Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Auttakaa miehet

Anonyymi-ap

Olen sporttinen ja jatkuvasti (tänään viimeksi) kauniiksi kehuttu nelikymppinen nainen, leski.
Olen jo luopunut kaikista ikä ja ulkonäkövaatimuksista koska en ole pinnallinen

Jokaisella deittisivulla saan yli 100 vastausta päivän aikana


Onko tämä liikaa vaadittu että

Mies on sen verran sporttinen että pysyy perässäni

Mies ei omista eikä halua lapsia (vihaan lapsia, pilaavat romantiikan ja intohimoisen seksin mitkä kuuluu peruselämään)

Miehellä ei ole mökkiä (en sinne suostuisi kuitenkaan vaan miehen tulisi se myydä)

Olen muutaman viikon etsinyt seuraa netissä, alkoholia en käytä. Minut on haukuttu rasistiksi, nirsoksi, vaativaksi ja mielisairaaksi. Minua on muutaman kerran yritetty rahalla ostaa seuraksi ja pyydetty virtsaamaan päälle.

159

2566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos olet liikaa viriili saman ikäisille miehille,etsi nuodenpia,

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180610027

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tämä kuulostaa basic instinct tunnelmalta, jääpiikki odottaa tyynyn alla, iik.

      AV

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt mitään. Kaikista pahimpia on sellaset jotka haluaa käpertyä sohvalle ja olla kotihiiriä. Se on epäterveellistä ja jokaisen tulisi se tietää.


    • Anonyymi

      Sporttinen ja ei mukeloita? Jos et sadoistakaan löydä noilla vaatimuksilla kumppania niin jossain on todellakin vikaa, paha sanoa missä

      • Anonyymi

        Vaikka mullakaan ei ole lapsia, niin tuo ap:n ”vihaan lapsia” ainakin on hieman luotaantyöntävä toteamus. Mitähän kaikkea on suustaan päästänyt miehiä etsiessään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mullakaan ei ole lapsia, niin tuo ap:n ”vihaan lapsia” ainakin on hieman luotaantyöntävä toteamus. Mitähän kaikkea on suustaan päästänyt miehiä etsiessään?

        En oo mitään päästäny, 2 viikkoa ollu ilmotus :)


      • Anonyymi

        Ainakaan omassa ikäluokassa eimole helppoa löytää henkilöä jolla ei olisi mökkiä ja lapsia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mullakaan ei ole lapsia, niin tuo ap:n ”vihaan lapsia” ainakin on hieman luotaantyöntävä toteamus. Mitähän kaikkea on suustaan päästänyt miehiä etsiessään?

        Tuohan on aivan karmaiseva akka.
        Selvästi narsisti - myy, ukko, mökki ja tapa penikat!


    • "Jokaisella deittisivulla saan yli 100 vastausta päivän aikana"

      Siis sulla on profiili jokaikisellä deittisivulla mitä olemassa on? Ja saat niihin kaikkiin yli 100 vastausta päivässä?
      Kannattaisko vähän vaikka karsia nuista profiileista ensin🤔

      Ja tota niin, mullei oo deittisivustoista kokemusta, mut eiks niissä ny perusajatus ole se, et sinne saa laittaa niitä kriteereitä millä sitä kumppania etsii,
      Ettei tarvis sieltä sun joka deittisivuston profiilien satojen vastausten seasta yrittää poimia tyyppejä nuilla spekseillä, niinku👍

      • Anonyymi

        Niin oon hetken ollu. Alle 24h. Tinderis tein ennätyksen ja olin 12h. Alkaa nää deittisivut just siks ahdistaa ku HETI tulee se sata yhteydenottoa ja ihan mahdotonta tietää kuka paras ku kokoajan tulee lisää ja lisää viestiä eri ihmisiltä????


        Miten kuuluu toimia?


      • Anonyymi

        Oon siis kokeillu näitä ilmaissivuja hetken 2 viikon aikana
        Valo
        Deitti.net
        Suomi24 treffit
        Tinder

        Mietin jos ettis jonku superkalliin sivuston koska noissa on niin roskasakkia et edes surkeimmasta leffasta ei löydy sellasta. Eli jos siitä seuranhausta joutus maksaa vaik 300€ niin rajaisko pois noita väkivaltaisis kiduttajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis kokeillu näitä ilmaissivuja hetken 2 viikon aikana
        Valo
        Deitti.net
        Suomi24 treffit
        Tinder

        Mietin jos ettis jonku superkalliin sivuston koska noissa on niin roskasakkia et edes surkeimmasta leffasta ei löydy sellasta. Eli jos siitä seuranhausta joutus maksaa vaik 300€ niin rajaisko pois noita väkivaltaisis kiduttajia?

        Tuskin


    • En auta. Jos tarttee hinkata eri treffisaiteilla/palveluissa, on jo lähtötilanteessa jotain ongelmaa (kohtaanto?), eikä asia jaksa minua kiinnostaa.

      Toiveita/vaatimuksia kumppanikokelaalle saa olla juuri niin paljon kuin itse haluaa, siinä ei ole mitään väärää, kunhan suostuu mukisematta hyväksymään sen, että niin niitä toiveita/vaatimuksia saattaa olla niillä kumppaniehdokkaillakin, jolloin homma menee haastavaksi tai vähintäänkin kaupankäynniksi.

      Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Oletpa tänään kyyninen. Oletko millon saanut viimeksi? Mietin tosiaan että jos deittipalvelu on kallis niin ihan kaikki ei sinne mene


      • Anonyymi

        Ja joo nimenomaan kohtaanto-ongelma kun mun ikäset hakee 20-vuotiaita. Ihan tutkailen et mitä haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa tänään kyyninen. Oletko millon saanut viimeksi? Mietin tosiaan että jos deittipalvelu on kallis niin ihan kaikki ei sinne mene

        En kyyninen, tai saahan sen toki niinkin mieltää, en voi sitä sanella, mutta sanoisin ennemmin että olen rehellinen sekä realisti. Toivoa saa mitä tahansa, mutta sitten kannattaa miettiä toiveittensa realistisuutta suhteessa vallitsevaan todellisuuteen ja tehdä itsensä kanssa sopimus ettei pety jos toiveet eivät täytykään. Ei pety = ei kitise.

        Sain viimeksi? Enpä kyllä muista. Aviossa aikanaan kyllä, ainakin avion alussa, mikäli oikein muistan.

        Osittain väärä tulkinta. Moni persaukinenkin haluaa olla jotain, niinpä moni persaukinen ostaa velaksi 100.000€ bemarin tms., näyttääkseen ja tullakseen nähdyksi. Tai maksaa 1000€ pääsymaksun ja 200€/kk saadaaksen olla Tinderin tms. vippiasiakas pari kuukautta.

        Ja mieti, rahalla kuka tahansa nobody pääsee vipiksi, koska rahalla voi maksaa seulonnan pois, sen kun vain kävellään sisään kuin joku oikea vip. Koska minä haluan? Ei kun maksan! Niin maailma toimii. Jos mulkulla on tarpeeksi rahaa, on mulkku yhtäkkiä tervetullut vip.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja joo nimenomaan kohtaanto-ongelma kun mun ikäset hakee 20-vuotiaita. Ihan tutkailen et mitä haluan.

        No siinäpä se. Niillä sun ikäisillä on oma vaatimuslistansa ja yksi objekti sillä listalla on ikä, ilmeisimmin että max 25 vuotta tms. Shit happens, vaatimuslistat eivät kohtaa.

        Joten joko pidät omista vaatimuksistasi kiinni ja toivot että joku miesolio tinkii omista vaatimuksistaan tai sitten tarkistat omaa vaatimuslistaasi nostaakseni mahdollisuuksiasi. Tai... Voit odottaa sitä pientä lottovoittoa, että kohtaat passelin olennon eikä kummankaan tarvitse tinkiä mistään, sitäkin toisinaan tapahtuu. Aikaahan siihen on, koko loppuelämä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siinäpä se. Niillä sun ikäisillä on oma vaatimuslistansa ja yksi objekti sillä listalla on ikä, ilmeisimmin että max 25 vuotta tms. Shit happens, vaatimuslistat eivät kohtaa.

        Joten joko pidät omista vaatimuksistasi kiinni ja toivot että joku miesolio tinkii omista vaatimuksistaan tai sitten tarkistat omaa vaatimuslistaasi nostaakseni mahdollisuuksiasi. Tai... Voit odottaa sitä pientä lottovoittoa, että kohtaat passelin olennon eikä kummankaan tarvitse tinkiä mistään, sitäkin toisinaan tapahtuu. Aikaahan siihen on, koko loppuelämä.

        Voisin tehdä eri asioita kumppanin kanssa, kuten syödä luksusravintolas tai mennä maailmsnpyörään mut tuskin haluaisin asua kenenkään kans. Rakastuminen kestää sen 18kk ja sen jälkern kyse sietämisestä. Olen kyllä valmis tekemään paljon toisen eteen, voisin maksaa vaik sun asumisen täs talos mutten mun kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tehdä eri asioita kumppanin kanssa, kuten syödä luksusravintolas tai mennä maailmsnpyörään mut tuskin haluaisin asua kenenkään kans. Rakastuminen kestää sen 18kk ja sen jälkern kyse sietämisestä. Olen kyllä valmis tekemään paljon toisen eteen, voisin maksaa vaik sun asumisen täs talos mutten mun kotona.

        Noin voisi kai tehdä kuka tahansa, ja on tehnytkin.
        Jos haluaa hetken helpotusta, sitä saa rahalla sekä miehet että naiset.
        Yleensä ihmiset etsivät omaan elämäntapaan sopivaa puolisoa. Sinun tulisi etsiä mies joka ajattelee samalla tavalla? Hänellä olisi vaatimuksia, jotka voisivat kuulostaa oudoilta. Määräisi mitä sinulla saa olla ja mitä ei.
        Etsi siis mies joka on jokaisella treffipalstalla ja saa 100 tykkäystä ajatellen naisten olevan yleisesti ihan perZeestä:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tehdä eri asioita kumppanin kanssa, kuten syödä luksusravintolas tai mennä maailmsnpyörään mut tuskin haluaisin asua kenenkään kans. Rakastuminen kestää sen 18kk ja sen jälkern kyse sietämisestä. Olen kyllä valmis tekemään paljon toisen eteen, voisin maksaa vaik sun asumisen täs talos mutten mun kotona.

        Aivan samoja asioita voit tehdä ilman kumppaniakin, oletko ajatellut? Ihminen syntyy ja kuolee yksin, pohjimmiltaan, mutta jostain syystä ihminen vaatimalla vaatii elää sen syntymän ja kuoleman välin muiden varassa, tavalla tai toisella. Pidän sitä outona.

        No mitä siitä maksamisesta? Ketä se kiinnostaa, jotain katuojan spurgua? Aivan yhtä hyvin mä voisin maksaa sun elämisen tässä talossa, vaikka tässä huoneistossa, mutta mitä väliä sillä on minkään kanssa? Ei mitään.

        Rakastumisen jälkeen elämä on toisen sietämistä... Olen sitä mieltä, että sun kannattaa koittaa tota asiaa miettiä uudelleen, ainakin mikäli mielit pitkää ja tiivistä parisuhdetta. Jos jokin väljempi viritys on mielekkäämpi tai nimenomaisesti tavoitteissa, niin sitten unohda edellinen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aivan samoja asioita voit tehdä ilman kumppaniakin, oletko ajatellut? Ihminen syntyy ja kuolee yksin, pohjimmiltaan, mutta jostain syystä ihminen vaatimalla vaatii elää sen syntymän ja kuoleman välin muiden varassa, tavalla tai toisella. Pidän sitä outona.

        No mitä siitä maksamisesta? Ketä se kiinnostaa, jotain katuojan spurgua? Aivan yhtä hyvin mä voisin maksaa sun elämisen tässä talossa, vaikka tässä huoneistossa, mutta mitä väliä sillä on minkään kanssa? Ei mitään.

        Rakastumisen jälkeen elämä on toisen sietämistä... Olen sitä mieltä, että sun kannattaa koittaa tota asiaa miettiä uudelleen, ainakin mikäli mielit pitkää ja tiivistä parisuhdetta. Jos jokin väljempi viritys on mielekkäämpi tai nimenomaisesti tavoitteissa, niin sitten unohda edellinen.

        Elän kokoajan unelmaelämää ystävieni kanssa. Mut ne on eri asia kuin mies. Toisaalta tänä vuonna mulle on selvinny etten voi esim sängyssä sietää lainkaan sitä ettei mies aseta mua ykköseksi. Tai tekee oikein pahaa jos mies haluaa päättää. En ole siis kiinnostunut naisista enkä miehistä vaikka ihan heteronainen olenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elän kokoajan unelmaelämää ystävieni kanssa. Mut ne on eri asia kuin mies. Toisaalta tänä vuonna mulle on selvinny etten voi esim sängyssä sietää lainkaan sitä ettei mies aseta mua ykköseksi. Tai tekee oikein pahaa jos mies haluaa päättää. En ole siis kiinnostunut naisista enkä miehistä vaikka ihan heteronainen olenkin.

        No jos elät unelmaelämää, niin mihin kaipaat miestä? Eli et siis eläkään unelmaelämää? Et voi sekä sydä että säästää kakkua, jompi kumpi edellä on väärin.

        Se, ettet voi sietää tiettyjä asioita etkä siten halua niitä elämääsi 24/7, on mielestäni hyväksyttävä, mutta myös valintakysymys, mahdollisesti neuvottelukysymyskin, mutta ennen kaikkea keskeneräisyyden sietämisen kysymys. Jos haluat vain itsellesi sopivan, valmiin vaihtoehdon, olet huomattavan todennäköisesti valmistanut itsellesi tien pelkkiin pettymyksiin miesosastolla.

        Ehdottomuus tuhoaa kaiken paitsi täydellisyyden. Ja luultavasti se tuhoaa senkin ennen pitkää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jos elät unelmaelämää, niin mihin kaipaat miestä? Eli et siis eläkään unelmaelämää? Et voi sekä sydä että säästää kakkua, jompi kumpi edellä on väärin.

        Se, ettet voi sietää tiettyjä asioita etkä siten halua niitä elämääsi 24/7, on mielestäni hyväksyttävä, mutta myös valintakysymys, mahdollisesti neuvottelukysymyskin, mutta ennen kaikkea keskeneräisyyden sietämisen kysymys. Jos haluat vain itsellesi sopivan, valmiin vaihtoehdon, olet huomattavan todennäköisesti valmistanut itsellesi tien pelkkiin pettymyksiin miesosastolla.

        Ehdottomuus tuhoaa kaiken paitsi täydellisyyden. Ja luultavasti se tuhoaa senkin ennen pitkää.

        Tarkoitin että ystävien kanssa menen niihin paikkoihin minne menisin puolisoni kanssa ja olisin mennyt jos hän eläisi. Ei kai rakkaudeton elämä voi olla täydellistä unelmaelämää?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siinäpä se. Niillä sun ikäisillä on oma vaatimuslistansa ja yksi objekti sillä listalla on ikä, ilmeisimmin että max 25 vuotta tms. Shit happens, vaatimuslistat eivät kohtaa.

        Joten joko pidät omista vaatimuksistasi kiinni ja toivot että joku miesolio tinkii omista vaatimuksistaan tai sitten tarkistat omaa vaatimuslistaasi nostaakseni mahdollisuuksiasi. Tai... Voit odottaa sitä pientä lottovoittoa, että kohtaat passelin olennon eikä kummankaan tarvitse tinkiä mistään, sitäkin toisinaan tapahtuu. Aikaahan siihen on, koko loppuelämä.

        20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tehdä eri asioita kumppanin kanssa, kuten syödä luksusravintolas tai mennä maailmsnpyörään mut tuskin haluaisin asua kenenkään kans. Rakastuminen kestää sen 18kk ja sen jälkern kyse sietämisestä. Olen kyllä valmis tekemään paljon toisen eteen, voisin maksaa vaik sun asumisen täs talos mutten mun kotona.

        Millä rahalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla?

        Ihan omalla rahalla. Kuten kerroin jäin juuri leskeksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että ystävien kanssa menen niihin paikkoihin minne menisin puolisoni kanssa ja olisin mennyt jos hän eläisi. Ei kai rakkaudeton elämä voi olla täydellistä unelmaelämää?

        Paha sanoa, en tiedä alkuunkaan millaista on jonkun toisen unelmaelämä. Mutta toki monasti reissaaminen jonkun läheisen kanssa on kivempaa kuin issekseen, niin siihen toki puoliso on yksi oiva vaihtoehto.


    • Mikkojuhan

      No ei nuo nyt mitenkään pahoilta vaatimuksilta kuulosta eli ei ei ole liikaa vaadittu mutta sen se vaatii että oikea mies osuu kohdalle kuka nuo kriteerit täyttää ihan omasta halustaan mutta uskoisin heitä paljon olevan. Itekin täytän 90% niistä ja prosentit nousee jatkuvasti sitä myöden kuin sporttisuuskin.🙂.

    • Anonyymi

      Tolkun nainen...

    • Anonyymi

      Miehen pitää katsella tarkemmin rauhassa naista. Onko ollut aikaa katselmukselle?

      • Anonyymi

        Olen koko elämäni ollut uhri sillätapaa että kaikki ihastuvat ulkoiseen minuun.


    • Anonyymi

      Olet siis leski? Nelikymppinen?

      • Anonyymi

        Valitettavasti näin


    • Anonyymi

      Hyvä ikä sinulla ja muodot on kohillaan.

      • Anonyymi

        Mistäs mun muodoista tiedät? Tänään paasasin kuinka vyötärönympärys on kaikista tärkeintä. Tärkeämpää kuin paino.


    • Anonyymi

      Mökkiä en myy, pidä tunkkis.

      • Anonyymi

        Sulla on karu kohtalo


    • Anonyymi

      No aika kovat vaatimukset aloittajalla. Minä omistan kesämökin joka ei ole mikään työleiri sentään. Olen liikunnallinen ja pyöräilen kyllä 10 km sentään joka päivä ja muuten olen hyväkuntoinen. On kyllä naisilla kovat kriteerit aina. Lapseton olen kuitenkin.

      • Anonyymi

        Jos lupaat että olet mökilläsi vain 10 vrk vuodesta, voisin joustaa. En minä hirviö ole.


    • Anonyymi

      Tälläin naisena totean, ettet vaikuta yhtään naiselta. Mutta mikäpä minä olen sitä arvioimaan...

      • Anonyymi

        Ihan nainen olen silti. Sosiaslisesti lahjakas ja näyttelen läpi elämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nainen olen silti. Sosiaslisesti lahjakas ja näyttelen läpi elämäni.

        Et sinä naisena esiintyvä mies kyl ole sosiaalisesti lahjakas. Sivusta


    • Anonyymi

      Minä juoksen joka päivä 500Km ja omistan kultaisen vessanpöntön. Rahaa on biljoonia, sekä omistan 99,9% kaikkien pörssien osakkeista.

      Mutta minulle aloittajan kaltaiset peppi pitkätossut kelpaa.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Siis EI kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis EI kelpaa.

        Olet päättämätön. Aluksi kelpaa ja sitten ei kelpaa. En valitse sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet päättämätön. Aluksi kelpaa ja sitten ei kelpaa. En valitse sinua.

        En kyllä sua huolisikaan. Lisäksi olet olemassa vain jonkun mukahauskan teinin kehittymättömässä päässä.

        >simiti<


    • Hahah xD ..no ei, sori..huono vitsi, mutta tunnistan ongelman.. ..mä olen aika vastaava miehenä…tietty mielipideasioita eli ei voi itse arvioida, mutta luulisin niin.. ..sul ei ole paljoa aikaa enää, koska vaihdevuodet tuhoavat ihmisen aivan vituix…naisen jopa pahemmin ja nopeammin.. :/ ..tule siis tutustumaan..voidaan vaix pannakin siinä ohessa mikäli molemmista sille tuntuu.. ;) ..ei tietenkään ehto, mutta se seksikin on aika välttämätöntä hyvälle parisuhteelle..mul ei kyl ole seksittömiä suhteita, mutta olen melko varma asiasta..

      -Janne

      • Anonyymi

        Joo mul vaihdevuosiin about 7v aikaa. Seksistä en tiä mut ei ne mun läheisiltä menestyvää uraa ja parisuhdetta ole pilannut. Ehkä tuokin siis yksilöllistä. Mun isosisko sano ettei huomannu vaihdevuosia lainkaan, oli jo 10v sit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mul vaihdevuosiin about 7v aikaa. Seksistä en tiä mut ei ne mun läheisiltä menestyvää uraa ja parisuhdetta ole pilannut. Ehkä tuokin siis yksilöllistä. Mun isosisko sano ettei huomannu vaihdevuosia lainkaan, oli jo 10v sit.

        Vahvasti erimieltä..en tietenkään voi todistaa ja ovat yksilökohtaisia..ja sul on todennäköisesti vähemmän kuin 7v..mun EXälle arviolta jossain 42-43 kohdilla..ei kyl oltu yhdessä enää silloin kun kuolin kolarissa moottoripyörällä.. ..siis kuulemma kuolin ambulanssissa..itsellä ei mitään käsitystä siitä.. ..ensihoitaja kaiketi erehtyi elvyttämään..EHKÄ intuboi..


    • Anonyymi

      Tuo on liikaa ettei miehen pidä omistaa mökkiä. No jotkut naiset ovatkin aika nirsoja että siihen kusee sihti.

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö että mies voi omistaa vaikka luksusvaraston tai runkkauspalatsin mutta itse kieltäydyn menemästä metsään
        Sellaista hyvää parisuhdetta ei ole olemassakaan missä ei voida kaikkialla olla yhdessä


    • Anonyymi

      Ei sinua voi auttaa.
      Olet mitä olet, ja sellaisena sinun on kestettävä.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Ihminen on alati muuttuva otus. Tässä vielä pohdin mitä haluan ja mitä en. Warmaa on wain se että mökille en halua. Kieltäydyn myös menemästä riwitaloon ja omakotitaloon.


    • Anonyymi

      Ei ole liikaa vaadittu vaan juuri sopivasti mielestäni!

      Tuo on vähän kuin pommiuhka... naapuripitäjässä.

    • 100 vastausta? Ja joillakin miehillä, ei ainuttakaan. No sillä tuo Tinderikin sai mennä roskiin.

      • Anonyymi

        Niitä vastauksia alkaa välittömästi tulla kun profiilissa lukee pelkästään nainen. Jo se riittää joillekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitä vastauksia alkaa välittömästi tulla kun profiilissa lukee pelkästään nainen. Jo se riittää joillekin.

        Miehistä on tullut epätoivoisia. Minä en ole noin alas vajonnut, että kelpaa kaikki. Siksi jäänkin yksin.


    • Anonyymi

      "Mies ei omista eikä halua lapsia ".
      Tämä oli se jääpiikki, eihän ihmisiä voi omistaa.
      Pelkkä ajatus on absurdi.

      AV

    • Anonyymi

      Trollin aloitus!

      • Anonyymi

        Niinpä jostain syystä mies koki tärkeäksi mainita olevansa leski no ehkä se liittyy jotenkin olennaisesti asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä jostain syystä mies koki tärkeäksi mainita olevansa leski no ehkä se liittyy jotenkin olennaisesti asiaan

        Sillä tapaa ollennaisesti että ekaa kertaa elämässä täydellisen yksin.


    • Anonyymi

      ” Olen muutaman viikon etsinyt seuraa netissä, alkoholia en käytä. Minut on haukuttu rasistiksi, nirsoksi, vaativaksi ja mielisairaaksi. Minua on muutaman kerran yritetty rahalla ostaa seuraksi ja pyydetty virtsaamaan päälle.” Nämä on niitä sloganeita naisena esiintyvä mies mitä varmasti itse pistelet kun pettymys koittaa

      • Anonyymi

        Olette hassuja kun mieheksi väitätte


    • Anonyymi

      Need a pistol-packing boy: Alice Coope - I'm your gun: https://www.youtube.com/watch?v=wbFU7Qeh-b0

      hmm niin maybe että... omia seikkailujakin, kuten tyhjässä sairaalassa hammaslääkärillä, ja juttuja, kertoa mielenkiintoise4sti.... mutta joo kotimqatkalla taksikuskin kanssa tuli juttua räntäkeleistä ja sitte4n että jotain että: vahingon iloisesti katsoa jotain Selviytyjät ohjelmsas itse sisällä pelaa jotain tietokonepelejä tai katsoo elokuvia..

      Taksikusti sanoi jotain... "vahingonilo on paras ilo"

    • Anonyymi

      Tuuliviiri rauhaton.... Varmaan on monen moista jamppaa pyörinyt jaloissa, kukaan ei ole lopulta ollut se oikea. Uskon, et tykkäät vaihtelusta, et jaksa katsella samaa jamppaa kovin kauaa, kun mietit jo vaihtoa uuteen. Ehkä nytkin pyörität paria ja vaadit kolmatta? Elämä on juhlaa, töiden ulkopuolella ja toimii hyvänä vastapainona.

      Valta houkuttelee elämään hetkessä ja tykkäät alistaa kumppaneitasi, kunnes huomaavat tilanteen olevan heidän osalta mahdoton ja vaatimusten myötä pelit päättyvät ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun? Markkina-arvo pysyy hyvänä niin kauan kuin jaksat nähdä vaivaa itsesi eteen, elämä voi olla raadollista, mut hetkittäin nautinnollistakin?

      • Anonyymi

        Yli 20 vuotta sama puoliso etten ihan tuuliviiri ole. Uskollisuus ja sitoutuminen tärkeimmät ja jos niitä ominauduuksia ei löydy, halveksin sellaista. Tuo on se juttu mihin potentiaaliset miesjutut kaatuu. Miehet kiinnostuu ulkonäön takia ja eivät olekaan sitoutumassa.


        Nyt olen vain uteliaisuudesta kurkistanut nettideitteihin. En tiedä veinaanko jäädä. Nyt en ole missään seuraa hakemassa.


      • Anonyymi

        Pystyn vaivatta olemaan vuosia ilman seksiä koska en vaan kykene seksiin jollen ole rakastunut/rakasta oikeasti. En tiedä ovatko muut naiset tällaisia mutta minä olen.


    • Anonyymi

      Taas on kauneus mainittu ensimmäisenä... 🤭 "Tosi" naisellista....

      🦄

      • Anonyymi

        Miksi hävetä kauneutta, älykkyyttä ja rikkautta?

        Ai niin...koska Suomi. Taidan muuttaa pois Suomesta niin voin olla avoimesti kaunis ja onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hävetä kauneutta, älykkyyttä ja rikkautta?

        Ai niin...koska Suomi. Taidan muuttaa pois Suomesta niin voin olla avoimesti kaunis ja onnellinen.

        Ei niitä hävetä tarvitse. Kukaan nainen vain ei puhu tuolla tavalla (=miehen näkökulmasta) omasta kauneudestaan.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä hävetä tarvitse. Kukaan nainen vain ei puhu tuolla tavalla (=miehen näkökulmasta) omasta kauneudestaan.

        🦄

        Noku miehet säännöllisesti mua sanoo kauniiksi niin pitäskö alkaa sanoa et oon ruma? Ei se ole mun mielipide et oisin kaunis vaan miesten. Se mitä itse aktiivisesti teen on pitää keho kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noku miehet säännöllisesti mua sanoo kauniiksi niin pitäskö alkaa sanoa et oon ruma? Ei se ole mun mielipide et oisin kaunis vaan miesten. Se mitä itse aktiivisesti teen on pitää keho kunnossa.

        Anteeksi mutta tuo ei nyt vain ole uskottavaa. 😂 Nainen voi pitää itseään kauniina tai havaita, että muut pitävät häntä kauniina, mutta kukaan nainen ei sano "olen kaunis" tai "muut ovat sanoneet minua kauniiksi". Vain miehet kuvittelevat, että nainen voisi sanoa noin.

        En muuta mielipidettäni.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta tuo ei nyt vain ole uskottavaa. 😂 Nainen voi pitää itseään kauniina tai havaita, että muut pitävät häntä kauniina, mutta kukaan nainen ei sano "olen kaunis" tai "muut ovat sanoneet minua kauniiksi". Vain miehet kuvittelevat, että nainen voisi sanoa noin.

        En muuta mielipidettäni.

        🦄

        Mulla on erittäin hyvä itsetunto ja itseironia. Jos olisin ruma niin myös sen kertoisin koska muiden mielipiteet ei vaikuts siihen mitä itse itsestäni ajattelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on erittäin hyvä itsetunto ja itseironia. Jos olisin ruma niin myös sen kertoisin koska muiden mielipiteet ei vaikuts siihen mitä itse itsestäni ajattelen!

        No niin. Ota tämä nyt sitten vain neuvona: jos haluat kuulostaa naiselta, ajattele ja kirjoita naisen kauneudesta niin kuin nainen ajattelee. Ei niin kuin mies.

        Vielä toinen vinkki: sen lisäksi että nainen harvoin puhuu kauneudestaan tai sen puutteesta, nainen ei myöskään mainitse ulkonäköään kolmessa ensimmäisessä lauseessa. Ne otetaan puheeksi siinä vaiheessa, kun jatkuvaa keskustelua on kulunut noin kolme tuntia.

        Ellet halua kuulostaa naiselta, voit tietysti jatkaa tuolla "miesten linjalla" asian suhteen. ☺️

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Ota tämä nyt sitten vain neuvona: jos haluat kuulostaa naiselta, ajattele ja kirjoita naisen kauneudesta niin kuin nainen ajattelee. Ei niin kuin mies.

        Vielä toinen vinkki: sen lisäksi että nainen harvoin puhuu kauneudestaan tai sen puutteesta, nainen ei myöskään mainitse ulkonäköään kolmessa ensimmäisessä lauseessa. Ne otetaan puheeksi siinä vaiheessa, kun jatkuvaa keskustelua on kulunut noin kolme tuntia.

        Ellet halua kuulostaa naiselta, voit tietysti jatkaa tuolla "miesten linjalla" asian suhteen. ☺️

        🦄

        Hitto, sinähän olet fiksu.
        Naiset eivät todellakaan ala keskustelemaan omasta kauneudesta heti, koska koko asia on rasite.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto, sinähän olet fiksu.
        Naiset eivät todellakaan ala keskustelemaan omasta kauneudesta heti, koska koko asia on rasite.

        AV

        Niinhän se monesti on.

        Vain mies mainitsee sen ensimmäisessä lauseessa ja kuvittelee, että se on elämässä vain tärkeä etu.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Ota tämä nyt sitten vain neuvona: jos haluat kuulostaa naiselta, ajattele ja kirjoita naisen kauneudesta niin kuin nainen ajattelee. Ei niin kuin mies.

        Vielä toinen vinkki: sen lisäksi että nainen harvoin puhuu kauneudestaan tai sen puutteesta, nainen ei myöskään mainitse ulkonäköään kolmessa ensimmäisessä lauseessa. Ne otetaan puheeksi siinä vaiheessa, kun jatkuvaa keskustelua on kulunut noin kolme tuntia.

        Ellet halua kuulostaa naiselta, voit tietysti jatkaa tuolla "miesten linjalla" asian suhteen. ☺️

        🦄

        MITÄ IHMETTÄ SELITÄT? Eihän naiset mistään muusta puhukaan kuin ulkonäöstä. Omat ystäväni ovat niin pinnallisia että käyvät jopa kauneusleikkauksissa. Itse rakastan kehoani luomuna toistaiseksi.

        En tiedä missä piireissä liikut mutten ole koskaan tavannua naista joka ei ajattelisi kauneuttaan ja tekisi kaikkeaan sen eteen. Taidat olla joku poikatyttö jollet mieti ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se monesti on.

        Vain mies mainitsee sen ensimmäisessä lauseessa ja kuvittelee, että se on elämässä vain tärkeä etu.

        🦄

        ONKO SINULLA ONLY FANS TILIÄ VAI OLETKO RUMA KUIN PAHVI?

        Yritä edes ymmärtää että monelle nsiselle kauneus ja ulkonäkö =työ = erittäin tärkeä päivittäinen asia


        Jos juuri sinä olet susiruma niin älä hyvä ihminen luule että muutkin olisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ IHMETTÄ SELITÄT? Eihän naiset mistään muusta puhukaan kuin ulkonäöstä. Omat ystäväni ovat niin pinnallisia että käyvät jopa kauneusleikkauksissa. Itse rakastan kehoani luomuna toistaiseksi.

        En tiedä missä piireissä liikut mutten ole koskaan tavannua naista joka ei ajattelisi kauneuttaan ja tekisi kaikkeaan sen eteen. Taidat olla joku poikatyttö jollet mieti ulkonäköä.

        Mietin minä ulkonäköäni. Sen lisäksi minulla on korvat ja aivot, joiden perusteella pystyn pätevästi arvioimaan, miten naiset puhuvat ulkonäöstään ja miten miehet puhuvat naisten ulkonäöstä.

        Ei tässä ole minulle mitään ihmeellistä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONKO SINULLA ONLY FANS TILIÄ VAI OLETKO RUMA KUIN PAHVI?

        Yritä edes ymmärtää että monelle nsiselle kauneus ja ulkonäkö =työ = erittäin tärkeä päivittäinen asia


        Jos juuri sinä olet susiruma niin älä hyvä ihminen luule että muutkin olisivat.

        Niin, nythän oli puhe yksinomaan siitä, miten naiset puhuvat kauneudestaan, ja miten he eivät siitä puhu. Kannustan sinuakin seuraamaan eroja sukupuolten välillä siinä, miten naisten kauneudesta puhutaan.

        Älä minua syytä, en minä ole niitä käytänteitä luonut. Minä olen vain tarkkaillut.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nythän oli puhe yksinomaan siitä, miten naiset puhuvat kauneudestaan, ja miten he eivät siitä puhu. Kannustan sinuakin seuraamaan eroja sukupuolten välillä siinä, miten naisten kauneudesta puhutaan.

        Älä minua syytä, en minä ole niitä käytänteitä luonut. Minä olen vain tarkkaillut.

        🦄

        En voi tietää muuta kuin sen että
        Kauneus = tuote
        Ulkonäkö = tuote

        Ja sen että naisystäväni ottavat aina ja aina puheeksi oman kauneutensa ja mitä sen eteen ovat tehneet tai aikovat tehdä. Puhun nyt n. 10 naispuolisesta ystävästäni jotka olen tuntenut kymmeniä vuosia.

        Mitä muuta voisin tietää???? Anoppi meikkasi vielä kuolinvuoteellaankin, en ole tavannut naisia joille kauneus ei olisi se tärkeä asia. Sillä menestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tietää muuta kuin sen että
        Kauneus = tuote
        Ulkonäkö = tuote

        Ja sen että naisystäväni ottavat aina ja aina puheeksi oman kauneutensa ja mitä sen eteen ovat tehneet tai aikovat tehdä. Puhun nyt n. 10 naispuolisesta ystävästäni jotka olen tuntenut kymmeniä vuosia.

        Mitä muuta voisin tietää???? Anoppi meikkasi vielä kuolinvuoteellaankin, en ole tavannut naisia joille kauneus ei olisi se tärkeä asia. Sillä menestyy.

        "Ja sen että naisystäväni ottavat aina ja aina puheeksi oman kauneutensa ja mitä sen eteen ovat tehneet tai aikovat tehdä."

        Niin, mutta he eivät sano, että ovat kauniita tai että joku muu olisi sanonut heitä kauniiksi.

        En jaksa enää sanoa tätä samaa asiaa kymmeneen kertaan. Jos et ymmärrä mitä tarkoitan, en voi sille mitään.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sen että naisystäväni ottavat aina ja aina puheeksi oman kauneutensa ja mitä sen eteen ovat tehneet tai aikovat tehdä."

        Niin, mutta he eivät sano, että ovat kauniita tai että joku muu olisi sanonut heitä kauniiksi.

        En jaksa enää sanoa tätä samaa asiaa kymmeneen kertaan. Jos et ymmärrä mitä tarkoitan, en voi sille mitään.

        🦄

        Meitä kaikkia menestyneitä ja kauniita naisia sanotaan kauniiksi, ei vain minua vaan heitäkin. Olen sen kuullut lukemattomia kertoja. Ja kyllä siitä voidaan mainita ihan siinä kahvipöytäkeskustelun ohessa. Perusarkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tietää muuta kuin sen että
        Kauneus = tuote
        Ulkonäkö = tuote

        Ja sen että naisystäväni ottavat aina ja aina puheeksi oman kauneutensa ja mitä sen eteen ovat tehneet tai aikovat tehdä. Puhun nyt n. 10 naispuolisesta ystävästäni jotka olen tuntenut kymmeniä vuosia.

        Mitä muuta voisin tietää???? Anoppi meikkasi vielä kuolinvuoteellaankin, en ole tavannut naisia joille kauneus ei olisi se tärkeä asia. Sillä menestyy.

        Sä suhtaudut naisena esiintyvä äijä vähäsen liian intensiivisesti ehostamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noku miehet säännöllisesti mua sanoo kauniiksi niin pitäskö alkaa sanoa et oon ruma? Ei se ole mun mielipide et oisin kaunis vaan miesten. Se mitä itse aktiivisesti teen on pitää keho kunnossa.

        Ihanaa mies kun haet näissä lätinöissäsi tätä tuikitärkeää miesvalidaatiota on ku virallinen leima paperiin hehe


    • Anonyymi

      Nyt teikäläistenkin sukupuoli saa kokea sen syrjinnän mitä kiltit, kunnolliset, sipsejä syövät, ylipainoiset ja työttömät videopelaajamiehet saavat kokea.

      Et voi luopua ulkonäkövaatimuksista jos vaadit miehen olevan sporttinen. Voisit ihan hyvin alkaa palvelemaan jotain työtöntä miestä, siinä saa tarpeeksi liikuntaa kun tyydytät hänen tarpeensa, teet ruokaa ja siivoat kodin. Illalla voit sitten käydä lenkillä kunhan tuot kotimatkalla miehellesi kaupasta kaljaa ja makkaraa tai mistä hän ikinä pitääkään.

      • Anonyymi

        Ei kiitos. Minulla käy siivooja ja ruoat syön ravintolassa.


      • Anonyymi

        Personal trainer palveluita voin kyllä ilmaiseksi tarjota. Niistä ei ole hyötyä jos istuu sohvalla


    • Anonyymi
    • Onkohan tämä aloittaja kuitenkin joku vakiopalstailija, tai trolli?

      No joka tapauksessa omistan valitettavasti mökin, joten tähänkö tämä nyt kaatui? Lapsia ei ole, ja pitääkö niitäkin sitten vihata.

      Ja mitä tarkoittaa sporttinen? Et tule pärjäämään tavalliselle hyväkuntoiselle miehelle esim. kestävyysjuoksussa, ellei sinulla ole urheilijan taustaa. Wikipedian mukaan 40-49 vuoden ikäisten naisten erinomainen tulos Cooperissa on yli 2300 metriä, ja se on kyllä erinomaisen huono tulos, jos minulta kysytään. En tiedä olenko silti sporttinen, ilmeisesti tässä kuitenkin haetaan jotakin parempaa.

      • Anonyymi

        Urheilen säännöllisesti ja myös aäännöllisesti saan kuittailuja siitä kuinka huippukunnossa olen. Kyse ei ole testeistä vaan siitä että edetään yhtä lujaa.


      • Anonyymi

        Mitä mökkiin tulee, en tulisi sinne kuitenkaan eli ei kovin lupaava parisuhde jollei voida olla edes samassa paikassa. Merestä pidän ja meren rannalla asun ja mielelläni makaan vaikka koko päivän hiekkarannalla. Rakastan aurinkoa.3


      • Anonyymi

        Sporttinen nainen on usein hieman tukeva, hoikat naiset juoksevat cooperin, sporttiset kävelevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sporttinen nainen on usein hieman tukeva, hoikat naiset juoksevat cooperin, sporttiset kävelevät.

        Olen lähellä alipainoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sporttinen nainen on usein hieman tukeva, hoikat naiset juoksevat cooperin, sporttiset kävelevät.

        Tarkoitan sporttisella sitä ettei ole grammaakaan läskiä


    • Anonyymi

      joops hellurei, itsestä alkiaa tuntua että alan ihastumaan joihinkin naisiin jotenkin, mutta toisaalta hyvää kirjoittelutyyli.

      eli asia erilliseen kappaleeseen, kuten näin:

      Todellakaan en ole nähnyt yhtään hertta-ässä-naista johon oikeasti voisin olla ihastunut kunnolla, seksiä on ollut jo lukemattomien naisten kanssa kylläö.

    • Anonyymi

      Tissien koko? Ennen kuin jatketaan keskustelua.

      • Anonyymi

        E koko en tiedä onko hyvä mutta sellaiset sain


    • Anonyymi

      Jos tietäisin keinon, niin auttaisin..

    • Anonyymi

      Aloittajalla on kuiva tavara. Olen sen kokenut.

      • Anonyymi

        Et taatusti ole 😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taatusti ole 😂😂😂😂😂😂

        Ei tuo naisena esiintyvä ja omaa aloitustaan värittävät äijä ole kokeillyt tai pidellyt ku mikrossa lämmitettyä appelsiinia


    • Anonyymi

      "Koska en ole pinnallinen"
      Voi luoja! Ihminen, joka vihaa lapsia ja mökkiä, ei voi olla muuta kuin juuri turhamainen ja pinnallinen.

      "Kauniiksi kehuttu"

      No eihän suuret sanat suuta halkaise.

      Lopeta deittiprofiilit. Se vasta pinnallisuuttasi todistaa.
      Onni ei tule etsien, se tulee eläen!
      -Nainen 64 v.

      • Anonyymi

        Mikään ei ole niin itsekästä kuin hankkia omia lapsia ja omaa mökkiä KOSKA MINÄ MINÄ MINÄ haluan. Ketä siinä mietitään muuta kuin omaa napaa?

        Ei, minulla ei ole deittiprofiileja, ole huoletta


    • Anonyymi

      Oleko sina kaantasoomalinen jos olla mina hakea soomivaamo, ollisipapa mukkava tavatata

    • Anonyymi

      Mina ei tukala jos sina kuseksia minu paalle

    • Anonyymi

      Vaatiminen karkoittaa miehen ja vie rentouden. Miehelle antaminen tuo rentouden.

      Voisit tinkiä lapsivaatimuksesta niin, että lapset ovat jo täysi-ikäisiä tai lähellä sitä ja asuvat omillaan tai osin äidillään.

      • Anonyymi

        Tuo on ok, olen jopa 2v ollut ihanan miehen kanssa jonka lapset oli jo parikymppisiä. Hän ei Ikinä maininnut heistä sanaakaan, se olisi pilannut intohimon ja romantiikan. Näin kerran nämä lapset vilaukselta hänen kotonaan.
        Pointti siis siinä kun olen joutunut olemaan yksin kaikki koulujen pyhät, joulun, pääsiäiset, juhannuksen lapsen takia niin sellaista yksinäisyyttä en halua enää kokea. Yhden kerran olimme aikeissa harrastaa seksiä mutta lapsi tuli viereisestä huoneesta eli poistuin tosi nopsaa paikalta enkä halunnut enää tavata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ok, olen jopa 2v ollut ihanan miehen kanssa jonka lapset oli jo parikymppisiä. Hän ei Ikinä maininnut heistä sanaakaan, se olisi pilannut intohimon ja romantiikan. Näin kerran nämä lapset vilaukselta hänen kotonaan.
        Pointti siis siinä kun olen joutunut olemaan yksin kaikki koulujen pyhät, joulun, pääsiäiset, juhannuksen lapsen takia niin sellaista yksinäisyyttä en halua enää kokea. Yhden kerran olimme aikeissa harrastaa seksiä mutta lapsi tuli viereisestä huoneesta eli poistuin tosi nopsaa paikalta enkä halunnut enää tavata...

        Oliko tuo järkevää? Yhden kerran vuoksi?
        Yksinäisyyden tunne pyhien aikana ei ole mukavaa.
        Vaikka miehellä on lapsia, voi hänelläkin olla yksinäisiä pyhiä, kun lapset ovat äidillä. Toiveista voi jutella ja huomioiva nainen kestää muutaman päivä vuodessa toisen lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo järkevää? Yhden kerran vuoksi?
        Yksinäisyyden tunne pyhien aikana ei ole mukavaa.
        Vaikka miehellä on lapsia, voi hänelläkin olla yksinäisiä pyhiä, kun lapset ovat äidillä. Toiveista voi jutella ja huomioiva nainen kestää muutaman päivä vuodessa toisen lapsia.

        Hyiiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo järkevää? Yhden kerran vuoksi?
        Yksinäisyyden tunne pyhien aikana ei ole mukavaa.
        Vaikka miehellä on lapsia, voi hänelläkin olla yksinäisiä pyhiä, kun lapset ovat äidillä. Toiveista voi jutella ja huomioiva nainen kestää muutaman päivä vuodessa toisen lapsia.

        Ei se mikään yksi kerta ollut kun lapsi ASUI osan ajasta siellä eli olisin joutunut jatkossakin törmäämään tenavaan jonka edessä olen harrastanut seksiä.


        En vaan mitenkään saa itsestäni pedofiilia ja jos sanot ettei lapsen läsnäollessa ole seksiä niin
        Ei seksiä = ei parisuhdetta

        Suhde on arvoton jos siitä puuttuu intohimo ja romantiikka. Kavereita minulla kyllä on, seksi ei kuulu ystävyyteen.


    • Anonyymi

      niin miten oikeasti pysxtyi8si auttamaan tekemään mukavan mielen?
      - jod yämä yrki jo bähän muksbsmmsn mirlrn, kun joysin kitjoiyin.

    • Anonyymi

      Enntä jos tyttyökaverisi samassa sänghyssä nukkumassa on sellainen että pyöriii ja kaikkea sätkiii ja kaikkaö.... niin vaikeaa nukkua itsellä ehkä onpi.

    • Anonyymi

      Minä olen miettinyt tofdedlla kauan että siis on paljon tyttöjä, mutta kun en ole välttämättä niin hyvin ihastunutkaan keneenkään, ajattelin että jos että tutustuisin enemmän niihin tyttöihin, niin vboisivbat olla kiinnostasvia.

    • Anonyymi

      tiedän ei raskksaud miyrnkään pakottamalla onnistu..

    • Anonyymi

      muutaman viikon... joo, heitä kirves kaivoon, ei tuosta mitään tule.

      • Anonyymi

        Tein nyt ennätyksen nettiseuranhausta, oli 24h yhdes paikas


    • Anonyymi

      Tilaa ne 100 miestä riviin kerralla panemaan ja valkkaat parhaalle maistuvan mulkun? Mihin muuhun miestä tarviit!

      • Anonyymi

        Nyt esim menisin miehen kans ajamaan raidejokerin päästä päähän ja lopuks Espooseen näköalaravintolaan illallistamaan. Tämän olisin puolisoni kanssa tehnyt jos eläisi (oli hulluna juniin ja laivoihin niinkuin minäkin)

        Elämässä on sellainenkin asia kuin arki.


    • Anonyymi

      Lapsien vihaaja harva ymmärtää. Ehkä vihaat itseäsikin kun muitakin ihmisiä. Toivottavasti kasvat.

      • Anonyymi

        En vihaa ketään joka ei aiheuta harmia. En tiedä ketään kellä olisi lapsia emmekä luonnollisesti keskustele aiheesta mikä ei kuulu missään määrin elämäämme.


    • Anonyymi

      Selkeästi naisena esiintyvä mies joka on tullut torjutuksi . Argumentointi paljastaa.
      Säälittävää.
      Mielenterveystalo tarjoaa apua naisvihaajallekin https://www.mielenterveystalo.fi/fi

    • Kaikki ikäisesi miehet, jotka ovat halunneet pysyvän parisuhteen ja vaimon, ja ovat sellaisen jo hankkineet joskus 20- tai 30-vuotiaana ja ovat onnellisesti naimisissa.

      Jäljellä olevat miehet yleensä eivät halua naisia ollenkaan tai haluavat vain satunnaisia panoja, ja arvelevat sinä voisit olla halvempi kuin webbisivulta valittu prostituoitu.

      Ne nelikymppiset miehet, jotka edelleen haluavat parisuhdetta, ja pystyvät sellaisen hankkimaan, kääntävät katseensa parikymppisiin naisiin.

      Sitten on vielä niitä epätoivoisia miehiä, joille kelpaa ihan mikä tahansa. Tällaisen voisit saada, mutta et kuitenkaan halua.

      Naisen kannattaa hankkia parisuhteensa joskus parikymppisenä. Tällöin on eniten valinnanvaraa ja laadukkaat miehet ovat edelleen kiinnostuneita.

      Itse olen elänyt jo vuosikausia selibaatissa ja NoFap elämäntapaa noudattaen. Seksi on tarkoitettu lasten tekemiseen, muuten se on turhaa. Sama pätee parisuhteeseen. Jos haluaisin lapsia, etsisin parikymppisen naisen.

      • Anonyymi

        Aika osuva analyysi.

        AV


      • Anonyymi

        Joillekin miehille 40 nainen on vain se eilisen päivän Hesari, jota selaillaan, jos uutta ei ole tänään vielä tarjolla.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin miehille 40 nainen on vain se eilisen päivän Hesari, jota selaillaan, jos uutta ei ole tänään vielä tarjolla.

        AV

        Ei se noin ole. Tuntuu, että sinulle mies on vain seksilelu. Se on aikansa ihan ok, pidemmän päälle naisessa pitää olla seksin lisäksi muuta, jotakin mitä arvostaa. Et siivoa, etkä tee ruokaa, et siis vietä aivan tavallisinta kotielämää. En tunne sinua, mutta olet varmaan hyvin toimeentuleva ja siksi ehkä hieman itsekäs.


      • Anonyymi

        Olen siis leski, kyllä, löysin varakkaan puolisoni 21-vuotiaana


      • Anonyymi

        Oli aika hyvä kuvaus tuo asioista. Tosiaan sitä alle kolmikymppisenä olisi voinut ehkä perheen perustaakin, sen jälkeen ei ole kiinnostanut.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Vaikutat loistavalta panoseuralta ja intohimoisesti seksiin suhtautuvalta nymfolta yhden yön juttuihin tai vähän pitemmäksi aikaakkin. Seurustelusuhde kanssasi lienee riski jonka realisoitumista miehet eivät halua kokea. Vaikka lapset eivät tuossa iässä enää päällimmäisinä mielessä pyörikkään niin lasten vihaajaksi ilmoittautuminen karsii suuren joukon miehiä pois poolistasi. Toinenkin vaatimuksesi mökkeilystä, siis siitä että kumppanisi olisi myytävä mökkinsä, paljastaa sinusta kylmän ja rahan ahneen hedonistin. Kuitenkin kuvauksesi itsestäsi sporttisena ja seksinnälkäisenä naisena takaa miehiä löytyvän mutta joudut hieman tinkimään vaateistasi, esimerkisi kultasadeleikeistä pitävistä voi hyvinkin löytyä sopivaa potentiaalia sinulle, johan he lähestyivät sinua.

      • Anonyymi

        Miehiä on aina ollut rivissä, se ei ole ongelma. Kyse siis siitä että minkälaisia miehiä.
        Onneksi olen itse varakas ja pystyn kyllä puolisoni tarpeen tullen elättämään eli rahaa en miehiltä halua enkä suostu vastaanottamaan.


      • Anonyymi

        Genitaalit esiin.


    • Anonyymi

      Kuinka monta lastasi sinua haluava saa mukanasi?

      • Anonyymi

        0 kpl


    • Anonyymi

      Miehiä on tarjolla paljonkin mutta ei lentävää!

    • Anonyymi

      Pissa on hyvää.
      T. Nainen

    • Anonyymi

      On se tietty noloa, jos lapsen edessä jää kiinni. Sellaista voi sattua. Miehellä saanee olla sen verran vanha lapsi, että pääsee harrastamaan seksiä luoksesi. Jouluksi voi mennä ulkomaille ja jos miehen lapsia aikuisiakin on otetteva mukaan, tilaa tietenkin nuorisolle omat huoneet.
      Intohimo on tärkeää, toisen kunnioittaminen ja huomioiminen auttaa intohimon säilymisessä.

      • Anonyymi

        Enhän voi muista tietää mutta oma kokemukseni on se, että kun mies on ihastunut/rakastunut minuun, hän haluaa panna kuin pupujussi, aina, vähintään kolme kertaa päivässä ja yölläkin aamulla ja illalla sängyssä. En tiedä muiden kokemuksista, tämä minun kokemus joten en käsitä miten yksikään kotona asuva/ vanhempaansa tapaava lapsi sopii tähän yhtälöön?


    • Anonyymi

      Hei, samoja kokemuksia. En tosin ole sporttinen. Rahaa on tarjottu, gangbangiin pyydetty kolmanneksi pyöräksi pariskunnalle, kahden miehen seksileluksi, salaiseksi rakastajaksi, neitsyyden viejäksi, lesboilemaan, dominaksi, päälle virtsaajaksi.. you name it. Äidiksi lapsille... joksinkin woman leder relationship suhteeseen..

      Ihan vaan mietin miten kieroa porukkaa on deittisivustolla. Olen vaan suoraan estänyt tyypit. Tulee aika halpa olo.

      • Anonyymi

        Ei kannata tuntea itseä halvaksi, eihän tuo anna siihen syytä.

        Hyviä miehiä tuntuu olevan harvassa, tosin niin naisiakin. Kohtaamisongelmaa on. On ehkä hyvä muistaa, ettei täydellistä ole. Voi ajatella, että huonot asiat, oli ne lapsia tms, kestää, kun juttu muuten toimii.

        "minä haluan" lähtökohta suhteelle on huono. Alusta alkaen on hyvä ajatella "me tehdään yhdessä elämästämme parempaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tuntea itseä halvaksi, eihän tuo anna siihen syytä.

        Hyviä miehiä tuntuu olevan harvassa, tosin niin naisiakin. Kohtaamisongelmaa on. On ehkä hyvä muistaa, ettei täydellistä ole. Voi ajatella, että huonot asiat, oli ne lapsia tms, kestää, kun juttu muuten toimii.

        "minä haluan" lähtökohta suhteelle on huono. Alusta alkaen on hyvä ajatella "me tehdään yhdessä elämästämme parempaa".

        Ja meihin ei kuulu vieraat lapset


      • Anonyymi

        Kaikista surullisimpia oli ne jotka kehuskeli paljullaan, mökillään, rivitalolla, asuinpaikalla jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tuntea itseä halvaksi, eihän tuo anna siihen syytä.

        Hyviä miehiä tuntuu olevan harvassa, tosin niin naisiakin. Kohtaamisongelmaa on. On ehkä hyvä muistaa, ettei täydellistä ole. Voi ajatella, että huonot asiat, oli ne lapsia tms, kestää, kun juttu muuten toimii.

        "minä haluan" lähtökohta suhteelle on huono. Alusta alkaen on hyvä ajatella "me tehdään yhdessä elämästämme parempaa".

        Itse voin sanoa että tuomitsen jyrkästi uusioperheet koska arvostan lapsia ja lapset ovat sijaiskärsijöinä niissä. Lisäksi muut naiset ovat aina kokeneet minut suureksi uhaksi ja olen saanut jopa tappouhkauksia mustasukkaisilta naisilta. Joten, ei, en sekaannu uusioperheisiin. Jos äiti on oikeasti kuollut ja haudattu ja mies leski niin se olisi ok mutta jos lasten äiti elossa niin en todellakaan mene hurmaamaan lasten isää. En halua pelätä henkeni puolesta enkä myöskään halua olla se joka aiheuttaa pahaa mieltä lasten äidille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse voin sanoa että tuomitsen jyrkästi uusioperheet koska arvostan lapsia ja lapset ovat sijaiskärsijöinä niissä. Lisäksi muut naiset ovat aina kokeneet minut suureksi uhaksi ja olen saanut jopa tappouhkauksia mustasukkaisilta naisilta. Joten, ei, en sekaannu uusioperheisiin. Jos äiti on oikeasti kuollut ja haudattu ja mies leski niin se olisi ok mutta jos lasten äiti elossa niin en todellakaan mene hurmaamaan lasten isää. En halua pelätä henkeni puolesta enkä myöskään halua olla se joka aiheuttaa pahaa mieltä lasten äidille.

        Ei taida olla kummallista, ettei miehet ymmärrä naisia kokemasi jälkeen. Toki löytyy mustasukkaisia miehiäkin, mutta miksi jäädä roikkumaan huonoon exään?

        Noilla ehdoilla ei siis synnyt suhdetta, oli seksi sitten miten kiihkeää ja hienoa tahansa.


    • Anonyymi

      muista pysyä sporttina ja tiukkapeppuisena eli muista vaihdella polkupyörän talvirenkaat jotta et liukastele mustilla jäillä... minä vaihdan kohta myöskin.

      Autoilija on aina seksitön läski?

      • Anonyymi

        Ei välttis. Fiksu autoilija käy salilla. Siihen tosin menee aikaa eli ne autoilusta hyödynnetyt ajat kuluu salilla


    • Anonyymi

      Ota Kyösti.

    • Anonyymi

      Minkä takia sen pitää perässä pysyä?? Juokse (levänneen) miehen luo panettaan ittiäs!!

      • Anonyymi

        Jo nykyelämässä törmään jatkuvasti ihmisiin jotka ssnoo "ai kamala ku sä kävelet lujaa". Eli ihan käytännön asia, ei voi olla niin että ehdin käymään jo 7 kertaa kaupassa/harrastamassa/iltakävelyllä ennenkuin mies on ehtinyt saamaan kengät jalkaan. Tämä ei ole koskaan ollut miehille ongelma, yksi ei urheillut mutta käveli enemmän kuin minä joten ei ongelmaa.


    • Anonyymi

      Jos löydät lapsettoman miehen, mistä muusta pidät, kuin panopäivistä?

      • Anonyymi

        Urheilusta, merestä, korkeista paikoista, luksushotelleista, luksusravintoloista, hullusta huumorista jne. Tätä elämäni nytkin.


    • Anonyymi

      Kiinnitin huomioni aloittajan ikään ja tähän: "Onko tämä liikaa vaadittu"

      Niin, kyllä se on. Näin miehen näkökulmasta tuossa 40 v iässä naisen pitäisi nimenomaan olla vaatimatta miehiltä mitään, jos suhteeseen vielä haluaa. Eli jos mies tykkää mökkeillä, niin mennä mökille ja laitta siellä paikkoja kuntoon miehen toiveiden mukaisesti tietenkin. Voisit siis kukkapenkkiä kohentaa ja mökin sisustustakin suunnitella miehen kanssa. Näissä asioissa voisit olla osaavampi kuin nuoremmat naiset, jotka ovat kilpailijoitasi parisuhdemarkkinoilla.

      Itse olen keski-ikäinen mies, jolla ei ole mökkiä, mutta huvila saaressa löytyy, jonne menen mielelläni jahdillani, koska merellä tykkään liikkua. Ikä on vain numero, mutta tietenkin mainitsemillani kriteereillä voisin kumppanuutta toiveissa pitää aloittajnkin kanssa, jollei nuorempiakin naisia olisi kimppaani tulossa.

      Näillä eväillä siis neuvoksi: vaatimukset pois.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Tosiaan mielummin kuolen kuin poistun stadista, autoon en mene, mökille en mene, omakotitaloon tai rivitaloon en mene. En ole siis millään muotoa maalainen ja kauhistuttaa ajatuskin olla edes muutama tunti ns maaseudulla. Tänä vuonnakin valitettavasti sen parintuntia jouduin kokemaan ja ahdistuin. Jos jonnekin Helsingistä menen niin ulkomaille, tulen luultavasti viettämään siellä auringossa paljonkin aikaa. Vaikka sitten yksin.

        Oikeastaan muita isoja vaatimuksia minulla ei ole.


      • Anonyymi

        Tosissasiko kirjoitat että nainen toteuttaisi miehen toiveita? Ihan sairasta settiä. En nyt mitään masteria ole hakemassa


    • Anonyymi

      kalliita juttuja jotkut HP:n tietokoneet, mutta ostinkin HP-werbook-tietokoneen itselleni, siis jos ... jos tekee jotain ... siiis Probookin, läppärin itselle... niin jos haluaa tehdä työtä tietokoneilla muutakin kuijn pelelaamista niin hyviä, mökillä oli mukana tuo Probook, aika hyvä kyllä...

    • Anonyymi

      Hei! Luonteeltani EN ole mikään teräsvaari, mutta työni edellyttää jokasyksyistä fysiikka- ja psyyketestiä Tromsössä. Ikää on yli kuusikymmentä, mutta arbeidstilsynin poikkeusluvalla ja testituloksilla saan jatkaa arktisissa erikoistöissä. Valtaosa työryhmissämme ovat (yllätysyllätys) ikäkavereitani. Kun huhtikuussa palaan mantereelle huippuvuorten ylängöltä, niin kohtaisimmepa! Painoni on silloin taas alle 65kg. Ikä ON numeroita ja tehollinen työikä nimenomaan meidän numeroitamme ja niitä tarvitaan.

      • Anonyymi

        Vanhin kenen kanssa olen ollut on ollut 40-vuotias. Vanhemmat miehet ahdistelleet teinistä alkaen siihen malliin että kuvottaa pelkkä ajatuskin että olisi kosketusetäisyydellä vanhemman miehen kanssa. Sorry, tiedän etteivät kaikki koe oikeudekseen kiinnostua tuntemattomista naisista, mutta liian moni on tehnyt niin. Nykyään teen välittömästi rikosilmoityksen jos kukaan edes hipaisee minua.


    • Lueskelin tämän ketjun läpi.

      En innostunut.

      -Käy ilmi, että parisuhteita ollut paljon = Mikä mättää.
      -Sanoo ettei lähde stadista minnekkään = Itse en lähde stadiin.
      -Outoja vaatimuksia liittyen mökkeilyyn. = Outo. Vaikka itselläni ei ole mökkiä.
      -Sanoo ettei lähde omakotitaloon = Ihan vitun outo tapaus kun asuu mieluummin pienessä tunkkaisessa koirankopissa stadin metelissä kuin mukavasti omakotitalossa maaseudulla.
      -Sanoo, että on paljon kavereita. = Ehkäpä raahaisi heitä myös meille kylään. En innostu ajatuksesta kun olen rauhaa rakastava mies..Vkonloppu vierailijat toisivat ylimääräistä häiriötä ja en ole kiinostunut tutustumaan kenenkään kavereihin ja pitämään seuraa kahvipöydässä heille.
      -Sanoo, että harrastaa luxus ravintoloita = En innostu.

      --> En usko, että olis mitään muuta yhteistä kuin urheilullisuus ja lapsettomuus.

      • Anonyymi

        Tuohon voisi lisätä, että empaattisuus ja lämpö puuttuvat. Niiden puuttuessa pelkkä paneminen voi puuduttaa pidemmän päälle, vaikka alkuun voi olla mukavaa kliimaksia.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe