Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viime talvena nähty uni

Anonyymi-ap

Näin seuraavanlaisen unen vuoden 2022/2023 vaihteessa:

Oli uskovaisten joukko koolla isohkossa auditoriossa. Oli ehkä kyseessä jonkinlainen Raamattukoulun luento, jossa olin itsekin mukana. Puhuja puhui profetaallista sanaa. Sanatarkasti en muista, mutta julistuksen ajatus oli seuraavanlainen:
Uskovien vainot ovat aivan oven edessä - alkamassa aivan juuri näillä hetkillä tai alkaa (kuin) huomenna. Hän toi myös seuraavanlaista julistusta profeetallisesti. Se löytyy Raamatusta. Laita tähän varmuuden vuoksi kaikki siitä löytämäni paikat, kun en muista sanatarkasti, mikä kohta se näistä oli. Tämä siis oli ajatus:

"Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan." (Matt 24:9,10)

"Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille. Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu." (Mark 13:9, 11 - 13)

"He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle." (Joh 16:2)

"... he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden. Ja näin te joudutte todistamaan. Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne. Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään. Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan, ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden. Mutta ei hiuskarvaakaan teidän päästänne katoa. Kestäväisyydellänne te voitatte omaksenne elämän." (Luuk 21:12 - 19)


Heti tämän profetian jälkeen auditorin ovi avattiin ja poliisi astui aseen kanssa sisälle. Hän tähtäsi meitä kohden ja alkoi ampumaan. Ajattelin, että nyt se on menoa. Poliisi laski kuitenkin aseen ja sanoi itkien, ettei voi tehdä tätä, koska hän oli katsonut kokoontuvien nimilistaa ja meitä koskevia tietoja ja huomannut, että meidän joukossa oli monta hoitajaa, sairaanhoitajaa ja vanhusten hoitajaa. Tähän uni päättyi.

Ajattelin laittaa tämän unen tänne, koska vainot voivat olla lähempänä kuin moni meistä voisi kuvitellakaan. Rukoillaan, valmistutaan ja etsitään Herran kasvoja. Turvataan Herraan ja Hän tulee antamaan yliluonnollisen rauhan kaiken vaikeuden keskellä - tätä ihmeellistä rauhaa on moni saanut kokea vainojen keskellä.

3

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennakoinee Päivi Räsäsen tuomiota, hän joutunee vankilaan kun lainasi oikein Raamattua.

    • Anonyymi

      Herra on puhunut useaan kertaan, että uskovien vainot ovat hyvin lähellä. Jollain tavalla jo alkaneetkin.

      Sain myös sanan, että Sari Essayahinkaan kaltaiset uskovat eivät tule välttymään vainolta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe