Pikkulasten rokotus

Anonyymi-ap

Kuinka on edes mahdollista että vanhemmat antaa lapsiaan joihinkin kokeellisiin rokotus ohjelmiin?
Ei edes tietoa kuinka nämä uudet rokotteet vaikuttaa myöhemmin.
Ymmärrän että rokotteet täytyy jossainvaiheessa myös ihmisillä testata mutta että pienillä lapsilla. Ei ole lapsilla sanavaltaa tuohon ja silti heidän loppuelämästään kyse.
Se että vanhemmat saa loistaa"hyväntekijänä" ei lämmitä jos lapsi saa vakavia seurauksia myöhemmässä vaiheessa elämää.
Historia kertoo ettei aina ole rokotteet turvallisia olleet.

7

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melkein aina rokotteet ovat turvallisia. Siksi rokotamme pikkulapset.

• Anonyymi

Aloittajalta valeuutinen. Varokaa hänen viestejään.

• Anonyymi

Mikä on valeuutinen?
      Kyllä niin lapsilla kuin myös aikuisille on testi rokotuksia.
      Lapsethan saa neuvolassa nämä tavanomaiset rokotukset joka on erittäin hienoa. Täysin vastuutonta on jättää lapset rokottamatta.
      Mutta tottakai uudet rokotukset testataan ensin pienemmillä ryhmillä. Laillista ja ollut käytäntönä jo kymmeniä vuosia.
      Ja täysin turvallista

• Anonyymi

Aloittajan provo on valeuutinen.

• Anonyymi

Kyllä teidän olisin pitönyt käydä osastolla jossa hoidettiin korona potilaita. Otatko vastuu jos lapsesi kuolee kun ei hoitajia riitä hoitamaan.
      On helppo sanoa kun itse ei tarvi laittaa tikkua ristiin. Asioiden eteen. Ajattele kun hoidat näin kauheaa tautia jotka joutuu teholle. Itsellä lapsia kotona kun pieniä lapsia jotka eivät varmaan selviä kun sairastuu syöpähoidot päällä. Siinä on syy miksi sairaanhoitajat vaihtaa työpaikkaa kun jotkut heittää läskiksi. Muuta ei tarvii kui pitää maskia ja käsidesiä köyttö turva väli
      Jos tää tälläistä on jokainen itse hoitakoon kotona korona potilaat.. niihin hoitajat sairastu ja joutuivat olemaan pois töistä....Siis ei enää hoideta korona potilaita sairaalassa omaiset hoitaa ja nää jotka vaahtoo että eivät ota rokotteita he ovat hyvä koe ryhmä vapaa ehtonen.

• Anonyymi

Nyt tulee yhteiskunnalle edulliseksi.korona potilaita ei enää hoideta sairaalassa. Omaiset hoitaa ainakin tämä ryhmä joka vastustaa maskit ym.huu haa.

• Anonyymi

Muistakaa toisia ihmisiä pitää osata kunnioittaa muttaa tää menee yli ymmörräksen,et vaikka toinen kuolee kunbet välitä. Mun ei sitten tarvi hoitaa korona potilasta hoitakoon omaiset. Muutenkin parempi niin saadaan saadaan rajattua heidät karanteeniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135