Täydenkuun keskustelua kevyesti

Tähän ketjuun voi kirjoittaa LÄHES mitä tahansa, kunhan se toivottavasti pysyy hyvissä sanoissa tarkoitan, ettei loukattaisi enää ketään tässä. Sitä on jo tällekin illalle ollut ihan riittävästi ja enemmänkin.

En ole mikään sanomaan tai luomaan sääntöjä, joten tämä on vain nöyrä pyyntö asiallisesta ti keskustelusta ja asian vierestäkin.

Joko kävi kukaan katsomassa, miten upea kuu möllöttää töllöttää? Itse käynyt jo muutamasti ja on se sen arvoinen, että kannattaa nenu siellä ulkona käyttää.

39

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyy myöntää että nenu oli suunnattu palstaan ku kävin pihalla.
      Pitää varmaan käydä kurkkimassa kohta.
      Ai se on jo täyskuu... murrr... eiii..

      Mutta juu, kyllä tota nälvimistä ja pahanmielen tuomista on ollut ihan tarpeeks jo täällä.
      En ymmärrä miksi ja miten joku jaksaakaan.
      Luulis oikeesti sille itselleen tulevan siitä jo pahamieli. Jos vaan koko ajan ajattelee negaa ja pahaa.

      Mun oli Taas pakko tehä tänää suklaakakkua :)

      • Tähän oli pakko tulla viimeisenä sanomaan, että....

        VIELÄ ISOMPI MURRRR

        koska mulla ei oo suklaakakkua. 🥺

        Mutta lällällää mä aion tehdä huomenna persikkapiirakkaa vaniljarahkaan. Nii. 😁

        Meen kattoo kuuta, otan kahvit ja sen piirakan (ja kännykän, että pääsen elvistelee sulle, miten törkeen hyvää on)

        By the way.... Vain yksi tähti näkyy taas. Syy?


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Tähän oli pakko tulla viimeisenä sanomaan, että....

        VIELÄ ISOMPI MURRRR

        koska mulla ei oo suklaakakkua. 🥺

        Mutta lällällää mä aion tehdä huomenna persikkapiirakkaa vaniljarahkaan. Nii. 😁

        Meen kattoo kuuta, otan kahvit ja sen piirakan (ja kännykän, että pääsen elvistelee sulle, miten törkeen hyvää on)

        By the way.... Vain yksi tähti näkyy taas. Syy?

        No höh, ootas hetki jos näkyis lisää.. ihan joku 3 minuuttii...


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No höh, ootas hetki jos näkyis lisää.. ihan joku 3 minuuttii...

        Hööh, on menny jo paljon pidempään 🥺 nytkö se sitä kuuta katselee ja ilman kännykkää, kun ois pitänyt olla just toisinpäin.......


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Hööh, on menny jo paljon pidempään 🥺 nytkö se sitä kuuta katselee ja ilman kännykkää, kun ois pitänyt olla just toisinpäin.......

        Voiii tossa tuli mutka matkalle ... mutta juu ei kuuta eikä tähtiä näy..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Voiii tossa tuli mutka matkalle ... mutta juu ei kuuta eikä tähtiä näy..

        Tänne. Täällä näkyy. Kis kis. Tuu.


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Tänne. Täällä näkyy. Kis kis. Tuu.

        Miau!! Nonniii... Täällä Hymyilyttää...


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Miau!! Nonniii... Täällä Hymyilyttää...

        Lupa myönnetty 👍 hymyile. Onhan tuota riesaa ollut sullakin.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Miau!! Nonniii... Täällä Hymyilyttää...

        Alkaako se ärrinpurritus helpottaa?


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Lupa myönnetty 👍 hymyile. Onhan tuota riesaa ollut sullakin.

        Kiitos! Onhan tässä ollut. Kaikkea. Mut josko tästä alkais helpottamaan. :)


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Alkaako se ärrinpurritus helpottaa?

        Vähän vielä ärripurrituttaa.. On ehkä parempi ettei kovin paljon palstaa selaile. Muutamia osuvia otsikoita ehkä kurkin. Samalla kun tota herkkua popsin. Nii ja se on niiku suklaakakun/mutakakun sekomuotoa hah..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Vähän vielä ärripurrituttaa.. On ehkä parempi ettei kovin paljon palstaa selaile. Muutamia osuvia otsikoita ehkä kurkin. Samalla kun tota herkkua popsin. Nii ja se on niiku suklaakakun/mutakakun sekomuotoa hah..

        Niitä mutakakun miniversioita tuli harrastettua niinkin paljon, että kaakaot loppui (onneksi) kaapista enkä ihan heti uskalla lisää ostaakaan, etten sorru taas siihen. On nimittäin sellainen joka illan juttu se, jos sitä jauhetta vain sattuu olemaan. Sitruunaversio olikin sit seuraava valloitus, joskaan ei ees vaniljoituna ollut niin hyvää.

        Nyt kun oon saanut lahjaksi omppuja kiloittain, on ollut pakko väsätä niistä jotain, joten piirakoita tullut tehtyä muutamat ja niiden lisäksi kuivatin omppuslaisseja, joten menevät naposteluun ihan hyvin.

        Mutta se persikkapiirakka! Se huomenna! Ai että! Tuutko kaveriksi katselee kuuta ja maistelee uunituoretta piirakkaa? Tosin senhän pitää jäähtyä ekka, mutta kai sitä sen verran malttaa odottaa. Kyllä mä keksin muuta tekemistä siksi aikaa, se kuuhan on siellä joka tapauksessa, niin silmät kohti sitä, jos ei muuta..


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Niitä mutakakun miniversioita tuli harrastettua niinkin paljon, että kaakaot loppui (onneksi) kaapista enkä ihan heti uskalla lisää ostaakaan, etten sorru taas siihen. On nimittäin sellainen joka illan juttu se, jos sitä jauhetta vain sattuu olemaan. Sitruunaversio olikin sit seuraava valloitus, joskaan ei ees vaniljoituna ollut niin hyvää.

        Nyt kun oon saanut lahjaksi omppuja kiloittain, on ollut pakko väsätä niistä jotain, joten piirakoita tullut tehtyä muutamat ja niiden lisäksi kuivatin omppuslaisseja, joten menevät naposteluun ihan hyvin.

        Mutta se persikkapiirakka! Se huomenna! Ai että! Tuutko kaveriksi katselee kuuta ja maistelee uunituoretta piirakkaa? Tosin senhän pitää jäähtyä ekka, mutta kai sitä sen verran malttaa odottaa. Kyllä mä keksin muuta tekemistä siksi aikaa, se kuuhan on siellä joka tapauksessa, niin silmät kohti sitä, jos ei muuta..

        No hän nyt kovin houkuttelee piirakalla ja kuulla :)
        Saat kohta alkaa reseptejä jakaa mulle.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No hän nyt kovin houkuttelee piirakalla ja kuulla :)
        Saat kohta alkaa reseptejä jakaa mulle.

        Ne on niin simppeleitä, että siksi on tullut tehtailtua niitä. En oo ikinä aiemmin ollut kiinnostunut mistään tuollaisesta, mutta nyt oon pääsemässä vauhtiin tuon kanssa. Toisaalta oon aloittamassa kuntosalilla käynnit ja tarkoitus olisi tähdätä joka päivä sinne, aloittaen kuitenki sillai iisisti, ettei ala puulta maistua, niin pitänee siirtyä noiden leipomusten ääreltä pois tai kehittää toisenlaisilla makeutusaineilla uusia jippoja. No, milloin tuut?


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Ne on niin simppeleitä, että siksi on tullut tehtailtua niitä. En oo ikinä aiemmin ollut kiinnostunut mistään tuollaisesta, mutta nyt oon pääsemässä vauhtiin tuon kanssa. Toisaalta oon aloittamassa kuntosalilla käynnit ja tarkoitus olisi tähdätä joka päivä sinne, aloittaen kuitenki sillai iisisti, ettei ala puulta maistua, niin pitänee siirtyä noiden leipomusten ääreltä pois tai kehittää toisenlaisilla makeutusaineilla uusia jippoja. No, milloin tuut?

        Oliko tarpeeksi suoraan esitetty kysymys, kun jäin miettimään, tulikohan se selväksi....?


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Oliko tarpeeksi suoraan esitetty kysymys, kun jäin miettimään, tulikohan se selväksi....?

        Vaikee sanoo millon..
        Kai pitäs tarkemmin tietää asiasta.
        Mut jos unissa tuun vaikka kohta :)
        Kiitos kutsusta.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Vaikee sanoo millon..
        Kai pitäs tarkemmin tietää asiasta.
        Mut jos unissa tuun vaikka kohta :)
        Kiitos kutsusta.

        Ensi alkuun se unikin on jo aika hyvä tai parempikin kuin vain aika hyvä. Oishan se ihan huippujuttu, mutta sitähän ei voi tietää kuitenkaan etukäteen. Aattele, jos pystyisikin päättämään, mitä unta haluaa nähdä!

        Hoopo toivottaa hyvää yötä ja rauhattomia äh eikäku rauhallista unta.


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Ensi alkuun se unikin on jo aika hyvä tai parempikin kuin vain aika hyvä. Oishan se ihan huippujuttu, mutta sitähän ei voi tietää kuitenkaan etukäteen. Aattele, jos pystyisikin päättämään, mitä unta haluaa nähdä!

        Hoopo toivottaa hyvää yötä ja rauhattomia äh eikäku rauhallista unta.

        Rauhattomia ei tarvi mut levottomat sopii. Hyvää yötä. 🤍💙


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Rauhattomia ei tarvi mut levottomat sopii. Hyvää yötä. 🤍💙

        Hyvää yötä.

        🤍💙

        Oikeasti rauhallista yötä. Sikeää unta.


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        🤍💙

        Oikeasti rauhallista yötä. Sikeää unta.

        Kelpais kyllä todella sikeä uni..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kelpais kyllä todella sikeä uni..

        Jospa sitä tulisi. Itse menen nyt nukkumaan. Öitä nyt. 💙🤍


    • Kyllä kuu pilkistää välillä pilviverhon takaa. Eilekin näkyi.

      • Joo, niin näkyi eilenkin ja innolla odotan huomista jo, että meen ulos istumaan, otan tarpeeksi huopavilttijotain mukaan ja kahvit!


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Joo, niin näkyi eilenkin ja innolla odotan huomista jo, että meen ulos istumaan, otan tarpeeksi huopavilttijotain mukaan ja kahvit!

        Eilen näkyi kuu paremmin kuin nyt.
        Yhen kerran oon katellut ulkona revontulia. Tosin odotin ensin puoltoista tuntia tai jopa 2 tuntia ennen kuin alkoi näkymään jotain. Ensin säikähdin, mutta oli se sitten hienon näköistä katsella, kun vihreät lieskat loimusi taivaalla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Eilen näkyi kuu paremmin kuin nyt.
        Yhen kerran oon katellut ulkona revontulia. Tosin odotin ensin puoltoista tuntia tai jopa 2 tuntia ennen kuin alkoi näkymään jotain. Ensin säikähdin, mutta oli se sitten hienon näköistä katsella, kun vihreät lieskat loimusi taivaalla.

        Ai ne on näkemättä tältä vuodelta vielä!!


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Ai ne on näkemättä tältä vuodelta vielä!!

        En oo tänä vuonna nähnyt revontulia. Yhden kerran oon nähnyt ja siitä on jo useampi vuosi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En oo tänä vuonna nähnyt revontulia. Yhden kerran oon nähnyt ja siitä on jo useampi vuosi.

        Mä aattelin, että pitäis vuokrata mökki, missä on lasikatto, niin pystyisi tiirailee koko yön. Tuossa on lähellä paikka, missä niitä mökkejä on. Sinne. 👍


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Mä aattelin, että pitäis vuokrata mökki, missä on lasikatto, niin pystyisi tiirailee koko yön. Tuossa on lähellä paikka, missä niitä mökkejä on. Sinne. 👍

        Sellanen voi olla hyvä idea =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sellanen voi olla hyvä idea =)

        Joo, toi ois to do -listalla. Pakkohan se on käydä!


    • Ei ole ihan täysi vielä :)

      • Ei oo ihan ja ekka meinasin kirjoittaa suluissa lähes tonne aloitukseen, mutta toivoin, että sen verran armoa sais, ettei täysin lytätä, vaikkei sanamuoto ollut nyt aivan kohillaan.


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Ei oo ihan ja ekka meinasin kirjoittaa suluissa lähes tonne aloitukseen, mutta toivoin, että sen verran armoa sais, ettei täysin lytätä, vaikkei sanamuoto ollut nyt aivan kohillaan.

        Joo. Mun kanssa ei kannata vängätä kuun asennosta🤭 Mut minuun vaikuttaa nouseva kuu valvottavasti ja olen levoton. Täydellä kuulla yleensä nukun hyvin.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Joo. Mun kanssa ei kannata vängätä kuun asennosta🤭 Mut minuun vaikuttaa nouseva kuu valvottavasti ja olen levoton. Täydellä kuulla yleensä nukun hyvin.

        Kuuhullu oon, joten ennen, aikaan ja jälkeen valvon, valvon ja valvon, mutta sun kaa en vänkää. Promise!


      • TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

        Kuuhullu oon, joten ennen, aikaan ja jälkeen valvon, valvon ja valvon, mutta sun kaa en vänkää. Promise!

        No nii, hyvä sit. Pysyy rauha palstalla ☮️ Tosin en mä olis nyt jaksanut vängätä. Pitäis yrittää sitä unta.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No nii, hyvä sit. Pysyy rauha palstalla ☮️ Tosin en mä olis nyt jaksanut vängätä. Pitäis yrittää sitä unta.

        Jos ei uni tuu, niin siittä vaan katselemaan sitä kuuta oikein syyttävältä katseella 🤣


    • Anonyymi

      Echo And The Bunnymen The Killing Moon

    • Anonyymi

      Pitää käydä vielä vilaseen kuuta. Nyt on taas jääkakku tekeytymässä vuoassa. Kynttilöitä sitten. Pilkkikausikin jo alkanut. Talvi aikaisessa.

      • Jääkakku? Okei. Ihan uusi juttu mulle, mutta jäälyhtyjä on tullut tehtyä. Pilkille ei vielä ainakaan täällä voi mennä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe