Hyvä ohejistus miehille kun tuuppaavat johonkin deittialustaan ilmoa

Tuon perusteella pitäisi onnistua välttämään pahimmat sudenkuopat profiliia luodessa, niin siitä vaan copy/pasteamaan sisältö exceliin ja sitten omaa check listia luomaan. Siitä voi sitten kattella, että oliko röökuvia? Ei, check. Oliko dokauskuvia? Oli, OMG ja sitä rataa.

Tunnustan, en lukenut artikkelista juuri pätkääkään, koska noita tulee eri medioissa yksi per viikko. Suomeksi. Mutta ei ne huonoja vinkkejä ole, kyllä noilla ohjein saa prepattua omaa profiilia jos haluaa.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009931735.html

47

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilkaisin juttua. - Minulle tulee heti mieleen muutama asia valokuvista, jotka jossakin miehen treffiprofiilissa eivät ainakaan minua houkuttelisi lainkaan: yhteiskuva jonkin naisen tai pikkulapsen kanssa, moottoripyörä ja tupakka. - Tuollaisia jos tulisi vastaan, niin saattaisi jäädä hyväkin mies huomioimatta. - No, kenen tappio? 😅

      • Repesin totaalisesti, iltakaljan huikka on pitkin läppärin näyttöä ja näppäimistöä. Lohkaisit aika pahan sanaleikin, vilkaisin juttua 🤣🤣🤣

        Treffiprofiilit ovat siitä hankalia, että niillä olisi tarkoitus haalia mahdollisimman paljon kiinnostusta, mutta samalla kun kumartaa tänne, pyllistää tuonne. Niin mikään kikkailu ei oiken kannata, parasta olla oma ittensä ja lähinnä miettiä sitä miten sen omimman itsensä tehokkaimmin tuo esille kuvilla ja tekstillä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Repesin totaalisesti, iltakaljan huikka on pitkin läppärin näyttöä ja näppäimistöä. Lohkaisit aika pahan sanaleikin, vilkaisin juttua 🤣🤣🤣

        Treffiprofiilit ovat siitä hankalia, että niillä olisi tarkoitus haalia mahdollisimman paljon kiinnostusta, mutta samalla kun kumartaa tänne, pyllistää tuonne. Niin mikään kikkailu ei oiken kannata, parasta olla oma ittensä ja lähinnä miettiä sitä miten sen omimman itsensä tehokkaimmin tuo esille kuvilla ja tekstillä.

        Parempi myöhään.. Kannattaa olla paikalla silloin, kun vastaavia treffiprofiileja julkaistaan. 😅 ..tai sitten ei. 🤔


      • Xena-183 kirjoitti:

        Parempi myöhään.. Kannattaa olla paikalla silloin, kun vastaavia treffiprofiileja julkaistaan. 😅 ..tai sitten ei. 🤔

        Jos olisin jossain deittisovelluksessa, etsisin heti käsiini kaikki joiden profiilissa mainitaan "vilkaisin juttua" tai samassa asiayhteydessä jokin muu aikamuoto 😂


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­­y­­­m­f­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18062574Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minusta tuo on huono ohje kun kerrotaan mitä ei saa olla sen sijaan että kerrottaisiin mitä pitäisi olla. Silloin kun hetken kokeilin s24 alustaa, ainoa mitä kokeillut muuten, tykkäyksiä tuntui tulevan kun oli asialliset kuvat, tarinaa sopivasti muttei liikaa, sellaista tarinaa joka ehkä luo mielikuvia ruusuisesta tulevaisuudesta, lesoilun sijaan ehkä jopa pientä vähättelyä itsestä ja puitteista, hauskaa huumoriläppää ja herkkä musalinkki. Ainoa vika siinä on että tuntee itsensä vähän huijariksi kun laittaa liiankin hyvän ilmoituksen :)

      -harmiseikirj-

      • Kuulostaa ihan hyvältä nuo profiilisi täyttöohjeet. 👍 Ja usein kai työpaikkaa hakiessaankin sitä vähän liioittelee osaamistaan, mutta vain vähän. - Kun pääsee työpaikkahaastatteluun ja sen jälkeen tulee valituksi, saa mahdollisuuden esitellä osaamistaan ihan eri tavalla kuin mitä hakemukseen olisi osannut edes kirjoittaa. 🙂
        - Jos treffiprofiilisi on niin kiinnostava, että niitä selaileva siihen pysähtyy ja laittaa viestiä, on jo hyvä mahdollisuus tutustumiseen.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan hyvältä nuo profiilisi täyttöohjeet. 👍 Ja usein kai työpaikkaa hakiessaankin sitä vähän liioittelee osaamistaan, mutta vain vähän. - Kun pääsee työpaikkahaastatteluun ja sen jälkeen tulee valituksi, saa mahdollisuuden esitellä osaamistaan ihan eri tavalla kuin mitä hakemukseen olisi osannut edes kirjoittaa. 🙂
        - Jos treffiprofiilisi on niin kiinnostava, että niitä selaileva siihen pysähtyy ja laittaa viestiä, on jo hyvä mahdollisuus tutustumiseen.

        Olen huono työpaikkahakemuksissa kun en viitsi valehdella ja/tai yrittää esittää jotain niin ennemmin kyllä annan itsestäni huonomman kuvan kuin olisi edes tarpeen, näen asian niin että en minä siinä niin hirveästi häviä kuitenkaan jos en tule valituksi.

        Sehän se ongelma onkin jos liian moni pysähtyy ja laittaa viestiä kun et halua kuin sen yhden hyvän, ja niille muillekaan kun et haluaisi olla töykeä ja/tai aiheuttaa pettymystä niin ei kannata kiltin & kunnollisen miehen treffialustoihin laitella ilmoituksia :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen huono työpaikkahakemuksissa kun en viitsi valehdella ja/tai yrittää esittää jotain niin ennemmin kyllä annan itsestäni huonomman kuvan kuin olisi edes tarpeen, näen asian niin että en minä siinä niin hirveästi häviä kuitenkaan jos en tule valituksi.

        Sehän se ongelma onkin jos liian moni pysähtyy ja laittaa viestiä kun et halua kuin sen yhden hyvän, ja niille muillekaan kun et haluaisi olla töykeä ja/tai aiheuttaa pettymystä niin ei kannata kiltin & kunnollisen miehen treffialustoihin laitella ilmoituksia :)

        -harmiseikirj-

        Tietenkin se hakuprosessin painoarvo muuttuu aina sen mukaan kuinka tosissaan on etsimässä uutta.😉

        Jos on vakituisessa työssä, mutta kokeilee vain markkina-arvoaan, niin silloin ei varmaan tule ylikorostettua osaamistaan.

        Tuo on kyllä selkeä ongelma tuo sinun hellämielisyytesi ja herkkyytesi -harmiseikirj- 🤔 Tai.., ehkä se ei ole ongelma lainkaan, kun kerran olet oikein tyytyväinen nykyiseenkin elmäntilanteeseesi. 😄👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen huono työpaikkahakemuksissa kun en viitsi valehdella ja/tai yrittää esittää jotain niin ennemmin kyllä annan itsestäni huonomman kuvan kuin olisi edes tarpeen, näen asian niin että en minä siinä niin hirveästi häviä kuitenkaan jos en tule valituksi.

        Sehän se ongelma onkin jos liian moni pysähtyy ja laittaa viestiä kun et halua kuin sen yhden hyvän, ja niille muillekaan kun et haluaisi olla töykeä ja/tai aiheuttaa pettymystä niin ei kannata kiltin & kunnollisen miehen treffialustoihin laitella ilmoituksia :)

        -harmiseikirj-

        Siis harmis on kiltti ja kunnollinen mies🤔 jotenkin olen saanut vähän suulaan kuvan. Mutta hei kiva että täältä löytyy muitakin kilttejä😊


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tietenkin se hakuprosessin painoarvo muuttuu aina sen mukaan kuinka tosissaan on etsimässä uutta.😉

        Jos on vakituisessa työssä, mutta kokeilee vain markkina-arvoaan, niin silloin ei varmaan tule ylikorostettua osaamistaan.

        Tuo on kyllä selkeä ongelma tuo sinun hellämielisyytesi ja herkkyytesi -harmiseikirj- 🤔 Tai.., ehkä se ei ole ongelma lainkaan, kun kerran olet oikein tyytyväinen nykyiseenkin elmäntilanteeseesi. 😄👍

        No minä lähden siitä että en ala pyrkyröimään mihinkään, jos en kelpaa sellaisena kun olen rehellisesti mieluummin olen sitten ilman, pätee ihan yhtälailla työtehtäviin ja naisiin, ilman molempia kyllä pärjää :)

        En itse ole kokenut kovin suureksi ongelmaksi, enemmän ongelmia tuntuu olevan muilla ihmisillä. Usein lopulta kuitenkin vähemmän on enemmän, tämäkin pätee töissä, naisissa ja vähän kaikessa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis harmis on kiltti ja kunnollinen mies🤔 jotenkin olen saanut vähän suulaan kuvan. Mutta hei kiva että täältä löytyy muitakin kilttejä😊

        Millä tavalla se että osaa kommentoida tarvittaessa on suhteessa siihen onko joku kiltti & kunnollinen? minusta ei millään tavalla. Sosiaalisesti riehakas voi olla ihan yhtälailla paha & rikollinen kuin myös joku hiljainen jurottaja tai sitten nuokin molemmat voi ääripäät voi olla yhtälailla kilttejä & kunnollisia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla se että osaa kommentoida tarvittaessa on suhteessa siihen onko joku kiltti & kunnollinen? minusta ei millään tavalla. Sosiaalisesti riehakas voi olla ihan yhtälailla paha & rikollinen kuin myös joku hiljainen jurottaja tai sitten nuokin molemmat voi ääripäät voi olla yhtälailla kilttejä & kunnollisia.

        -harmiseikirj-

        Pyydän anteeksi.
        Minäkin osaan joskus suoltaa suustani sellaista mitä ei pitäisi. Eli varsinainen aivopieru.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Pyydän anteeksi.
        Minäkin osaan joskus suoltaa suustani sellaista mitä ei pitäisi. Eli varsinainen aivopieru.

        Eipä mitään :) Sehän se varmaan vaikeus onkin että kiltteyttä & kunnollisuutta et ihmisestä voi nähdä päällepäin etkä puheistakaan välttämättä erottaa, ihan samoin kuin ihmisen pahuus se piilee pinnan alla ja tulee esiin vasta pidemmän tutustumisen myötä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mitään :) Sehän se varmaan vaikeus onkin että kiltteyttä & kunnollisuutta et ihmisestä voi nähdä päällepäin etkä puheistakaan välttämättä erottaa, ihan samoin kuin ihmisen pahuus se piilee pinnan alla ja tulee esiin vasta pidemmän tutustumisen myötä.

        -harmiseikirj-

        Olet kyllä ihan oikeassa.

        Luulenpa että olen muodostanut sinusta ihan vääränlaiseen kuvan. Sellaisen mihin on hirveän vaikea saada sana kiltti.

        Mutta siis asiasta kukkaruukkuun: työhaastattelussa minun on ihan älyttömän vaikea ”valehdella” kun oon niin helkatin hyvä tässä ja tässä.. jos en sitä omasta mielestäni ole. Vaikka siis ihan pätevä olisinkin😄


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Olet kyllä ihan oikeassa.

        Luulenpa että olen muodostanut sinusta ihan vääränlaiseen kuvan. Sellaisen mihin on hirveän vaikea saada sana kiltti.

        Mutta siis asiasta kukkaruukkuun: työhaastattelussa minun on ihan älyttömän vaikea ”valehdella” kun oon niin helkatin hyvä tässä ja tässä.. jos en sitä omasta mielestäni ole. Vaikka siis ihan pätevä olisinkin😄

        Kiltin & kunnollisen kannattaa aina peittää todellinen luontonsa ja paljastaa se vain harvoille ja valituille niin ei joudu hyväksikäytetyksi ja/tai murjotuksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiltin & kunnollisen kannattaa aina peittää todellinen luontonsa ja paljastaa se vain harvoille ja valituille niin ei joudu hyväksikäytetyksi ja/tai murjotuksi.

        -harmiseikirj-

        No jotenkin ainakin omasta mielestäni havaitsen kyllä ihmisen vilpillisyyden tai vilpittömyyden... niin ja liika mielistely saa kyllä niskakarvat pystyyn.


    • Anonyymi

      Ihme juttu ettei naisille ole vastaavia ohjeita - kovasti hämmästelen asiaa ihan ihmeissäni?

      • Niitä voi onneksi aina kysyä vaikka tältä palstalta. 😉
        Minäkin joskus kysyin ja sain kymmenittäin ellen jopa sadoittain hyviä ohjeita. Täytyisikin kaivaa se keskustelu vielä joskus esiin, kun silloin en tullut sitä hyödyntäneeksi 😄


      • Ehkä naiset osaavat nuo asiat automaattisesti? 🤔😂


    • Tinderi ei ole eikä tule olemaan oma juttu. Ihmisen valinta kuvien perusteella oikealle/vasemmalle on jotain mikä ei istu omaan maailmaan. Yhtä hyvin voisi heittää noppaa ja valita oikealle aina kun nopalla tulee vaikka numero yksi.

      Silti tuossa jutussa oli paljon asioita, jotka allekirjoitan ja mitä ei tosiaan kannata tehdä, jos haluaa naisilta ja miksei miehiltäkin vastauksia.

      Oma kokemus deittipalveluista on ohut. Kolmea olen nopeasti kokeillut ja tyypillisesti ahdistunut menosta 1-2 viikossa. 🤣 En tosiaankaan jaksa keskustella on ilmoja pidellyt ja mitäs tänään söit copy&paste-tyyppistä keskustelua kovin pitkää ja miesten profiilit oli liian usein tyhjää täynnä. Itsestä ei kerrota oikein mitään oikeaa. Ne muutamat, jotka oikeasti osasivat keskustella ja erottuivat porukasta helposti.

      Valittavasti tyyppiyhteydenottaja oli 15-20v nuorempi tai eläkeläismies, tai sitten varattu luvattomilla teillä oleva mies. Lisäksi moni ei selkeästi ollut lukenut edes lyhyttä esittelyä ampuu vaan vastauksia kaikille uusille naisille ilman mitään kritiikkiä. Ja näitä oli lyhyessä ajassa paljon. Ja sitten miehet ajattelee, että miksi naiset ei vastaa… Toisaalta aidosti ihmisestä kiinnostunut ihminen, joka jaksaa keskittyä läsnäoloon, saa aika helposti huomion.

      • Anonyymi

        Kurpper olisi tinderiä parempi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurpper olisi tinderiä parempi

        Täytyykin kokeilla tuota kun oikein turhaudun jossain kohtaa. Sinulle suosittelen katkerille miehille tarkoitettua Ätmer-sovellusta. Naisia siellä ei kyllä käy, edes kurppaikäisiä, mutta vertaistukea ja vertaista miesseuraa löytyy vaikka keskellä yötä.


    • Anonyymi

      niin jooh tuollainenkin juttu että ei kukaan pysty neuvomaan itszeäni wettä minkä tytöän jostain valitsisin.... mahdoton kyszymysz.. mutta..

      ehkä jotain hammaslääkäri-tyttöjä...

    • Anonyymi

      Real life is where I play.

    • Anonyymi

      heitän erään paradoksxin... kun siis totuus on valhetta, ja teorisa on utopiaas, niin käytäntö on kuitenkin tottsa.

      kuyren gallup-numeroissakin, kaikissa, se on teoriaa, kuin osakkeiden futuurit, eli utopiaa, vain käytäntö puhuu

    • Anonyymi

      Oletko tosi-tv-tommi vai real-life man?

      • En seuraa tosi-telkkua, niin varmaan lähinnä RFM


    • Anonyymi

      jaksaakohan vielä edes nauruuttaa enempääkään asiakkaita yhden hernekeittopurkin voiminkaan...

    • Anonyymi

      mikähän olisi oikein terästävä aamun musiikki jolla heräisi hyvin, räjähtävä alku ja... varmaankin jotain rock-heavy, mutta mitä........

    • Anonyymi

      nyt keksin jonkin musiikin mikä tuli mieleen ja alkaa terävästi, mutta niin en todellakaan tarvitse mitään tyttöä huollettavaksi koska on jo tekemisiäå ihan riittävästi omissa asiakirjoissa ja jutuissa... noh musiikki:

      Iron Maiden - Aces High: https://www.youtube.com/watch?v=Xg9aQvjMS60

    • Anonyymi

      ...niiin tietystikin mielessä tuo mysteerillinen punainen sydän-ässä-kortti hertta-ässä, korkein, hah joku uskonto kieltää idässä kai tuollaisen symbolin jotain.

    • Anonyymi

      mistähän nuo ässät pelikorteissa ja niiden arvot tuli jotenkin mieleen.... varmaankin kun pelasin sellaista peliä hammaslääkäriä odotellessa, siis arvojärjestys ässissä on: pata-ässä on heikoin, risti-ässä toiseksi heikoin, risti-ä'ssä korkeampi, hertta-ässä korkein.

    • Anonyymi

      ... jatkan niin pata-ässän kanssa voi olla jotain jos on jkoku erikoinen värisuora pataässästä alas kokonainen....

    • Anonyymi

      Minusta nämä tämmöiset ei oikein ole hyviä ohjeistuksia... Ainoa ohje minkä kai tarvitsisi on, että ole oma itsesi tässäkin asiassa. Näissä jutuissa on aina iso määrä kriteerejä sarjassa: kerro mulle mitä kaikkee miehen (profiilin) tulee olla ja sitten tässäkin lopummassa kuitenkin mainitaan: "KIINNOSTUKSEN profiileissa herättää ennen muuta aitous ja omaperäisyys.". Haistakoon kukkanen.

      Nämä ovat kyllä varmaankin hyviä ohjeita niille, jotka etsivät ainoastaan ns. kevyitä suhteita, monikossa. Niille, jotka etsivät jotain syvällisempää ja pidempää suhdetta, nämä ovat ennemminkin varoitusmerkki pysyä kaukana deittialustoilta. Saa kuvan, että ne olisivat vähän kuin hampurilaisravintoloita: mainoskuvassa on sliipattu, liimattu, laitettu ja monin tavoin kuvakäsitelty herkkupurilainen, jollaisen tilastollisesti keskimäärin ihmiset haluavat, mutta oikeasti tilatessasi saat eteesi liian kauan valmiina hyllyssä seisahtaneen haalean lössähtäneen lätyn. Siinä lössähtäneessä lätyssä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ainakin itse haluaisin saada sen mitä tilaan.

    • Anonyymi

      joa puhun jotain hirvittävän teknisiä tietokonejuttuja.... mutta tuon takia monesti tuhoutuvsat SSD-kiintolevyt jos niissä on päällä Write-Back-Cache, yleensä on oletuksena levyissä päällä, mutta jos on SSD-levyh ainsa pitää ottaa pois päältä.

    • Anonyymi

      tuollainenkin on todella hyvä joku määräys jossain directx-jutuissa eli 3d: enable processor prefetch or hardware only?

    • Anonyymi

      tuollainen juttu mikä on Processor-Prefetch grafiiikkakiihdyttimelle tarkoittaa että koska grasfiikkaohjaimen prosessori on bittilebeydeltään suurempi tyypillisesti, niin alustaza..

    • Anonyymi

      joo turhaa jotain tuollaisia noin teknisiä tietokonewidcen juttuja, ei ymmärrä hehe.

    • Tuola lopussa ku oli listattuna niitä toivottuja asioita, nii..

      "Hyvät, tuoreet kuvat terveen näköisestä pitkästä miehestä. Ystävällinen ja/tai hauska teksti. - Nainen, 37"

      Tuli tosta mieleen et onk sit väliä onko ne kuvat omia🤔😃

      • Tuolla kuvauksella ei varmaan, riittää että laittaa em. kuvia sen Nainen-37 mieliksi 🤣


    • Anonyymi

      roboyyi-jutusta muofodyui pitkä juttu mielipiteistä jne...

    • Anonyymi

      olen aika iloinen tuosta asiasta että viesti meni perille tuolle haaveilijalle..... ei muuta ajatuksia sinsä, halusin ilahduttaa häntä.

    • Anonyymi

      Jotenkin ärzyttäää jokin asia noh, oikein ewn saa kiinni kunnolla ajatruksesta joka johtuu taaskin... olen vähän humalassa, mutta niiin rentoutumisaikaa... muutama päivä.

      entä tuokin "nimittelijåä# boisi muodostaa nimen vitrinellassta ja wurstista ... wurstinella.. joopa joo

    • Anonyymi

      joku juttu ärsyttäää.... nooh... mutta jotenkin tuo #nimittelijä#-ohjelmakoodi, joka tekee niitä nimiä huvittavia, EN ole tuota nyt käynnistänyt.... mutta muutenkin.. juttu

      Mröös,sm

    • Anonyymi

      Miksei voi kirjoittaa totuutta että jaksoi se edellinenkin nainen katsella kymmenen vuotta ja nyt tarvis yksinkertaisesti saada vähän paremman näköinen nainen että jaksaisi tehdä sitä suhdetyötä kun sen puutteese+en se edellinen suhde ihan oikeasti kusahti.

      • Enpä oikein usko, että vain etsimällä edellistä paremman näköisen kumppanin se suhdetyö mihinkään kohenee. Kyllä ne on luultavasti muut asiat joilla yksittäisen henkilön suhdetyöhalukkuus kohenee, vaikka ei tietenkään omaa silmää miellyttävä ulkonäkö varsin haittaa asiaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe