Tätä lausetta soisi useamman toimeliaan naisen käyttävän.
Välttyisimme liikakansoitukselta ja näin Maapallomme pelastuisi.
Ilmastomme pelastaa ainoastaan lihansyönnin lopettaminen. Tähän ihannepäämäärään pääsyä edistää vihervasemmistomme joka esittää lihansyöntikieltoa päiväkotien ja koulujemme ruokaloissa.
Ja kukas muukaan kuin Venäjä sätkii tätäkin hienoa aatetta vastaan. Katsokaapas tätä:
https://mvlehti.net/2023/10/19/venajalla-harkitaan-lakisaateista-vegetarismin-kieltamista-lapsilta/
Osaatkos vetää sen ajoissa ulos..?
24
254
Vastaukset
- Anonyymi
"Syntinen on se joka laskee siemenensä maahan" sanoo Raamattu.
- Anonyymi
Käytä kortsua tai lampaansuolta.
- Anonyymi
Ählyjen ei tarvitse edes ottaa sitä suolta pois lampaasta!
- Anonyymi
Joo se on parempi sanonta kuin "Joko se on sisällä?"
Olen käynyt lomailemassa Pattayalla neljän vuosikymmenen aikana n. 30 x.
Keskimääräiset pituudet lomilleni ovat olleet n. 3 viikkoa. Päivissä siis n. 6- 700 öbaut.
Min. joka toinen päivä olen vaihtanut seuralaistani eli sisään-ulos- tyttöjä on ollut aika liuta eli satoja.
Jos joku pitää tätä kehumisena niin lyökööt tiskiin paremmat lukemat.
Persekärpänen on ylen ihastunut Thaimaan tyttöpoikiin niin tässä hänelle pientä tietoa. Pyllypano ja nuoleskelu vain 1000 baht eli n. 30 €.... :
https://www.youtube.com/watch?v=VvgX3UEkGdU- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Olen käynyt lomailemassa Pattayalla neljän vuosikymmenen aikana n. 30 x.
Keskimääräiset pituudet lomilleni ovat olleet n. 3 viikkoa. Päivissä siis n. 6- 700 öbaut.
Min. joka toinen päivä olen vaihtanut seuralaistani eli sisään-ulos- tyttöjä on ollut aika liuta eli satoja.
Jos joku pitää tätä kehumisena niin lyökööt tiskiin paremmat lukemat.
Persekärpänen on ylen ihastunut Thaimaan tyttöpoikiin niin tässä hänelle pientä tietoa. Pyllypano ja nuoleskelu vain 1000 baht eli n. 30 €.... :
https://www.youtube.com/watch?v=VvgX3UEkGdUTykkäät pojista, myönnä jo.
- Anonyymi
Vähäks halpaa. Mistään saa noin halvalla.
- Anonyymi
Lihansyönnin lopettaminen olis tietty kivaa mutta jos lähdettäis siitä että yleensäkään voisi valita. Muistaakseni ranskilaiset oikein pakottavat syömään lihaa kouluissa. Kasvisruoka ei mahdollista. Kauhean tarkkaa sekin on saatana. Meidän koulussa opettaja "reservin upseeri" oikein nöyryytti yhtä oppilasta kun yhtenä päivänä ei syönyt juurikaan mitään. On ne miehiä ne kun siitäkin täytyy vaivaa nähdä.
- Anonyymi
Jumalauta, se Viki on taas väärässä.
Tuo "ajoissa ulos" ei ole mikään tae siitä etteikö vahinkoja synny.
Sellaista ehkäisykeinoa siis ei ole olemassa, se on kuviteltua. On ihmisellä sellaisia olotiloja joissa kasvissyöntimahdollisuudet huomattavasti rajoittuvat.
Diabetes: hiilihydraattiravinnonmääräänsä joutuu potilas ankarasti tarkkailemaan.
Kuten keliakia, joka käytännössä estää gluteenin nauttimisen ja sitä myötä ravinnosta on poistettava suurin osa viljoista (ruis, vehnä, jne.).
Sitten on sellainen kuin IBS (Irritable Bowel Syndrome), missä rajoitukset koskevat vielä suurempaa osa mahdollista kasviravintoa.
Kasvisallergioita on sitten vaikka kunka. Selleriallergia taitaa olla yksi tunnetuimmista. Hitunenkin selleriä ruoassa voi tappaa selleriallergikon.
Joten hihhulointi kasvisravinnon puolesta saattaa koitua terveydellekin vaaralliseksi.
Huomattavaa, että lihan suhteen tällaisia esteitä ihmisellä ei juurikaan tunneta. Vaan ovat lihan syönnin esteet aina uskonnollis-kulttuurillisia.- Anonyymi
Ei täällä ketään mihinkään pakoteta mutta pakko syödä lihaa kun kats kun sulla on tuo IBS ja selleriallergia. Oma tahto riistettiin taas näppärästi tälläkin tavalla. Itse en pidä lihansyönnistä kun siitä tulee kurja mieli jos täytyy lahdata elävä olento ravinnoksi. Olen toki seinähullu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ketään mihinkään pakoteta mutta pakko syödä lihaa kun kats kun sulla on tuo IBS ja selleriallergia. Oma tahto riistettiin taas näppärästi tälläkin tavalla. Itse en pidä lihansyönnistä kun siitä tulee kurja mieli jos täytyy lahdata elävä olento ravinnoksi. Olen toki seinähullu.
Miten niin on pakko syödä lihaa?
- Anonyymi
Sinähän tykkäät pojista.
- Anonyymi
Vikin mielestä jos poika meikkaa ja pukeutuu tytöksi niin hän on silloin tyttö. Viki ei ole niin kovin tarkka millaista reikeliä on tarjolla.
>>>Ja kukas muukaan kuin Venäjä sätkii tätäkin hienoa aatetta vastaan. Katsokaapas tätä:<<<
Ei taida edistää hyviä suhteita Intiaan.- Anonyymi
Intian suurkaupungeissa saa pannakseen parilla eurolla.
Siihen nähden Pattayalla on kallista. Anonyymi kirjoitti:
Intian suurkaupungeissa saa pannakseen parilla eurolla.
Siihen nähden Pattayalla on kallista.Tarkoitin kyllä kasvissyöntiä, mikä hindulaisuudessa ja parissa muussakin Intian uskonnossa on sääntönä.
- Anonyymi
Ei lasten teko ole haitallista, jos niitä tekevät oikeat ihmiset ja haitattomia uskontoja edustavat.
- Anonyymi
Höpö höpö. Ruotsissa on huomattu että monill naispuolisilla asevelvollisilla on huonot veriarvot. Asiantuntija sanoo että niiden pitäisi syödä lihaa, kalaa ja kananmunia.
Lisäaineilla varustetut kummalliset lihankorvikkeet eivät ole terveellisiä.Naisilla yleensäkin on alhaisempi hemoglobiiniarvo. Johtuisiko kuukautisista?
>>>Lisäaineilla varustetut kummalliset lihankorvikkeet eivät ole terveellisiä.<<<
Tämä on todella kummallista, että miksi niiden vegaanisyöjien pitää tehdä "pihvejä" ja "makkaroita", jotka eivät missään tapauksessa ole mitään pihvejä eikä makkaroita.
Heidän sydämissään elää selvästikin ihanan lihan kaipuu, jota tyydyttämään nuo valemakkarat ja valepihvit ovat.
Ajattelevatko edes yhtään sitä kuuluisaa hiilijalanjälkeään? Monimutkaisesti "makkaraksi"/"pihviksi" prosessoidulla kauralla/soijalla/härkäpavulla se on aivan varmasti paljon paljon suurempi kuin kaurahiutaleilla tai noilla pavuilla sellaisenaan.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Naisilla yleensäkin on alhaisempi hemoglobiiniarvo. Johtuisiko kuukautisista?
>>>Lisäaineilla varustetut kummalliset lihankorvikkeet eivät ole terveellisiä.<<<
Tämä on todella kummallista, että miksi niiden vegaanisyöjien pitää tehdä "pihvejä" ja "makkaroita", jotka eivät missään tapauksessa ole mitään pihvejä eikä makkaroita.
Heidän sydämissään elää selvästikin ihanan lihan kaipuu, jota tyydyttämään nuo valemakkarat ja valepihvit ovat.
Ajattelevatko edes yhtään sitä kuuluisaa hiilijalanjälkeään? Monimutkaisesti "makkaraksi"/"pihviksi" prosessoidulla kauralla/soijalla/härkäpavulla se on aivan varmasti paljon paljon suurempi kuin kaurahiutaleilla tai noilla pavuilla sellaisenaan.Unohtamatta sitä että kasvattaakseen ne pavut sitä peltoa piti ensin tehdä perkeleesti kaatamalla puita. Puissa asuvilla linnuilla yms eliöstöltä lähti elinympäristö vaihtoon.
Jotta papuja ei syö joku eläin tai hyönteinen se piti tappaa pois; ei vain yksittäinen, vaan koko kyseinen eliöstö siltä alueelta.
Jne.
Kasvisruokaa on vain siksi että paljon asioita tuhottiin; se kasvaa VERELLÄ.
Tätä ei Itu-Hipit(tm) halua koskaan myöntää. Anonyymi kirjoitti:
Unohtamatta sitä että kasvattaakseen ne pavut sitä peltoa piti ensin tehdä perkeleesti kaatamalla puita. Puissa asuvilla linnuilla yms eliöstöltä lähti elinympäristö vaihtoon.
Jotta papuja ei syö joku eläin tai hyönteinen se piti tappaa pois; ei vain yksittäinen, vaan koko kyseinen eliöstö siltä alueelta.
Jne.
Kasvisruokaa on vain siksi että paljon asioita tuhottiin; se kasvaa VERELLÄ.
Tätä ei Itu-Hipit(tm) halua koskaan myöntää.TV-dokumentissa kerrottiin joku vuosi sitten miten Paraguayssa on tuhottu metsät melkein täydellisesti soijaviljelmien tieltä.
Kertojia dokumentissa olivat paraguaylaiset itse, eli ei mikään Greenpeace siis.
Toivokaamme, että jokainen vegaani sitä lötköä soijamakkaraa käristäessään suo muutaman minuutin ajatuksissaan Paraguayn kadonneille metsille.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
TV-dokumentissa kerrottiin joku vuosi sitten miten Paraguayssa on tuhottu metsät melkein täydellisesti soijaviljelmien tieltä.
Kertojia dokumentissa olivat paraguaylaiset itse, eli ei mikään Greenpeace siis.
Toivokaamme, että jokainen vegaani sitä lötköä soijamakkaraa käristäessään suo muutaman minuutin ajatuksissaan Paraguayn kadonneille metsille.Luulet vain.
Itu-Hippi ei ole tarpeeksi älykäs, koska ruoasta ei saa riittävästi energiaa aivoille, tuollaiseen toimintaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992