"Asiakasliiketoiminnan tuotot kolmannella vuosineljänneksellä kasvoivat yhteensä lähes 50 prosenttia 1 045 miljoonaan euroon."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009946440.html
Ei ihme kun niinkin yksinkertaisen paperin kuin asunto-osakkeen kauppakirja tekeminen maksaa siellä tonnin paikka. Siihen menee vartti aikaa.
Osuuspankin tuotot 4 MILJARDIA vuodessa.
10
301
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret velkaiaet asunnon ostaneet lapsiperheet ajetaan konkurssiin.
Kainakorko nousi 1% 4% prosenttiin.
650 euroa kk lisää korkoihin.Hyvä Suomi- Anonyymi
Niin. Muualla Euroopassa kainakorot eivät siis nousseet, niinkö?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18068674x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Miksi edes kehdataan puhua tälläisistä kun ihmiset joutuu pulaan kun palvelut viedään matkojen päähän. No sehän ei ole pankin päänsärky kun asikkaat joutuu maksamaan ensi siitä,että pääsevät palvelujen pariin.
- Anonyymi
Syövät itse omaa alansa. Kyllähän sitä voi muutenkin pärjätä ilman pankkia. Oikeastaan vanhan aikaista käyttää pankin palveluja.
- Anonyymi
Mikä se on tämä "kainakorko". Mua vaan kiinnostaa kun meinaan myidä talon täältä Kainastolta. Onko OP. laittanut tänne jonkun oman korkonsa. Ei kyllä varmaan edistä myyntiä.
- Anonyymi
Sama puhallus kuin 90 luvun lamassa.
Pankit rulettaa ja rahamiehet ostavat ja halvalla lapsiperheiden ja työttömien asunnot.Laana on kallista rahas - Anonyymi
Niin, olisihan se kohtuullista maksaa myös talletuksille kilpailukykyistä korkoa, jos tallettajat niin paljon pankkeja hyödyttävät ?
Toiseksi, jos pankkien palvelut vielä aika tavallisissa asiakirjoissa ja muissa on korkeasti hinnoilteltua, voisiko kouluissa nykyisin olla yhteiskunta-asioissa olla kansalaistaidoissa myös lakiopintojen alueena se asiakirjojen laatiminen ja
vastaava ?
Välillä eri kommentteja seuratessa voi vilahtaa tarvetta omatoimisuuteen ja esim. asiakirjojen laatiminen ei ole mitenkään ylivoimaista kenellekään itse tehtäväksi,
lähinnä kyse on siitä ovatko tarvittavat tiedot niihin saatavilla.
Pitäisikö koulujen valmistaa tulevaisuuteen, mutta missä ovat ne kansalaistiedot ja muut kyvyt, joilla voi tietoisesti yhteiskunnan sisällä toimia ?
Taitaa olla edelleenkin niin että tyhjästä maksaa se joka ei itse asioista ole selvillä.
Ikävä kyllä - Anonyymi
Fyrkan finns!
- Anonyymi
Sori, tämä oli tarkoitettu Handelsbankenille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623