani varten.

      • Anonyymi

        Kyllä kun lukee islampaskojen kirjoituksia niin ovatkyllä pimeetä sakkia. Moskeijat pitää hävittää joka maasta. Mistä keksivät noin hulluja jutskia.


    • Anonyymi

      Evankeliumi: Joh. 17:6–10

      Raamattu 1992: ”Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta. Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

      Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle. Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.”

      • Anonyymi

        Tämä on jatkuvaa kulkua hamasta alusta hamaan ikuisuuteen
        - hengellisesti köyhät ja henkisesti kuolleet ovat myös aina kulkumatkallaan

        ELÄMÄN SALAISUUS ON TÄYSIN USKON ASIA


      • Anonyymi

        Jollei usko - on rakentaja turhaan vaivaa nähnyt

        Kuin hiekalle rakentaisi ja nousuvesi sen pyhkäisee aina pois


      • Anonyymi

        Elikkä usko on taivaan luomaa ja pysyy iäti elämän järelistäjänä :

        ELLEI IHMINEN SITÄ KOE HÄN ON SYNTYESSÄÄN JO KUOLLUT JA PYSYY KUOLLEENA TÄÄLLÄ KUOLEMAN LAAKSON MAASSA HAMAAN AJAN LOPPUUN


      • Anonyymi

        Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.”

        ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.”

        ELIKKÄ ELÄMÄN OLEMUS ON JOKA-AIKAISTA LOISTETTA
        - ja pieyttään eläjä ei sitä koskaan näe eikä koe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.”

        ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.”

        ELIKKÄ ELÄMÄN OLEMUS ON JOKA-AIKAISTA LOISTETTA
        - ja pieyttään eläjä ei sitä koskaan näe eikä koe.

        On kirjoitettuna - joilla on heille annetaan entisestäänkin lisää lisää lisää
        - ja joilla on vähän niin se vähäkin otetaan heiltä pois pois pois

        TÄMÄ ON MATKALAISEN USKON EVÄSTÄ JOLLA ON TUOLLAISET OMINAISUUDET


    • Anonyymi

      Häivy saatana!

    • Anonyymi

      Tervetuloa puhumaan susista Erätauko-keskusteluun ke 24.11. klo 16-19!
      Hei Etelä-Pohjanmaalla asuvat! Keskustelu susista on usein hankalaa, koska aihe herättää tunteita. Suomi24 järjestää yh...

    • Anonyymi

      Daniel 12:2-3

      Monet maan tomussa nukkuvista heräävät toiset ikuiseen elämään toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
      Oikeat opettajat loistavat niin kuin säteilevä taivaankansi.....

      Voisi viitata internettiin ja sosiaaliseen mediaan. Kun ylösnousu on tapahtunut niin alkaa oikea opetus ylösnousseiden kautta. Jo nyt on eräät keränneet kaikki mahdolliset salasanat ja käyttäjätunnukset netin nykykäyttäjiltä. Jos nuo kuolee Harmageddonissa niin ylösnousseet voivat ottaa heidän paikkansa.

      On innostavaa ajatella ehkä jopa miljoonia uusia netin käyttäjiä joilla on tieto täydellinen menneestä ja opetustaitoa.

      Jopa Kuningas Daavid saattaa herätä.

      • Anonyymi

        Niinkuin JEESUS kuvaelma poikkesi täysin odotetusta ELIKKÄ MAALISUUDEN TOIVEISTA

        NIIN ON EDELLEENKIN MAALISELLA JÄRELLÄ EIKÄ TOIVEILLA OLE MUUTA VIRKAA KUIN MAATA KIERTÄÄ

        KUIN IISRAEL KULKI EGYPSIN KAUTTEN JATKUVUUTTAAN
        ja kulki kuivin jaloin sieltä virranpoikki YLI

        , tämä on maalisen kuvaelma egyptiä käyttäen kuvaelmassa, tämä on vain läpikulkua siis tääläolo ja tämä aika


    • Anonyymi

      Hyvä sanoma leviää

      Luukas kuvaa kauniisti myös sitä, kuinka koko Sakkeuksen kodin osaksi tuli pelastus (Luuk. 19:9). Perheenjäsenetkin saivat parannuksen armon. Sakkeuksen kotia hallitsi nyt Jumalan Pyhä Henki. Jeesus toi tullessaan kodin todellisen onnen, jota maailma ei voi antaa. Raamatusta voi lukea, kuinka samalla tavalla on saanut käydä muun muassa Sadanpäämies Korneliuksen ja Filipin vanginvartijan perheissä.

      On Jumalan suurta rakkautta, että tämä Jerikon kohtaamistapahtuma voi olla mahdollista tänäkin päivänä. Jumalan valtakunnan evankeliumissa kuuluu Jumalan rakkauden kutsu epäuskossa vaeltavalle. Kun evankeliumissa saa vastaanottaa syntien anteeksiantamuksen, Taivaan Isä lahjoittaa uskon ja ilon. Kiitollisuus täyttää mielen.

      Synneistään vapautunut Sakkeuskin iloitsi saamastaan uskon lahjasta. Hän sai nyt myös itse kuuluttaa toisille kutsua Jumalan valtakuntaan ja kertoa siitä, mitä oli saanut Jumalan armosta kokea.

    • Anonyymi

      Yleisillä syyttäjillä jokainen päivä on tuomiopäivä.

    • Anonyymi

      Keskiviikko 18.10.2023
      Tekin olitte ennen Jumalasta vieraantuneita ja häntä kohtaan vihamielisiä, kun elitte pahojen tekojenne vallassa. Mutta nyt hän on tehnyt teidän kanssanne sovinnon.

      Kol. 1:21–22

      ON MUUTOKSEN AIKA

      • Anonyymi

        Niin se on totta. Tulkoon muutos tähän porttojen aikaan ja tehtäköön parannus tai kääntymys YHÄ VIELÄ vaikka koko maailma juoksee Nykyisin pedon perässä ennen kuin etsii Jumalaa.

        Lopettakoot pedon ja porton ja väärän profeetan perässä juoksemisen ja yrittäköön pyhitystä ja yhteyttä oikeaan Jumalaan miljoonien epäjumalten asemesta.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18058972/temppelin-muurit-ja-esirippu

        Vielä on mahdollista kääntyä ja etsiä ainoaa tosi Jumalaa.


    • Anonyymi

      Torstai 19.10.2023
      Herran käsi on meidän yllämme. Herran käsi on voimallinen!

      Ps. 118:16

      HERRAN KÄSI VIE MEITÄ YLI KUOLEMIEN
      - ja tämä maaliinenkin matkakin kuuluu polulemme elämän syövereissä

      ELÄMÄN IKUISUUS ON JA PYSYY IÄTÄ KAIKEUDEN KÄSISSÄ

      On on tuolla kaikkeuden ylläpitäjällä sitten hyvä pää aivan käsittämätön sitten joo

      • Anonyymi

        Maallinen elämä on alusta loppuun ns. kuolemaa, koska mikään tässä ei ole pysyvää.

        - vaimoni isä näki kirkaita unikuvia ennen kuolemaansa, oli niistä haltioissaan
        - isäni veli tukeukuin istualtaan tytrensä tukeen ja hymyillen otti vastaan noutajansa
        - tuttavallemme noutajia odottaminen pisti laulamaan ja soinikkaalla äänellä vielä

        Elämän polku on ikuista ja taivas siihen tuleen tunnepohjaisesti matkalaisen tajuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maallinen elämä on alusta loppuun ns. kuolemaa, koska mikään tässä ei ole pysyvää.

        - vaimoni isä näki kirkaita unikuvia ennen kuolemaansa, oli niistä haltioissaan
        - isäni veli tukeukuin istualtaan tytrensä tukeen ja hymyillen otti vastaan noutajansa
        - tuttavallemme noutajia odottaminen pisti laulamaan ja soinikkaalla äänellä vielä

        Elämän polku on ikuista ja taivas siihen tuleen tunnepohjaisesti matkalaisen tajuntaan.

        Aloituksesta maalisella tuomiopäivällä ei mitään merkitystä koska matka jatkuu.

        TUOMIOPÄIVÄ ON LYHYTNÄKÖISTÄ HULUUTA KAIKKI

        ELÄMÄN ANTALA KYLLÄ ON ELÄMÄSSÄMME KOKOAJAN MUKANA KOHILTAMME


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksesta maalisella tuomiopäivällä ei mitään merkitystä koska matka jatkuu.

        TUOMIOPÄIVÄ ON LYHYTNÄKÖISTÄ HULUUTA KAIKKI

        ELÄMÄN ANTALA KYLLÄ ON ELÄMÄSSÄMME KOKOAJAN MUKANA KOHILTAMME

        Maaliset kirjanoppineet ja fariseukset ovat kuoleita jo syntyessään
        TÄMÄN JEESUS KUVAELMA OSOITTAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaliset kirjanoppineet ja fariseukset ovat kuoleita jo syntyessään
        TÄMÄN JEESUS KUVAELMA OSOITTAA

        JA VIELÄ EI ELÄMÄÄ VOI KIRJOILLA LUKITA EIKÄ ILMAISTA SAMOINKUIN KIVEÄ KIERTÄMÄLLÄKÄÄN

        KAIKKI TÄMÄ ON JO ALKUJAAN KUOLLUTTA HÖMPPÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA VIELÄ EI ELÄMÄÄ VOI KIRJOILLA LUKITA EIKÄ ILMAISTA SAMOINKUIN KIVEÄ KIERTÄMÄLLÄKÄÄN

        KAIKKI TÄMÄ ON JO ALKUJAAN KUOLLUTTA HÖMPPÄÄ

        Mutta Jeesus elää ja toimii yhäti!

        Pyhiinvaellus kannattaa aina. Itse kävin Jerusalemissa 1996 ja sen jälkeen oli viisi Ilmestystä 1998, 2003, 2008, 2012, 2017.

        Ilmestyksissä sain paljon. Toki myös opin tuntemaan jumalattomien kataluuden ja sen kuinka tiukasti he ovat saatanassa ja vihaavat Jumalaa.

        Pyhiinvaelluksista Mekkaan on olemassa paljon todistuksia Ilmestyksistä ja näyistä.
        Toki jokainen pyhiinvaeltaja kotiin palattuaan ajautuu jihadiin jumalattomia saatanoita vastaan.

        Sulta puuttuu kokemus asiasta tai sitten olet saatanassa vaeltava jumalaton joka ahdistaa pyhiinvaeltajia. Luultavasti niin......?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Jeesus elää ja toimii yhäti!

        Pyhiinvaellus kannattaa aina. Itse kävin Jerusalemissa 1996 ja sen jälkeen oli viisi Ilmestystä 1998, 2003, 2008, 2012, 2017.

        Ilmestyksissä sain paljon. Toki myös opin tuntemaan jumalattomien kataluuden ja sen kuinka tiukasti he ovat saatanassa ja vihaavat Jumalaa.

        Pyhiinvaelluksista Mekkaan on olemassa paljon todistuksia Ilmestyksistä ja näyistä.
        Toki jokainen pyhiinvaeltaja kotiin palattuaan ajautuu jihadiin jumalattomia saatanoita vastaan.

        Sulta puuttuu kokemus asiasta tai sitten olet saatanassa vaeltava jumalaton joka ahdistaa pyhiinvaeltajia. Luultavasti niin......?

        Jeesus avaa uskon salaisuutta

        Jeesus avasi naisen uskonymmärrystä keskustelemalla. Jeesus ei tehnyt mitään ihmettä. Puhe vaikutti ja muutti naisen elämää. ”Jos tietäisit, minkä lahjan Jumala on antanut, ja ymmärtäisit, kuka sinulta pyytää juotavaa, pyytäisit itse häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä.”

        Jeesus sanoi vettä eläväksi vedeksi, joka voi antaa ikuisen elämän. Nainen ei heti ymmärtänyt tätä. Hän ajatteli Jeesuksen sanoja aluksi vain ajallisesta näkökulmasta ja ihmetteli, miten Jeesus saisi syvästä kaivosta vettä ilman astiaa.

        Sitten Jeesus alkoi oikoa naisen väärinkäsityksiä. Jaakobin kaivon vesi oli samanlaista kuin muidenkin kaivojen vesi. Sillä saattoi sammuttaa janon vain vähäksi aikaa. Ihmissydämen jano on luonteeltaan hengellistä, eikä sitä voi sammuttaa ajallisin keinoin. Elämän vettä ammentava ja uskova muuttuu itse elämän veden lähteeksi. Nainen ei vieläkään käsittänyt, mistä Jeesus puhui.

        Keskustelun kuluessa Jeesus näyttäytyi naiselle eri valossa. Aluksi nainen piti Jeesusta juutalaisena miehenä. Sitten Jeesuksen yksinkertainen pyyntö naiselle mennä hakemaan hänen miehensäkin kaivolle säikäytti naisen. Hän pelästyi, kun huomasi Jeesuksen tuntevan hänet. Hän kertoi Jeesukselle, ettei hänellä ole miestä. ”Totta puhuit: ei sinulla ole miestä. Viisi miestä sinulla on ollut, ja se, jonka kanssa nyt elät, ei ole sinun miehesi. Siinä puhuit totta.” Nyt nainen piti Jeesusta profeettana.

        Naisen omatunto oli herätetty. Hän oli tietoinen syyllisyydestään ja synneistään. Hän ei ollut kuitenkaan heti halukas tekemään parannusta. Hän tarttui tavanomaiseen verukkeeseen – teologiseen kiistakysymykseen. Tekstin kohta ”tällä vuorella” tarkoitti Garisiminvuorta (5. Moos. 11:29), jonne samarialaiset olivat rakentaneet temppelin maanpaon jälkeen. Temppeli hävitettiin vuonna 129 eKr., ja Jeesuksen aikana se oli raunioina. Juutalaisten ja samarialaisten välillä kiisteltiin jatkuvasti siitä, kumpi oli oikea rukouspaikka, Jerusalem vai Garisiminvuori. Jeesus opetti, että oikeat rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus avaa uskon salaisuutta

        Jeesus avasi naisen uskonymmärrystä keskustelemalla. Jeesus ei tehnyt mitään ihmettä. Puhe vaikutti ja muutti naisen elämää. ”Jos tietäisit, minkä lahjan Jumala on antanut, ja ymmärtäisit, kuka sinulta pyytää juotavaa, pyytäisit itse häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä.”

        Jeesus sanoi vettä eläväksi vedeksi, joka voi antaa ikuisen elämän. Nainen ei heti ymmärtänyt tätä. Hän ajatteli Jeesuksen sanoja aluksi vain ajallisesta näkökulmasta ja ihmetteli, miten Jeesus saisi syvästä kaivosta vettä ilman astiaa.

        Sitten Jeesus alkoi oikoa naisen väärinkäsityksiä. Jaakobin kaivon vesi oli samanlaista kuin muidenkin kaivojen vesi. Sillä saattoi sammuttaa janon vain vähäksi aikaa. Ihmissydämen jano on luonteeltaan hengellistä, eikä sitä voi sammuttaa ajallisin keinoin. Elämän vettä ammentava ja uskova muuttuu itse elämän veden lähteeksi. Nainen ei vieläkään käsittänyt, mistä Jeesus puhui.

        Keskustelun kuluessa Jeesus näyttäytyi naiselle eri valossa. Aluksi nainen piti Jeesusta juutalaisena miehenä. Sitten Jeesuksen yksinkertainen pyyntö naiselle mennä hakemaan hänen miehensäkin kaivolle säikäytti naisen. Hän pelästyi, kun huomasi Jeesuksen tuntevan hänet. Hän kertoi Jeesukselle, ettei hänellä ole miestä. ”Totta puhuit: ei sinulla ole miestä. Viisi miestä sinulla on ollut, ja se, jonka kanssa nyt elät, ei ole sinun miehesi. Siinä puhuit totta.” Nyt nainen piti Jeesusta profeettana.

        Naisen omatunto oli herätetty. Hän oli tietoinen syyllisyydestään ja synneistään. Hän ei ollut kuitenkaan heti halukas tekemään parannusta. Hän tarttui tavanomaiseen verukkeeseen – teologiseen kiistakysymykseen. Tekstin kohta ”tällä vuorella” tarkoitti Garisiminvuorta (5. Moos. 11:29), jonne samarialaiset olivat rakentaneet temppelin maanpaon jälkeen. Temppeli hävitettiin vuonna 129 eKr., ja Jeesuksen aikana se oli raunioina. Juutalaisten ja samarialaisten välillä kiisteltiin jatkuvasti siitä, kumpi oli oikea rukouspaikka, Jerusalem vai Garisiminvuori. Jeesus opetti, että oikeat rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa.

        OMA HEHOHAN SE TEMPELI ON JOO JA JUURIKIN NÄIN - ELÄKÄ JUOKSE MUUALLE

        Temppeli hävitettiin vuonna 129 eKr., ja Jeesuksen aikana se oli raunioina. Juutalaisten ja samarialaisten välillä kiisteltiin jatkuvasti siitä, kumpi oli oikea rukouspaikka, Jerusalem vai Garisiminvuori. Jeesus opetti, että oikeat rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa.


    • Anonyymi

      ARVOITUS JÄÄ VAILLE RATKAISUA
      Oli niin tai näin, Klassenin tulkinta osoittaa, että Juudaksen hahmoon jää monta hämärää kohtaa – niin kuin jää Klassenin itsensäkin tulkintaan. Tosiasia kun on, että tiedämme Juudaksesta perin vähän. Eikä ihme, sillä hän ei ollut tarinan sankari. Hänen hahmoaan saatettiin muuntaa ja venyttää vapaammin kuin Jeesuksesta kerrottuja asioita.

      Absoluuttisella varmuudella tiedämme vain sen, että hän jollakin tavalla edisti Jeesuksen vangitsemiseen johtaneita tapahtumia. Suurin osa tutkijoista katsoo, että kyse oli petoksesta, sillä tässä valossa vanhimmat kertomukset kuvaavat asian. Toisenlaisten tulkintojen keksiminen on jännittävää, mutta jää turhan heikolle pohjalle.

      Kaikkein paradoksaalisinta Juudaksen hahmossa on kuitenkin se, että Jeesuksen kuolema oli välttämätöntä. Hänen täytyi kuolla väkivaltaisesti ihmisten syntien tähden. Niinpä joidenkin täytyi tappaa hänet. Tästä seuraa, että Jeesuksen tappajatkin palvelivat Jumalan pelastussuunnitelmia. Näin Jumala sai pahasta tulemaan hyvää.

      MITEN TUOMIOSSA ELÄÄ PELASTUS ?

      • Anonyymi

        TÄSTÄ VOIKIN TULLA TULEVAISUUTEMME TAPA, KUN SITÄ JO JULKEASTI KÄYTETÄÄNKIN OIKEIN ANSAITUSTI VIELÄ TAKOITUSPERIN.

        Näin Jumala sai pahasta tulemaan hyvää.


    • Anonyymi

      Päivän Sana
      21,10,2023

      Viisauden kirja (apokr.) 13
      Luonnonvoimien palvonta

      1Tyhjän veroisia ovat luonnoltaan ne ihmiset,
      jotka eivät ole oppineet tuntemaan Jumalaa.
      Näkemässään hyvässä
      he eivät ole nähneet Häntä joka on
      eivätkä hänen töitään katsellessaan
      ole tunnistaneet niiden tekijää.

      MITEN TYHJYYS VOIKAAN OLLA KUVOTTAVAA

    • Anonyymi

      Mistä näitä uskovaisia huru-ukkoja oikein sikiää? Liikaa joutoaikaa vai?

      • Anonyymi

        NYT ON KUULES OIKKE HYVÄ HEINÄAIKA PISTÄÄ NÄITÄ SEIPÄÄLLEH


    • Anonyymi

      Mikä on Jumaluuden tärkeys

      SE ON KUIN LESKEN ROPO JOKA NOUSEE KAIKISTA ARVOKAAMAKSI LAHJAKSI OVIPIELESSÄ ANNETUKSI LESKI ANTOI SYDÄMESTÄÄN KAIKKESA

      JUMALAA EI PUKEUTUMISILA HARHAUTETA EIKÄ KOMPUROINEIILA EIKÄ SILMISTÄ VETTÄ VALUTTAEN ja näinpoispäin.

    • Anonyymi

      ONKOS SUOMESSA NYT JO TILANNE PÄÄLLÄ HENKISYYDESSÄ
      - ns. kielten sekaannus

      42»Valvokaa siis, sillä te ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. 43Ymmärrättehän, että jos talon isäntä tietäisi, mihin aikaan yöstä varas tulee, hän valvoisi eikä antaisi murtautua taloonsa. 44Olkaa siis tekin valmiit, sillä Ihmisen Poika tulee hetkellä, jota ette aavista.

      Hyvä ja huono palvelija
      45»Kuka siis on uskollinen ja viisas palvelija, jonka talon isäntä asettaa palvelusväkensä esimieheksi katsomaan, että kaikki saavat ruokansa ajallaan? 46Autuas se palvelija, jonka hänen herransa palatessaan tapaa näin tekemästä! 47Totisesti: herra uskoo hänen hoitoonsa koko omaisuutensa.

      48»Mutta jos palvelija on kelvoton, hän ajattelee: ’Herrani ei tule vielä pitkään aikaan’, 49ja hän alkaa lyödä tovereitaan ja syö ja juo juoppojen seurassa. 50Mutta päivänä, jota tuo palvelija ei arvaa, hetkenä, jota hän ei tiedä, hänen herransa tulee, 51hakkaa hänet kuoliaaksi ja tuomitsee hänet samaan paikkaan, jossa teeskentelijät ovat. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.

      MITES SUOMEN KÄYPI KUN TÄTÄ JAETAAN SUOMEEN KUULUMATTOMILLE

      • Anonyymi

        Kaikilla tikku- ja tupakkiaskin myyjilla suomen työntekiäpulaa täytetään vaikkei näitä ammateja SUOMESSA OLE KOSKAAN OLLUTKAAN ?


    • Anonyymi

      Miksi suomi ei käsitä mitä nämä tusinan komanet-toista oikein ovat mitään työtä tekemättömät, nämä on kaikki turhan näytelijöitä ja niiläkös suomen annetaan hävittää vaatimuksineen.

    • Anonyymi

      Nimi on muutunut pakolaisuudesta SIIRTOLAISIKSI ,,, MIKÄS TÄSSÄ ONKAAN OIKEIN TAKANA ?

      Päivän sanomista otsikko-
      Kanariansaarille saapui viikon­lopun aikana yli 1 400 siirtolaista
      Erään aluksen kyydissä kerrotaan olleen yli 300 siirtolaista.

      KANARIANSAARILLE on saapunut päättyneen viikonlopun aikana yli 1 400 siirtolaista, kertovat espanjalaisviranomaiset.

      Eräässä El Hierron saarelle saapuneessa aluksessa kerrotaan olleen kyydissä yli 300 siirtolaista.

      Espanjaan kuuluvalle saariryhmälle saapuneiden siirtolaisten määrä on kasvanut huomattavasti tässä kuussa.

      Tänä vuonna Kanariansaarille oli lokakuun puoliväliin mennessä saapunut noin 23 500 siirtolaista, joista yli kolmasosa oli saapunut lokakuun alkupuoliskolla.

    • Anonyymi

      Päivan Sana
      23,10,2023

      3. Menkää! Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle.
      4. Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua älkääkä kenkiä. Älkää tervehtikö ketään tiellä.
      ////
      Samoista lauseista tämäkin, millä uskon tärkeys osoitetaan avaamaan ihmiselle näkevän silmän.

      22. Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu kuin Isä tiedä, kuka Poika on. Eikä sitä, kuka Isä on, tiedä kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
      23. Jeesus kääntyi erikseen opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette!
      24. Minä sanon teille: monet profeetat ja kuninkaat ovat tahtoneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet."

      • Anonyymi

        https://raamattu365.fi/bible/rk/luk/10
        Evankeliumi Luukkaan mukaan ( koottuja lauseita )

        37. Lainoppinut vastasi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta." Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin!"
        - Kuuluukos tämä pakolais-Siirtolaiselle mitenkään eikä kosketa sitten ollenkaan heitä
        VAAN KÄYTTÄVÄT TÄTÄ NURINPÄIN HYVÄKSEEN


    • Anonyymi

      Korkea aika puhua Judgement Day eli Tuomiopäivä

      Se on kirjoitettu,Jumalan henki eli Kristus tulee ja tuhoaa väärän profeetan uskon.
      Islam tietää sen ja he ovat tukkiineet sen portin,ettei Kristus pääsisi.
      Näin tulee köymään vielä ,kun tämä islam pahuus leviää.
      Islam tietää sen ja silti palvovat kuuta ja perustajaansa joka on pahuudesta.
      He islam ei ole Rakaudesta,ei valosta vaan piemeydestä.
      Heidän allah on demon,heidän profeettansa on deamonin poika.
      Heillä ei ole valoa,vaan ainaista kärsimystä.
      Vai huomaatteko miten heillä on asiat?
      Kaikki Islamin maat kärsii,ihmisillä ei ole hyvä olla.
      Islamilla on hyvä olla Kristittyjen maassa,koska he yrittättävät valloittaa kuten koraani sanoo.
      Harva päättäjistä ymmärtää mitä on islam,se on pahaa,totaallista pahaa naisille ja eläimille(koirat)mm.
      Älkää ottako keskiaikasta tyhmää kulttuuria tänne,he ovat kehittymiä.

      • Anonyymi

        Salaam!

        Mä olen miettinyt islamin ahdingoa ja selitystä siihen.

        1. Koska he tahtoo Israelia joka juuri ja juuri pelastui Holocaustin kynsistä vastaan sotia. Jehova kurittaa sen tähden ankarasti.

        2. Löytyneet Gnostilaiset tekstit tuntuu viittaavan siihen että niiden perusteella Yhdysvallat saa hallita monia arabivaltioita ja Yhdysvallat onkin enkelien avulla alkanut toteuttaa Gnostilaista utopiaa.

        3. Irakin, Persian ja Kuwaitin sodassa oli kyse Shaahin ja Khomeinin välisestä yhteentörmäyksestä. Käytettiin myös Mahdin tulemusta aiheena valtausyrityksille.
        1470-2043 aionina oli humanismi ja ihmisarvot kaikkein tärkein asia mutta nykyisenä aionina kirkko ja teokratia tulee humanismin tilalle.
        Tämä siitäkin huolimatta että humanismin oli määrä toteuttaa IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS. Millaista tulee teokratia olemaan? Miten humanismi ikuisesti sen rinnalla voi jatkua edes periaatteessa?

        Teokratian ja kirkon tulemus on varma asia. Monet ovat sen suhteen jälkeenjääneitä.
        Teokratian ohessa on kuninkaiden valta mahdollisesti nousevaa myös.

        A. Kirkko ja Teokratia
        B. Kuninkaat
        C. Humanismi, Sosialismi, Vallankumous

        Nämä kolme pitää yhteensovittaa samaan yhtälöön. Onnistuuko joltakin muulta kuin vain Einsteinilta???

        Islam on johdatus, ymmärrys, evankeliumi, ratkaisu ja varoitus. Se on myös Ismaelille luvattu Suuri kansa. Hadith kertoo että Islam läpi käy suuria vaikeuksia. Gnostilaiset, Intia ja muutkin tahot aliarvioi islamin arvon tahallaan vähemmäksi omia jumaliaan.

        Islam on Jeesuksen ennalta lupaama: TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI, HÄN.

        Sen merkitys on ilmeinen mutta yhäti aliarvioitu aina.


      • Anonyymi

        Huvin toit esilleh islammin maalisen kauhistuksen , .mitä nämä pitävät oikutenaan tuhhoizuuksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaam!

        Mä olen miettinyt islamin ahdingoa ja selitystä siihen.

        1. Koska he tahtoo Israelia joka juuri ja juuri pelastui Holocaustin kynsistä vastaan sotia. Jehova kurittaa sen tähden ankarasti.

        2. Löytyneet Gnostilaiset tekstit tuntuu viittaavan siihen että niiden perusteella Yhdysvallat saa hallita monia arabivaltioita ja Yhdysvallat onkin enkelien avulla alkanut toteuttaa Gnostilaista utopiaa.

        3. Irakin, Persian ja Kuwaitin sodassa oli kyse Shaahin ja Khomeinin välisestä yhteentörmäyksestä. Käytettiin myös Mahdin tulemusta aiheena valtausyrityksille.
        1470-2043 aionina oli humanismi ja ihmisarvot kaikkein tärkein asia mutta nykyisenä aionina kirkko ja teokratia tulee humanismin tilalle.
        Tämä siitäkin huolimatta että humanismin oli määrä toteuttaa IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS. Millaista tulee teokratia olemaan? Miten humanismi ikuisesti sen rinnalla voi jatkua edes periaatteessa?

        Teokratian ja kirkon tulemus on varma asia. Monet ovat sen suhteen jälkeenjääneitä.
        Teokratian ohessa on kuninkaiden valta mahdollisesti nousevaa myös.

        A. Kirkko ja Teokratia
        B. Kuninkaat
        C. Humanismi, Sosialismi, Vallankumous

        Nämä kolme pitää yhteensovittaa samaan yhtälöön. Onnistuuko joltakin muulta kuin vain Einsteinilta???

        Islam on johdatus, ymmärrys, evankeliumi, ratkaisu ja varoitus. Se on myös Ismaelille luvattu Suuri kansa. Hadith kertoo että Islam läpi käy suuria vaikeuksia. Gnostilaiset, Intia ja muutkin tahot aliarvioi islamin arvon tahallaan vähemmäksi omia jumaliaan.

        Islam on Jeesuksen ennalta lupaama: TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI, HÄN.

        Sen merkitys on ilmeinen mutta yhäti aliarvioitu aina.

        Kaikki nämä valleet mihin islam pyrkii miekkoinen tarrautumaan, toitpas kovasti juoniudet mäkyvilleh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä valleet mihin islam pyrkii miekkoinen tarrautumaan, toitpas kovasti juoniudet mäkyvilleh.

        Salaam!

        Ei tuo nyt pelkästään islamia kuvasta vaan myös muita kulttuureja esim. Intiaa.

        ""A. Kirkko ja Teokratia
        B. Kuninkaat
        C. Humanismi, Sosialismi, Vallankumous""

        Tuo kuvastaa Intian peruskasteja melko hyvin, vain yksi puuttuu eli D. Orjat

        Papisto, Aatelisto, Porvaristo, Orjat

        KUKAAN EI SUOSTU ORJUUTEEN ENÄÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ KUN VALLANKUMOUS JULISTI VAPAUDEN , VELJEYDEN JA TASA-ARVON PÄÄMÄÄRÄKSI.

        Puuttuu siis neljäs luokka tyystin. Se saattaa olla Eräs syy Arabien sotiin että tahdotaan heille viedä Ranskan vallankumousta vaikka se turmelisi OPIN NELJÄSTÄ PERUSKASTISTA JOKA OPPI KÄTKEYTYY MYÖS SUNNAAN.

        Pitää uskoa kohtaloon ja siihen että kuuluu luokkaan tai kastiin johon on syntynyt.

        Intialla ja Arabialla on oppi joka eroaa Ranskan vallankumouksesta merkittävästi.


    • Anonyymi

      Kun sanan merkitys loppuu, ihminen elää täysin kuolemaansa kohti.

      • Anonyymi

        Kaikkeuden luomuksen ihminen tuhoaa ihtestään ja hävitä bittimailmaan kuoltuaan tyhjyyttään.


      • Anonyymi

        Elikkä elämä kostautuu tyhjyytenä.


    • Anonyymi

      Salaam!

      Saa nähdä tuleeko tähän Israelin ja Hamasin väliseen sotaan loppua koskaan?
      Aamosin kirjan profetioiden täyttymys saattaa aiheuttaa sodan laajenemisen.

      Joku Hadith kertoo että tarkoitus on sotia kunnes Jerusalem on vallattu. Ja sitten Mahdi tulee.

      Islamin eskatologia on ensisijainen eskatologia joka on parhaillaan menossa. Toki myös Ilmestyksen eräät kohdat ovat täyttymässä. Kolmantena voisi mainita vielä Intian Ramajanan ja Mahabharatan. Ne kaikki ovat kuin uutiskirjeitä tämän päivän tapahtumiin.

      Odotan paljon Mahdilta jonka vaikutus maailmaan alkoi jo 1800 jkr ja jatkuu vuoteen 2100 jkr asti. Hän on tuonut paljon hyvää mutta toki myös pahaa on aiheutunut. Esim. Sudanin Mahdi omien sanojensa perusteella oli Neuvostoliiton kommunismin henkinen tuki. Mutta MG Ahmad joka piti itseään Mahdina myös näyttäisi jonkin verran ehkä vaikuttaneen Kansallissosialistiseen ideaan.
      Ja nämä kaksi ideaa otti rajusti yhteen II maailmansodassa.

      MG Ahmad lisäksi varoitti että tulee kuusi suurta maanjäristystä, jotka tuovat helvetin maan päälle, koska häntä ei otettu vastaan.

      2004 Tapaninpäivän
      2010 Haitin
      2011 Japanin
      ????

      Ja tuo 2011 järistys eteenkin sai aikaan helvetilliset olot.

      Niin nämä kaikki käy toteen, mutta voittajat vain kirjoittaa historian.

      1 Islam
      2 kristityt
      3 Intia
      4 jokin muu

      Salaam!

      • Anonyymi

        Ilmeisesti joka ihmisen pitää käydä läpi tappajaisensa,
        - ja osasta ihmisiä useammankin tappajaisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti joka ihmisen pitää käydä läpi tappajaisensa,
        - ja osasta ihmisiä useammankin tappajaisensa.

        Arabbiaksi käänetttynää näkee miten yleistä mallia se näiläh siel on on on


      • Anonyymi

        Yhteensä Toisen maailmansodan kokonaisuhrimäärän on arvioitu olleen suunnilleen 62 miljoonaa ihmistä. Siviilejä näistä oli noin 37 miljoonaa ja sotilaita noin 25 miljoonaa. Liittoutuneet menettivät noin 51 miljoonaa ihmistä ja akselivallat noin 11 miljoonaa.

        Luettelo käynnissä olevista sodista
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_käynnissä_olevista_sodista

        Luettelo toisessa maailmansodassa kuolleiden määristä
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_toisessa_maailmansodassa_kuolleiden_määristä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Demareiden nuorisoaktiivi moittii omiaan: Miksi vasemmisto arastelee keskustelua islamin negatiivisista puolista – ”Koskevatko lasten oikeudet pientä huivitettua tyttöä?”

        MITEN NOMALIAH PYRKIVÄT TUHOON KOKOAIKASESTI, HAES YLLÄOLEVALLA


      • Anonyymi

        ELÄMÄMMEHÄN ON PÄTKITETTYÄ IKUISUUTTA, MUUTENHAN EI NÄILLÄ PÄHKÄILYILLÄ EIKÄ KIRJOITUKSILLA OLISI MITÄÄN MERKITYSTÄ JA TULEVAISUUDENKAAN ENNUSTUKSILLA.

        MUTTA ISLAMIN KIVI SE ON SIINÄ PAIKASSAAN JA TÖKÖTTÄÄ MITÄ JOUTUVAT KIERTÄMÄÄN IKUISESTI KEHITYMÄTTÖMINÄH

        JA KAIKKEUDEN MERKKI PYSYY HAMAISUUDEN NÄITTEN YLLÄ


    • Anonyymi

      Maapallon ilmastohistoria

      Ilmasto on vaihdellut koko maapallon olemassaolon ajan. Esimerkiksi viime jääkauden kylmimpinä aikoina 20 000 vuotta sitten maapallon keskilämpötila oli arviolta 6°C nykyistä alhaisempi. Hirmuliskojen valtakaudella noin 80-100 miljoona vuotta sitten ilmasto taas oli tavattoman lämmin eikä jäätiköitä juurikaan esiintynyt. Etelänavan lähialueitakin peitti tuolloin metsä.

    • Anonyymi

      >> Luettelo Suomen historian sodista

    • Anonyymi

      Kulkumme on hirveyksien kautten kohti pelastusta, KOHTI JUMALAN POIKAA

      • Anonyymi

        Päästämällä rajamme ylittäjät melastamaan vaatimuksineen suomeen JA TÄYTTÄMÄÄN

        NÄIN TUHOTAAN SUOMALAISILTA LAPSILTA ELÄMÄ JA TULEVAISUUS


      • Anonyymi

        Veneetja raja-aijan taustat on näitä täynnä väkistentulevia elämä tuhoojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veneetja raja-aijan taustat on näitä täynnä väkistentulevia elämä tuhoojia.

        Suomen voivat tuhota ja hävittää, mutteivat ikuisuuttamme
        - siis tyhjiin raukeavat näitten valtaus hävitykset ja pohjatomuuteensa painuvat uinumaan kaikki omaan olemattomuuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen voivat tuhota ja hävittää, mutteivat ikuisuuttamme
        - siis tyhjiin raukeavat näitten valtaus hävitykset ja pohjatomuuteensa painuvat uinumaan kaikki omaan olemattomuuteensa.

        Tämä on sitä KAINILAISUUTTA NÄILTÄ jotka eivät koskaan tule paremmasta tietämään

        MUTTA MUTTA ABELIA JUMALA ETSII ELIKKÄ JUMALAN ETSINTÄ OSOITTAA IKUISUUTTA


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Niin,on sanottu että Kristus tulee tuhoamaan tämän väärän eksytyksen Islam.
      He,Islam tietävät mistä olevinaan Kristus tulee"portti" ja ovat muuranneet sen umpeen "pöljät".
      Kyllä,he Islam Jumalaa väärin tekevät tuhoutuu ihmisenä,koska heillä ei ole RAKKAUTTA,he eivät ymmärrä että Isä Jumala on antanut vallan pojalleen KRISTUKSELLE !
      Hän Kristus on Rakkaus,Valo ja tie !
      Ihmeellistä,että Islam uskoo kuolleeseen äijään,hän ei elä koskaan,kuten Kristus !

      • Anonyymi

        MEHÄN NÄEMME JO NÄITTEN TUHON VIMMAN,
        - KAIKKI ON NÄHTÄVILLÄ TUHOISUUDET MIHIN PYRKIVÄT,
        - EIHÄN ELÄMÄSSÄ MITÄÄN MUUTA VOIKKAAN NÄILLÄ OLLA,
        - KUIN KÄYDÄ MUITA PÄIN KOKOAJAN TUHON JA VÄLHEEN MIELIN

        HYVÄN TUHOAMISET ON VAIN KUOLLEELLE ELÄMÄÄ


    • Anonyymi

      MITES KAUVAN KIVEÄ SAA KUMARTAA VIELÄ SUOMESSA NÄITTEN SEURAAMUKSIN JA SITÄ KIVEÄ PALVOEN SEN OHJEITA KUUNELLEN NOUDATTAEN KUNNIASSAAN, kun tämän ohjeita ei voi julkisesti suomalaiselle esittää mikä niisä on takana.

    • Anonyymi

      Kainhan on elämän kuollut, kuolleena eläjä.

      • Anonyymi

        Elämän kuolleet huutavat vielä tuomiopäivästä , mitä näillä on korvienda välissähh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän kuolleet huutavat vielä tuomiopäivästä , mitä näillä on korvienda välissähh.

        Salaam!

        Joo ei mulla ole mitään syvällistä käsitystä Tuomiopäivästä. Opiskelen itsekseni näitä Paavalin ja Koraanin tekstejä. Olen pelkkä asiasta kiinnostunut maallikko.

        Syvällisiä asioita voi etsiä seurakunnasta. Niitä ei tällainen foorumi paljoa voi esittääkään.

        Voi tulla skitso mieliala kun väitän Mahdi tuo suuren onnen toisella kädellä ja sitten toisella väitän että tulee Judgement Day. Paavali puhui hajuista. Joillekin evankeliumi on kuoleman mätää tuoksua toisille taas iloinen suitsuke.
        Teille näyttäisi ilosanoma olevan hajultaan mätää, mutta ne jotka odottavat iloa perustelevat asian kyllä muille odottajille asiallisesti. On JO NYT TOTUUS KASVANUT, ON JO NYT VAURAUS HUIPPUA, ON JO NYT OIKEUS VOIMAKAS, MUTTA RAUHA VIELÄ PUUTTUU. Mahdi on jo nyt täyttänyt yli puolet häneen asetetuista odotuksista.

        Islam vain itse on ajautunut kriisiin ja sotiin. Mahdilla on yhä joitakin tehtäviä. Itse odotan vain Sunnassa saavani oppia ja sekin on jo alkanut. Hengessään Taleban Afganistanista kehotti lukeen säännöllisesti Sunnaa. Nyt olen 112 päivää niin tehnyt. Kaikki on ihmeen hyvin ja Mahdille kuuluu siitä suuri kiitos. Joka ei sitä näe olkoon näkemättä ja haistelkoon mätää.


    • Anonyymi

      MEILLÄ ON VAPAUS ELÄÄ - TOISIN ON ISLAMISTEILLA

      = >> Johnny Liebkind: Ihana Aamu

      - Se oli 1972 kesäkuun puolenvälin aamu Hoikankankaalla, Kajaanissa. Ei riittänyt yksi kerta Ihanasta aamusta. Se soi jatkuvasti, koska oli silloisen YLEn lakko. Hyviä sissejä kait meistä tuli kuitenkin.
      - Kun heräät tetsileirillä kello 5.45 neljän tunnin yöunilta, Ulkona 20 astetta pakkasta ja aamuja jäljellä 245.

      • Anonyymi

        ELÄMÄ ON ELÄMÄÄ LÄPI AIKARAJOJEN

        = >> Anna Eriksson - Eläköön elämä

        Niin kaunista laulua ❤️❤️❤️❤️ saa sydämeen kauniin lämmön ❤️❤️❤️❤️ kyllä anna on niin ihana 💓 hyvä laulaja reipas meininki ja niin kaunis ääninen 🌟 laulaja

        MEILLE ON ELÄMÄ ANNETTU JA JÄRESTELTY LÄPI AIKARAJOJEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELÄMÄ ON ELÄMÄÄ LÄPI AIKARAJOJEN

        = >> Anna Eriksson - Eläköön elämä

        Niin kaunista laulua ❤️❤️❤️❤️ saa sydämeen kauniin lämmön ❤️❤️❤️❤️ kyllä anna on niin ihana 💓 hyvä laulaja reipas meininki ja niin kaunis ääninen 🌟 laulaja

        MEILLE ON ELÄMÄ ANNETTU JA JÄRESTELTY LÄPI AIKARAJOJEN

        HAHA HAA

        = >> Ari Klem - Karjalan Marjaana (Tulisuudelma Turku)

        TAIVAAN RIEMUSSA ON ELÄMÄN LÄHTEITÄ MONTAA SORTTIA


    • Anonyymi

      Sellaisiakin ENKELEITÄ on jotka ei usko kuolemanjälkeiseen elämään. Heillä on naisen nimi. Tämä selvisi eräästä toisesta ketjusta.

      Naisen nimi on Isis ja myös Hamas. Voiko olla että nuo kaksi ovat Mahdin 3000 enkelin joukossa mutta kuuluvat heidän joukossaan langenneisiin tai epäuskoisiin.

      Jumala ei saata aina luottaa edes omiin enkeleihinsä. Saa nähdä millaisia ovat loput 2998 enkeliä. Ovatko nekin isoja järjestöjä vai ovatko ne yksittäisiä persoonia.

      • Anonyymi

        Näähän on vain niitä kivellä merkittyjä maan kiertäjiä ja itse ovat vyyhtisä keksineitä
        JOTTA SE NÄISTÄ ISLAMIN IHMEISTÄ


    • Anonyymi

      JOKA LUPAUKSEEN USKOO on pelastuksen polulla

      • Anonyymi

        Jeesus kuvaelmista LÄHTEE UUSI POLKU, menneitä ei sillä kumota, mutta ne käyvät tarpeettomiksi IKUISUUTTA AATELLEN

        ELÄMÄN PROSESSI ON NÄIN YKSINKERTAISTETTU LUOTTAMISTA JA USKOA JA ANTEEKSI ANTOA KULULLAMME TOIVETTAMME KOHIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus kuvaelmista LÄHTEE UUSI POLKU, menneitä ei sillä kumota, mutta ne käyvät tarpeettomiksi IKUISUUTTA AATELLEN

        ELÄMÄN PROSESSI ON NÄIN YKSINKERTAISTETTU LUOTTAMISTA JA USKOA JA ANTEEKSI ANTOA KULULLAMME TOIVETTAMME KOHIN.

        JEESUSKIN TOI TÄMÄN ESILLE TEMPELISSÄ MYLLERTÄESSÄÄN

        OLIHAN AIKAS JANNU
        - LUUT KURKUUN VAIN PISTI OPPINEILTAKIN JA KERRALLA


    • Anonyymi

      Erotatko henget, mikä on Jumalan hengen vaikutusta ja mikä ei. Puhutaan myös henkien erottamisen lahjasta. Muhamed ei ymmärtänyt että hän oli saatanan kanssa tekemisissä vaan luuli että tuli Jumalalta. Väärä raha ja laillinen raha näyttävät myös hyvin samanlaisilta. Toista vain ei hyväksytä kassalla koska se on väärennös.

      • Anonyymi

        Joo, Jumalan Henkeä saa kun tekee salaa muiden tietämättä vanhurskautta muille. Se saa aikaan pitkämielisyyttä, rauhaa, rakkautta, lempeyttä yms. Jo pienikin atominkin suuruinen salassa tehty työ saa aikaan iloa. Tätä Jeesus tarkoitti sanoessaan AUTUAAMPAA ON ANTAA KUIN OTTAA. Jotta tuo autuus olisi on Salassa tehtävä hyvä työ. Kun sen tekee salassa niin Isä maksaa takaisin varmasti salassa.

        Mutta joka tekee julkisesti hyvää Se usein jää iloa vaille kuin palkattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Jumalan Henkeä saa kun tekee salaa muiden tietämättä vanhurskautta muille. Se saa aikaan pitkämielisyyttä, rauhaa, rakkautta, lempeyttä yms. Jo pienikin atominkin suuruinen salassa tehty työ saa aikaan iloa. Tätä Jeesus tarkoitti sanoessaan AUTUAAMPAA ON ANTAA KUIN OTTAA. Jotta tuo autuus olisi on Salassa tehtävä hyvä työ. Kun sen tekee salassa niin Isä maksaa takaisin varmasti salassa.

        Mutta joka tekee julkisesti hyvää Se usein jää iloa vaille kuin palkattomaksi.

        HYVÄN TEOLLAKIN ON RAJANSA
        - JOTTA JOS AUTTAA NIITÄ JOTKA - tulevaisuudessa lapsemme elämän hävittävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HYVÄN TEOLLAKIN ON RAJANSA
        - JOTTA JOS AUTTAA NIITÄ JOTKA - tulevaisuudessa lapsemme elämän hävittävät

        Siteeraatte Raamattua silloin tällöin. Oletteko lukeneet: Sodoma, Gomorra, Ninive, Etelän Kuningatar NOUSEE YLÖS TUOMIOLLE TÄTÄ PAHAA JA AVIONRIKKOJA SUKUPOLVEA VASTAAN JA TUOTTAA SILLE TUOMION.

        Kuningatar saapui kaukaa kuulemaan Salomon viisautta ja tässä teillä on enemmän kuin Salomon.

        Voisiko hän tarkoittaa sanoessaan TÄSSÄ ON.... tämän nykyisen ajan inkarnaatioita ja oppilasketjua.

        1500 Matsya
        1600 Kurmat
        1700 Varaha
        1800 Mahdi
        1900 Narasimhaa

        Nämä inkarnaatiot nousevassa ketjussa

        Laskeutuvassa ketjussa maailmanopettajat ja oppilasketju

        3000 Krishna
        2700 Brahma
        2400 Narada
        2100 Vyasadeva
        2000 Mahdicarya
        Tms.

        Mahdi on vaikuttanut inkarnaationa 1800 luvulta alkaen. Mutta oppilasketjun osana 2000 luvulla vasta. Saa nähdä olenko oikeassa. Kumpi hän on inkarnaatio vai opettaja oppilasketjussa. Joka tapauksessa tätä nykyistä sukupolvea tulee OPETTAMAAN JOKU SALOMOAKIN VIISAAMPI. Onko se Mahdi vai onko se vain joku yliopistoheppu sen aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siteeraatte Raamattua silloin tällöin. Oletteko lukeneet: Sodoma, Gomorra, Ninive, Etelän Kuningatar NOUSEE YLÖS TUOMIOLLE TÄTÄ PAHAA JA AVIONRIKKOJA SUKUPOLVEA VASTAAN JA TUOTTAA SILLE TUOMION.

        Kuningatar saapui kaukaa kuulemaan Salomon viisautta ja tässä teillä on enemmän kuin Salomon.

        Voisiko hän tarkoittaa sanoessaan TÄSSÄ ON.... tämän nykyisen ajan inkarnaatioita ja oppilasketjua.

        1500 Matsya
        1600 Kurmat
        1700 Varaha
        1800 Mahdi
        1900 Narasimhaa

        Nämä inkarnaatiot nousevassa ketjussa

        Laskeutuvassa ketjussa maailmanopettajat ja oppilasketju

        3000 Krishna
        2700 Brahma
        2400 Narada
        2100 Vyasadeva
        2000 Mahdicarya
        Tms.

        Mahdi on vaikuttanut inkarnaationa 1800 luvulta alkaen. Mutta oppilasketjun osana 2000 luvulla vasta. Saa nähdä olenko oikeassa. Kumpi hän on inkarnaatio vai opettaja oppilasketjussa. Joka tapauksessa tätä nykyistä sukupolvea tulee OPETTAMAAN JOKU SALOMOAKIN VIISAAMPI. Onko se Mahdi vai onko se vain joku yliopistoheppu sen aika näyttää.

        Kuunnellaan kumminkin tämä ensin.

        -- Saija Tuupanen - Pieni Sydän

        Poski poskea vasten
        - Laulussa sanotaan että niin pieni ihmissydän on...Saijalla on suuri sydän..Kiitos Saija upeaa..


    • Anonyymi

      Kristus sanoi lähettävänsä myöhemmin: TOISEN PUOLUSTAJAN, TOTUUDEN HENGEN, HÄNET.
      Tämä oli Muhammed (saas), Ahmad, Mahdi.

      Jeesus sanoi HÄN osoittaa Vanhurskauden mutta myös Tuomion. Intiassa Pyhä Henki tässä muodossa tunnetaan nimellä Shiva.
      Luoja, ylläpitäjä ja TUHOAJA.

      Jeesus sanoi MIEKKAA MINÄ OLEN TULLUT TUOMAAN, en rauhaa.

      Tulta minä olen pyytänyt ja kuinka toivonkaan että se jo olisi syttynyt.

      Jumalan Henki = valkoinen
      Pyhä Henki = punainen
      Herran Henki = sininen

      Ei ole lempeämpää ja iloa antavaa , pitkämielistä ja rakastavaa toista sen veroista kuin Jumalan Henki. Ilman sitä Pyhä Henki on toimeton eikä kykene suuria ihmeitä tekeen sillä Rakkaus rakentaa kaiken.

      • Anonyymi

        HEKO HEKO PITÄKÄÄS KIVESTÄ LUJAST KII JA TUKEVIN OTTEIN


    • Anonyymi

      KUUNELKAAS TÄMÄ, KAIKILLE SUOTUA KUOROISUUTTA

      >>> Valtaa mun sydämein, Jeesus - Pekka Salminen

      Paras ratkaisu oli 10v sitten kun käteni Jeesuksen käteen liitin ja Häntä seurata tahdoin.
      Jeesus on tie, totuus ja elämä

    • Anonyymi

      ---- Mari Keväänranta - Puhu hiljaa | Hengellinen laulu

      Jumalan sanaa kuuntele hiljaa jokainen sana lausuu aukaisee sydämen heikonkin joka voimaa etsii Herran sanan apua etsien jonka luottamuksen Jumalalta hän saa vaikka joskus kompastun Jeesus on kuitenkin elämälle turva jokaisen ainainen

    • Anonyymi

      KAIKESTA HUOLIMATTA TEMPUILKAAS MITÄ TYKKÄÄTTE

      MUTTA MEILLA EI OLE MITÄÄN MUUTA KYKY YLITTÄÄ ELÄMÄN RAJA MUUTA KUIN USKO SIIS /// VAIN USKOLLA SEN YLITÄMME

    • Anonyymi

      Näin se on. Kun täältä erkanemme tarkistetaan onko nimemme elämän kirjassa. Se ratkaisee onko Jumala ollut meille armollinen.

    • Anonyymi

      Ihmisen rakentamilla portailla ei taivaisiin nousta vaikkas koko mailma kivelle kumartaisi kiertäisi sitä.

      Taivas puute on sitä, kun hylätään henkisyytemme ja käyden sitten huluita päin

      SILLOIN KOKO MAILMA HUUTAISI MULLISUUTTAAN TYHJYYTEEN

      • Anonyymi

        TÄTÄKIN ON SANASSA VAROITELTU TAPAHTUVAKSI, JOTTA TYHJYYS KIERTÄÄ MAAN PIIRIÄ JOTTA VAIN PÖLY NOUSEE.


    • Anonyymi

      Päivän Sana
      26.01.24

      Jos kuitenkin joltakulta teistä puuttuu viisautta, pyytä- köön sitä Jumalalta. Hän on saava pyytämänsä, sillä Jumala antaa auliisti kaikille, ketään soimaamatta. Jaak. 1:5

      "Älykkyys ja viisaus ovat kaksi eri asiaa. Älykkäiden ihmisten erityinen synti on ylpeys. Se on ylimielisyyttä ja toisten yläpuolelle asettautumista. Älykäs mittaa toisen arvon älykkyyden ja nokkeluuden mittarilla. Viisas näkee toisen Jumalan luomana ja arvokkaana, kaiken rakastamisen arvoisena ominaisuuksistaan huolimatta. Viisas ymmärtää jokaisen tarvitsevan toista ja hän ymmärtää, että voi itse olla huomenna suurimman avun tarpeessa. Viisas oppii kokemuksistaan ja osaa antaa arvon toisen kokemalle. Viisas laskeutuu muiden alapuolelle ja on mielellään yksinkertainen keskustelukumppani. Näin hän kerää viisautensa ja oppii ymmärtämään elämää vielä syvemmin. – Viisautta saa pyytää Jumalalta

      TÄMÄ ON HOMOKEENISEN YHTEISKUNNAN RAKENTUMISTA

      MUTTA ISLAMIIS SE POIS MEISTÄ, ELIKKÄ NÄITÄ ON VAROTTAVA VAAROINEEN

    • Anonyymi

      Salaam!

      Taistelu Israelissa Hamasin ja armeijan välillä on kestänyt jo kauan. Itse ajattelin että yhteenotto olisi nopeasti ohitse.

      Silmiini osui kuitenkin usein taisteluiden alkaessa Haditheja joissa Profeetta (saas) kehottaa taistelemaan antautumatta. Onko siis Mahdi jo lähellä? Ja onko mukana taistelussa jo hänelle luvattuja enkeleitä joilla on 40 miehen Voima?

      Tai onko Iran saanut valmiiksi jo ydinaseensa ja sen tähden on taistelu jatkuvaa?

      Kyllä Mahdi on jonkin taistelevan joukon mukana jos www sivujen merkit Mahdista pitää paikkansa. Mutta ei ole varmaa kun osa tiedoista saattaa olla väärennetty.

      Kolmas autiomaahyökkäys on Isiksen ja Hamasin jälkeen vielä odotettavissa. Ellei se sitten ole Jemen?

      Nyt on merkkejä siitä että Mahdin tuoma Totuus josta saimme esimakua 2011 alkaen on vähän hiipumassa. Sen sijaan hänen kolme muuta teemaansa Rauha, Oikeus ja Vauraus sekä vielä Knowledge saattavat ehkä nousta Totuuden asemesta pinnalle?

      Mahdi on itse MERKKI SIITÄ ETTÄ JUDGEMENT DAY saattaa olla nopeasti käsillä .
      Itse olen tyytyväinen siihen totuuteen jota on 2011 alkaen tullut. Se lähinnä on oma osani ja nuo muut teemat saattavat jäädä osaltani varjoon.

      Salaam!

      • Anonyymi

        Se, jota muhamettilaiset nimittävät mahdikseen, on sama hemmo, jota juutalaiset kutsuvat messiaakseen ja tapauskonnolliset nimikristityt Jeesukseksi, on Ilmestyskirjan peto, antikristus, kadotuksen poika. Älkää eksykö. Jeesus rakasti teitäkin niin, että vuodatti verensä teidän syntienne takia. Kukaan meistä ei pelastu muuten kuin Jeesuksen veren kautta. Elämme viimeisiä hetkiä ennen uskovien kristittyjen ylsötempausta. Olettehan mukana?


    • Anonyymi

      3.1.2024
      Raamatunteksti(t)
      4Mutta kun aika oli täyttynyt, Jumala lähetti tänne Poikansa. Naisesta hän syntyi ja tuli lain alaiseksi
      Kirje galatalaisille 4:4

      Kirje galatalaisille 4 ( ELÄMÄN KIRJE )
      1Tarkoitan tätä: niin kauan kuin perillinen on alaikäinen, hän ei mitenkään eroa orjasta vaikka onkin kaiken omistaja. 2Hän on huoltajien ja holhoojien alainen isänsä asettamaan määräaikaan asti. 3Samoin on meidän laitamme. Niin kauan kuin olimme alaikäisiä, olimme maailman alkuvoimien orjia. (( 4Mutta kun aika oli täyttynyt, Jumala lähetti tänne Poikansa. Naisesta hän syntyi ja tuli lain alaiseksi ))
      5lunastaakseen lain alaisina elävät vapaiksi, että me pääsisimme lapsen asemaan. 6Ja koska tekin olette Jumalan lapsia, hän on lähettänyt meidän kaikkien sydämiin Poikansa Hengen, joka huutaa: »Abba! Isä!» 7Sinä et siis enää ole orja vaan lapsi. Ja jos kerran olet lapsi, olet myös perillinen, Jumalan tahdosta.

      • Anonyymi

        Tämä Salaam ! ei oikein ymmärrä, että kulemme tästä vain läpi kohti valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Salaam ! ei oikein ymmärrä, että kulemme tästä vain läpi kohti valoa.

        Kiveenkin on aivan turha turvautua ja senhän jo muutenkin käsittää jotta näin on.


    • Anonyymi

      Salaam!

      Harun Yahyan kirjan mukaan elämme nyt vasta vaikeuksien alkua. Väkivalta tulee lisääntymään. Ja jopa naiset ja lapset eivät siltä välty.

      Raaempaa ja raaempaa väkivaltaa tullaan kokemaan johtuen siitä että Mahdi on ainoa ratkaisu tilanteisiin, mutta omaa vihollisen Sufy Anin joka väittää muuta.

      Niin alas maailma vajoaa että jokaisen on pakko huutaa Mahdia saapumaan avuksi.

      Ikävää että Mahdin vihollinen on niin voimakas että kykenee turruttamaan mielet ja estämään oikean valinnan ratkaisuksi. Onhan saatanalla Jumalan koko Voima pelissä ja 10 päinen Antikristus.

      • Anonyymi

        ISLAM TUO PAHUUDEN ESIIN KAIKIN PUOLIN JA HÄVITYKSIN JOKA SIIHEN SORTUU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ISLAM TUO PAHUUDEN ESIIN KAIKIN PUOLIN JA HÄVITYKSIN JOKA SIIHEN SORTUU

        King James Bible sanoo:

        Revelation 20:4
        And I saw thrones, and they sat upon them, and judgment was given unto them: and I saw the souls of them that were beheaded for the witness of Jesus, and for the word of God, and which had not worshipped the beast, neither his image, neither had received his mark upon their foreheads, or in their hands; and they lived and reigned with Christ a thousand years.

        Tuo 'beheading' eli mestaus voisi viitata siihen, että antikristus käyttää muhamettilaisia pahuutensa työkaluna. Toinen syy, miksi arvelen, että muhamettilaisilla voi olla sormensa pelissä, on se pedon merkki. Johannes näki ilmestyksessään merkin, jota hän kreikkaa osaavana arveli luvuksi 600-60-6. Kirjoitettuna tuo on lähes identtinen arabiankielisen fraasin 'allahin nimessä' kanssa. Panee hiukan ajattelemaan, eikö vain?


    • Anonyymi

      Salaam!

      Katselin YouTube videoita joiden perusteella voi päätellä Jumalan olevan Mahdin puolella.

      USA JA Israel sotilaat ammuskelivat vain laiskasti ja kuin siviilit vailla syytä olla sodassa mukana. Eihän heillä ole tahdonvoimaa ja päämäärää tässä sodassa.

      Sen sijaan Islam on päättäväinen ja omaa Sunnan mukaisen tahdonvoiman, päämääränä tuoda Mahdi ratkaisuksi ongelmiin ja myös parantamaan maailman sairasta nykytilaa ahdingojen osalta. Heillä on visio, profetia ja Jumalan tuki asialleen.

      Salaam!

    • Anonyymi

      ISLAM ON NYT HYÖKKÄYKSIN SUOMEAKIN VALTAAMAAN TUHOTAVOILLEEN

      JA KAIKEN VAIN TYHJÄÄ PUHUMALLA SUOMEN PITÄÄ NÄMÄ ELÄTTÄÄ

    • Anonyymi

      TUHOLAISIIN ON OTETTAVA JA PIDETTÄVÄ ETÄISYYTTÄ

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ILMAN ASETTTA TIETENKIN


    • Anonyymi

      Tuomiopäivä tosiaan tulee, kun Jeesus tulee uskovien kanssa takaisin maan päälle, Harmagedoniin, tuhoaa vihollisensa ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi. Sitä ennen on seitsemän vuotta antikristuksen aikaa. Tuota luultavasti YK:n tai EU:n johtoon asettuvaa miestä juutalaiset luulevat messiaakseen, muhamettilaiset mahdiksi ja nimikristityt Jeesukseksi. Hän ei ole kukaan noista, vaan saatanan valtaan nostama valheen poika. Juuri ennoin noita hirveitä vuosia uskovat kristityt temmataan ylös viettämään häitä taivaassa. Se tapahtuu silloin, kun juutalaiset luulevat rauhan tulleen. Se saattaisi olla hetki, kun Israel on YK:n taholta pakotettu jakamaan maansa. He ehkä suostuvat siihen ja luulevat sillä ostaneensa rauhan. Raamattu kuitenkin paljastaa, että uudelleen muodostunutta Israelin maata ei enää koskaan jaeta. Ylöstempauksen luulisi siis tapahtuvan ennen kuin tuo Jumalan tahdon vastainen jako pannaan täytäntöön. Se voi tapahtua minä hetkenä hyvänsä! Uskokaa Jeesuksen veren sovitus oman syntisyytennen kohdalle, niin olette mukana tuossa Jeesuksen pelastusoperaatiossa. Hän rakasti meitä kaikkia, myös väärään uskontoon kasvatettuja, niin paljon, että vuodatti pyhän verensä, jotta jokainen, joka Häneen uskoo, pelastuu. Nyt on vielä hetki armon aikaa. Nyt vielä pelastuu yksin uskosta. Heti ylöstempauksen jälkeen pelastuminen ei ole niin helppoa. Jos tuon antikristuksen avuksi tulee katolinen pakanauskonto inkvisitioineen ja muhamettilaiset apujoukoiksi, niin on helppo ymmärtää, miten suuri joukko pääsee taivaaseen mestauksen kautta. Olkaa te viisaita ja lähtekää mukaamme tuossa ainutlaatuisessa tapahtumassa. Pikkulapsenne todennäköisesti pääsevät mukaan. Älkää te jääkö tänne. Elämme viimeisiä hetkiä. Jeesus on ainoa tie.

    • Anonyymi

      NÄITÄ ON JO TUHANSIA ITÄRAJAN TAKANA ASEMISSAAN NÄITÄ TUHOLAISIA

    • Anonyymi

      Ensimmäinen merkki on parhaillaan käymässä toteen:

      ANTIKRISTUKSEN SODAT

      1. Arabimaat avataan Antikristuksen joukoille
      2. Persia avataan Antikristuksen joukoille
      3. Euroopan Unioni avataan Antikristuksen joukoille
      4. Antikristus saapuu

      Nostradamus ennakoi Mabush nimisen Antikristuksen. Ja niin USA presidentti Bush aloitti Arabimaiden avaamisen Persianlahden sodassa.

      Nyt on menossa Persian avaaminen jonka jälkeen myös Eurooppa kaatuu. Tappiot tulevat sodassa olemaan kammottavat. Vain yksi sadasta säilyy hengissä pahimmassa tapauksessa.

      Mahdi ja Isa ovat ne joita vastaan Antikristus Perkeleen raivolla raivoaa. Kristuksen tulemus tahdotaan estää.

      Tässä videossa kerrotaan Antikristuksen kauhea voittokulku sodan alussa.

      https://youtu.be/vsZYQlguKf0?si=9RMAbVrh3PkMgsmx


      Onko Antikristus pelkästään USA niin ei ole. Intia puhuu 10 päisestä Ravana hirviöstä. Myös Ranska, Britannia, Italia, Venäjä yms saattaa kuulua tuohon 10 joukkoon. Luultavaa on että Eurooppa avataan idästä käsin.

      Pelottavaa aikaa muille paitsi ehkä Kristuksen omille.

    • Anonyymi

      Ilmestys 12 ja Ilmestys 13 kertovat karua kieltä Lohikäärmeen sodasta tulevaa Messiasta vastaan joka sota on käynnissä.

      Ilmestys 12:5 poikalapsi on syntynyt jonka on määrä paimentaa rautasauvalla

      Mutta Poikaa etsitään niin kiivaasti että hänet temmataan Jumalan luo.

      Lohikäärme joukkoineen heitetään alas maailmaan aiheuttamaan 10 päisen Antikristuksen vallan. Ja tuhoaminen on mielessä Lohikäärmeellä.

      Sopii kysyä nyt että tuleeko Mahdi näissä olosuhteissa maan päälle vai hallitseeko hän taivaasta käsin Jumalan luota vain.

      Emme voi tietää. Ilmestys 13 kertoo että Lohikäärme aikoo pyyhkiä kaiken Mahdiin ja Isaan liittyvän pois maan päältä. Kaikki jotka ei ota pedon merkkiä tuhotaan mahdollisina Mahdin kannattajina.

    • Anonyymi

      Miten asiaan pitäisi suhtautua?

      Mä luulen että itse tahdon nähdä asian seuraavalla tavalla.

      1. Mahdi syntyi meidän ajassa, mutta kun hänet temmattiin taivaaseen hän siirtyi ajassa taaksepäin vuoteen 1780.
      2. Siellä hän alkoi hallita Rautasauvalla eli Avestan oikeudenmukaisuuden perusteella kieltäen kidutuksen ja kuolemantuomion.
      3. Hänet Jumala asetti kuninkaiden sijaan Ranskan vallankumouksessa ja USA n synnyssä.
      4. Mahdin on määrä hallita rautasauvalla oikeuden mukaan 1800-2100 jkr välisenä aikana.
      5. Kun tulee 2100 jkr siirtyy valtaa jälleen kuninkaille vähän hindulaisuuden Intian johdolla, mutta vain jos kuninkaat ottaa huomioon Ihmisten valtakunnan humanismin.

      Mahdi siis hallitsee taivaasta käsin vuosissa 1800-2100 ja on mukana tuomassa Jumalan valtakuntaa maan päälle.

      Lohikäärme turhaan etsii häntä täältä ajasta jossa hän syntyi. Lohikäärme raivoaa turhaan sillä rautavaltikka on ja pysyy taivaallisen Mahdin hallussa.

    • Anonyymi

      Daavidin Psalttarin Psalmi 2 kertoo oleellisen

      ..... kokoontuvat yhdessä Jehovaa ja hänen voideltuaan vastaan.....

      .... Hän sanoi minulle: Sinä olet minun Poikani. Minusta on tänään tullut sinun isäsi.....

      .... Pyydä minulta niin annan kansat perinnöksesi.....

      .... Olkaa siis viisaita kuninkaat.....

      ..... Kunnioittakaa Poikaa tai muuten Jumala vihastuu ja te tuhoudutte....

      .... Onnellisia ovat kaikki häneen turvautuvat.....

      Salaam!

      Pitääkö Mahdin ilmaantua näkyvällä tavalla vielä sen jälkeen kun Lohikäärmeen 10 päinen Antikristus on vallassa ja kaikessa sotavoimassa?

      Sitä en vielä tiedä. Ehkä tuo pahan valtakin on Mahdin käsissä vahaa ja hän pakottaa sen toimimaan Jumalan tahdon mukaisesti?

      Ehkä tuo 10 päinen hirviö on RAUTAVALTIKKA jota Mahdi käyttää kansojen pirstomiseen.

      Emme voi tietää. Merkit hänen tulostaan on olemassa mutta entä jos hänet temmattiin todella vuoteen 1780.......

      Täältä missä hän Ehkä syntyi....

      • Anonyymi

        Hyvähän se on :
        - kun jotkut jännittää niin pirnalleesti - jotta munissah puristaa ja tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on :
        - kun jotkut jännittää niin pirnalleesti - jotta munissah puristaa ja tuntuu

        Vaikka kuolis muutenkin.


    • Anonyymi

      Jesus Kristus kun tulee,niin kaikki paha ja vääryys häviää. Islam tietää,on muurannut sen portin mistä Oikeuden mukaisuus tulee ja he häviävät.
      Paha saa ja Rakkaus jää !

      • Anonyymi

        Ei paha häviä helposti. Katolisen kirkon katekismus sanoo Kristus kuolemallaan ja ylösnousullaan VÄHENSI pahan otetta ja demonien kataluutta mutta ei poistanut pahuutta.

        Samoin Kristuksen suun HENKÄYS Profeetta Isa kykenee vain heikentämään pahaa ei poistamaan sitä.

        Kiitos tuosta tunnustuksesta että Oikeudenmukaisuuden portti on islamin valmistama eli muuraama. Sitä se todellakin on ja Sunna on yksi hieno osoitus siitä.
        Myös Profeetta Jesaja puhuu oikeudenmukaisesta palvelijasta joka vie oikeuden vakaasti kaikille kansoille ja saarille tarkoittaen islamia. Toki Kristukselle myönnetään myös kunniaa uusien virsien tuojana. Hänellä on uudistusten tuojat puolellaan.

        Mahdi, Isa ja Elia ovat todella kauan odotetut Messiaat. Joukosta puuttuu vain Väinämöinen ja ehkä joku muukin vielä, mutta näihin kolmeen saamme nyt aluksi tyytyä. Ei makeaa mahan täydeltä.

        Valitettavaa on uskosta luopumus ja Antikristuksen odotus, jonka Ranska julisti sallituksi. Jos ei muuta apua pikaisesti tule otamme vastaan Antikristuksen sanoi Ranska aikanaan.

        Niin onkin Antikristus matkalla Persiaan ja sen jälkeen Eurooppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paha häviä helposti. Katolisen kirkon katekismus sanoo Kristus kuolemallaan ja ylösnousullaan VÄHENSI pahan otetta ja demonien kataluutta mutta ei poistanut pahuutta.

        Samoin Kristuksen suun HENKÄYS Profeetta Isa kykenee vain heikentämään pahaa ei poistamaan sitä.

        Kiitos tuosta tunnustuksesta että Oikeudenmukaisuuden portti on islamin valmistama eli muuraama. Sitä se todellakin on ja Sunna on yksi hieno osoitus siitä.
        Myös Profeetta Jesaja puhuu oikeudenmukaisesta palvelijasta joka vie oikeuden vakaasti kaikille kansoille ja saarille tarkoittaen islamia. Toki Kristukselle myönnetään myös kunniaa uusien virsien tuojana. Hänellä on uudistusten tuojat puolellaan.

        Mahdi, Isa ja Elia ovat todella kauan odotetut Messiaat. Joukosta puuttuu vain Väinämöinen ja ehkä joku muukin vielä, mutta näihin kolmeen saamme nyt aluksi tyytyä. Ei makeaa mahan täydeltä.

        Valitettavaa on uskosta luopumus ja Antikristuksen odotus, jonka Ranska julisti sallituksi. Jos ei muuta apua pikaisesti tule otamme vastaan Antikristuksen sanoi Ranska aikanaan.

        Niin onkin Antikristus matkalla Persiaan ja sen jälkeen Eurooppaan.

        Näkis vain teitin MAHTINNE KEKSIMYKSET


    • Anonyymi

      Joka tapauksessa kiitän kaikkia kärsivällisyydestä kun olette 2013 kesästä alkaen yli 10 vuoden ajan jaksaneet kuunnella yritystä rauhanomaiseen ratkaisuun koko maailmaa koskevaan Mahdin nimen, tulemuksen, merkkien ja Harun Yahyan innoittamana saarnattuun.

      Valitettavasti rauhasta neuvotteluja ja saarnaamista on turha jatkaa. Antikristus etenee eskatologian kuvauksen mukaisesti ja samoin Islam on valinnut toisen tien kuin Rauhan pitkäjänteinen tuputtaminen.

      Jerusalem aiotaan vallata ja Konstantinnopoli joka lienee Kiova. Ja ehkä Islam vetäytyy ylentämään koko maailman asemesta vain itseään. Sotien tiensä kuninkuuteen.

      Näkemiin, toistaiseksi.

      Herran siunausta.

    • Anonyymi

      Vesa-Matti Loiri - Se kuitenkin liikkuu

      Mistä löydämme Veskun veroisen laulujen miehen. Kiitos Vesa Matti Loiri kaikesta mitä olet tehnyt tämän kansa hyväksi. Nostit esm Leinon runot niille kuuluville paikoilleen takaisin, eli tämän kansan tietoisuuteen.

      ME LIIKUMME LÄPI AJASTA AIKAAN

      • Anonyymi

        Vesa-Matti Loiri Pyhät Tekstit " Sielun Pohjalla"

        Ihmisen sisin on kuolematon, jokainen meistä on kuolemattomia

        JUMALAINEN ON NÄYTELMÄ TÄÄ


      • Anonyymi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe