Myyrmanniin avataan Lidl ensi torstaina 26.10 klo 8
Myyrmannin Lidl
Anonyymi-ap
9
834
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on kahvitarjoilu torstaina 26.10 klo 10-20 ja lauantaina 28.10 klo 10-18
- Anonyymi
Botti. Älä mene huijaussivustolle.
- Anonyymi
Myyrmannin Lidl on auki arkisin klo 8-22, lauantaisin klo 8-21 ja sunnuntaisin klo 9-21
- Anonyymi
Hyvät aukioloajat paitsi että myös viikonloppuisin saisi olla auki klo 22 asti.
- Anonyymi
Tänään avattiin Lidl :)
- Anonyymi
Käbitkö ilmaisella kahvilla päivällä kun olet ilmeiseti työtön
- Anonyymi
En ole työtön.
- Anonyymi
Hienoa että saatiin Lidl ja Prisma Myyrmanniin. 👍
- Anonyymi
Olen sote johtaja jolla on päivät vapaa ,,kun ei mitää duuniin vaikka palkka 2o OOO eka 2ooooo e auto ilmaiskeksi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226