Luule olevansa velvolinen varaatta lahjuus tuote.

Anonyymi-ap

Just ne tavarat mitä ihmiset lahjottavat niin nihin tule yhteydenottoja kun ihmiset vaaravat nittä ja sitten ilmoitus on vielä torissa 2-3 vikkon päästä ja ilmoituksessa luke VAARATTU.

Eli se on just se että kun joku ihminen lahjoitta jotain niin hän luule että hänen on ikäin kuin velvollinen vaaraman se sille ensimäiselle trokarille joka aasu toisella puolella suomea joka ehkä tule sen noutaman 2-3 vikkon päästä tai sitten tuleko hän ollekan noutaman se tuote kun ne ilmoitukset missä lahjoitettan tavara pysy niin kauan siellä torissa jotain yli 2-3 vikkoa niin silloin voi epäilä tuleko noutaja ollekan noutaman se tuote.

Kun ei nidden lahjoittajien tarvitse kun odotta muutama vuorokausi että tule viesti sellaiseltta mitä voi heti koska tahansa nouta se tuote.

Mutta sittä ne lahjoittajat eivät ymmärrä kun nillä ei rittä älykysosamäärä sellaisen vaan ne luulevat että he ovat ikäin kuin velvollisia lahjoittaman se tuote hänelle trokarille joka ensimäisenä lähettä viestin vaikka toi trokari ei edes kunnolla tiedä koska hän tule sen tuotten noutaman ehkä 2-3 vikkon päästä jos hän ehti jos hän ei ennen sittä tee parempia kauppoja jos hänellä synty parempia kauppoja niin hän ei tule ollekan noutaman mutta ei hänen sittä tarvitse kertoa lahjoitajalle.

Mutta ei vauva forumin osallustujilla ole kovin hyvä älykkysosamäärä kun ei ne tätä ymmärrä.

Mutta minä olen myös myynyt mutta en ole vaarannut kun ostajat tietä että tuote on kysytty eli ei kanatta varatta ja toinen asia mitä vaikutta on se että olen lähttänyt tuotten postilla tai matkahuolto mutta jos tuotte on iso niin olen viennyt sen farmari taxilla matkahuolton ja sen taxin hinnan olen huomionnut hinnassa eli sopinnut sen asian ostajan kanssa että hän maksa sen lyhyen taxi matkan.

Eli ostaja on etukäten maksannut posti ja se lyhyt taxi matka ja olen lähettänyt postienakolla ja laittanut kuva sittä tuottesta missä on päivän sanoma lehti niin ostaja tietä että minulle on se tuote.

Kun toimin näin ei tarvitse vaaratta ja ostaja tietä että myös muitta kinnosta se tuote niin ostaja on suostunnut tähän

4

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että joku kehta varaatta kun joku lahjotta jotain niin se kuulosta niin typerälttä kun vain joku voi olla mutta kun se pitä paikkansa ne varaajat ovat kun hyenat lahjoitajan kimpussa ja suurin osa niistä on trokkareitta.

      Ja yhtä typeriä on ne lahjoitajat kun ne kuvitele että ne ovat velvollisia varaman se tuote pitkäksi ajaksi hänelle joka lähettä ensimäisen viestin eli ne lahjoittajat kuvitele että se ensimäinen viesti on sitova.

      Hyi tietä molempia osapuolia hävetkä olette molemmat yhtä vastenmielisiä!!

    • Anonyymi

      Siis mitä?

    • Anonyymi

      Että joku kehta varaatta kun joku lahjotta jotain pitkäksi ajaksi että ei muut saa sittä niin se kuulosta niin typerälttä kun vain joku voi olla mutta kun se pitä paikkansa ne varaajat ovat kun hyenat lahjoitajan kimpussa ja suurin osa niistä on trokkareitta.

      Ja yhtä typeriä on ne lahjoitajat kun ne kuvitele että ne ovat velvollisia varaman se tuote pitkäksi ajaksi hänelle joka lähettä ensimäisen viestin eli ne lahjoittajat kuvitele että se ensimäinen viesti on sitova.

      Hyi tietä molempia osapuolia hävetkä olette molemmat yhtä vastenmielisiä!!

    • Anonyymi

      Vaara se mitä sinä lahjoitaat minulle 3 vikkoksi että ei muut saa sittä v**** kun törkeätä että kehta varaatta kun joku lahjoitta jotain.

      Ja yhtä röy*** on lahjoitaja joka sano jo kyllä minä voin sen sinulle varaatta 3 vikkoksi että ei muut saa sittä v**** kun törkeätä että ei sinua hävetä yhtän.

      Olette molemmat yhtä vastenmielisiä hävetkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe