Kaivattuni rakkaani kanssa. Mulla on ihan pas-ka olo, tuli oli kun oisin pettänyt jos se tältä tuntuu. Kaduttaa että tein niin kun rakastan vain häntä ja joskus juttelen täällä ajatellen että hän vastaisi.
Kirjottelin huvikseen toisen kuin
34
476
Vastaukset
- Anonyymi
No kai sitä nyt keskustella voi kenen tahansa kanssa...
- Anonyymi
Ei se tunnu oikeelta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on kiihkouskovaisia, taidat olla aloittamassa kiihkouskollisuuden tietä taas sinä aloittaja. Ei kukaan oikeasti siitä pahoita mieltään jos toiset keskenään keskustelee, eri asia jos sitten tekee sitä tahallisesti tehdäkseen toisen mustasukkaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flirttaillut ei ole oikein toisen kanssa ikinä jos on jo kaivattu.
Mikään tekosyy ei päde tuossa toiminnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut on kiihkouskovaisia, taidat olla aloittamassa kiihkouskollisuuden tietä taas sinä aloittaja. Ei kukaan oikeasti siitä pahoita mieltään jos toiset keskenään keskustelee, eri asia jos sitten tekee sitä tahallisesti tehdäkseen toisen mustasukkaiseksi.
Ap ymmärtää että on oikea ja väärä. Toisiin vetoaa väärä ja toisiin oikea. Se on hyvä asia että väärä tuntuu ihmisestä pahalta. Muuten tulee tuollaiseksi paatuneeksi valehtelijaksi.
- Anonyymi
Sellaista sattuu sos.medioissa 👩
- Anonyymi
No se riippuu mistä kirjoittelitte ja teitkö sen ihan tietoisesti, olematta tilanteen vietävissä..
Varmaan loukkaa häntä joka sinusta välittää, jos on huomannut.- Anonyymi
Todellakin nostaa vihan pintaan.
- Anonyymi
Arvasin kaikki näkyy päältä ja läpi.
- Anonyymi
Minä vittuunnuin niin kaivattuun ja yhteen ämmään. Että tein jotain kivaa yhden miehen kanssa. Oli kyllä ihanaa. Ainakin hetken.
- Anonyymi
Onnea teille, arvasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille, arvasin.
Nyt se on tapahtunut. Tosin päätettiin että ollaan vaan kavereita. Saman ikäisiä ja yhtä vittuuntuneita. Ystävyys on kyllä hienoa, hänen kanssaan sitä on. Ainut joka minua on puolustanut tai suojellut. Rakastan kyllä.
- Anonyymi
Minä en kyllä itse lähtisi tuollaiseen mutta jokainen tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se on tapahtunut. Tosin päätettiin että ollaan vaan kavereita. Saman ikäisiä ja yhtä vittuuntuneita. Ystävyys on kyllä hienoa, hänen kanssaan sitä on. Ainut joka minua on puolustanut tai suojellut. Rakastan kyllä.
Niin. Voitte aina välillä panna kun alkaa vituttaan.
Fwb. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Voitte aina välillä panna kun alkaa vituttaan.
Fwb.Tai te vaikka hakata ja yrittää pitkälle sairaslomalle jotta saisi itse hyötyä ja säilyttäisi oman elämän edut ja saisi lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai te vaikka hakata ja yrittää pitkälle sairaslomalle jotta saisi itse hyötyä ja säilyttäisi oman elämän edut ja saisi lisää
Suurin pettäminen mitä ikinä kukaan ryhmä on tehnyt. Jos siinä ja kun olit mukana niin kyllä tunteet siihen kuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin pettäminen mitä ikinä kukaan ryhmä on tehnyt. Jos siinä ja kun olit mukana niin kyllä tunteet siihen kuoli.
Luuletko etten ikinä saisi tietää ja lopulta vain hyväksyisin paikan elämän jotta muut saisi hyvää ja parempaa elämään? Olethan aika kuvottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko etten ikinä saisi tietää ja lopulta vain hyväksyisin paikan elämän jotta muut saisi hyvää ja parempaa elämään? Olethan aika kuvottava.
Toivottavasti saatte kunnolla huonoutta elämäänne,ketkä siinä olivatkaan mukana. Hyi vitsi mitä sakkia ootte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan minä oo ollut missään ryhmässä enkä mene.
- Anonyymi
Aikaivatun puolisoonko vittuunnuit, pysykää vain yhdessä, jos toi on totta!
- Anonyymi
Eikait se maailmanloppu ole...
- Anonyymi
Nyt se sitten varmaan jättää sut. Jos siis tunnistaisi sut täältä ja kävisi täällä ja tuntisitte toisenne.
- Anonyymi
Ei jätä.
- Anonyymi
Haistakaa persettä kiusaajat. Varmaan vähäpätöinen asia mutta kun sekin tuntuu väärältä!
- Anonyymi
Taidat olla lapsi vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla lapsi vielä.
Itsetoi ap täällä haukkuu ummet ja lammet, sit laitetaan yhdessämarionettien kaa kaikki kiusatun syyksi! Hänelle turhaan kiusatulle tehdään sit psyykkistä ja fyysistä väkivaltaa, se on toi olga. T, jpka johtaa pudiksella tätä marionettien laumaa, sairaita heidän måste bi! T. Nainen, jota on kiusattu ja satitettu yli 10v.on jo voimat vähissä!
- Anonyymi
Anonyymi ap=olga törrö, ilkein ihminen maan päällä.
- Anonyymi
Joo, tuo ei ole kovin reilua toimintaa, koska olet antanut ymmärtää, mutta et ole ymmärtänyt antaa. Ole sitten jatkossa tarkempana, että et huutele vieraisiin pöytiin. Keskity vain siihen oliko se nyt ensirakkaus(?) ja päästät samalla toiset jatkamaan matkaansa.
- Anonyymi
Ikävää. Millä tavalla on annettu ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää. Millä tavalla on annettu ymmärtää?
jos-sana jäi tuosta pois, eli jos olet antanut ymmärtää, mutta et ole ymmärtänyt antaa.
- Anonyymi
Syö ikävään muroja ja juomaksi lasi piimää... Ja lisäksi paskaoloon istu pöntölle
ja työnnät kurapaskat ja laulat hoosiannaa pipo korvilla...Voi hommetti, että sai nauraa tällekin vastaukselle. Anteeksi vain, lähti filmi pyörimään päässä. 😂
- Anonyymi
Tuskin se kaivattuasi haittaa kun ei tiedä asiasta mitään.
Mutta koita ajatella sitä ihmistä, jonka kanssa juttelit. Hän voi kuvitella että haluat enemmän. Minä en halua täällä mitään mutta osa tuntuu kuvittelevan, että heillä on oikeasti joku palstasuhde päällä. Älä anna heille turhaa toivoa.- Anonyymi
EVVK! Sun valheet! Puhuisit joskus totta edes täällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231