https://rumble.com/v2x5t3m-otakantaa.fi-koronarokotekysely-miksi-kannattaa-vastata.html
Kannattaa vilkaista. Koskettaa meitä kaikkia.
Rokotehaittakysely dokumentti
Anonyymi-ap
5
299
Vastaukset 5
- Anonyymi
Älkää vastatko THL:n kyselyihin joiden tarkoitus vähätellä haittoja
- Anonyymi
Tässä ei oo vähättelyistä kyse
- Anonyymi
Eikä THL:stä vaan STJ:stä Suomen Terveysjärjestöstä.
- Anonyymi
Miten on, jos rokotevastainen henkilö sairastuu ykköstyypin diabetekseen, ja pysyäkseen hengissä hänen on pistettävä insuliinia piikillä itseensä. Kuinka hän uskaltaa pistää, piikissähän voi olla mikrosiruja tai mitä siellä nyt ikinä voikaan olla? Kertokaapa itse, teillä on varmaan hyvä selitys tähänkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 74451
- 33425
- 37416