Tuollaisia ilmoituksia on paljon, että siirretään välityssopimus. Maksooko välitysyhtiö kaikille uusille autoilijoille 2500€ vai maksooko sopimuksen siirtäjä sen uudelle autoilijalle?
Mitä kaikkia laitteita siihen hintaan kuuluu pakollisen taksamittarin lisäksi?
Kannattooko kysyä sopimuksia suoraan välitysyhtiöiltä, jos he maksavat enemmän, jos ryhdyt ajamaan heidän ajoja.
Välityssopimuksia tarjolla 2500 euron palkkioilla
12
641
Vastaukset
- Anonyymi
Välitysyhtiöillä on valtava kilpailu keskenään, autoja ei ole tarpeeksi.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kaikkiin välitysyhtiöihin voi liittyä. Liity sellaiseen millä on korkeimmat taksat, niin saat itse enemmän rahaa. Taksi Helsinki, Lähitaksi ja Menevä ovat paskapuljuja, koska niiden hinnat ovat liian alhaalla. Et tienaa, vaikka ajaisit kuinka paljon.
- Anonyymi
🤣🤣 Missä 💩 sopimuksessa itse ajat. 🤔🤔 ainiin sinä olet se peraukinen asiakas.
- Anonyymi
En laittaisi itseäni tuollaiseen hirteen, vaikka välitysyhtiö antaisi 10000€ palkkiota aloituksesta. Kannattaa varoa tuollaisia sopimuksia, joista ei välttämättä pääse eroon.
Pitäisi saada auto välitysyhtiöltä ja takuu, että ajoja on esim. 20000 euron arvosta joka kuukausi, niin voisi harkita. - Anonyymi
Ei nuo sopimukset kelpaa kenellekään.
- Anonyymi
Välityssopimuksista pääsee eroon irtisanomalla ne. Jos olet joskus maksanut palvelusopimuksesta, niin olet ollut vain tyhmä, joten kärsi tyhmyytesi. Laitteista ei pääse muuta kuin siirtämällä leasingsopparin jollekin toiselle.
- Anonyymi
Kannattoo vuan jatkoo sitä kaljan juomista.
- Anonyymi
Siinä ne onkin vaihtoehdot vähissä taksimiehellä, joko ajaa taksia tai juoda kaljaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ne onkin vaihtoehdot vähissä taksimiehellä, joko ajaa taksia tai juoda kaljaa!
Älä kommentoi asiaa ,josta et mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kommentoi asiaa ,josta et mitään ymmärrä.
Ottiko se noin koville?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904