Miksei Jumala pidä huolta omasta kansastaan?

Anonyymi-ap

Vaan Amerikka on se joka pitää Israelia pystyssä .

19

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki kansat on Jumalan. Hölmö.

      • Anonyymi

        Mutta Israel on Jumalan silmäterä ja omaisuuskansa.
        Kuulemma.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Haluatko listan suurimmista juutalaisten sortajista viimeisten kolmen vuosituhannen ajalta? Tutki, mikä niitä nykyään yhdistää ja mieti avauksesi uudelleen.

      • Anonyymi

        Mitä kylvää sitä niittää. Mikä on Israelin kansan karma kun juutalaiset on niin paljon kärsineet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kylvää sitä niittää. Mikä on Israelin kansan karma kun juutalaiset on niin paljon kärsineet?

        Karma on jotain itseaiheutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karma on jotain itseaiheutettua.

        Vedämme perässämme jopa seitsemän elämän karmaa. Karma on kosminen luonnonlaki .


      • Anonyymi

        Syylliset tekeytyy tekeytyivät uhriksi. Saivat rahaa Saksasta.
        Eivät ole edes seemiläisiö. Valkoiset työ,öt uksoo kaiken mitä valehtelevat.


    • Anonyymi

      On olemassa yksilön karman lisäksi kansojen karma ja ihmiskunnan karma.

    • Anonyymi

      > Vaan Amerikka on se joka pitää Israelia pystyssä .

      Amerikka näyttää kyllä nykyään olevan enemmän Iranin ja Hamasin puolella. Mutta, kaikesta huolimatta, Jumala on se, joka Israelin pitää pystyssä, vaikka käyttäisi siihen esim. Amerikkaa.

      • Anonyymi

        Jumala käyttää Amerikkaa? Ok


    • Anonyymi

      Universum on käsittämättömän laaja. Aina vaan löytyy uusia galakseja miljoonien valovuosien syvyyksistä. Ja israelko on muka on Jumalan omaisuuskansa meidän pakolla näiden galaksien sivilisaatioiden keskellä.
      Kyllä on typerä ajatus, voiko joku olla niin tyhmä että luulee Israelin olevan Jumalan valittu kansa ja silmäterä.

      • Anonyymi

        Kyllä voi. Tuo käsite on Toorasta ja Toora on juutalaisille annettu. Tottakai juutalaiset on sen mukaan Jumalan silmäterä.
        Teillä on omat kirjat ja oma teologia, teidät on valittu ottamaan ne vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Tuo käsite on Toorasta ja Toora on juutalaisille annettu. Tottakai juutalaiset on sen mukaan Jumalan silmäterä.
        Teillä on omat kirjat ja oma teologia, teidät on valittu ottamaan ne vastaan.

        Joo mutta se on paskapuhetta ja kusetusta
        Tuo toorasi.💩


    • Anonyymi

      Jo Mooseksen kirja välitti tiedon: Minä kuljetan teitä kotkan siivin.

      Se ei ole huono juttu. Vastineeksi USA saa paljon hyvää itsekin.

      Nyt on menossa PROFEETTOJEN JA YLIPAPPI MAHDIN VÄLINEN KITKA JA KIISTA. Profeetat täyttävät Aamoksen profetiaa. Ja se on epäedullinen näennäisesti Israelille. Se johtaa kuitenkin Kuninkaan vallan ja Kuningas Salomon valtaistuimen paluuseen Israeliin.

      Mahdin eduksi se on vaikka hän tahtoi rauhanomaisesti saada valtakunnan niin se ei ollut mahdollista. Vuodesta 2013 on kymmenen vuoden ajan neuvottu tietä rauhanomaiseen ratkaisuun. Mutta se tie ei käynytkään.

      Aamos kuvaa että kaikkia Israelin ympärillä olevia torneja vastaan soditaan. Nuo alueet joita vastaan soditaan ovat Mahdin valtakunnaksi tarkoitettu.

      Israel on kerubien kannattama mutta mikä on Mahdin kerubina? Kotka pitäisi olla vai onko sittenkin Leijona? Suuri muutos kohden kuninkaiden asioihin puuttumista alkaa Israelista käsin. Kuninkaan valta palaa voimaan. Ja ehkä temppeli mikäli Jumala suo.

      Uusia kuninkaita tulee 10-20 ja esim. Suomi, Ukraina, Sveitsi, Itävalta ja Slovakia muiden mukana muuttuu kuningaskunniksi mikäli voitto Tuonelasta eli Babylonin portosta saadaan.

      Jumala lähettää tulva-aaltoina muukalaisia toisensa jälkeen kukistaakseen Babylonin eli Tuonelan ja perustaakseen kuninkuuden.

      Wäinö II suuri ??? Suomen seuraava Kuningas???

      • Anonyymi

        Mitä huumetta käytät?


    • Anonyymi

      Hizbollah tekis kansanmurhan jos jenkit eivät hieman jeesais . Israelilaiset osaavat kyllä itse sotia oikein hyvin . Sodan toivon jatkuvan muutamia kuukausia .

      • Anonyymi

        ajatuksesi on kuvottava...


    • Anonyymi

      Tuomarien kirja:
      14:1 Ja Simson meni alas Timnaan ja näki Timnassa naisen, filistealaisten tyttäriä. > Jakeen lisätiedot
      14:2 Niin hän tuli sieltä ja kertoi sen isälleen ja äidilleen ja sanoi: "Minä näin Timnassa naisen, filistealaisten tyttäriä; ottakaa hänet nyt minulle vaimoksi". > Jakeen lisätiedot
      14:3 Hänen isänsä ja äitinsä sanoivat hänelle: "Eikö ole yhtään naista veljiesi tyttärien joukossa ja minun koko kansassani, kun aiot mennä ottamaan vaimon ympärileikkaamattomien filistealaisten joukosta?" Mutta Simson sanoi isälleen: "Ota hänet minulle, sillä hän on mieluinen minun silmissäni". > Jakeen lisätiedot
      14:4 Mutta hänen isänsä ja äitinsä eivät tienneet, että se tuli Herralta, sillä hän etsi tilaisuutta filistealaisia vastaan. Filistealaiset näet hallitsivat siihen aikaan Israelia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe