nivelrikko

vaivainen

Kävin juuri lääkärissä kipeän polven takia ja lääkäri antoi diaknoosiksi nivelrikon. Hoidoksi sain Mobic-tulehduskipulääkettä ja veteen sekoitettavaa Arthryl-jauhetta. Haluaisin tietää, jos jollain on kokemuksia kyseisistä tuotteista, miten on auttanut tai olisiko parempia kokemuksia toisista lääkkeistä.

13

3032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • medved

Sain viime viikolla saman diagnoosin ja myös tulehduskipulääkettä ja arthryl-jauhetta.
      Jauhepussissa lukee "sisältää aspartaamia joka muuttuu fenyylialaniiniksi".
      Laitoinpa googleen hakusanaksi fenyylialaniinin ja vähän kummia juttuja löytyi aspartamista: http://www.minaolen.com/lehti/art3_102.html

• vaivainen

Niin oletko käyttänyt saamiasi lääkkeitä kaikesta huolimatta, entä onko tuloksia?

• medved
        vaivainen kirjoitti:

Niin oletko käyttänyt saamiasi lääkkeitä kaikesta huolimatta, entä onko tuloksia?

Käytetty on kaikesta huolimatta. 2 grammaa/päivä ei ole kauhean paljon, mutta silti hiukan arveluttaa ainakin pitkäaikainen käyttö.

Kipulääke kyllä tehoaa, mutta sitä käskettiin käyttää vain 5 pv.
        Arthryliä olen käyttänyt vasta tuon saman 5 päivää, joten en osaa vielä sanoa tehosta. Olen kyllä kuullut, että on muita se on ainakin auttanut.

Oletko muuten kuullut koskaan kylmähoidosta näissä nivelrikkojutuissa? Kuulin uskomattoman tositarinan kylmän veden vaikutuksesta. Kyseessä ei olleet polvet.

• vaivainen
        medved kirjoitti:

Käytetty on kaikesta huolimatta. 2 grammaa/päivä ei ole kauhean paljon, mutta silti hiukan arveluttaa ainakin pitkäaikainen käyttö.

Kipulääke kyllä tehoaa, mutta sitä käskettiin käyttää vain 5 pv.
        Arthryliä olen käyttänyt vasta tuon saman 5 päivää, joten en osaa vielä sanoa tehosta. Olen kyllä kuullut, että on muita se on ainakin auttanut.

Oletko muuten kuullut koskaan kylmähoidosta näissä nivelrikkojutuissa? Kuulin uskomattoman tositarinan kylmän veden vaikutuksesta. Kyseessä ei olleet polvet.

Olen jossain yhteydessä kuullut kylmähoidoista, mutta silloin minulla ei ollut vielä mitään oireita nivelrikosta ja niinpä en silloin ollut asiasta kiinnostunut. Nyt kaikki tieto nivelrikon hoidoista ja ylipäätään, että sitä voi jollain hoitaa, kiinnostaa.

• medved
        vaivainen kirjoitti:

Olen jossain yhteydessä kuullut kylmähoidoista, mutta silloin minulla ei ollut vielä mitään oireita nivelrikosta ja niinpä en silloin ollut asiasta kiinnostunut. Nyt kaikki tieto nivelrikon hoidoista ja ylipäätään, että sitä voi jollain hoitaa, kiinnostaa.

Parikymmentä minuuttia kerrallaan pitäisi kuulemma pitää tosi kylmässä vedessä. Polvia kun ei oiken saa pesuvatiin, päätin lähteä ensi talvena avantouintiin. Avannossa ei kyllä pysty olemaan kuin hetken, mutta jotain on koetettava. Aikaisemmasta kokemuksesta tiedän, että se on muutenkin mukavaa ja rentouttavaa. Nivelreumaiset ovat kauan tienneet avantouinnin hyödyt.

• piitu

hei, mieheni käyttää polviin tuota samaista Arthyl-jauhetta ja hänellä se ainakin toimii jonkin ajan päästä

• vaivainen

Pystyykö miehesi käymään normaalisti työssä, eli tekeekö lääke nivelen kivuttomaksi?

• kesää vaan

Simon

• essi
        vaivainen kirjoitti:

Pystyykö miehesi käymään normaalisti työssä, eli tekeekö lääke nivelen kivuttomaksi?

Itselläni on todettu lannerangan nivelrikko. Olen hoitoalan työssä ja joudun nostelemaan raskaitakin potilaita. Kuinka raskaita taakkoja lannerangan nivelrikosta kärsivä saa yleensä nostaa? Lannerankaanhan tulee kova paine nostettaessa. Kun ranka on kulunut, niin välilevyt voi lentää pois paikaltaan ja sitten voi halvautua.Onko kellään tietoa tästä?

• Olli Lind

Kävin Ecoway:n tilaisuudessa. Siellä eräs keski-ikäinen mies Lapualta kertoi, että hänellä oli nivelrikko, mutta käytettyään 10 nonikapselia ja 10 ternimaitokapselia kuukausien ajan, kivut ensin hävisivät ja nyt voi röntgeneistäkin todeta, että nivelrikko on todella parantunut. Lupasi näyttää minulle röntgenit, mutta vielä en ole niitä saanut.

Olli
      www.nonitieto.fi

• valttia

Kunhan ensin näet ne rtg-kuvat, ja vertaat ennen noni-kuuria otettuihin. Ja kandee lukea vielä ne lausunnotkin. On vain valitettavasti niin, ettei yksi potilastapaus todista mitään. Vaadittaisiin satoja, ja sokkoutettu tutkimus. Kai tämän ymmärrät.

• käyttäjä
        valttia kirjoitti:

Kunhan ensin näet ne rtg-kuvat, ja vertaat ennen noni-kuuria otettuihin. Ja kandee lukea vielä ne lausunnotkin. On vain valitettavasti niin, ettei yksi potilastapaus todista mitään. Vaadittaisiin satoja, ja sokkoutettu tutkimus. Kai tämän ymmärrät.

Arthryl auttaa, mutta ei heti. Syön itse kuureina. Osta heti isompi pakkaus (90 pussia). On edullisempi ja pienellä pakkauksella pääset vasta alkuun. Pidän itse välillä taukoa ja sitten taas n kuukauden satsi tai pdempi jos siltä tuntuu!

• skeptikko
        käyttäjä kirjoitti:

Arthryl auttaa, mutta ei heti. Syön itse kuureina. Osta heti isompi pakkaus (90 pussia). On edullisempi ja pienellä pakkauksella pääset vasta alkuun. Pidän itse välillä taukoa ja sitten taas n kuukauden satsi tai pdempi jos siltä tuntuu!

http://www.mercola.com/article/aspartame/dangers.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe