Mä heräsin ku lääkäri sano että pian iskee diabetes jos et reagoi. 25kg lähti pois ja alkoholiin en sen koommin myöslään oo enää koskenut
Mä olen laihduttanut ja muuttanu elämäntapoja niin lääkäri oli mielissään
12
274
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan sairaan HIENOA!👌
Varo vaan ettet liian pieneksi kuitenkaan😉 - Anonyymi
Tsemppiä! Hieno ihminen olet!
- Anonyymi
Se on hienoa. Kaikki ei ymmärrä miten vaikeaa painonhallinta on toisille. Ihmisillä on erilainen aineenvaihdunta ja toiset lihoo helpommin kuin toiset.
- Anonyymi
Hiljaa hyvää tulee,yleensä se on elämäntapa remontti mikä kestää loppuelämän.
Nopeasti puotetut kilot ja kituuttamalla yleensä kostautuu .Nauttia voi ja saa hyvästä ruuasta ja juomasta sekä herkuista ilman huonoa omaa tuntoa.Pitää vain mahduttaa ne siihen rutiiniin . Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa hyvää tulee,yleensä se on elämäntapa remontti mikä kestää loppuelämän.
Nopeasti puotetut kilot ja kituuttamalla yleensä kostautuu .Nauttia voi ja saa hyvästä ruuasta ja juomasta sekä herkuista ilman huonoa omaa tuntoa.Pitää vain mahduttaa ne siihen rutiiniin .Totta. Kyllä herkkuja saa syödä, tasapaino on se juttu. Kohtuutonta se minusta on, jos kieltää itseltään täysin.
- Anonyymi
Hyvä suoritus. Itse myös pienen muutoksen kourissa. Menetettyjä kiloja en tiedä, mutta 2 vaatekokoa pienempi nykyään. Alkoholia nyt ei kamalasti ole muutenkaan mennyt. Pikkujoulut seuraavaksi ja sitten taas joskus vuoden päästä uudelleen.
- Anonyymi
Minä vedän oliiviöljyä lusikalla välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh,Se on Rypsiöljyä.Joo,mutta hyvältä näyttää sinunkin suoritus,ilo silmille .Oliko muita paheita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä laitan kahviin avokadoöljyä. Saan rasvaa ja kalorit täyteen.
T. Tuo 16:11:27
Loistavaa, hyvä sinä! 🤩
- Anonyymi
Sama mulla! Olo mitä mainioin! Tsemppiä sulle!
-A
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5471787Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543