Tapaus Mauno Mattila.
Miten minä olen siirtynyt konservatiiviseen helluntailaisuuteen, kun olen kirjoilla luterilaisessa kirkossa.
-Vastaan että ja sinä porttokirkon kanssa vehkeilet ei se poista sinusta sitä henkeä joka sinussa vaikuttaa. Tunnustukselliset luterilaiset eivät hyväksy sinua joukkoonsa. Heidän kirkkoon sinua ei hyväksytä. Sanoit: kuuntelijoistani kyselyssä suurin osa on luterilaisia ja helluntailaisia kuuntelee minua siinä missä vapaakirkollisia, baptisteja, metodisteja kuin mihinkään kuulumattomiakin. Että eihän karismaattisuudesta vauhtia ottanut insinööri sitä ymmärrä että opista piittaamattomilta sekaoppisilta oikea oppi on kadonnut. Eikä kuten edellä mainitsin Mauno ei ole päässyt irti helluntailaisten hengestä ei kasteesta eikä monesta muustakaan.
Tapaus M.M
16
288
Vastaukset
- Anonyymi
Puhuuko Mattila kielillä kertoisiko hän itse siitä kyselee eräs uusilla kielillä puhuva.
- Anonyymi
Puhuu.
Vastasi eräs , joka kuullut Mattilan puhuneen kielillä. Puhun itsekin silloin tällöin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu.
Vastasi eräs , joka kuullut Mattilan puhuneen kielillä. Puhun itsekin silloin tällöin.Siinä tapauksessa kuten arvelinkin että Mattilaan on jäänyt helluntailaisten henki. Itse asiassa olin varma, mutta ilman todistetta ei voi tuomita ketään. Mattila pitää piilossa sitä henkeä joka hänessä vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa kuten arvelinkin että Mattilaan on jäänyt helluntailaisten henki. Itse asiassa olin varma, mutta ilman todistetta ei voi tuomita ketään. Mattila pitää piilossa sitä henkeä joka hänessä vaikuttaa.
Onko se povarissa vai hatunalla vai missäkönä.
Ainutlaatuisen älyvappaa aloitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa kuten arvelinkin että Mattilaan on jäänyt helluntailaisten henki. Itse asiassa olin varma, mutta ilman todistetta ei voi tuomita ketään. Mattila pitää piilossa sitä henkeä joka hänessä vaikuttaa.
Olisiko uusin youtubevideo, jossa Mauno puhuu kielillä kanssa tai joku uusimmasta päästä lokkuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se povarissa vai hatunalla vai missäkönä.
Ainutlaatuisen älyvappaa aloitus.Älyvapaa uudesti kastettu ei ymmärrä aloitusta kun päässä humisee ja jalat eivät kanna.
Rauhan tervehdys.
Jos (terveen) karismaattisuuden rajaa yksinomaan kielillä puhumiseen, on todella suppea käsitys hengellisestä elämästä ja Pyhästä Hengestä. Jumalan armo vaikuttaa moninaisesti.
Kaikki tyyni, tässä raamattutunnilla vaan kielillä puhumistakin, että mitä se on ja mitä se ei ole.
https://www.youtube.com/watch?v=dpiBhKfnkR0
Siunauksin, MM.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko uusin youtubevideo, jossa Mauno puhuu kielillä kanssa tai joku uusimmasta päästä lokkuussa.
YouTube ken neth kopeland ( tervetuloa helvettiin 666 ) speaking tongue ja katsokaa mikä henki sen näkee
- Anonyymi
Ingenjör_81 kirjoitti:
Rauhan tervehdys.
Jos (terveen) karismaattisuuden rajaa yksinomaan kielillä puhumiseen, on todella suppea käsitys hengellisestä elämästä ja Pyhästä Hengestä. Jumalan armo vaikuttaa moninaisesti.
Kaikki tyyni, tässä raamattutunnilla vaan kielillä puhumistakin, että mitä se on ja mitä se ei ole.
https://www.youtube.com/watch?v=dpiBhKfnkR0
Siunauksin, MM.En väitä että sinussa on riivaajahenki, koska sen todistaminen minusta vaatii aina perusteellisempaa analyysiä. Väitän vain sen helluntailaisten hengen pitävän sinua otteessaan, minkä näen kasteasian kohdalla.
Katselen videoita ja teen johtopäätöksiä kaikista jopa uskallan puuttua Lutherinkin mielipiteisiin, opillisiin en puutu. Mitä Luther puhui talmudin juutalaisista sen teki Raamatun sanalla siihen sanon Aamen. Raamatulla kertoi mitä kasteen uudistajille pitäisi tehdä. Ehkä silloin se oli oikein, mutta en tappaisi lahkolaisia jos siihen minulla olisi valta. Elämä on lyhyt miksi lyhentää sitä vastustajien kohdalla?
- Anonyymi
Kommunismikin on saatanallisuutta. saatanan lapset ovat teheet oikeusjärjestelmän, jossa antisemitismi ei ole rikos.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7de21bbc-936e-4219-b0ff-fadd6d0f59ab- Anonyymi
Stalinistit Lenin Marx Engels jutut kibbutsit on juutalaisten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalinistit Lenin Marx Engels jutut kibbutsit on juutalaisten
Parasta muuttaa sinne arabiaan nyt tänään heti ettei jää poraamaan tänne kun taas sotaa tai muuta tulee Venäjälle pääset vielä yksi bussi Kampista vie Pietariin sieltä suora lento Israeliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta muuttaa sinne arabiaan nyt tänään heti ettei jää poraamaan tänne kun taas sotaa tai muuta tulee Venäjälle pääset vielä yksi bussi Kampista vie Pietariin sieltä suora lento Israeliin.
Gazaan mieluummin.
- Anonyymi
Miksi jaksat vaivata päätäsi moisella? Miksi kulutat aikaa moiseen turhuuteen?
- Anonyymi
Se ei ole turhuutta. Eikä älykkään pää siitä vaivaannu vaan se on kiinnostavaa toisin kuin yksinkertaisten tylsät kommentit, jotka eivät kiinnosta typeryydellään ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole turhuutta. Eikä älykkään pää siitä vaivaannu vaan se on kiinnostavaa toisin kuin yksinkertaisten tylsät kommentit, jotka eivät kiinnosta typeryydellään ketään.
aamen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807