miks katselet minua
sinä kiltin ja symppiksen näköinen mies
25
2721
Vastaukset
- Anonyymi
Kön mää niin siusta tykköön. Kaanista kaheltavvoo.
- Anonyymi
Kiva katsella kun nätti oot 😍
- Anonyymi
Mistä tiedät, että katselen?
- Anonyymi
Varmaan siksi, koska pidän näkemästäni
- Anonyymi
Missä katselen sinua?
- Anonyymi
Olet söpö työasussasi siinä tiskin takana
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Lahti!!
- Anonyymi
Missä päin Lähtee? ;)
- Anonyymi
Ei kun siis missä päin Lähtee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun siis missä päin Lähtee?
Eräs huoltoasema
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs huoltoasema
Tulen taas huomenna lounaalle katselemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen taas huomenna lounaalle katselemaan
Voisit edes joskus ostaakin jotain. Vai eiks sulla oo rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs huoltoasema
Hö.. oispa ollut lounaskahvila
- Anonyymi
Koska kauneutesi miellyttää minua hyvin paljon. Aion jatkossakin hymyssäsuin katsella sinua!
- Anonyymi
Koska olet Tamereen ylivoimaisesti maukkain silmäkarkki:)
- Anonyymi
Tampereen...
- Anonyymi
Missä katselee?
- Anonyymi
Jos olet se vaalea kassaneiti, niin taidan olla ihastunut.
- Anonyymi
Joka aamu sinua katselen, ei huoltoasemalla vaan kaupassa.
Olet söpö! - Anonyymi
Sinä olet syy katseeseeni ja pidättäytyvään käytökseeni. Sinä olet se henkilö jota haluan katsoa joka päivä ja nähdä oman heijastukseni silmiesi lämpimästä merestä…❤️
- Anonyymi
🥰. Rakas
- Anonyymi
Todella ihanaa..! 💖❤😊
- Anonyymi
Josko olet ilo hänen silmälleen
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389