He mielellään sivuuttavat nämä jakeet, kun nääs, ei oikein sovi heidän oppeihin.
Voidaankin kysyä:
Miten Job tunnisti 1000 vuotta ennen Jeesusta, lunastajansa?
Miten hän saattoi sanoa, että kuolemansa jälkeen hän näkisi Jumalan?
Eihän kuolleet JT:n mukaan tiedä mitään, eikä näe mitään.
Tähän Raamatunkohtaan, heillä on selityksiä selitysten perään.
Job 19:25-27.
25. " . . .minä tiedän LUNASTAJANI elävän, . . ."
26. " . . ., saan minä nähdä Jumalan . . ."
27. " Hänet olen minä näkevä apunani; minun SILMÄNI saavat nähdä hänet. . ."
Katsotaan kuinka pitkät "liirum laarumit" mainosvaltuuteetu saa aikaan?
Kiusallinen Raamatunkohta JT:lle Job.19:25-27.
9
287
Vastaukset
- Anonyymi
Liirum laarumi!
- Anonyymi
Paljon muutakin kiusallisia Raamatunkohtia heillä on. Esim. Apt.4:19, 2 Joh.9-11., Gal.1: 7-9 ja kaikki ne lukemattomat kohdat, jossa kerrotaan, että Jumala vihaa valehtelua.
- Anonyymi
APT 5:3 Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä 5:4 Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä
-Tuossa Jumala varoittaa ja rankaisee valehtelemisesta.
Raamatun mukaan näkyy Pyhä Henki olevan yksi Jumalan nimistä.
Eikä sähkönkaltainen voima, mikä puolestaan on eloton fysiikan ilmiö, jonka vartiotorni on omaksunut opetettavaksi pyhän henkensä selitykseksi.- Anonyymi
"-Tuossa Jumala varoittaa ja rankaisee valehtelemisesta. "
Samainen Jumala tai sen kolmasosa syyllistyi valheelliseen ennusteluun oman "pikaisen paluunsa" suhteen liki 2000 vuotta sitten ja jonka piti tapahtuman valo- ja pilivitehostein.
- Anonyymi
Palstalla ahkeroivat "aidot uskovat" seuraavat uskollisesti fariseuksen vs. publikaanin rukouksen mallia.
Onhan se helpompaa ja uskolleen farisealaisen virtuaalivahvistusta antavaa etisiskellä tikkua naapuritonttilaisten silmistä kuin havahtua omaan tukkiinsa ... sama uskovien piirissä vallitseva ruma meno jatkunut ensimmäiseltä vuosisadalta alkaen.
Kristinukson kulmakivi ... "pikainen paluu" on jullikka, joka sekin käy Raamatun sivuilta esille, vaikka tuon oharin jälkeen alkoivatkin 2000-vuotiset vedätyksen meriselitykset.
Rakas ystävä kongitiivinen dissonanssi rientää "aidon uskovan" avuksi ... - Anonyymi
tervetuloa JT seuraan, maailman ainoaan tosi kristillisyyteen mukaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821259Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611000Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12959Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139900Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694