Samburger myy täydellä hintaa niille asiakkaille jotka käyvät grillillä
paikanpäällä koska myyvät Woltille/Foodoralle ruokaa 35% alennuksella.
Jos annos maksaa grillillä 10 euroa niin Samburger myy sen
woltille/Foodoralle 6,50 eurolla ja maksattaa tappionsa niillä
jotka käyvät itse grillillä. Ei siis kannata ihmetellä miksi grillihinnat
nousseet niin kovasti..
Grillillä käyvät maksavat toistenkin ruoat.
Samburger myy joillekin asiakkaille 35% alennuksella
14
442
Vastaukset
- Anonyymi
Käyn grillillä nykyään harvemmin kuin kerran viikossa. Perushampurilainen maksaa 5€. Ei se paljoa ole. Puolet tupakka-askin hinnasta.
- Anonyymi
HK.n juustohampurilaiset Minimanis,2e/5kpl,hyvät on katteet ja vain tyhmä maksaa liikaa.
- Anonyymi
Et sä voi verrata minimanin hampparia samburgeriin
- Anonyymi
No voi hirveetä sentään. Ei pidä käydä grillillä jos ei ole siihen varaa.
- Anonyymi
Michelin-ravintoloitsija Ylellä: Tavoitehinta Michelin-tason hampurilaiselle on 3 euroa
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008305243.html
Seinäjoella myydään sellaisin 40 sentin einesburgereita vitosella. - Anonyymi
Köyhät voi syödä kotona.
- Anonyymi
grillivierailun voi säästää juhlahetkiin
- Anonyymi
Se on normikäytäntö kun asioit woltin kanssa, mistä luulet että wolt katteensa kerää, hyväntekeväisyydestä?
- Anonyymi
Reilu peli olisi että Samburger veloittaa saman kaikilta ja ruoan tilaaja maksaa itse kokonaan oman ruokansa. Nyt grillillä jonottajat maksavat osan wolt asiakkaiden
sapuskoista. - Anonyymi
No mitä kitisette, tilatkaa itsekin woltilta, mitäs meette sinne paikanpäälle.
- Anonyymi
Samburgerilta ostin kerran makkaraperunat, mutta myyjä antoi pelkät ranskalaiset. Kun huomasin asian ja menin kysymään, missä makkarat, niin myyjä väitti minun tilanneen pelkät ranskalaiset.
Kysyin, että miksi sitten jouduin maksamaan makkaraperunoiden hinnan, niin myyjä väitti hintojen juuri nousseen. Kusetus firma tuo on, huijareita. Taitaa mennä omaan taskuun asiakkaiden rahoja. - Anonyymi
Kyllä sampurkeri saa myydä vaikka markalla makkaraperunat se on hullu joka pyytää
- Anonyymi
Ideaparkin samburgeris oli todella mukava myyjä, ja teki hyvät hampparit. Täytyy käydä toistekki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623