Jos jää sinkuksi

Anonyymi-ap

Ei ehkä tarvitse suunnitella omakotitaloon muuttoa.

50

424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      erossa meni talo myyntiin, nyt on sinkku boksi eli talovaunu,

    • Anonyymi

      Muuta vanhainkotiin. Siellä on paljon sinulle iän puolesta sopivia rouvia tarjolla ;))))))))))))))))))))

      • Anonyymi

        Mä oon vasta 33.


    • Anonyymi

      Single=Seksi, avioliitto on non-sex.

    • Kyllä minä voisin asua mielelläni omakotitalossa, näin sinkkunakin.

    • Anonyymi

      Miksi ei? Hyvin omakotitalossa voi asua näin sinkkunakin.

      • Anonyymi

        Niin kai sitten. Eri asia on, että onko varaa muuttaa sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten. Eri asia on, että onko varaa muuttaa sellaiseen.

        Juurikin näin. Miehillä on parempi palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten. Eri asia on, että onko varaa muuttaa sellaiseen.

        Ei kaikilla pariskunnillakaan ole siihen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Miehillä on parempi palkka.

        No mä olen nainen, joka siis tuossa aiemmin totesi, että "Miksi ei? Hyvin omakotitalossa voi asua näin sinkkunakin".


    • Anonyymi

      Joo voi kammotusten maailmansxierain ja korvakasrvatkin jo kaxsvaa..

    • No ihan hyvä on asua omakotitalossa myös näin sinkkuna. Toki nuo tulevat lumityöt hirvittää. Niitä on aika raskas tehdä yksin. Mutta minkäs tälle mahtaa🤔 toivotaan, ettei tule niin lumista talvea.

      • Anonyymi

        Noinhn se vähän on, vaikka itse kyllä tykkäänkin tehdä lumitöitä. Eikä se parisuhdekaan välttämättä takaa, etteikö niitä tarvitsisi tehdä. Kyllä minä (nainen) ihan yksinäni jouduin lumityöt siinä parisuhteessakin tekemään, jossa miehen kanssa omakotitalossa asuin. Sen verran mies tekin, että kaivoi autonsa esiin. Edes polkua ovelle ei luonut auki. Siinä pihassa oli vielä läpi pihan ajotie, jonka kokonaispinta-ala oli lähemmäs 800 neliötä. Siinä sai välillä ihan tosissaan pukata lunta. Kummasti herran kelpasi kyllä ajella siitä lävitse, kun nainen sen ensiksi auki kolasi. Enpä sano ääneen mitä moisesta miehestä ajattelen. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhn se vähän on, vaikka itse kyllä tykkäänkin tehdä lumitöitä. Eikä se parisuhdekaan välttämättä takaa, etteikö niitä tarvitsisi tehdä. Kyllä minä (nainen) ihan yksinäni jouduin lumityöt siinä parisuhteessakin tekemään, jossa miehen kanssa omakotitalossa asuin. Sen verran mies tekin, että kaivoi autonsa esiin. Edes polkua ovelle ei luonut auki. Siinä pihassa oli vielä läpi pihan ajotie, jonka kokonaispinta-ala oli lähemmäs 800 neliötä. Siinä sai välillä ihan tosissaan pukata lunta. Kummasti herran kelpasi kyllä ajella siitä lävitse, kun nainen sen ensiksi auki kolasi. Enpä sano ääneen mitä moisesta miehestä ajattelen. 🤣

        No siis minäkin olen ollut tämän talon lumityö”mies” voin sanoa, että 5-vuodessa en montaa kertaa nähnyt lumikolaa miehen kädessä. Mutta otin sen asenteen, että kun hän oli töissä, minä hoidin lapsia kotona.. niin se homma kuului silloin mulle.

        Mutta hei hyvä nainen siis sieläkin päässä🤗😄

        Ps.arvostan kyllä enemmän sitä, että molemmat kantavat kortensa kekoon.. tai siis että voisi välillä kysellä jaksatko, eikä vaan olettaa kaikkea..


      • sinkkuna asun omakotitalossa ja lumitöitä todellakin piisaa täällä maaseudulla, ei riitä että pukkaan oman pihan puhtaaksi vaan puhdistan myös vanhempieni talon pihan puhtaaksi samalla sekä koko 7 kilometrin tienpätkän ja sitä ennen olen jo tehnyt noin 8-9 tuntia yössä lumitöitä kaupungilla, mutta pelkkää valitusta saan lumitöiden tekemättömyydestä siitä huolimatta


      • Moottoroitu linko on asiassa avuksi ja niitä on nykyään akkukäyttöisiäkin.
        (oikeastaan saisivat robotoida koko homman)


      • Muddyman kirjoitti:

        sinkkuna asun omakotitalossa ja lumitöitä todellakin piisaa täällä maaseudulla, ei riitä että pukkaan oman pihan puhtaaksi vaan puhdistan myös vanhempieni talon pihan puhtaaksi samalla sekä koko 7 kilometrin tienpätkän ja sitä ennen olen jo tehnyt noin 8-9 tuntia yössä lumitöitä kaupungilla, mutta pelkkää valitusta saan lumitöiden tekemättömyydestä siitä huolimatta

        Tuo että joku tekee lumitöitä.. muiden ja vielä omat on kyllä tosi🙏👍🏼

        välillä saan kyllä minäkin apuja naapurilta. Nostan kyllä sinun ammatillesi hattua🎩 oppii arvostamaan, kun jos tiet eivät ole auki ja lastenrattaita on tullut työnneltyä.. niin se on aika hanurista..


      • Anonyymi
        Muddyman kirjoitti:

        sinkkuna asun omakotitalossa ja lumitöitä todellakin piisaa täällä maaseudulla, ei riitä että pukkaan oman pihan puhtaaksi vaan puhdistan myös vanhempieni talon pihan puhtaaksi samalla sekä koko 7 kilometrin tienpätkän ja sitä ennen olen jo tehnyt noin 8-9 tuntia yössä lumitöitä kaupungilla, mutta pelkkää valitusta saan lumitöiden tekemättömyydestä siitä huolimatta

        Hitto.
        Kuulostaa hienolta hommalta.
        Ajatko jotain Willeä?

        -keinovaginamies-


      • buddy-love kirjoitti:

        Moottoroitu linko on asiassa avuksi ja niitä on nykyään akkukäyttöisiäkin.
        (oikeastaan saisivat robotoida koko homman)

        Minua lähinnä pelottaa kaikki moottorilla toimivat vehkeet.. siis jo ihan siksi kun en niistä ymmärrä yhtään mitään.. vähän sama tuon autonkin kanssa. A-B paikkaan kyllä taivun jos siis auto vaan sinne asti kestää.. muuten en ymmärrä siitä mitään. Voinkin siis vain tyytyä potkimaan renkaita onko niissä ilmaa,.🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minua lähinnä pelottaa kaikki moottorilla toimivat vehkeet.. siis jo ihan siksi kun en niistä ymmärrä yhtään mitään.. vähän sama tuon autonkin kanssa. A-B paikkaan kyllä taivun jos siis auto vaan sinne asti kestää.. muuten en ymmärrä siitä mitään. Voinkin siis vain tyytyä potkimaan renkaita onko niissä ilmaa,.🤣

        Tottumuskysymys ja varsinkin akkukäyttöinen lumilinko on helppo käyttää.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tottumuskysymys ja varsinkin akkukäyttöinen lumilinko on helppo käyttää.

        Olen aika arka kaikissa uusissa vempaimissa on, niin paljon opittavaa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen aika arka kaikissa uusissa vempaimissa on, niin paljon opittavaa.

        Höh. Käyttöohje käyttöön ja sitten vain kokeilee varovaisesti.
        (tosin itse pidän käyttöohjeen lukemista fuskauksena, sillä ilman sitä toimiminen on paljon jännempää)
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        Höh. Käyttöohje käyttöön ja sitten vain kokeilee varovaisesti.
        (tosin itse pidän käyttöohjeen lukemista fuskauksena, sillä ilman sitä toimiminen on paljon jännempää)
        :)

        Hymm hymm… voin varmasti tulkita tämän kaksimielisesti🤣 ihanaa🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hymm hymm… voin varmasti tulkita tämän kaksimielisesti🤣 ihanaa🤭

        Yksimielisesti olen sillä kannalla, että kaksimielisyyteni on täysin tahatonta.


      • buddy-love kirjoitti:

        Yksimielisesti olen sillä kannalla, että kaksimielisyyteni on täysin tahatonta.

        Käyhän tuo molempiin noin että mitä et tiedä niin sen jännempää tulee olemaan.🙄 sori🤪


      • Anonyymi

        Osta lumilinko, mullakin on sellainen... tosin siinä on käyntihäiriöitä, jotka pitää korjata tulevan talven varalle. Naapurini on ystävällisesti avannut hieman kulkua pihalleni, traktorillaan.
        Jonka jälkeen mä olen lumikolalla ja lapiolla viimeistellyt pihaani.
        Ei täällä Etelä-Suomessa muutenkaan ole paljon lumitöitä, verrattuna Pohjanmaahan ja Lappiin.
        Jostain syystä kuitenkin viime talvi oli suhteellisen luminen, ja päästiin täälläkin ihan luonnonlumille hiihtämäänkin.
        Mä asun kaupungin laitamailla ja pääsen aika vaivattomasti pelloille sekä metsään hiihtämään. Jonkin matkan päässä kupunkiin päin; löytyy myös muutama laskettelu rinne 3 rinnehissiä, ja lastenmäki naruhissillä! =))
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osta lumilinko, mullakin on sellainen... tosin siinä on käyntihäiriöitä, jotka pitää korjata tulevan talven varalle. Naapurini on ystävällisesti avannut hieman kulkua pihalleni, traktorillaan.
        Jonka jälkeen mä olen lumikolalla ja lapiolla viimeistellyt pihaani.
        Ei täällä Etelä-Suomessa muutenkaan ole paljon lumitöitä, verrattuna Pohjanmaahan ja Lappiin.
        Jostain syystä kuitenkin viime talvi oli suhteellisen luminen, ja päästiin täälläkin ihan luonnonlumille hiihtämäänkin.
        Mä asun kaupungin laitamailla ja pääsen aika vaivattomasti pelloille sekä metsään hiihtämään. Jonkin matkan päässä kupunkiin päin; löytyy myös muutama laskettelu rinne 3 rinnehissiä, ja lastenmäki naruhissillä! =))
        trollikka

        Lumilinko 👍🏼 jos en minä osaa käyttää niin naapurini osaa. Silti noi vempaimet mistä ei tajua hevon ”helvettiä” on itselleni vähän liikaa: lumikola + ihminen on just jees..🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Lumilinko 👍🏼 jos en minä osaa käyttää niin naapurini osaa. Silti noi vempaimet mistä ei tajua hevon ”helvettiä” on itselleni vähän liikaa: lumikola ihminen on just jees..🤣

        Mä niin tiedän mistä sinä puhut Haaveilija39👍 Minua ärsyttää suunnattomasti jo sekin, että työnantajani mukaan mun työkännykkäni on taas tulossa matkansa päähän ja se pitää vaihtaa, saati jos joutuisin opettelemaan jonkin täysin uuden vempaimen, on se sitten robotti-imuri tai lumilinko. - Minä haluan, että joku tulee ottamaan kaikki sellaiset puolestani käyttöön ja antaa sen jälkeen rauhallisesti ja ystävällisesti minulle erittäin yksinkertaiset ja helpot pikakäyttöohjeet, kuten virta päälle / pois -nappi ja korkeintaan joku yksi helppo säätöjuttu. Inhoan sitä, että minut jätetään yksin jonkun uuden, paketissa olevan koneen kanssa. - Todellakin parempi vaihtoehto on ihan lumikola tai imuri + ihminen - yhdistelmä! 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Mä niin tiedän mistä sinä puhut Haaveilija39👍 Minua ärsyttää suunnattomasti jo sekin, että työnantajani mukaan mun työkännykkäni on taas tulossa matkansa päähän ja se pitää vaihtaa, saati jos joutuisin opettelemaan jonkin täysin uuden vempaimen, on se sitten robotti-imuri tai lumilinko. - Minä haluan, että joku tulee ottamaan kaikki sellaiset puolestani käyttöön ja antaa sen jälkeen rauhallisesti ja ystävällisesti minulle erittäin yksinkertaiset ja helpot pikakäyttöohjeet, kuten virta päälle / pois -nappi ja korkeintaan joku yksi helppo säätöjuttu. Inhoan sitä, että minut jätetään yksin jonkun uuden, paketissa olevan koneen kanssa. - Todellakin parempi vaihtoehto on ihan lumikola tai imuri ihminen - yhdistelmä! 😄

        Oi tuo sopii myös minulle. Yksinkertaiselle itselleni yksinkertaiset ohjeet😅🤣 juurikin rauhallisesti ja ystävälisesti. 🙏 se on kaiken a ja o ainakin minun kohdallani. Voisin sanoa, että ihan minkä vaan asian suhteen jos en jotain osaa ja ”kouluttaja” jotenkin sopimattomasti ärähtää.. niin meikäläisen motivaatio katoaa saman tien.. sit ei oppi mene perille edes kirveellä.

        Omistan iPhonen, niin voisihan minulla olla joku edullisempikin puhelin.. käytän tätä siis vain. Ihan perus tarpeiden hoitoon.. netti/puhelut/viestit..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oi tuo sopii myös minulle. Yksinkertaiselle itselleni yksinkertaiset ohjeet😅🤣 juurikin rauhallisesti ja ystävälisesti. 🙏 se on kaiken a ja o ainakin minun kohdallani. Voisin sanoa, että ihan minkä vaan asian suhteen jos en jotain osaa ja ”kouluttaja” jotenkin sopimattomasti ärähtää.. niin meikäläisen motivaatio katoaa saman tien.. sit ei oppi mene perille edes kirveellä.

        Omistan iPhonen, niin voisihan minulla olla joku edullisempikin puhelin.. käytän tätä siis vain. Ihan perus tarpeiden hoitoon.. netti/puhelut/viestit..

        Minun työluurini on iPhone ja sekin on typerää, kun sitten pitäisi kaikki muutkin olla Applen käyttöjärjestelmää, että ne keskustelis keskenään.. On minulla ipad, mutta kaikki muu taitaakin olla eri käyttöjärjestelmässä. - Hankalaa 😔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minun työluurini on iPhone ja sekin on typerää, kun sitten pitäisi kaikki muutkin olla Applen käyttöjärjestelmää, että ne keskustelis keskenään.. On minulla ipad, mutta kaikki muu taitaakin olla eri käyttöjärjestelmässä. - Hankalaa 😔

        No on kyllä jos noin on.

        Tosiaan ammattikoulussa tuli työskenneltyä MAC tietokoneen parissa. Onhan se ihan eri luokkaa kuin nämä tutummat Windows koneet..

        Muuten tässä taloudessa ei ipadeja tai muita vastaavia ole.😊😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto.
        Kuulostaa hienolta hommalta.
        Ajatko jotain Willeä?

        -keinovaginamies-

        Enimmäkseen traktorilla mutta tarvittaessa vaikka pyöräkuormaajalla tai vaikkapa kuorma-autolla, ei ole merkitystä millä ajelen noita lumihommia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Asun yksin omakotitalossa ja olen palkannut kiinteistöhuollon ajamaan lumet pois pihasta.

    • Anonyymi

      Niin sdinkkuus on pillullixsta elämää pillua riittyää avioliitto on pillutonta elämääkin..

      Mutta noista tv:n ylöe meteoriiteisxta on minun mielestäni asika hauska tuo nina ksartusto, vaikka ei olekaan joku Lass

    • Anonyymi

      Elämä=Omakotitalo.

      Aika suppealla mennään.

      AV

    • Anonyymi

      Edes miljoonan euron korvaus ei riittäis siihen et suostuisin maan tasalle asumaan. Yök!

    • Anonyymi

      Mä mietin että oon ollut jo niin kauan sinkku että en ehkä osaisi asua toisen kanssa saman katon alla 🤔 Mut eipä sitä tarvitse välttämättä kertarysäyksellä tehdä, joten jos mies siirtäisi esim tavara kerrallaan asioita mun luokse, niin voisi toimia, haha. Silleen vaivihkaa 😅
      N

      • Anonyymi

        Ns. Jalka oven väliin:)
        Siedä tai poista. Pölyä se varmaan on.

        AV


    • Anonyymi

      Sikaruttoa Ahvenanmaalla.😄😃😀

    • Anonyymi

      Monet sinkut asuvat omakotitalossa.

    • Anonyymi

      On tullut asuttua vuosikausia omakotitalossa sinkkuna.

    • Kyllä mä ostin yksin omakotitalon ja asuinkin yksin lemmikkien kanssa. Idea oli asua poikkiksen kanssa, mutta eihän se ruonannut. Kävi vain kylässä. 😅

      • Niin ja saattaisin ehkä muuttaa meidän landelle takas, jos sinkku olisin. Porukoilta jää omakotitalo ja n.5000 neliötä tonttia, traktorihalleineen ja autotalleineen varastoineen, hyötypuutarhoineen.

        Mutta perheellisenä en taida viittiä vaihtaa maalta maalle. 😜

        Varsinkin kun asun nyt lähempänä palveluita ja tilaa on yhtä paljon.


    • Anonyymi

      Apparently girls like you and you like girls so, just not macvh jus yet, just sex.

    • Minusta se olis mukavaa, asua yksin omakotitalossa.

    • Anonyymi

      poliisweilla oli joku kova operaatio äsken, tavallista kaupungissa mutta noin lähellä kova kiinniotto.

    • Anonyymi

      Täällä olisi sellaista tarjota!

    • Anonyymi

      Avioeron jälkeen toinen jää omakotitaloon asumaan, jos he asuvat omakotitalossa ennen eroa. Ei aina taida olla niin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2961
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      180
      1729
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1607
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1575
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      53
      1298
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      335
      1121
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      100
      1014
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1004
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      956
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      934
    Aihe