Olen lukenut, että kun ihminen kärsii läheisyyden, kosketuksen ja seksin puutteesta, hän mm. ahdistuu. Minulla on juuri tällainen tilanne. Tiedän mistä paha oloni johtuu, mutta en osaa/saa aikaiseksi tilanteen korjaamiseksi. Täten syön lääkkeitä mielialaan ja ahdistukseen. Eihän tilanne tietty korjaannu täällä asiaa valitellen. Hankala tilanne mikä syö miestä!
Lääkkeitä läheisyyden puutteeseen
6
268
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kauemmin läheisyys, ym. puuttuu, tulee vaikeammaksi lähestyä ja koskea toista ihmistä sitten, jos tilaisuus siihen tulee.
Olen omakohtaisesti huomannut tämän.
Tavallaan vähän kuin vieraantuu koko asiasta. Toki se on opeteltavissa uudestaan.- Anonyymi
Niinpä, sitten mennään vielä kauemmaksi ihmisen hyvinvoinnista! Miksi tämä on niin vaikeaa kohdata nainen, löytää nainen?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kokase maksullista!
- Anonyymi
Onhan elämässä paljon muutakin kuin ainoastaan läheisyys, hellyys, jne.
Jos niitä ei jostain syystä ole, niin voi keskittyä muihin asioihin.
Jos antaa yhden ongelman häiritä mielessä liikaa, niin tietenkin voi ahdistua.
Touhuaa muita juttuja, ja koskettelee ja hellyttelee vasta sitten, jos se tulee mahdolliseksi.- Anonyymi
Yli kymmen vuotta, haloo! Ei tässä enää usko mihinkään. Ei enää jaksa. Harrastukset kärsii aloitekyvyn puutteesta, mielipahasta, ahdistuksesta, epätoivosta! Koko elämä kärsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812