https://www.is.fi/viihde/art-2000009929803.html
"Sanna Kiiskeä syytetään 14 uudesta rikoksesta"
Lainaus wikipediasta:
Vuonna 2015 Kiiski perusti yhdessä ravintoloitsija Mehdi Younesin kanssa Cafee of cartoons Oy -nimisen yrityksen. Yritys hankki oikeudet pyörittää Mumin Kaffe -nimisiä lastenkahviloita Moomin Charactersilta. Yhtiö avasi lokakuussa 2016 kahvilan Helsinkiin ja loppuvuodesta 2016 Tukholmaan.[14] Heinäkuussa 2018 yhtiön piensijoittajat jättivät tutkintapyynnön yhtiön johdon toimista Ruotsin ja Suomen poliiseille, epäillen johdon taloudellisia väärinkäytöksiä. Yhtiö asetettiin omaehtoiseen konkurssiin 31. lokakuuta 2018. Yritys teki tappiota kolmen toimintavuotensa aikana liki puolitoista miljoonaa euroa.
Lainaus päättyy
Tämä herätti epäilyksen, että Sanna on joutunut kusettajien uhriksi liiketoimissa, joka on johtanut henkisen romahduksen kautta näihin uusimpiin maksuvälinepetoksiin. Nimittäin nimi mehdi younes on tuttu nimi jo pitkän ajan takaa, silloin tämä sankari yhdessä poulsenin henkan kanssa huijasivat helsingin liike-elämässä minkä ehtivät, nykyään henkka häärii Texas Pete tulisten kastikkeiden parissa ja vilahtelee myös tunnetun youtubettajan videoilla. Texas Petehän on tunnettu suplassa pyörivän Boys podcastin yhteistyökumppanina ja lausahduksesta: "tänne ne kusiset soosit" liittyen siihen että kuulijat voivat osallistua arvontaan jossa voittaa tuotepalkintoja. En ihmettelisi jos sooseihin maahantuontivaiheessa sotkettaisiinkin ihan oikeaa kusta, vaikka lausahdus on vitsi, niin epärehellinen mies henkka on. Mehdin vaiheista en tiedä, mutta eiköhän hänelläkin uusi uhri jo ole kun pumppasi Sannan kuiviin.
Sanna Kiiski, rikollinen vai sijaiskärsijä
Anonyymi-ap
3
1024
Vastaukset
- Anonyymi
En voi pitää häntä rikollisena. Nyt on niin kovat ajat, että yhdellä jos toisella käy kaikenlaista mielessä joka ei päivänvaloa kestä.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt, että hän on sairas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789