Mä olen laihduttanut ja muuttanu elämäntapoja niin lääkäri oli mielissään

Anonyymi-ap

Mä heräsin ku lääkäri sano että pian iskee diabetes jos et reagoi. 25kg lähti pois ja alkoholiin en sen koommin myöslään oo enää koskenut

12

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan sairaan HIENOA!👌
      Varo vaan ettet liian pieneksi kuitenkaan😉

• Anonyymi

Tsemppiä! Hieno ihminen olet!

• Anonyymi

Se on hienoa. Kaikki ei ymmärrä miten vaikeaa painonhallinta on toisille. Ihmisillä on erilainen aineenvaihdunta ja toiset lihoo helpommin kuin toiset.

• Anonyymi

Hiljaa hyvää tulee,yleensä se on elämäntapa remontti mikä kestää loppuelämän.
        Nopeasti puotetut kilot ja kituuttamalla yleensä kostautuu .Nauttia voi ja saa hyvästä ruuasta ja juomasta sekä herkuista ilman huonoa omaa tuntoa.Pitää vain mahduttaa ne siihen rutiiniin .

• Anonyymi kirjoitti:

Hiljaa hyvää tulee,yleensä se on elämäntapa remontti mikä kestää loppuelämän.
        Nopeasti puotetut kilot ja kituuttamalla yleensä kostautuu .Nauttia voi ja saa hyvästä ruuasta ja juomasta sekä herkuista ilman huonoa omaa tuntoa.Pitää vain mahduttaa ne siihen rutiiniin .

Totta. Kyllä herkkuja saa syödä, tasapaino on se juttu. Kohtuutonta se minusta on, jos kieltää itseltään täysin.

• Anonyymi

Hyvä suoritus. Itse myös pienen muutoksen kourissa. Menetettyjä kiloja en tiedä, mutta 2 vaatekokoa pienempi nykyään. Alkoholia nyt ei kamalasti ole muutenkaan mennyt. Pikkujoulut seuraavaksi ja sitten taas joskus vuoden päästä uudelleen.

• Anonyymi

Minä vedän oliiviöljyä lusikalla välillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh,Se on Rypsiöljyä.Joo,mutta hyvältä näyttää sinunkin suoritus,ilo silmille .Oliko muita paheita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä laitan kahviin avokadoöljyä. Saan rasvaa ja kalorit täyteen.

T. Tuo 16:11:27

• Loistavaa, hyvä sinä! 🤩

• Anonyymi

Sama mulla! Olo mitä mainioin! Tsemppiä sulle!
      -A

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      547
      1787
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe