Vaan Amerikka on se joka pitää Israelia pystyssä .
Miksei Jumala pidä huolta omasta kansastaan?
19
342
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki kansat on Jumalan. Hölmö.
- Anonyymi
Mutta Israel on Jumalan silmäterä ja omaisuuskansa.
Kuulemma.
- Anonyymi
Haluatko listan suurimmista juutalaisten sortajista viimeisten kolmen vuosituhannen ajalta? Tutki, mikä niitä nykyään yhdistää ja mieti avauksesi uudelleen.
- Anonyymi
Mitä kylvää sitä niittää. Mikä on Israelin kansan karma kun juutalaiset on niin paljon kärsineet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kylvää sitä niittää. Mikä on Israelin kansan karma kun juutalaiset on niin paljon kärsineet?
Karma on jotain itseaiheutettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karma on jotain itseaiheutettua.
Vedämme perässämme jopa seitsemän elämän karmaa. Karma on kosminen luonnonlaki .
- Anonyymi
Syylliset tekeytyy tekeytyivät uhriksi. Saivat rahaa Saksasta.
Eivät ole edes seemiläisiö. Valkoiset työ,öt uksoo kaiken mitä valehtelevat.
- Anonyymi
On olemassa yksilön karman lisäksi kansojen karma ja ihmiskunnan karma.
- Anonyymi
> Vaan Amerikka on se joka pitää Israelia pystyssä .
Amerikka näyttää kyllä nykyään olevan enemmän Iranin ja Hamasin puolella. Mutta, kaikesta huolimatta, Jumala on se, joka Israelin pitää pystyssä, vaikka käyttäisi siihen esim. Amerikkaa.- Anonyymi
Jumala käyttää Amerikkaa? Ok
- Anonyymi
Universum on käsittämättömän laaja. Aina vaan löytyy uusia galakseja miljoonien valovuosien syvyyksistä. Ja israelko on muka on Jumalan omaisuuskansa meidän pakolla näiden galaksien sivilisaatioiden keskellä.
Kyllä on typerä ajatus, voiko joku olla niin tyhmä että luulee Israelin olevan Jumalan valittu kansa ja silmäterä.- Anonyymi
Kyllä voi. Tuo käsite on Toorasta ja Toora on juutalaisille annettu. Tottakai juutalaiset on sen mukaan Jumalan silmäterä.
Teillä on omat kirjat ja oma teologia, teidät on valittu ottamaan ne vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Tuo käsite on Toorasta ja Toora on juutalaisille annettu. Tottakai juutalaiset on sen mukaan Jumalan silmäterä.
Teillä on omat kirjat ja oma teologia, teidät on valittu ottamaan ne vastaan.Joo mutta se on paskapuhetta ja kusetusta
Tuo toorasi.💩
- Anonyymi
Jo Mooseksen kirja välitti tiedon: Minä kuljetan teitä kotkan siivin.
Se ei ole huono juttu. Vastineeksi USA saa paljon hyvää itsekin.
Nyt on menossa PROFEETTOJEN JA YLIPAPPI MAHDIN VÄLINEN KITKA JA KIISTA. Profeetat täyttävät Aamoksen profetiaa. Ja se on epäedullinen näennäisesti Israelille. Se johtaa kuitenkin Kuninkaan vallan ja Kuningas Salomon valtaistuimen paluuseen Israeliin.
Mahdin eduksi se on vaikka hän tahtoi rauhanomaisesti saada valtakunnan niin se ei ollut mahdollista. Vuodesta 2013 on kymmenen vuoden ajan neuvottu tietä rauhanomaiseen ratkaisuun. Mutta se tie ei käynytkään.
Aamos kuvaa että kaikkia Israelin ympärillä olevia torneja vastaan soditaan. Nuo alueet joita vastaan soditaan ovat Mahdin valtakunnaksi tarkoitettu.
Israel on kerubien kannattama mutta mikä on Mahdin kerubina? Kotka pitäisi olla vai onko sittenkin Leijona? Suuri muutos kohden kuninkaiden asioihin puuttumista alkaa Israelista käsin. Kuninkaan valta palaa voimaan. Ja ehkä temppeli mikäli Jumala suo.
Uusia kuninkaita tulee 10-20 ja esim. Suomi, Ukraina, Sveitsi, Itävalta ja Slovakia muiden mukana muuttuu kuningaskunniksi mikäli voitto Tuonelasta eli Babylonin portosta saadaan.
Jumala lähettää tulva-aaltoina muukalaisia toisensa jälkeen kukistaakseen Babylonin eli Tuonelan ja perustaakseen kuninkuuden.
Wäinö II suuri ??? Suomen seuraava Kuningas???- Anonyymi
Mitä huumetta käytät?
- Anonyymi
Hizbollah tekis kansanmurhan jos jenkit eivät hieman jeesais . Israelilaiset osaavat kyllä itse sotia oikein hyvin . Sodan toivon jatkuvan muutamia kuukausia .
- Anonyymi
ajatuksesi on kuvottava...
- Anonyymi
Tuomarien kirja:
14:1 Ja Simson meni alas Timnaan ja näki Timnassa naisen, filistealaisten tyttäriä. > Jakeen lisätiedot
14:2 Niin hän tuli sieltä ja kertoi sen isälleen ja äidilleen ja sanoi: "Minä näin Timnassa naisen, filistealaisten tyttäriä; ottakaa hänet nyt minulle vaimoksi". > Jakeen lisätiedot
14:3 Hänen isänsä ja äitinsä sanoivat hänelle: "Eikö ole yhtään naista veljiesi tyttärien joukossa ja minun koko kansassani, kun aiot mennä ottamaan vaimon ympärileikkaamattomien filistealaisten joukosta?" Mutta Simson sanoi isälleen: "Ota hänet minulle, sillä hän on mieluinen minun silmissäni". > Jakeen lisätiedot
14:4 Mutta hänen isänsä ja äitinsä eivät tienneet, että se tuli Herralta, sillä hän etsi tilaisuutta filistealaisia vastaan. Filistealaiset näet hallitsivat siihen aikaan Israelia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379