Gazan sodan kestäessä saatanan lasten viha kasvaa juutalaista kansaa kohtaan ja paine kasvaa saatanan lasten johtajilla hyökätä Israeliin.
Alkaako Psalmin 83 sota nyt?
17
482
Vastaukset
- Anonyymi
Biden ohjattiin kesken puheen kriisihuoneeseen!
Putin haluaa toisen rintaman , jossa taistellaan. Putin haluaa pitkän sodan Israelia vastaan.
Psalmin 83 profetia ei mainitse Tamakosken tuhoutumista, mutta muuvalla Raamatussa se kerrotaan.Tamaskosli on Syyrijan kaupungi pää. Se tuhoutunee Psalmin 83 sotassa.
Leo maininnut että seuraaava toteutuva profetija on ylöstempaus!
Saapas ja kenkä sen pian saavat nähjä.
Psalmin 83 sota voi toteutua 2023 jKr. Tässä on nyt eskalaation paikkaa Psalmin 83 sotaan.Yllättyisin jos se ei nyt tapahtumaan syntyisi.Voi tietty syttyä kohtauudelleenin, mutta kyllä nyt kulisseissa neuvotellaan että eikö nyt olisi iskun paikka Israelia vastaan? Putin: ilman muuta nyt on hyvä tilaisuus.
Selef Urge- Anonyymi
>>>Seuraava toteutuva ylöstempaus<<<<Ei, ei !
Ennen Jeesuksen toista tulemista peto saa vallan ja voiman YHDEKSI HETKEKSI.
Koittaa viimeinen vainon aika. Vastakkain tulevat olemaan pedonmerkki sunnuntai, ja Jumalan merkki sapatti. Peto ei merkistään, ei luovu Jumalakaan merkistään.
Näissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista. Vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Seuraava toteutuva ylöstempaus<<<<Ei, ei !
Ennen Jeesuksen toista tulemista peto saa vallan ja voiman YHDEKSI HETKEKSI.
Koittaa viimeinen vainon aika. Vastakkain tulevat olemaan pedonmerkki sunnuntai, ja Jumalan merkki sapatti. Peto ei merkistään, ei luovu Jumalakaan merkistään.
Näissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista. Vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.
1234567---Ilmoita Leolle ethä hiän on väärässä? Minäkin olen siljä kannalla että näenme Psalmin 83 sotaa ainahi alkua, mutta se saattaa olla niin että ylöstenpuu on silloin. Pyhä Henki vaikuttaa nyt isosti. Huh huh, elän ikuisesti, kunnia Jumalalle,iki elämä kelapaa!!!
Leo Meller: "seuraava toteutuva profetija on yllösohto."
1.30 - 2.52
https://www.youtube.com/watch?v=3Rrb-ooKt6w
Jos Leo on oikeassa niin ylöstenpaujs oi tapahtua ihan oikejasti hyvin pijan jopa ihmiskäsityksellisesti pijan tapahtuvasta. Mua jännittää tää kaikki, etenkin ylöstenpuu, kun ei tiejä milloin se tapahtuu ja oonko mä sittenkään mukana vaikka niin se pitäisi olla 100pros todennäkösyyjellä...mutta kun olen ylöstenpuussa mukana niin silloin voin olla siitä ihekki 100pros varma.
Toivossa on ainakin kliffaa elellä, mutta jännitys välillä tuntuu. Sen verran iso asia kyseessä kuitenkin että pääsee mukaan ylösottoon. Siitä se kai johtuu toi pieni epävarmuus että pääsenkö minäkin pakoon kun on megaluokan juttu mulle.Tärkein asia tulevaisuujesa, joka voi olla tänä vuonnahi.
Selef Urge - Anonyymi
Selef Urgea / Commandohauis 53 cm:iä ei kannata kuunnelle. Hän on lihallinen hellari.
Psalmi 83 on toteutunut jo Israelin itsenäisyyssodassa 1948 ja sen jälkeen se on toteutunut uudelleen ainakin osoittain muissa Israelin sodissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoita Leolle ethä hiän on väärässä? Minäkin olen siljä kannalla että näenme Psalmin 83 sotaa ainahi alkua, mutta se saattaa olla niin että ylöstenpuu on silloin. Pyhä Henki vaikuttaa nyt isosti. Huh huh, elän ikuisesti, kunnia Jumalalle,iki elämä kelapaa!!!
Leo Meller: "seuraava toteutuva profetija on yllösohto."
1.30 - 2.52
https://www.youtube.com/watch?v=3Rrb-ooKt6w
Jos Leo on oikeassa niin ylöstenpaujs oi tapahtua ihan oikejasti hyvin pijan jopa ihmiskäsityksellisesti pijan tapahtuvasta. Mua jännittää tää kaikki, etenkin ylöstenpuu, kun ei tiejä milloin se tapahtuu ja oonko mä sittenkään mukana vaikka niin se pitäisi olla 100pros todennäkösyyjellä...mutta kun olen ylöstenpuussa mukana niin silloin voin olla siitä ihekki 100pros varma.
Toivossa on ainakin kliffaa elellä, mutta jännitys välillä tuntuu. Sen verran iso asia kyseessä kuitenkin että pääsee mukaan ylösottoon. Siitä se kai johtuu toi pieni epävarmuus että pääsenkö minäkin pakoon kun on megaluokan juttu mulle.Tärkein asia tulevaisuujesa, joka voi olla tänä vuonnahi.
Selef UrgeEi tapahdu ylöstempaus hyvin pian ei, ei.
Kaikkien näiden täytyy ensin tapahtua. Petokin tulee saamaan vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.
1234567---
- Anonyymi
Psalmi 83:n sota on käyty jo Israelin itsenäisyyssodan aikana vuonna 1948.
- Anonyymi
Tuo on valhetta.Tarkistapa onko Israel koskaan tuhonnut esim. Syyrijaa perinpohjin ynjä muita naapureitaan yhjessä suursojassa.
Valehtelijaa odottaa Helvetti?
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on valhetta.Tarkistapa onko Israel koskaan tuhonnut esim. Syyrijaa perinpohjin ynjä muita naapureitaan yhjessä suursojassa.
Valehtelijaa odottaa Helvetti?
Selef UrgeCommandohauis 53 cm / Selef Urge,
Olet täysin eksynyt ja lihallinen hellari. Et tajua Raamatusta juuri mitään.
Mitä tulee Psalmi 83 mainittuihin viholliskansoihin, ne osallistuvat sotaan Israelia vastaan vuonna 1948, jolloin Israel sai itselleen itsenäisyyden.
- Anonyymi
Ateisti toimittaja on ihan kujalla pohtiessaan nyt toimittaja YouTubessa.
BBC:
Why is there a war. Hamasista juttua, mutta ei i s l a m i s t a. Ihan kuin Hamasissa jokainen ole m u s l i m i.
laitoin noin kun täältä poistetaan jos noita sanoja käyttää. - Anonyymi
Psalmin 83 sota on alkamassa toteaa Pekka Sartola.
https://www.tv7.fi/arkki/sanan-ja-runon-tuoksua/piispoille-piiskaa_p47954/
Auli varoittaa muslimeista? - Anonyymi
Eihän Israelia vainota sapatin vuoksi. Ja he viettävätkin sen niin tunnollisesti kun innokkaasti silloin tappavat ihmisiä.
- Anonyymi
Psalmi 83 on toteutunut jo Israelin itsenäisyyssodassa vuonna 1948. Sen jälkeen Psalmi on toteutunut uudelleen ainakin osoittain.
- Anonyymi
Ja miten tosiaan sapatin vuoksi voisi vainota juutalaisia kun kukaan ei huomaa mitään sapatinviettoa, vaan raketit lentelee aivan yhtä innokkaasti myös sapattina. Täysin huuhaata ajatus jostain sapatin vuoksi vainoamisesta. Hullumpaa ei voisi edes keksiä vaikka miten yrittäisi.
- Anonyymi
Vainon aika tulee kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainon aika tulee kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi. Vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.
Nimimerkkini kirjoituksessa 1234567---
- AnonyymiUUSI
nyt on vuosi kesäkuu 2025 ja Psalmin 83 ei ole alkanut.
- AnonyymiUUSI
Kyteminen alkoi lokakuussa 2023 Psalmin 83 sotaan, se on selvä. Oma asiansa milloin kytemisestä syttyy tulipalo, Psalmin 83 itse sota. Aika kauan kyllä kytee. Rauhan aikakausi on maailmasta loppunut. Meno menee koko ajan pahempaan suuntaan kunnes pahoja asioita alkaa osumaan omallekin kohdalle ennen ylöstempaustakin, mutta varsinaiset oikeasti vaikeat ajat alkavat ylöstempauksen jälkeen. Nyt on helpot ajat vielä meneillään, mutta silmukka kiristyy maailman kaulassa ja itse koston hirttäjäinen tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101653
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161312- 61970
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329822- 64808
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75778- 1760
- 45710
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9661Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637