Kun meitä ei tulekaan.
Hieman ikävä ja vähän pettynytkin
22
514
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa. Minulle ei ole kerrottu kyllä asiasta mitään.
- Anonyymi
Mikä meni ny mönkään?
- Anonyymi
Ihan kaikki. Kuulin semmoisen uutisen, että tuli takatalvi ennen kuin talvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikki. Kuulin semmoisen uutisen, että tuli takatalvi ennen kuin talvi.
Kerro mies myös, mitä teit viime syksynä ja mitä teit sitä aiemmin. Kiinnostaa
- Anonyymi
Miksi noin?
Moro. Oliko trollenska? Se on vähän niin kuin trolli ruotsiksi, mutta ei sinnepäinkään.
- Anonyymi
Trolliina siinä taas kaavailee omia kuvioitaan, jotka eivät toisille sovi.
Kipeää.- Anonyymi
Millä tavalla eivät toisille sovi ja kenelle ei sovi? Eikö se ole pääasia, että sulla täällä trollimiehen palstalla kuvitettavaa riittää tai mitä elämyksiä tästä hermostuneen oloisesta kirjoittelusta nyt haetkaan
Ei kaavaile. Yritin vain lohduttaa toisia, kun niillä iski paniikki. Tiedän kyllä oman tilanteeni.
- Anonyymi
Me saadaan toisemme, älä ole suruissasi!
Nytkin haluaisin olla lähelläsi, kuunnella sinua, silittää pitkiä hiuksiasi ja sanoa korvaasi "kulta, välitän".
Mieheltä- Anonyymi
Voihan kulta kun minulla ei ole hiuksia lainkaan. Muuten kyllä olisi osunut.
- Anonyymi
Silittää pitkiä korviasi,baby Yoda 🧝
- Anonyymi
Oikein kuunnella meinasit ja kaikkea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein kuunnella meinasit ja kaikkea?
Näin olen aikonut. Onko se paha?
- Anonyymi
Hmmm
Puhutko minulle.
- Anonyymi
Voi kulta kun tietäisit, kyllä tulee.
- Anonyymi
Itsehän sä saat minut katoamaan mieti nyt kummoinen olet
- Anonyymi
Kyl se siit!
- Anonyymi
Itsehän sen homman niin väänsit onneksi olkoon kannattaisi miettiä mitä sanoo
- Anonyymi
Vieläkin?? Hyvää yksivuotispäivää!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870