Tietomurto

Anonyymi-ap

Toi Julius Kivimäki ansaitsee kovan tuomion tietomurroistaan. Ihan kun ei ymmärtäisi mitä on tehnyt. Hymyilee vaan. Sinne vaan vankilaan miettisin mitä on tehnyt

4

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätkä näyttää ihan psykopaatilta.

    • Anonyymi

      Saa nähdä riittääkö tekniset näytöt siihen, että Kivimäki voidaan osoittaa teon tekijäksi, ja sen perusteella hänella vankeustuomiotakin langettaa.

      • Anonyymi

        Voi olla, että jouduitaan vielä porukalla maksamaan Kivimäelle 12 kk aiheettomasta vankina pidosta isot rahat. Anneli Auer taisi saada muistaakseni 510.000 € paikkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että jouduitaan vielä porukalla maksamaan Kivimäelle 12 kk aiheettomasta vankina pidosta isot rahat. Anneli Auer taisi saada muistaakseni 510.000 € paikkeilla.

        Psykopaateilla ei ole mitään ulkoista tunnusmerkistöä. Tuokin syytetty henkilö näyttää ihan tavalliselta naapurin nuorukaiselta. Oli kyllä toki hymy jo oikeuden istunnossa ollessaan kadonnut. Ehkä asianajaja kehoittanut pitämään naaman peruslukemilla?
        Sama koskee ketä tahansa psykopaattia, ei näitä ulkonäöstä tunnista, ainuttakaan. . Psykopaatit voivat elää kaksoiselämää kaksoisroooliaan uskottavasti vetäen , on työelämässä asiallinen , miellyttävä, menestyvä, suorastaan kadehdittava persoona, kiva ja huumorintajuinen ja kotona täysi hirviö joka tekee juuri tuollaisia tekoja kenenkään tajuamatta minkälainen hän oikeasti on. Ei omaatuntoa, ei katumista, ei mitään säälin tai empatian tunteita, nauttinut vain aiheuttamastaan kärsimyksestä. Säälimätön ja härski.
        Tietotekniikkaa erittäin suvereenisti hallitseva tyyppi kyseessä joka tapauksessa tässä Vastaamon tapauksessa .Ja huippulaitteisiin on ollut varaa, eli erittäin hyvätuloinen ollut, sopii kysyä onko syytetyllä ollut sen verran varallisuutta ja pääomaa että on kyennyt hankkimaan ja onko ollut tarpeeksi osaamista käyttämään megaluokan tietokonetta mm. ip- osoitteiden pommittamiseen vai onko joku toinen , joku muu ehkä jopa tietotekniikka- alalla työskennellyt ollut asialla tai apuna?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe