Miehelle, minua -vanhemmalle miehelle.
Ajattelin, että jokin olisi muuttunut.
Nyt mietin, että mikä jokin ja kuinka se olisi edes mahdollista.
On sellainen olo, että kaikki on särkynyt.
Sain jonkin kumman hetkeksi takaisin sydämeeni, jonkin, joka toi erilaisen onnen tunteen.
Mutta se katosi.
Sinun kätesi eivät varmaan ole koskaan tärisseet, minun ovat. Joskus pelosta, joskus jännityksestä, joskus heikosta olosta.
Käteni eivät oikeastaan ole koskaan ole täysin vakaat.
Sinun varmaan ovat. Syystä että.
Me ollaan varmaan todellisuudessa kuin yö ja päivä. Sitä hain takaa.
Vaikka olenkin rohkea, vaikka tunteeni, sieluni ja sydämeni olisivat kuinka vakaita..
Jokin minussa on mennyt rikki. En enää halua tulla torjutuksi tai hylätyksi.
Molempiin palasimme takaisin. Mennyt toistaa itseään.
Ei riitä rakkaus, ei haaveet eivätkä unelmat.
Sillä niin yhä edelleen: "sä olet mulle unelmaa mutta maailma on totta".
Rakastan sinua niin paljon, vieläkin.
Rakas, ota minut syliin, sydämeni on kipeä
34
691
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hienoja haikuja. Onko tulossa kirjaa jossain vaiheessa? Terveisin M mies.
- Anonyymi
Ei ole aloitukseni M-miehelle
- Anonyymi
Jaa että ihan M mies siinä.. No olihan aloituksessakin jotain tuttua.
- Anonyymi
Aivan ihanaa tekstiä... Keltä?
- Anonyymi
Kuka sinä olet? Vakaakätinen mies?
- Anonyymi
Kiitos❤
Abaisin mieluiten hänelle sydämeni yksityisesti.
- Anonyymi
Jos olet H nainen, niin kaikki on hyvin, älä pelkää. Mulla on vähän samanlainen tausta. Sovimme toisillemme. Itketään yhdessä. Tv. K mies
- Anonyymi
En ole H, eikä ole Koolle.
- Anonyymi
Moottoritie on kuuma, 🤡 miljoona 🎵
- Anonyymi
Sinun kätesi on kyllä vakaa pahviboxille. Toivottavasti olisit raskaana, niin tuntisit vakautesi.
T.minua vastaan on esitettynä raskauttavat syytteet, myös lisää tullaan esittämään, niin pitääkin.
Heihei.
https://m.youtube.com/watch?v=-hRCwByLb-E- Anonyymi
Omituinen kommentti
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuo on palstatrolli. 😄
Paras trolli kaikista.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuo on palstatrolli. 😄
Se olet sinä aloituksen kirjoittanut mies itse se trolli ja lähes jokaisen sanan takana. Big news? Not🥱
- Anonyymi
Sittenhän meitä on kaksi rikkinäistä. Pitäisi olla kolmas hyväntahtoinen taho, joka korjaisi meidät molemmat. Luuletko etten olisi halunnut jo aikoja sitten sinut kunnolla kohdata. Sokeana olen taapertanut kuin zombi erämaassa ja vasta nyt alan havahtua tähän maailmaan. Näen menetettyjä mahdollisuuksia, pettyneitä sydämiä, olen pettänyt itsenikin. Aika juoksee eteenpäin ilkkuen vanhalle miehelle, siitäs sait, pidä hyvänäsi.
- Anonyymi
Mikä on miehen eka kirjain?
Se pitäis nyt tietää.- Anonyymi
Jii on eka kirjain, ei se mitään kerro, aika monen muunkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jii on eka kirjain, ei se mitään kerro, aika monen muunkin on.
Mikä on viimeinen kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on viimeinen kirjain?
A on mutta ei Juha
- Anonyymi
Minä astun parisuhteeseen luottavaisena. Jokainen askel kulkee eteenpäin. Ensimmäiset taka-askeleet otan vasta jos havaitsen toisen niitä ottavan.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kylmää-kuumaa leikkikaluksi minusta ei ole.- Anonyymi
Tämä ei mitään leikkiä ole, enkä minä ole missään vaiheessa ollut kylmä.
Ei siis koske minua tuo kommenttisi, paremmin sopisi mieheen, jota rakastan.
Mutta ei se hänellekään mitään leikkiä ole
- Anonyymi
Rakkaani. Kiitos kun olet elämässäni! Sinulle
- Anonyymi
Ihana oot❤
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi puhua kohteelle.
- Anonyymi
Varmasti kannattaisi! Olen täysin samaa mieltä.
-aloitt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-aloitt.On minun käteni vapisseet
Monta kertaa
Väärään aikaan
Väärässä paikassa
Monen kädet ovat vapisseet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minun käteni vapisseet
Monta kertaa
Väärään aikaan
Väärässä paikassa
Monen kädet ovat vapisseetNo joo, normaaliahan se toki on jokaisella ihmisellä joskus.
Aattelit tuosta vaan, että aloitus on sulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-aloitt.Eikö sinua naisena esiintyvä mies huoleta lainkaan se, että käytät samoja kuluneita ”tunnisteita” että se söisi uskottavuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua naisena esiintyvä mies huoleta lainkaan se, että käytät samoja kuluneita ”tunnisteita” että se söisi uskottavuutta?
Ei näiden hörhöjen kohdalla tarvitse sellaista murehtia- ap, aloittaja tai aloitt on ihan noko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua naisena esiintyvä mies huoleta lainkaan se, että käytät samoja kuluneita ”tunnisteita” että se söisi uskottavuutta?
Eikö sinua harppu huolestuta yhtään se, että nalkutat tuota loputonta sontaa ihan eri tyylisille kirjoittajille? Kaikki tietää jo että sinä esität. Mustasukkainen mummo kun olet. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua harppu huolestuta yhtään se, että nalkutat tuota loputonta sontaa ihan eri tyylisille kirjoittajille? Kaikki tietää jo että sinä esität. Mustasukkainen mummo kun olet. Sivusta
Se on niin pakkomielteinen ja harhainen, että paras vaan jättää tuo itseään toistava jankutus huomiotta. Kaikenlaiset ne vailla hoitoa ja sairauden tunnetta ovat irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin pakkomielteinen ja harhainen, että paras vaan jättää tuo itseään toistava jankutus huomiotta. Kaikenlaiset ne vailla hoitoa ja sairauden tunnetta ovat irti.
Ap on, joka esiintyy naisena elinkä mummona! Taitaa olla pikkasen jälkeen jäänyt mt-ongelmainen, no se siittä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271