Minulla on tällä hetkellä tilapäinen, vaikea elämäntilanne monestakin syystä. Kävin lääkärin vastaanotolla ja sain Xanoria 0,5 Mg 20 kpl. Seuraavan erän voin hakea vasta 40:n päivän päästä. Diapam ja Opamox eivät minulle sovi. Miksi lääkäreiden on niin vaikea määrätä lääkettä niin, että sitä saisi/siitä olisi hyötyä? Sekä yksityinen että kunnallinen puoli ei halua lääkettä määrätä. Mitä pitäisi lääkärille kertoa, että saisi tuskaansa helpotusta? Yli sata euroa käynnistä eikä juuri apua tilanteeseeni! En ole mikään narkkari vaan iäkkäämpi muuten terve mies.
Bentsodiatsepiinit
Anonyymi-ap
2
342
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä lisään aloitukseni, että lääkärin määräämä Xanor 0,5 Mg 1-3 kertaa viikossa! on yhtä tyhjän kanssa. Jo kerta-annoksena tuo 0,5 Mg ei tuo minulle mitään helpotusta. Otinkin sitä vasten määräystä kaksi kappaletta kerrallaan joka päivä. Auttoi mutta on nyt lopussa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18065454t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299