"Olemme selvästi epäonnistuneet asiakaspalvelussamme..." Suomeksi tämä tarkoittaa, että Gigantti ei aina onnistu huijaamisessa, koska jotkut huijatut eivät tyydy kohtaloonsa.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009911815.html
Gigantti on keksinyt tuottavamman tavan huijata
6
285
Vastaukset
- Anonyymi
?
?
En mene enää Huijari-Giganttiin ! - Miten ne Kehtaakin ? - siis Miten ? ?
?
?- Anonyymi
Elektrolux 5 kahvinkeitin Gigantissa 99,99 Eur ja sama tuote ClasOhlson tiskillä 59,90!!!!!!
se vaan on tyhmää maksaa liikaa😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Ei Gigantti ole epäonnistunut asiakaspalvelussa, koska se ei ole sellaista edes yrittänyt. Huijaaminen sen sijaan epäonnistui tällä kertaa.
- Anonyymi
"Olemme selvästi epäonnistuneet asiakaspalvelussamme..." Eli toimari Nirjan komennosta kohta vaihtuu kunhan vielä on hieman valehdellut asiakkaille "valituksia".
- Anonyymi
Vuosia sitten tein sen viimeisen kaupan Gigantissa, tai oikeastaan en tehnyt.
Vuokralaiseltani simahti jääkaappi. Gigantissa oli sopiva kaappi sopivaan tarjoushintaan. Peräkärri auton perään ja ei kun sinne.
Semmosen ylimielisen olosen juipin kanssa siitä sitten aloimme kauppaa vääntämään. Tuttuun tapaan se yritti myydä toista tuotetta. Vääntämällä piti vääntää, että otan tämän. Siitä kun päästiin ylitse kaveri alkoi kauppaamaan jos jonkinlaista lisä tuotetta ja -palvelua. Yritin kertoa mistä on kysymys ja, etten tarvitse muuta kuin tämän kaapin.
Myyjäjuippi alkoi käydä kokoajan töykeämmän oloiseksi. Siinä kun se sitten laahautui kassalle ja alkoi näpytellä kassakonetta totesin, että antaa olla koko homman kun tuntuu niin vaikeelta ja marssin ulos kaupasta.
Nämä samat väännöt olin käynyt siellä läpi aikaisemminkin, mutta nyt, vaikka kaupat syntyi, tunne oli kuin syyllisellä, joten sen jälkeen en ole ko. puoltiin astunut.- Anonyymi
Varsinaiset huijaukset ovat oma lukunsa. Itseäni ärsyttää ihan vain se epäkunnioittava asenne joka näillä huippuosaavilla elektroniikkaexperttijuipeilla totta tosiaan vaikuttaa olevan vähän joka luukulla.
Muutama vuosi sitten ostin Gigantista uuden läppärin. En voinut olla huomaamatta tilannetta jossa iäkäs nainen oli ostamassa älypuhelinta. Nuori juippi puhui naista pyörryksiin taatusti tietoisena siitä ettei iäkäs nainen tajunnut yhtikäs mitään myyjän selotuksesta. Tuli mieleen Rosa Meriläisen taannoinen v'ttuilu iäkkäämpien tietoteknisen osaamisen puutteesta. Rosan mukaan he ovat säikkyjä "kuin peura liikennevaloissa" aina kun joku alkaa puhua jotakin tietotekniikasta.
Oma myyjäni oli myöskin tällainen nuorimies joka teki samaa. Korostetun tekoystävällinen pehmeä- ääninen nuorimies vyörytti tsunamina kysymyksiä joita en ehtinyt edes ajatella. Puoleenkaan en osannut vastata. Myöhemmin jouduin vielä käymään huoltotiskillä johon nuorimies minut ohjasi. Siellä oli se iäkkäämpi nainen jonossa ennen minua. Hyi v'ttu että yökötti katsella sitä nuorten myyjämiesten ilme- ja elekieltä keskenään kuinka he palvelivat meitä tietotekniikasta mitään ymmärtämättömiä pelleasiakkaitaan.
Gigantti käyttää ilmeisesti tätä Marjorieta malliesimerkkinä kouluttaessaan myyjiä millä asenteella gigantissa kuuluu palvella asiakkaita:
https://m.youtube.com/watch?v=uaLikjgJssk&pp=ygUnTGl0dGxlIGJyaXRhaW4gZmF0IGZpZ2h0ZXJzIGhlYWQgb2ZmaWNl
En tiedä mikä suomalaisilla nuorilla miehillä on itsetunnossa vialla että tällä tavalla on tarvetta alkaa pätemään jopa asiakaspalvelualalla asiakkaiden kustannuksella. Paljonko älykapasiteettia tarvitaan sen ymmärtämiseen että tietotekniikka ja verkkoelämä on totta tosiaan hyvin abstrakteja asioita monille ihmisille. Ei tarvitse olla edes iäkäs että puolet tietotekniikkaan ja verkkoelämään liittyvisät asioista menee yli hilseen. Kysymys kuuluukin että mitä siitä? Mitä ihmeellistä siinä on? Miksi se on nii herkullista pilalla jonkun harmaantuneen ikäihmisen osaamattomuus en kustannuksella jopa asiakaspalvelutilanteessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2073576Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen133326Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä722532Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92165Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling462019Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61888Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue401708- 901581
- 721153
- 741130